مادر مادرم و پدر پدرم - پدر مادرم و مادر پدرم

شنیدی میگن : حرف راست رو از بچه بشنو؟؟  

به جان خودم من از وقتی زبان باز کردم ( به عبارتی بچه بودم) ، همیشه این موضوع رو موکدا  تکرار میکردم!! 

همیشه میگفتم که اون مادربزرگم بایدبا اون بابابزرگم ازدواج کنه و اون یکی مادر بزرگم باید با اون یکی پدر بزرگم ازدواج کنه تا زندگی شیرین بشه! ( الان دو یو آندرستند؟؟... منظورم اینه که بابای بابام باید با مامان مامانم ازدواج میکرد و اون ۲ تای باقیمانده هم با هم!)

از خدا که پنهان نیست، از شما چه پنهان الان هم که سنی ازم گذشته و دنیا دیده شدم،و با وجود اینکه ۱۰ سال از فوت یکی از پدربزرگهام میگذره، ولی همچنان به این موضوع فکر میکنم!! ( البته زیاد جرات گفتن این حرف رو ندارم !) 

با همون ذهن و تفکر کودکانه ام ، این موضوع رو تشخیص میدادم که اگر تغییری در بین ازواج رخ بده، موجب تفاهم بیشترشون میشه! 

برای نمونه: من در ۴ سالگی، مادر پدرم و پدر مادرم رو بیشتر دوست داشتم و حس میکردم مهربونتر هستند! و از نظر من این دلیل محکمی بر تغییر زوجیتشون بود!  

چند سال بعد دریافتم که مادر پدرم و پدر مادرم هر دو بسیار شوخ طبع و بذله گو هستند . و از این حیث آنها را مناسب زندگی با یکدیگر میدونستم! 

چند سال بعد در یافتم که مادر پدرم و پدر مادرم ولخرج تر هستند و به ظواهر زندگی بیشتر اهمیت میدن!

چند سال بعد ، زمانی که با مفهوم وسواس آشنا شدم، با توجه به نیمچه وسواسی که در مادر مادرم و پدر پدرم میدیدم، بار دیگر نظریه خودم رو بیان کردم و دیگران  خیلی محترمانه به قسمت هایی حواله کردند! ( این بار با نگاه های بعضا خصمانه رو به رو شدم) 

و روز به روز بر تعداد دلایلم افزوده میشد... 

 . 

سالیانه بعد همچنان این نظریه رو در سر داشتم و در خلوت به این موضوع فکر میکردم!! 

شاید مهمترین دلیلی که پیدا کردم، این بود که هر دوی آنها گربه رو دم حــ.جله کشته بودن! و بنابراین در تمام طول زندگی، همسرشون بسیار بسیار زیاد مراعاتشون رو میکرد و در خانواده ای با زن سالاری مواجه بودم و در خانواده ای با مرد سالاری!( البته نه به اون معنا که وقتی مرد پا به خانه میذاره یه نفس کـــــش بگه و بقیه برن دنبال گور خودشون!!! یه چیزی خــــــیلی خفیف تر... ولی به هر حال محوریت خانواده حول اون شخص میگشت) 

 

ولی الان مطمئنم  و بر این باورم که اگه ازدواجهاشون بر طبق نظر من صورت میگرفت، ۲ روز هم نمی تونستند با هم زندگی کنن!!! خدا خودش بلد بوده در و تخته رو با هم جور کنه!! 

گاهی تفاهم داشتن توی زندگی بر مبنای تضاده!!  

مثل هم بودن شرط لازم هست ولی کافی نیست!! همیشه مثل هم بودن، باعث آرامش نمیشه! 

 گاهی باید تفاوتهایی وجود داشته باشه تا اولا زندگی از یکنواختی خارج بشه و ثانیا افراد بتونن یکدیگر رو خنثی کنند( همون مکمل هم بودن!) ... معمولا وقتی ۲ نفر متفاوت باشن، بعد از سالها زندگی، رنگی از  شخصیت و رفتارهای هم میگیرن و هر دو به تعادل نسبی در رفتارهاشون میرسن!!( البته منظورم از این تفاوتها تفاوتهای اساسی و پایه ای نیست!)

 مثلا ۲ نفر ولخرج اصلا نمی تونن با هم زندگی کنن و یه جایی به بن بست مالی میخورن!! 

۲ نفر خشن و بد اخلاق تحمل همدیگه رو ندارن!! و در زندگی هیچ کس کوتاه نمیاد!

۲ تا آدم خونسرد همیشه در اول دنیا به سر میبرن و هیچ گاه گذشت زمان براشون مهم نیست! همونطور که ۲ نفر عجول همیشه آخر دنیا رو میبینن!!   

۲ نفر آدم احساسی، هیچ وقت در تربیت فرزنداشون موفق نمیشن!! چون گاهی باید به دور از احساس با عزیزترین ها برخورد کرد 

و .... 

 

 

 

 

خیلی جالبه که  زمانی که من تقریبا بزرگ شده بودم و دیگه حرفی از این موضوع به میان نمیاوردم، پسر عموم که ۴ سالش بود بار دیگه این موضوع رو پیش کشید!! اینبار اون معتقد بود که  باید مادر مادرش با پدر پدرش ازدواج کنه و ۲ نفر دیگه با هم و در این صورت زندگی شیرین میشود!! 

  

 ~~~~~~~~~~~~~~~~

  

هلپ!!

 

من مشکلات زیادی با گوگل ریدر دارم. تمام فید ها رو وارد کردم و توی محیط گوگل میتونم به روز بودن رو ببینم. ولی برای انتقال تگ ها به بلاگ اسکای  و قالبم، مشکل دارم. چند تا مطلب هم در این زمینه خوندم. ولی توضیحاتی که اونجا داده شده، توی گوگل ریدر پیدا نمیکنم!! مثلا اصلا قسمتی به نام«  بلاگرول»  توی تنظیمات گوگل ریدرم وجود نداره!! به دلیل پایین بودن سرعت اینترنت هم اصلا نمی تونم خودم باهاش سر و کله بزنم. دوستانی که با گوگل ریدر کار کردن اگه میشه کمکم کنند. ممنون میشم اگه اطلاعاتی در این زمینه در اختیارم بگذارین. 

 

اضافه شده ساعت ۱۲ شب: 

وای باورم نمیشه ۴ ساعت بعد از اون همه ناله و گریه، با توجه به ۴ ساعت روی صندلی نشستن ، تونستم لینکدونیم رو درست کنم! ممنونم از موسیو گلابی و روشنک عزیز بابت در اختیار گذاشتن لینک های مفید  

من بالاخره تونستممم

لینکدونیم درست شدههههههههه 

 

به جز میثم، شخص دیگه ای هم هست که لینکش نکرده باشم؟؟ اگه هست و هنوز لینک نکردم زودتر بگین!! بعدا دیگه حسش رو ندارما!! 

میثم: فیدت رو پیدا نکردم!! خودت کمک کن!! 

 

نظرات 31 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 08:01 ب.ظ http://no-1.blogsky.com

باورم نمیشه که اول شده باشم !!!!!!!!!!

بالاخره تو موفق شدی
تبریک میگم
بهت گفته بودم نا امید نشو!!
خواستن توانستن است!!!

روشنک شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 08:46 ب.ظ http://www.navayegariabne.blogfa.com

نقره هم مال من :دی

قبول نیست!!
من فقط به نفر اول جایزه میدم!!
این نامبر وان رو که میبینی اول شده الان چند ماهه داره زحمت میکشه!!
الکی که نیست!!

روشنک شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 08:50 ب.ظ http://www.navayegariabne.blogfa.com

به نظر من هیچ دو شخصی پیدا نمیشه که کاملن شبیه هم باشه و اون درصدی از شباهت هم اگه باشه چندان به نفع طرفین نمیتونه باشه.افراد متفاوت هستن که میتونن با هم کناربیان چون به قول تو مکمل هم میشن
من از اینجا استفاده کردم خوب هم توضیح داده بازم اگه کمک لازم شدی هستم
http://naghshidigar.blogspot.com/2008/11/blog-post_28.html

اول ممنون بابت لینک
فک کنم قبلا هم همین یا یه دونه مشابه این رو برام فزرستاده بودی؟؟

الان مشکلم با این سر ۲ موضوعه :
۱- جلوی این باید چی بنویسم gBlogrollTag
مگه تگی که گوگل ریدر بهم میده رو نباید اینجا بذارم؟؟؟ اگه اینجوریه من اون تگ رو نمیتونم در بیارم!! یعنی هر چی میگردم پیداش نمیکنم!!

۲- فعلا همون بالایی رو بگو تا بعدیش

روشنک شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 08:52 ب.ظ

این لینک از همه شون اسونتره
http://naghshidigar.blogspot.com/2008/12/blog-post.html

من از بیخ با موضوع مشکل دارم
فک کنم سر این بلاگرول مجبور به خودکشی بشم! از بس که درگیرم کرده

[ بدون نام ] شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:02 ب.ظ http://no-1.blogsky.com

واقعا خوشحالم ! نمی دونی چقدر برای اول شدنم زحمت کشیدم
البته بماند که تشویقها و روحیه دادنهای خودت خیلی کمکم کرد !!! جا داره از همین تریبون استفاده کنم و این مقام رو در درجه اول به پدر و مادرم (که حامی و پشتیبان من بودن) و سپس گیلاس عزیز و تمامی مسئولان (که برای من زحمت کشیدن!) و مردم عزیز (که با دعاهاشون منو تنها نذاشتن!) تقدیم می کنم !!!!! (این اشک شوقه !!!!!!)

بگذریم !
خیلی با این یادداشتت حال کردم ، به خیلی چیزای جالب اشاره کردی مثل "وقتی ۲ نفر متفاوت باشن ... و هر دو به تعادل نسبی در رفتارهاشون میرسن" یا "خدا خودش بلد بوده در و تخته رو با هم جور کنه" ....
خیلی خوبه که «فکر» می کنی .... فرقی هم نداره که به چی یا کجا فکر می کنی (حتی اگه یه جای "خلوت" باشه !!!!!!!!!!!!!!!!)

واقعا الان اشک شوق در چشمان من هم حلقه زده
تو استحقاقش رو داشتییییی
تبریک میگم از ته ته اعماق وجودم



جدی؟؟؟
من جنبه شوخی ندارما!!!

گریهههههههههه
یکی بیاد منو از دست این نجات بده! همش مسخره ام میکنه!!‌ مگر من نباید فکر کنم که اینجوری میگی نامرد؟؟

خودم شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:17 ب.ظ http://www.ruzhaye-khakestari.blogfa.com

بنده مادربزرگم عاشق پسر عموش بوده ولی می دنش به یه مرده مطلقه با یه بچه ی ۵ ساله!!!!!!! ولی پدربزرگم خیلی مهربون بوده و دوستش داشته. شاید قسمت هم هستا! راستی به ما سر نمی زنی؟ قهری؟!

البته تو هیچ کدوم از این ۲ موردی که من گفتم عشق در میان نبوده!!
البته من به قسمت خیلی اعتقاد دارم!! حالا حرفش رو پیش نکشیدم چون مخالف زیاد داره و حوصله بحث ندارم!!

سر میزنم!!

موسیو گلابی شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:24 ب.ظ http://golabi-life.persianblog.ir

این شاید کمکی بکنه:
http://farazjoon.blogspot.com/2008/12/blog-post_30.html

ممنونم موسیو.
قبلا این رو خونده بودم و گیر افتادم
یه بار دیگه تلاش میکنم امیدوارم نتیجه بده

جیییییییییییغ
ناله
آه
درد
گریهههههه

روشنک یکشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:11 ق.ظ http://www.navayegariabne.blogfa.com

گیلاسی اینم توضیحات مفصل باز اگه اشکالی بود بگو
با شناسه یاهوت اینجا لاگین کن:
http://naghshidigar.blogspot.com/2008/12/blog-post.html

این صفحه رو باز کن
http://pipes.yahoo.com/pipes/pipe.info?_id=WvasCFXA3RGzAhUlBR50VA
روی clone کلیک کن


یک صفحه برات میاره که ایدی و پس یاهوتو میخواد.اینا رو میدی وارد یک صفحه پایپ میشی که اونجا یک خطی شبیه
این برات میاره
Pipes Web Address: http://pipes.yahoo.com/pipes/person.info?eyuid=7pSOf6g9qXnyViL0bvnuAlblAQ
که از قسمت id به بعدش برامون لازمه
مثل این:
id=7pSOf6g9qXnyViL0bvnuAlblAQ

بعد میری به این صفحه
http://pasparto.googlepages.com/blogrollbuilder.htm
این از این تا اینجا


----------------------------

قبل اینا هم

یک اکانت جی میل باز می کنی

و با اون لاگین میشی به صفحه ریدرت و اونجا یک پوشه برای سایتهایی که میخوای تو ریدرت اضافه بشن ایجاد میکنی

و اونم اینطوره که تو همون قسمت add a subscription اسم پوشه تو مینویسی و اینتر میزنی و اونو ایجادمیکنه.

بعد هر سایت یا وبلاگی که خواستی به ریدرت اضافه میکنی و اضافه کردن اون هم اینطوره که ادرس هر سایت یا بلاگ رو کپی کنی
تو همین قسمت add a subscription و add رو میزنی و تمام.

تو مرحله بعدی میری بخش بالای ریدر قسمت stting

سربرگه subscription

و هر وبلاگی که میخوای تو بلاگت نمایش داده بشه از قسمت change folder پوشه شو به همون پوشه ای که میخوای تغییر میدی.

بعد میری سربرگ folder and tags و اونجا اسم همون پوشه رو که لیستات تو اونه میبینیش

جلوی اون علامت public یا private داره که باید به public تغییرش بدی

بعد add a blogroll to your رو میزنی

یک صفحه برات میاره با یک سری کد که تو این کدا هم شمارههای بعد user رو لازم خواهیم داشت

-------------------------------------

مجددن بر میکردیم به همون صفحه بلاگ چرخان

تو قسمت اول شماره شناسایی گوگل (همون شماره بعد user )

تو قسمت tag blogroll اسم پوشه تو که تو ریدر لیستت تو اونه مینویسی

درقسمت بعدی کد شناسایی yahoo pipes همون از قسمت id به بعد که بالا گفتم رو کپی میکنی

تو قسمت بعدی تعداد لینکایی که میخوای برات نشون بده رو مینویسی

و بقیه تنظیمات رو انجام میدی و تولیدکد رو میزنی

پیش نمایشم بزن ببین

بعد این کد رو تو ویرایش قالبت کپی کن

حالا هر لینکی تو ریدر اضافه کنی به بلاگت هم اضافه میشه

ممنوووووووووووووونم
درست شدددد
واقعا حس خنگ بودن میکردم!!
تا حالا نشده بود اینجوری توی یه کار گیر کنم!!

روشنک یکشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:12 ق.ظ http://www.navayegariabne.blogfa.com

اعصابتم کنترل کن :دی

وااااییییییی
دیوونه ام کرد

سعید(یادگارهای یک درخت) یکشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:23 ق.ظ http://www.derakht1.blogfa.com

سلام
مبارک باشه
همه چیز رو می گم
البته این ریدر کمی تو مایه های گیج کننده هم هست و یکیش هم خط کند انینترنت ماست
دوم اینکه لینک من هست ولی چرا الان که یه آپ جدید کردم این اسم من کلفت نشده
بعدش هم خوشبحالت

سلام
نه خیلی خوبه!!
البته دقیقا همون موقع آپدیتی ها رو نشون نمیده. حدود ۱-۲ ساعت بعد نشون میده.
ولی بازم بهتر از هیچیه!!

سعید(یادگارهای یک درخت) یکشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:25 ق.ظ http://www.derakht1.blogfa.com

بعد یه چیز دیگه شایهعه سازی یا همون تهمت ناروا یا غیبت بی جا یعنی چی
مگه تهمت روا یا غیبت بجا هم داریم

این جمله گمراه کننده بود!!
۶ امتیاز مثبت برای سعید که به این نکته پی برد!!

ولی جدی مخصوصا اینجور نوشتم تا بگم شایعه سازی خیلی کار بدیه!!

مژگان یکشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:48 ق.ظ http://ninijon.persianblog.ir

معلوم که باید همینجوری باشه ....باید در اصول اولیه اشتراک کامل باشه ولی واقعا در بقیه موارد گاهی وقتا تضاد داشتن خوبه.....تو لینکات من نبودم که

آخه بعضیا در ریز ترین مسائل هم دنبال مثل خودشون میگردن!!
تفاوت رو مخالف تفاهم میدونن!!

چشم اضافه میکنم

خودم یکشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:49 ق.ظ http://www.ruzhaye-khakestari.blogfa.com

مطمئن باش یادم می مونه. بگو چه دعایی می خوای؟ اگه خصوصی بید نظر خصوصی بده.

همین که دعا کنی و به خدا بگی که دعاهام رو مستجاب کنه کافیه!!
ریز به ریز یادت نمی مونه!

نینا یکشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 01:07 ب.ظ http://camera-album.blogfa.com

سلام گیلاس جووووووننننننن

مدتیه که در این بلاگ هستم اما با پیشنهاد شاذه دارم برمیگردم به همونی که تو آدرسشو داری آخه داره دو سالش میشه
زودی زودی آپ کن بازم میام تو هم بیا

اونی که من آدرسش رو دارم رو بیشتر دوست داشتم

روشنک یکشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 01:30 ب.ظ http://www.navayegariabne.blogfa.com

نابرده رنج لینکدونی گودری میسر نمیشود.خسته نباشی

مرسی بابت کمک هات

باران یکشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 01:54 ب.ظ http://baran.special.ir

پس این مشکل گیر دادن به اینکه کی باید با کی ازدواج کنه ارثیه در خانواده ی شما... (به خدا من خیلی خوشگل تر از این شکلکه هستما...)
خدا رو شکر که مشکلت با گوگل ریدر جان درست شد

آره دقیقا!! منتظریم بچه ی اون یکی عموم بزرگتر بشه تا ببینیم نظر اون چیه!!
تنها چیزی که همه معتقدن اینه که مامان بزرگ و بابابزرگها باید طلاق بگیرن!!

آره خدا رو شکر راه اومد!

کودک دو ساله یکشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 06:29 ب.ظ http://koodake2sale.blogsky.com

یه نظریه هست که میگه آدما با کسی که اصلا شبیهه خودشون نیستن خیلی بهتر زندگی میکنن...
آدم همیشه میکرده دنباله کسی که یه چیزه جدیدی بیده...وگرنه اخلاقای خودشو که خودش میدونه براش عادیه...{{دکتر کودک_دوساله:دی}}
دقت کردی اول حرفاتو زدی بعد خودت تکذیبیدیشون:دی{{برو تو کف_فعل:دی}}
هام هام!

تا حدودی موافقم!! البته بازم آدم با آدم فرق میکنه! و این تفاوتها نباید زیاد ریشه ای باشه!

من فکر توی سرم زیاده ولی خودم هم نمی فهمم چی میگم!! اگه میفهمیدم که برای شما نمینوشتم تا تفهیم بشه!!

پانیذ یکشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 07:11 ب.ظ http://www.PanizZ.blogfa.com

چه ذهنه بازی داشتی !! =))

تو کلن خیلی باهوشی =)) ... بهت تبریک میگم !
تو فوقالعاده ای =)))))))) !!!

به گمانم لینکه منـم اینجا نی
دوس داشتی بلینک

نه بابا سوراخ شده بود!!

مرسی!! برام اسفند دود کن چشم نخورم!

چشم حتما

عشق 10ساله(امیر) یکشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:47 ب.ظ http://www.10salentezar.blogfa.com

سلام به دوست گلمون
من باورم نمیشه این نظر رو تو داده باشی !
یعنی گیلاس هم انقدر مهربون میشه ؟
مرسی :-)
خیلی خوشحال شدم
انشااله هرچی میخوای زود زود بدست بیاری و همیشه شاد و خوشبخت زندگی کنی :-)
حالا برم پست جدید بخونم
هوراااااااااااااااااااااااااا

سلام به آقا داماد

مگه گیلاس دل نداره؟؟
سالی ۱ بار مهربون میشم که از شانست این دفعه در خونه شما رو زده!!

شما هم همینجور! هر چند تا الان به بزرگتین چیزی که میخواستی رسیدی!!

عشق 10ساله(امیر) یکشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:56 ب.ظ http://www.10salentezar.blogfa.com

yes
آندرستند . چقدم خوب میشه :-)
واقعا تو از همون بچگی دانشمند بودی و خیلی خوب این چیزها رو کشف یا کفش کردی !
قبل اینکه بگی میخواستم همین رو بگم واقعا اگه مردسالار با زن سالار ازدواج میکرد سنگ رو سنگ بند نمیشد ۱
من که سوادش رو ندارم ولی تو بلاگ بهزاد و آیسان آخرین پستشون توضیح کامل داده
پس مشکل حل شد :-)
ولی واقعا مطلب جالبی نوشته بودی
شاد باشی

فک کنم از این پیوند مقدس خیلی خوشت اومداا!!!

همین دیگه!! مرد سالار و زن سالار ریشه در مقام طلبی و غرور داره!! برای همین ۲ تا مثل هم همش دارن لنگه دمپایی میپرونن!!

مرسی

امین یکشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:41 ب.ظ

سلااااااااااااااااام بر ناخدا یک چشم !

نبینم که دلت گرفته باشه آبجی
حرف برای گفتن زیاد است اما گوش برای شنیدن ...
آخه من موندم که این وسط یکی نیست به تو بگه : «امین که آیدیت رو نداره ٫ چطوری برات آف بگذاره ؟؟؟ هااااااااااااااان !!...»

منتظرم ..
یا حق

سلااااااااااام داداش امین
کجایی بی معرفت؟؟
نخیرم!! امین خان من آی دی گذاشتم! وبلاگ خودت خرابه که آی دی رو گم کردی!

حالا که حل شد
قربونت

هاD یکشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:47 ب.ظ http://gereh-koor.blogfa.com

سلام . حالا که رو مود لینک کردنی ، قربون دستت من رو هم لینک کن در راه خدا . تا وبلاگم جون بگیره . تازه شروع کردم . تا تنت داغه و گرمی گفتم .
در مورد این پست . قشنگ دقت کن به این جمله .
" یه انسان ممکنه بهترین باشه ، اما مناسب ازدواج با من نباشه "

ببخشید؟؟؟
مگه لینک کردن حلوای نذریه؟؟

بر منکر اون جمله لعنت!!

امید یگانه (بستنی داغ) دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:50 ق.ظ

سلام گیلاس جان
خیلی نظریات بانمکی بود
ممنون از اینکه به منم سر میزنی و خوشحالم می کنی

سلام
چشات با نمک میبینه
خواهش میکنم

باران دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:27 ب.ظ http://baran.special.ir

بووووووووس

ماااچ

[ بدون نام ] دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 06:40 ب.ظ

وای منم از این لینکا میخوام که آپدیتی آ رو نشون بده!!! اینقده به آقای زیپه بیچاره غر میزنم... اما خب اونم به هیچ جاش نیس!!!!
---
راستی پاراگرافه اولت رو که خوندم به نتیجه ی پاراگافه دومت رسیده بودم! کلن خیلی حال میخواستم بکنم با اینکه قراره باهات مخالفت کنم که نزاشتی... یه نفر همیشه بهم میگف تضادها همیشه بیشتر آدما رو به هم جلب میکنه تا تفاهم آ... خیلی قبول دارم اینو و اینکه دو تا آدم که با هم ازدواج میکنن باید جوریباشن که بعده یه مدت جفتشون به تعادل برسنن!!!
کلن تمومه این جمله ها رو میشد اینجوری خلاصه کرد که :
موافقم باهات گیلی!

وااای خیلی خوبه! حتما درست کن. به زیپ چی کار داری. خودت درست کن. فقط یه کم وقت بذاری حل میشه.

خندهههههه
اتفاقا از اونجا شروع کردم تا به اونجا برسم. فقط و فقط برای ضایع کردن امثال تو!!

پس بزن قددددش

خانوم زیگزاگ دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 06:41 ب.ظ

اون بی نام و نشون و بی صاحاب بالایی من بودم!!! فهمیدی که؟؟

توی دنیا ۱ دونه زیپ وجود داره که اونم بیخ ریشه زیگزاگه!
تابلو بود

نرگس دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:59 ب.ظ http://gomgashthe.persianblog.ir

اینو که می گی اصولا همه تا الآن بهش رسیدن! من و دوستم هم چند روز پیش دقیقا به یه چیزی تو همین مایه ها رسیدیم...ما هر دو مون اخلاقای متشابه داریم با عقاید مختلف! یعنی من از چیزایی که اون دوست دارم متنفره و بر عکس! ولی مثلا به نظر هر دوتا مون ریاضی خوندن احمقانه ترین کار دنیاست...
به خاطر همینه که تا الآن با هم کنار اومدیم!

اینم جالب بود!!
ببخشید اونوقت فکر نمیکنی این ریاضی و احمقانه ترین کار دنیا پیوند شما رو مستحکم نگه اشته؟؟ امیدوارم خوشبخت بشین!!
چشمک

شاذه سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:23 ق.ظ http://shazze.blogsky.com

شاذه سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:25 ق.ظ

اوپس خالی رفت!
می خواستم بگم منم بچگیم از این فکرا زیاد می کردم. ولی حالا دیگه از بس می نویسم همش با شخصیتای خیالی سر و کله می زنم نه واقعی
الانم آپ کردم. دیدی گوگل ریدرت یا نه؟ راستی اگه هنوز باهاش مشکل داری بنفشی هم با گوگل ریدر می خونه. می تونی ازش بپرسی

چه خوب که میتونی تخیلاتت رو در قالب داستان بیان کنی!
باور کن خیلی خوبه که ذهن آدم الک میشه!!

دیدم!! نه دیگه درست شد. نیازی به کسی نیست!

امید یگانه (بستنی داغ) سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 01:01 ب.ظ

مرسی بابت راهنماییت گیلاس جان

وظیفه بود !! به جان امید!!

هیچکس سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 08:10 ب.ظ

جالب بود بسی ما را در فکر فرو بردی و در جایی نیز به دیوانگی شما نیشخند زدیم فعلا بدرود

خودتی!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد