تولدم مبارک!

 

ـــــ در ۳ مهر سال ۶۷   در ساعتی فراموش شده!( نزدیکای ظهر)  در بیمارستان کیان تهران   نوزادی  چشم به جهان گشود   ..... الان مشخص شده اون نوزاد  من بودم! چه بزرگ شدما!  روحم شاد....

همین اندازه در وصف و بیان تولدم کافیه!

سن و سالم رو هم به رخم نکشید! من از سن های فرد بدم میاد! برای همین یک سال درمیون بزرگ میشم! !  سال دیگه میشه ۲۰ سالم! فعلا همون ۱۸ میمونم!

زود باشین تبریک بگین.. کادو بدین... ولی از شیرینی خبری نیست!! ... وسط ماه رمضون؟؟!!!    ای بابا!

( خدایا چرا منو انقدر خسیس آفریدی که اگه بخواد آب از دستم بچکه  سشوار میگیرم روش   خشک  بشه!؟!!!!! اقلا همینجور سنم میره بالا این اخلاقای بدم رو خوف کن!!! )

 

 

ـــــ  جدیدا یا اخیرا یا همین تازگیا پی بردم که این دنیای مجازی با همه ی وسعتش !  از دنیای واقعی خیلی خیلی کوچیکتره!   از هر طرف میرم به زنجیره ای از همون حلقه بر میخورم که راه فرار براش تعبیه نشده!  البته....

 

 

ـــــ امروز رفتم دکتر این دندونام رو سرویس ماهیانه بکنه  که یه وقت نقص فنی نداشته باشه!   آخه کل هیکل من مگه چقدره؟؟  حالا دندونام تو کل اون هیکل چقدره؟!!  آخه خدایا من به خاطر ۴ تا دونه دندون چقدر باید اذیت بشم؟!!  هان؟؟!!

الان ۲ سال و نیمه که این تیر آهنا توی دهنه منه!   روزی که این داربست ها رو کشید مقابل دندونم گفت ۲ ساله تمومه!   ماه پیش رفتم میگم ان شا الله  اینا رو کی جمع میکنین؟!!!  

یه کم دکتره نگاهم کرد!  یه کم نگاهش  کج شد!  یه کم سوالی شد!  یه کم مشکوک شد!  بعد خودش فهمید که من هیچی نفهمیدم!   بعد  یواش در گوشم گفت:  میخوای ازدواج کنی؟!!    منم هول شدم گفتم  : نه به خدا!!      گفت : پس هر وقت خواستی ازدواج کنی بگو اینا رو بردارم!

حالا دیگه جرات ندارم بهش بگم  اینا رو بردااااااااار!    خسته شدم!    مجبورم تا آخر عمر اینا رو با خودم حمل و نقل کنم!

 اگه همون ۲ سال پیش این سرمایه رو روی برج سازی گذاشته بودم  هم  تموم شده بود هم پولدار میشدم!   زندگی ۷ نسلم هم تامین بود !!!!   حالا چی؟!   من موندم و یه ردیف دندون که یکیش ۱ میلیمتر باید صاف تر بشه!...  

نمیدونم نونم نبود.. آبم نبود... عقلم نبود..دیگه دندون ارتودنسی کردنم چی بود؟!!!

هر ماه  این دکتره با دستیارش ۲تایی دستشونو تا بازو میکنن تو دهن من! بعد در همون حال کلی باهام حرف میزنه و باید جواب بدم! فکر میکنه این لبهای من خاصیت ارتجاعیه دهن تمساح رو داره!!!!!

امروز نمیدونم چی ریخته تو دهنم که از عصر تا حالا هر چی میخورم  تلخه! مزه زهره مار میده... اه اه اه!

ماه قبل هم یه چیزی ریخته بود  که به مدت چند روز  مزه آلوچه های این مغازهه توی میرداماد رو میداد... میدونین کدومو میگم؟

به دستیارش میگم  : تو بگو زودتر این سیمها رو برداره.. خواهش میکنم!..حالا از همه بدبختیاش گذشته  ٬میخوام برم دانشگاه اونجا مسخره عام و خاص میشم!  به من رحم کنید..   میگه: نه بابا! مسخره چیه! کلی کلاس هم داره! برو باهاش حال کن!    

 واقعا خوب شد نمردم و معنی کلاس رو هم فهمیدم!!

از این پس  هر کی دید کلاسش اومده پایین میتونه یه سوت بزنه من براش سیمهام رو ارسال کنم!  هزینه پیک رو هم صلواتی برگزار میکنیم! اصلا نگران  کلاستون نباشین!  بلوتوث هم میشه کردش! چون خیلی با کلاسه! 

دیگه بسه! خیلی غر زدم.. بقیش بمونه برای ماه بعد..

آخ یادم رفت بگم: چقدر دلم میخواد یه سیب سفت گاز بزنم!  واینکه پاچه یه نفرو با دندون سفت بگیرم ول نکنم.. واینکه یه نفر دیگرو گاز بگیرم   جیگرم حال بیاد....

 

 

نظرات 33 + ارسال نظر
کلیک کن تو قلب من سه‌شنبه 3 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:16 ق.ظ http://www.dvp.mihanblog.com

از وبلاگتان بهره لازم رابرده ایم شما هم به ما سربزنید اگر برایتان ممکن میباشد وبلاگهای من را در لینکستان خود قرار دهید تا زیر سایه شما نسیمی به ما بوزد و بازدیدکنندگان شما گوشه چشمی به وبلاگ ما داشته باشند پیروز باشید به امید روزی که وبلاگهای من باعث شادی و امید شما دوست عزیز شود=>


http://www.dvp.mihanblog.com
کلیک کن تو قلب من
http://www.iranmaxim.mg-blog.com
وبلاگهای +/- جایزه 800 دلاری
http://www.mamno-13.blogsky.com
ورود 13- ممنوع

نوچ!!

ژ یگولو سه‌شنبه 3 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:29 ق.ظ http://www.zhigulu.blogsky.com

سلاممممممممممممممممم گیلاس خانوم شماره ۲...:دی

تولد تولد تودش مبارکککککک...شمعها هم یادت نره فوتش کنی که ایشالا صد سال نه ۱۲۰ سال اصن همیشه زنده باشی و شاد و خوش و سلامت...

تولدتو تبریک میگم..عجب روزی با اینجا اشنا شدما و با تو..روز تولدت..هه..:دیبسی خوشحالیم...
شما اگه ناراحتی بهم بگو...

دیگه اینکه هیچ کاری تو دنیبا مذخرفتر از این نیست که ادم گیر دندون درد و دندون پزشک و از این حرفا بیفته..اره خانوم با کلاسه..:دی..احتمالا کلاس بالاییش ورژنش بالاس...

خب خوشحال شدم امشب و با این پستت اومدم اینجا..بازم تبریک میگم بهت گیلاس جان...

خوش باشی همیشه...فعلا...

سلام!!!!!!!!
مرسی... فووووووووووووت!
ولی من نمیخوام ۱۰۰ سال زنده باشم! از خدا عمر مختصر مفید خواستم..
واقعا عجب روزی!!!! نه بابا! منم بسی بیشتر خوشحالم!
وای حر ف دندون رو نزن... همه نوع دردی که مربوط به دندون میشده تا حالا تجربه کردم...
باز هم منم خوشحال شدم... بازم ممنون( هر چی هم تبریک بگی از شیرینی خبری نیست..!!)
سلامت باشی

ژ یگولو سه‌شنبه 3 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:30 ق.ظ

سرعت و هیجان خیلی دوست دارم.. به خاطر همین مجبورم ماشین هم دوست داشته باشم.. BMW مشکی و رانندگی تو شب رو به بقیه چیزا ترجیح میدم...

راستی اینارو عجیب پایه ام..عینهو خودمی..عاشق سرعت..ماشین..رانندگی تو شب..ایوللللللللللللللللل...

بزن قدش...

دارمت...
الان میام بزنم قدش!

اربابیران سه‌شنبه 3 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:26 ق.ظ http://inja2022.blogfa.com

تولدت مبارک! میگم مبارک منظورم این نیست که هی داری پیر میشی ها!!! راستی تو کپی رایت میدونی چیه؟ چرا جمله منو دزدیدی ؟ (نونت نبود...) حالا اشکال نداره. نگران دانشگاهم نباش اونجا با سیم یا بیسیم یک سال اول اذیتت میکنن! راستی توروخدا بگو این منظ یعنی چی؟؟ بگو دیگه

ممنون... پیر چیه؟!! خودتی! پات لب گوره به من میگی پیر! من جای بچه تو ام!
این جمله فقط مال تو میباشد آیا؟؟!! شونصد و پونصد سال پیش هم ما به کار میبردیم...
اذیت سال اول مهم نیست! مهم اینه که اینا خستم کرده! این حرفم بیشتر یه بهونه برای دکترم بود... که جواب نداد..
منظ رو بعدا میگم..

مسیح سه‌شنبه 3 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:54 ق.ظ http://www.shasooka.blogfa.com

سلام
بادا بادا مبارک بادا ...
تولدت مبارک باشه .
بابت اون قضیه دایناسورا هم خودم میدونم اما فعلا حال آپ ندارم . نمدونم باز چم شده .
راستی میدونی هتل میثاق کجاست ؟؟؟
ببخشید حسابی قاطی کردم .
شاد باشی

سلام..
بیا وسط ... مجلس تازه گرم شده...
نه! تو واقعا یه چیزیت هست! داری خیلی پرت و پلا میگی... بذار همونجور دایناسور بمونه..
سلامت باشی

تیده آ سه‌شنبه 3 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:39 ب.ظ http://ghalb-yakhii.persianblog.ir

هووورااا
دستتتتت
صوووووووووووت
تفلد تفلدت مبارک
من کیک میخوام یالا:دی
ایشالا ۱۰۰ ساله بشی نه ۱۲۰ ساله بشی (با آهنگ بخون)نینای نای نینای نای
هوراااااااااااااااااااا
بیا من کادو برات سیب میفرستم:دی
اینم کادو من
http://www.foto.ir/Gallery/ShowImage.aspx?ID=4524
البته فکر نکنم بتونی با اون دندونای با کلاست بخوریشا:دی سفته

بیسوات! سووووت!
حالا بازم دسسسست! دست! اون وریا!...
خودت ۱۰۰ ساله بشی! نفرین نکن مادر!
میسی! عژب سیب قرمزیه!
میریزم تو میکسر بعد میشه بخورم!
قربونت

تیده آ سه‌شنبه 3 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:40 ب.ظ

بیا اینو بگیر نرم تره
http://www.foto.ir/Gallery/ShowImage.aspx?ID=7921
:دی

نه! اون قبلیه خوشمزه تر بود...
من گیلاس میخوااااام!

شاذه سه‌شنبه 3 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:54 ب.ظ http://shazze.blogsky.com

سلاممممممممم
تفلدت مبارکککککککککککک
بفرما اینم هدیه ی من. کیکم خودم آوردم. خودمم می خورم! من بخ بخ طفلکی که روزه نمی گیرم:(((
http://www.postsmile.net/img/28/2808.gif
آره دنیای مجازیمون خیلی کوچیکه. میشه ازش بیرون رفتا... اما من که اون بیرونیا خیلی به دلم نمی شینن. شایدم من سخت می گیرم. نمی دونم
منم حدود دو سال سیم داشتم. می فهمم چی میگی. بدتر این که مال من الان جابجا شدن. دکترمم آشناس. چند وقت یه بار که اتفاقی می بینمش می ترسم نیشمو باز کنم :))
بای

سلااااام
مرسیییی
منم روزه نمیگیرم! همه رو تنها نخوررررر
بیرون که نه! اینجا بهتر از بیرونه! ولی خیلی کوچیکتره!
همه این سیم رو تجربه کردن! ولی هر کس برای خودش مشکلات خودشو داره!
دکتر آشنا که خوبه! هر وقت ببینت عذلب وجدان میگیره!
تا بناگوشت نیشت رو باز کن بابا.. بیخیال..
بای

مسیح سه‌شنبه 3 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:50 ب.ظ http://www.shasooka.blogfa.com

سلام
من آپ شدم . اگه تونستی بهم سر بزن
ممنون

سلام..
اومدم..
خواهش میکنم

هژار سه‌شنبه 3 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 08:52 ب.ظ http://dj-hazhar.blogfa.com

¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨) ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)سلام عالیه

_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_بدو__________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____بیا__________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_______آپم_________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ به منم سر بزن خوشحال میشم
_____________________¤¤¤¤¤¤
______________________¤¤¤¤
_______________________¤¤

هژار [گل][قلب][خونسرد][گل]

باشه بابا!
اومدم..
چقدر شلوغش میکنی..

نگین سه‌شنبه 3 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:51 ب.ظ http://ariai.blogsky.com

سلاااااااااااااااممممممممممم گیلاسی جونم
خوبی؟
تفلدتتتتتتتتتتت مبارکککککککککککککک
بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
شب اومدم ببخش دیگه امروز جو گرفتتم گفتم یه کار مفید بگنم نشستم مثل یه دخمل خوب درس خوندم
منم وقتی به یه کاری گیر میدم ول نمیکنم
واسه همین تا الان طولید (نیش)
تولد تولد تولدت مبارکککککککککککک
بیا شمعارو فوت کن تا ۱۰۰ سال زنده باشی
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ (الان داشتم جیغ میزدم...دست میزدم و اینا)
خنده
بیا اینم کادوهات برو حالشو ببر:
نیگا کیکت چه خوشمله خودم پختم (تعجب):
http://i21.tinypic.com/n3k7lh.jpg
اینم من و تو ودکی پدرامیم (نیش):
http://i24.tinypic.com/v6j2uo.jpg

راستیییی دیشب چی شد
هر چی pm دادم دیگه جواب ندادی...مردی؟

سلاااااام
مرسی خوبم!
بابا درس خووون! فیلسوووف... خر خووووون..... اینا که شب قبل پیش خوانی میکنن و من ازشون بدم میاد تو نیستی؟؟؟!
تولدوووووو بچسب..
فوووووووووووووووووت!
الان دارم بادکنک باد میکنم! برای فردا! بیا کمک نگین..
آشپزی که بلت نیستی.. فوت کردن که بلتی!
باد کردن که بهتره!(نیش)
جیغ نزن بچه..همسایه ها خوابن!

این پدرام با اون سنش که جای بابا بزرگه منه اینجا چه جوون افتاده! دکترا خوب میموننا!! ( کجاست راستی؟؟! خبر نداری؟؟!!) نگین بیا بریم دکتر بشیم!
دیشب تو مردی.. خودمو کشتم از بس pm دادم! در میری بعد میای ننه من غریبم بازی هم در میاری؟؟!! تا حرف کمک شد جیم شدی خانم! نخواستم.. همه کارا رو خودم میکنم! تو در نرو... بیا! کاریت ندارم!
بازم بابت تبریک ممنون
شاد باشی

زهرا.د سه‌شنبه 3 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:09 ب.ظ

به دکی سلام برسون...من که از دستش در رفتم...فردا تلپ می شیم خونتون...کادو هم بی کادو

این دکتر فقط بلت بود دندونای تو رو درست کنه! به ماله من که رسیده از زیرش در میره! البته وقتی به سرگذشت ساره نیگا میکنم میبینم هنوز خیلی وقت دارم..
تشریفتون رو بیارین... بادکنک یادت نره!
آره دیگه‌! قرار شد به جای کادو عربی و بندری برقصی! کفایت میکنه!
( فیلمت رو میگیرم میرم انقلاب میفروشم! چی فکر کردی!!!)

ژ یگولو سه‌شنبه 3 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:00 ب.ظ

من شیرینی میخوامممممممممممممممم...
کیک تولد...

سلام گیلاس...

میگما لوسم خودتی...
من سال ۶۹ کلاس اول بودم..اونوقتا اونم تو شهر ما مدرسه ها واقعا ترسناک بود..معلما همشون یه چوب داشتن ایی هوا...تازه همه اینا به کنار ..اینقدر از مدرسه بد واسم تعریف کرده بودن و ترسونده بودنم که واقعا میترسیدم..ولی فقط یه زنگ مامانم سر کلاس نشست..همش همین..بابا مامانم داشته تجدیدئ خاطرات میکرده واسه خاطر من نبوده که..خندههههه...

دیگه اینکه میریم و میایم..لینکتم کردم با اجاز ...فعلا...

شیرینی ها رو دادیم رفت.. دیر اومدی..
سلام ژیگولو...
نخیرم! خودتی!
خب میگم مال عصر اجداد قلقلک میرزای جنگلی هستی میگی نه!! کجا سال ۶۹ چوب داشتن!؟!!
خدا بگم اونایی که بد تعریف کرده بودن رو چی کار کنه! بچه رو زود که میفرستن مدرسه... تازه تو دلشو هم خالی میکنن....( به نشانه همدردی با اون موقع هات ۱ دقیقه سکوت!)








۱ دقیقه تموم شد..
مامانت که خیلی باحاله.. یعنی آخرشا !!!!
خالی نبند! لینک نکردی! خودم دیدم! اما من لینک کردم!
پس میریم و میایم..

آلاله جون چهارشنبه 4 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:22 ق.ظ http://www.talae-nab.blogfa.com

سلام
خوبی گلم ؟

طاعات و عباداتت قبول

تولدتم مبارک
صد سال به این سالها

ممنون از اینکه با حضورت وبلاگمو سرشار از صمیمیت کردی
اشعار فریدون مشیری بود

بازم منتظرت بمونم ؟

سلام..
مرسی.. تو خوبی؟
ممنون.. انشاالله تولد شما! خدا قسمت همه بکنه..
خواهش میکنم.. صمیمیت از خودش تراوش میکرد..
آّهان! فریدون مشیری هم خوبه..
منتظر بمون... منم همینطور

مسیح چهارشنبه 4 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:08 ق.ظ http://www.shasooka.blogfa.com

سلام
بابا من که گفتم هدفم حمایت از خانم هاست . برا همین از علم شیمی استفاده کردم . در ضمن من رو آقایون هیچ تعصبی ندارم . همون باید براشون از مکانیکو فیزیکو ... استفاده کرد .
جواب اون ۲ تا نویسنده هم خودم میگم : چون هنوز اون یکیش پیدا نشده !!! حالا اگه ناراحتی میتونم حذفش کنم .
سلامت باشی

سلام!
تو روحت با اون حمایت کردنت! اصلا خانم ها از ابتدای تاریخ تا حالا منتظر نشستن تا حامیشان به نام مسیح پیدا بشه!
اتفاقا منم رو خانمها تعصب ندارم! روی شیمی تعصب دارم!!
آهان! پس بنویس به زودی در این مکان نویسنده احداث میشود...
نه! به من چه..
قربونت

تارا.....ستاره کمیاب چهارشنبه 4 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:35 ق.ظ http://3tara.blogsky.com

تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک بیا شمعها رو فوت کن تا صد سال زنده باشی ددددددددددددست سوووووووووووت مبارکه ماچ ماچ الهی خانومه رفوزه ببین یه سال گذشت درجا زدیا حواست باشه تو یه سال درمیون جهشی سن زیاد می کنی نه؟
راستی زیارت قبول خوش به حالت .
مگه سنمو چی فکر می کردی؟
از چی شگفت زده شدی؟
دوست دارم بدونم .
قرررررررررررررررررررررربونت بووووووووووووووووس

فووووووووووووووووووووت...
نفسم بند اومد این ۲ روزه از بس شمع فوتیدم!
اگه همون تازه همون یه سال در میون بشه!! الان دارم به این فکر میکنم که هر ۴ سال سنم بالا بره بهتره.. بالاخره باید از یه جا معلوم بشه خانمم!!
سلامت باشی..
سنت؟!!! نمیدونم چی فکر میکردم.. ولی بیشتر از ۲۳ فکر میکردم! شاید چون متاهلی... سخت نگیر.. خوب موندی!
از خیلی چیزا.. میام پیش خودت میگم..
بووووووووووووووووووووس

لیمو بانو چهارشنبه 4 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:39 ق.ظ http://limoooyi.blogfa.com

به به. تولدت مبارک. حیف شد. اگه ۱۹ سالت بود، یه چیزی. . . ولی تو هنوزم ۱۸ سالته. حیف شد. . .
حیف‌های فوق همه الکی بود !!! راستی دکترت چند سالشه ؟! الکی !! البته می‌دونم که تو غیور تر از اونی که بری دکترِ مرد ! الکی !!

نه بابا! حیف نشد... سال دیگه یه دفعه ۲۰ سالم میشه! بعد شگفت زده میشم!!!!! انقدر ذوق میکنم که ۲ سال بزرگ میشم!
دکترم سن اجداد شما رو داره.. البته اگه جوون مرگ نشده باشن..

اربابیران چهارشنبه 4 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:07 ق.ظ http://inja2022.blogfa.com

من, اربابیران رئیس انجمن سری کارشناسان لایق با عرض پوزش از همه عزیزان همراه اعلام میکنم که وبلاگ این انجمن طی یکی دو روز آینده به روز میشود!!

آره جون خودت!!

تارا.....ستاره کمیاب چهارشنبه 4 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:32 ق.ظ http://3tara.blogsky.com

راستی خانوم گل
بدو بیا کارت دارم همون پست توی بعدا نوشتم زودباش.

باشه.. درسته تو یادت رفت و دیر شد ولی من زود مینویسم(چشمک).. همین امروز و فردا منتظر باش..

خرس قهوه ای چهارشنبه 4 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:23 ب.ظ

وای اینووووووووووووووووووووووووووو!‌تفلدت مبارررررررررررک!‌بیا بخل خالههههههههه :دی شرمنده من الان باید برم یه پروژه بدم واسه صحافی قد خون باباش بگیره ازم پول ندارم کادو بخرم! :دی انقدر مادی نباش!
عزیزم تو با این سیم کشی ها که بهتر می تونی ملت و تیکه پاره کنی! دیگه گازت گاز معمولی نیست! سی ان جی ه!! =)))))))))))) چی گفتممممممممممممم!! خیلی کلاس داری هااااااااااااااااااااااا! =)))))))))))

تو هم با این پروژه هات! بده من صحافی کنم تو کادو بده...
ملت خوب میتونم تیکه پاره کنم ولی اون وقت خودم هم تیکه پاره میشم... همش میشکنه میره توی موضع گاز گرفته شده! گیر میکنه!
این سی ان جیت کششششششته منو!
خیلی بابا!!

حامد چهارشنبه 4 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:47 ب.ظ http://khodekhodam.blogsky.com

سلام
خوبی خانم.مبارک باشه خب!!!
ما که اینجا تو دانشگاه و خوابگاه دیگه تاریخ واسمون مهم نیست فقط منتظر آخر ترمیم.ممنون بازم سر بزن به خودم!

سلام..
آخر ترم نزدیکه! الان که اول ترمه اونجا میشه آخر ترم...
بازم سر زدم به خودت!!!!!

تیده آ چهارشنبه 4 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 04:05 ب.ظ http://ghalb-yakhii.persianblog.ir

آپم بدو بدو تا داغه:دی

سوووووووووختم!!!!!!

م ی ث م چهارشنبه 4 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 05:24 ب.ظ http://mrblue.blogsky.com

منم متولد ۶۷ ام. اما از نوع اذرش! تولدت مبارک×*××*×*¤٪×פ
یادت باشه ۱۰ اذر بیا به من تبریک بگوووو.

مرسی..
من حافظه ندارم... یه دو سه روز قبلش بیا غیر مستقیم بگو تولدمه! اگه مستقیم بگی بهتر جواب میده!! شاید غیر مستقیم رو نگیرم..

بیتا چهارشنبه 4 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 05:31 ب.ظ http://www.bitaee.blogfa.com

سلام من از توی وبلاگ این و اون با وبلاگ تو آشنا شدم.. تا ته وبلاگت رو هم خوندم... آخه می دونی چیه؟؟ نه من پشت کنکوریم این کارا عوض درس خوندنمه..
در ضمن:
تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک
خلاصه دیگه خوشحال می شم شما هم به من سر بزنی..
راستی خیلی برام جالبه که تو عاشق گیلاسی من تا حالا با همچین آدمی برنخورده بودم که عشق یه میوه روی اسم وبلاگ و شکل ساعتش و لباس خریدنشو اینا تاثیر بذاره ..
موفق باشی
فعلا خدانگهدار

سلام! خدا خیر بده این و او ن رو!!!
منظورت تا سرش بود دیگه!!! برای پشت کنکوریا این بهترین کیسه!! البته دنبال گربه های توی کوچه هم بکنی خوفه!
این دفعه تو بیا شمع فوت کن..
چشم سر میزنم.. منم خوچحال شدم سر زدی..
مگه گیلاس چشه؟؟؟ از خیلی آدما هم بهتره! حداقل خوشمزست که خیلی آدما اونم نیستن! !! شاید گیلاس یه نماد باشه از خیلی چیزای دیگه.. نمیدونم اگه بخوای بعدا بهت میگم..
تو هم مینطور..

اقلیما چهارشنبه 4 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:33 ب.ظ http://YEDOKHTAREMAHTABI.BLOGFA.COM

سلام عزیزم
خوبی؟
من اولین باره میام اینجا.چه خوشرنگه!!!
تلبدت هم مبارک.1200 ساله بشی.
منم از این سیما تو دهنم بود.سریس شدم.به نظرم بیخود ترین کاره!!1
خوش باشی.
فعلا بای تا های

سلام عسیسم..
من خوفم.. تو خوفی؟
این اولین بارت که اومدی خوش آمدی.. جدی خوشرنگه؟؟!! به اون بذ سلیقه ها بگو که میگن بد رنگه!
چه خبره؟؟!! میخوای با خاکستر استخوانام زندگی کنم؟؟!!
بیخود که نه.. خب بعدش صاف میشه .. اگه خیلی کج باشه میصرفه تحمل کردنش ..
یو تو
پس تا های!

مهدیه پنج‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:21 ب.ظ http://balayesizdahmojaz.blogsky.com

سلااااااااااااااااااام!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
تولدت مبارک!!!!!!!!!!!
میبینم که تو هم هم سن من شدی مادر بزرگ!!!!!!!!!!!
ایشالا دندوناتم زود تر وا میکنی !!!!!!!!!!!
یعنی زودتر دست واستین بالا بزن که زود تر برات باز کنه!!!!!!!!!!!!
موفق باشی

سلااااام..
ممنون .. مال تو هم یه بار دیگه مبارک..
نه ننه جون! تو ۱ روز بزرگتر از من! منو همسن خودت نکن ننه!
دارم فکر میکنم اگه اینا رو باز کنم افسرده میشم... بهش عادت کردم! قسمتی از وجودم شده! ۲ سال و نیم کم نیست!
والا ما آستینمون رو انقدر زدیم بالا که الان دکلته شده! جواب نمیده!
تو هم همینطور..

لیمو بانو پنج‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:52 ب.ظ http://www.limoooyi.blogfa.com

توی مسابقه من دوم شدی. چی می‌خوای جاییزه ؟!!
جون هر کی دوست داری فقط اون ساعت swatch ه نباشه !!
ولی آدرس نمایندگی گیشا رو بده. می‌خوام .

توی همون مسابقه عکس؟؟

خب من همونومیخواستم! اقلا عکسشو بهم بده! ( نیش)
گیشا اول خیابان نهم

شاعر غزل درد پنج‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 04:05 ب.ظ http://ghazaledard.blogfa.com

سلام. وبلاگ ناقابل من با اشعار جدیدی از چهار دفترم منظر قدوم شماست.آمدنت را انتظار می کشم.شاد و سلامت باشید. از محبتتون در پست های قبلی هم خیلی خیلی سپاسگزارم.

سلام
چشم..میام..

هژار پنج‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 04:29 ب.ظ http://dj-hazhar.blogfa.com

سلام
ممنون که به من سر زدی
بازم ما را یاد کن
بای تا های
هژار

بازم شما رو یاد کردم! ولی همونی هستی که بودی..

نانی پنج‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:16 ب.ظ http://b-par.blogfa.com

سلام
منم از این داربستا تو دهنم دارم
چیز خیلی مزاحمیه
ردیف بالاشو بعد از چهار سال برداشتم پلاک گذاشتم که کابوس تر از براکتهاشه
فکر کنم مزه ی دهنتم مال کش روی ایناست ودستکش دکتر
یه دفعه یکی گفت اگه آب نمک تو دهنت بچرخونی یکم بهتر میشه
خدا به تمام ارتودنسی شده های (باکلاس) صبر بده
همین
بببببببببببببوووووووووووووووووسسسسسسسسسسس

سلام..
۴ سال که خیلی زیاده! البته من یه دوست داشتم ۸-۹ سال داشت... آره میدونم! خودم هم قبلا پلاک داشتم! خیلی مزاحمه! مخصوصا اینکه موقع غذلا باید در بیاری و نمیدونی چیکارش کنی..
مزه!!! نه بابا! کش سیخی چنده! مال این آت و آشغالاست که میریزه روی دندونم! مثلا فلورایده! ولی هر ماه با یک طعم و مزه! اسید و اینا هم که هست! ( اون ترشا اسید نمیدونم چیه!)
همین
بووووووووووووووووووس

هادیران جمعه 6 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:00 ب.ظ http://www.inja2022.blogfa.com

درود بر گیلاس

زادروزت خجسته باد. ببخشید یه کم دیر گفتم! درگیر آغاز سال نوی دانش اندوزی بودم.
اگه کمبود کلاس پیدا کردیم می گیم برامون بفرستی. ارتدنسی صد سال اولش سخته بعدش عادت می کنی!
اسکل هم به روز کردم خوشال می شم سر بزنی.

شاد باشی

سلام!
متشکرم! چون دیر گفتی قبول نیست! تا سال دیگه بخشیده نمیشی!
قبلا رزرو شده! فرصت شما اینجا هم به پایان رسیده!
اگه ۱۰۰ سال باشه تحمل میکنم!
سر میزنم! ولی خارج از وقت!
سلامت باشی

زهرا شنبه 7 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:03 ب.ظ http://zsh1368.blogfa.com

تولدتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت


مبارکککککککککککککککککککککککک


یادت باشه اولین نفری که بهت تبریک گفت من بودم!!!!!!!!

ممنون عزیزم..
تو نفر شماره صفر هستی!!!! خیالت راحت..

سبله{{{{سعیده}}}} پنج‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 04:29 ب.ظ http://www.sabaleh.blogsky.com

سلام خوشگل خانم . ایشالله هر سالی که تولد می گیری جوان تر بشی این طوری بعد از چند سال نوزاد میشی اون وقته که دیگه نمی تونی ازدواج کنی یا سیم کشی دو طبق تو برداری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
من اپیدم به من بسر!!!

اگه قراره انقدر جوون بشم که برگردم پیش خدا من راضیم!
تو چرا انقدر قبل کامنت میذاری!!!!!!!؟؟؟؟!!!! اینبار اتفاقی دیدم! بد میای میگی چرا به من سر نزدی!!!!
تازه من به این سیما هم عادت کردم! اگه نباشه احساسا کمبود میکنم!
چشم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد