بپا آه مردم جاییت رو نگیره!!

یه اصلی هست که میگه: در مورد کسی شایعه سازی نکن، چرا که آه مردم دامنت رو میگیره! ( شایعه سازی یا همون تهمت ناروا یا غیبت بی جا!)

خب داشتم فکر میکردم چه رابطه ی منطقی بین " آه مردم"  و  "دامن"  وجود داره؟! چرا باید آه مردم دامن رو بگیره؟! اگه کسی دامن نداشته باشه و یا دامنش کوتاه باشه ،آه مردم کجاش رو میگیره؟؟!!

تنها توجیهی که برای این مسئله وجود داره، اینه که  " آه" از میلیون ها سال قبل وجود داشته! و  دامن هم از سالیان قبل مورد استفاده مردم بوده! حتی مردها هم در قدیم لباس های دامن شکل میپوشیدن و تقریبا پوشش رایج مردها و زن ها همون دامن بوده!!! و به دلیل گذر از دوران پارینه سنگی، معمولا دامنهایشان بلند بوده ( مگه توی فیلما ندیدی؟؟) و قابل دسترس ترین قسمت موجود، همان دامن بوده! بنابراین به راحتی " آه" میتونسته دامنگیر بشه!!

چه بسا اگه در میلیون ها سال قبل ، ماهیت شلوار یا شـ.ورت یا ســ.وتین برای مردم تعریف شده بود و به جای " برگ" از تکه پارچه استفاده میکردن ، الان " آه" میتونست جاهای دیگری رو هم بگیره!! ( خب عزیز دلم اگه  " آه "  اون زمان برگ رو میگرفت که فرتی برگه پاره میشد و قضیه لوس میشد!! اصلا توجه نمی کنیا!)

نکته قابل تامل دیگه ای که وجود داره ، طریقه اثر گذاری آه مردم بر مردان امروزی است! ( به دلیل عدم وجود دامن در لباسشان) ... اگر فرض را بر این بگذاریم که آه در قدیم دامن مردان را نیز میگرفته ، حال که مردان نعوذ بالله  در پوشش رسمیشان دامن وجود ندارد، پس  " آه " بیچاره کجایشان را بگیرد؟؟ پاچه های کلفت و سر سخت شلوار های جین که به خودیه خود به هیچ جا بند نیست و در حال افتادن است؟؟!!!!...  اصلا شاید هم با توجه به تمامی دلایل موجود، آه مردم به مردان امروزی بی تاثیر است!!  الله اعلم!!  هوم؟؟

نظرات 31 + ارسال نظر
امیر چهارشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 02:55 ب.ظ http://amirsanam.blogsky.com

احتمالا تنبونشونو میگیره

آفرین به این همه خلاقیت!!

مژگان چهارشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 04:46 ب.ظ http://ninijon.persianblog.ir

تا بحال به قضیه اینجوری که شما گفتید فکر نکرده بودم

مشخصه!!
چرا توی وبلاگت کامنتینگ بسته است؟؟ از کامنت خوشت نمیاد؟؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 05:09 ب.ظ http://no-1.blogsky.com

بازم سوووووووووووووووووووووم ؟!!!!!!!!!!!!1

آره !!! به نامت ثبت شده!!!

[ بدون نام ] چهارشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 05:20 ب.ظ http://no-1.blogsky.com

ایندفعه خیلی تلاش کرده بودم که مقامی بهتر از سومی بدست بیارم ولی نشد ....چرا ؟؟!!

واقعا چه استدلال جالبی !
این روزا مردم اینقدر سرگرم چیزای دیگه (از قبیل درس و کار و زن و بچه و ...) شدن که وقت ندارن به بعضی از چیزای دیگه (از قبیل اینکه در عصر حاضر آه مردم کجای مردان را می گیرد؟!) فکر کنن !
و خیلی خوشحالم که گیلاس با وجود تمامی چیزها و مشغله ها ، به بررسی چیزهای دیگر نیز می پردازد !!!!!!!!

انقدر غصه نخور!! ببین چقدر خدا دوست داره که سوم میشه!! اون بدبختا رو نیگا کن که آخر میشن!! آفرین پسر خوب!!

متشکرم از حسن نظر شما!
خب این حرفت یعنی گیلاس خیلی بیکاره؟؟ من درس و کار و بچه رو شوور دادم و با ذهنی فارغ از همه چیز به چنین موضوعات مهمی فکر میکنم!! الکی که گیلاس نشدم!! وگرنه مثل بقیه آدم بودم!!

کودک دو ساله چهارشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 06:50 ب.ظ http://koodake2sale.blogsky.com

من یه کی به شخصه اعتقاد دارم مردا خیلی حال میکنن...خیلی چیزا از سره مردا وا میشه...حال مسئله اینست:آه مردم
چه اثرات سوئی بر روی مردان دارد...که احتمالا با استناد به حکم اول یا آه مردم کاری با مردا نداره...یا اگرم چندتا مثال نقض دیده شد باید تو مرد بودن اوشون شکید...
البت باس دید این دامن اون اوله اول پای_ کی بوده؟
تازه این آه که دامنو میگیره.دامنو چی کارش میکنه؟
نکنه خدایی نکرده...یا شایدم...؟
هام هام!

حالا نمی خواد زیادی حال کنی!! مطمئن باش چیزی که دامن زنا رو بگیره، مردا رو بی نصیب نمیذاره!! چون اصولا زنا خوب بلدن در موقع دانگیر شدن، کجای مردا رو بگیرن!!

پس برای حفظ آبروت هم که شده، از دامن گیر شدن طفره برو!!

بله! بله! بله!

سعید(یادگارهای یک درخت) چهارشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:01 ب.ظ http://www.derakht1.blogfa.com

متن خیلی قشنگی بود و یه موضوع خیلی بکر
جالبه اگه عقلم کمی کار کرد شاید نشستم واسه این هم یه ادامه نوشتم هر چند تو ماشالا همچین متن رو بستی که هیچی ازش جا نمونده

متشکرم جناب کارشناس محترم!! ( همچین نظر دادی که هیچ وقت تا حالا معلم انشاهام در باره متن انشام نظر نداده بودن!! به جون تو!)

ستاره چهارشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:02 ب.ظ http://star1387.blogfa.com/

گیلاس جان تازه اه های همه دوره های قدیم امدن دامن مرد های امروزی رو گرفته که شلوارشون داره از پاشون می افته دیگه...هر پسدی شلوارش داره از پاش می افته بدون چه نفرین های پشت سرش نیست

وااااااااای ستااره!
این ذهن تو رو باید طلا گرفت!!
به خوب موضوعی اشاره کردی!
بالاخره من فهمیدم چرا شلوار پسرا داره از پاشون میفته!!
مرسیییی

موسیو گلابی چهارشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:47 ب.ظ http://golabi-life.persianblog.ir

این دامن از دامن رو در بر می گیره تا شلوراک و پیژامه و شلوار کردی! شلوار کردی را بچسب، دامن بهانه است!!

یعنی شما با این همه شخصیت هنوز شلوار کردی استعمال میکنی؟؟ مزاح میفرمایید موسیو جان!!

باران پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:18 ق.ظ http://baran.special.ir

عجبا
تو هم به چه چیزایی گیر میدی گیلاس...

چه کنیم دیگه!

روشنک پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:38 ق.ظ http://www.navayegariabne.blogfa.com

خونه جدید داره خلاقیتتو بهتر نمایان میکنه :دی
گیلاس جان دامن اینجا نکته انحرافی بوده قضیه اصن ربطی به اون نداشت

دوستان تقلب رسوندن!!
پس قضیه به کجا ربط داره؟؟

افشین معتدل پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 02:04 ق.ظ http://rishabi.blogfa.com

میلیون سال پیش شورت و س.وتین بوده؟؟؟
اگه اولی بوده باشه شرط میبندم دومی نبوده

همه این جریانات ...اه و چیزی شبیه به اون همه
سر چشمه از قانون کارما میگیره
که یکی اسمشو میذاره اه مردم... یکی میزاره تقدیر و بالاخره هر کسی یه چیزی میگه...که همش قانون کارماست...شایدم کاردوغ باشه!!!
من لینکت کردممممم

من شرط میبندم هیچ کدوم نبوده!!
فقط میدونم برگ بوده!!
اینکه بعععله!! ولی خواستم از این جنبه هم دید بزنم!!
می ۲ !

نقطه پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 03:48 ق.ظ

والله اگه مردا روشون میشد الانم دامن می پوشیدند واسه رو کم کنی
ولی به نظر من اهی که بخواد بگیره بلده کجاشون را بگیره
ولی توجه کردم دیدم اقایون اصولا به این اه و اثر گذاریش معتقد نیستند شاید واسه همینه که رسم دامن پوشیدنشون خیلی وقته دمده شده

نه بابا!! این مردا از ترسشون دیگه دامن نمی پوشن!!

شلوار محکم تره!!

البته مردا شلخته هستن!! وقتی دامن بپوشن نمیتونن خودشون روجمع و جور کنن!! ازاون لحاظ هم هست که شلوار براشون بهتره!!

سعید(یادگارهای یک درخت) پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:13 ق.ظ http://www.derakht1.blogfa.com

سلام
وقتی دارم این متن رو واست می نویسم که دست راستم رو با باند کشی بستم دست چپم هم انگشت کوچیکم ناخنش شکسته دیگه خودت ببین چه زجری کشیدم
پی نوشت من
طی برسی های بعمل آمده در خصوص انواع آه من به نتایج زیر رسیدم (البته فقط ورژن مردانه)
آه بستگی به محل وقوع و نوع وقوع سه حالت داره
آه ننه
ننه آه می کشه که ایشالا جز جیگر بگیری بچه که داری با من اینطوری می کنی و در نهایت این آه تبدیل می شه به یک عدد دختر خانم ماه و مامانی که در وحله اول همچین آب از چک چوله پسره راه می ندازه که بیا و به بین بعد که می رین وارد معقولات می شن این بنده خدا باید هی بدو دنبال این یکی بنده خدا و جون ننت راه بندازه که خانم اجازه بدن ایشون فقط در حد بو کشیدن استعمال کنه تا حالا هر وقت حسش بود تو شبهای دیگه و بجاش هی باید این آقاهه بسلفه واسه وارد مختلف و اصلا هم نمی دونه که این خانم در واقه تجسم همون آه ننست
آه دوست حالا می تونه از مدل دختر هم باشه
دوسته که می تونه دختر هم باشه آه می کشه که ایشالا به زمین سرد بخوری و این بنده خدا یه هفته بعد دچار اسهال مزمن می شه و مدام می شینه رو سنگ دستشویی اونم تو این سرمای سگ کش و بازم یادش نمی یاد چرا داره اینطوری می شه ولی مدام روز زمین سرد نشسته
آه سوم انواع دیگر
که بسته به هر چیزی معمولا می گن ایشالا به زمین گرم بخوری که طرف تو چله تابستون وسط بیابون ماشینش خراب می شه و واسه آبرو داری جلو زن بچه مجبوره هی کلش رو بکنه تو موتور ماشین و چون هیچی سر در نمی یاره می یاد یه قدم عقب تر و دست به کمر وامیسته هی می پییییف از این شانس و خوب در واقه لنگش روی زمینه گرمه و کلش هم داره افتاب می خوره خوب می شه زمین گرم
ما بقش رو هم سانسور می کنم که تو این سه حالت اگه دقت کرده باشین می فهمین که این آه زبون نفهم بجای اینکه بره سراغ دامن چون دامن پیدا نمی کنه می ره سراغ یه جای دیگه
البته تو مورد سوم هم باز می ره سراغ همونجا اگه نمی دونی چطوری از آقایونی که تو چله تابستون زیر آفتاب بودن بپرسین بهتون می گن چطوری تبدیل به نیمرو شدن

سعیییییییییییییییییییید

نخیرممم

من منظورم این بود ولی نه دقیقا اینی که تو گفتی!!!

اون قسمت ماشین درست کردن خیلی با حال بود!! ببینم مگه مردا سر و ته میشن تا ماشین درست کنن؟؟ ( با توجه به قسمت آخر)

به هر حال جالب بود ولی به دلیل اینکه پررو میشی ضمیمه نکردم!!

نرگس پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:12 ق.ظ http://gomgashthe.persianblog.ir

من فکر میکنم به جای این که آه کجای آدما رو می گیره بهتره کاری کنیم که بی خیال شه وکلا نگیره

مشکل اینجاست که اگه ما بیخیال بشیم بازم اون بیخیال نمیشه!!
باید یه جا رو بگیره!!

عشق 10ساله(امیر) پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 04:59 ب.ظ http://www.10salentezar.blogfa.com

ا شما آپ کردید و ما خبر نداریم !
این فایده نداره
باید بیای تو بلاگفا
مرسی گیلای از حضورت
مثل اینکه رگه هایی از مهربونی هم پیدا میشه !
من خیلی خوشبحالمه هم از مریم خوب و هم از دوستای خوب مثل شما
مرسی از راهنماییت
خیلی لطف کردی
خدا رحم کرد که تا حالا طلاقم ندادند :-)
برم آپ بخونم
ادامه دارد ......

باید هممون گوگل ریدر رو بکشیم وسط!!
اینجوری خیلی سخته

توصیه هام رو عمل کردی؟؟؟ نگفتی که تو هم به مایع حساسی یا نه؟؟ می خوام بدونم در مورد همه اینجوریه یا خودم!!

واقعا قدر مریم رو خیلی بدون!!

شاذه پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 05:02 ب.ظ

فعلا که نمی دونم آه کی دامن من بدبختو گرفته و مثل فشفشه دارم بالا میرم.
سرتو بیار پایین بچه! وزنمو میگم!

آه غذاهای خوشمزه و دستپخت خوب!!!
یه کم اگه مثل من بد غذا بودی اینجوری نمیشد!!

عشق 10ساله(امیر) پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 05:06 ب.ظ http://www.10salentezar.blogfa.com

سلامی دوباره چو بوی خوشه ....
واقعا به نکته ی مهمی اشاره کردی !
" آه مردم" و "دامن"
دقیقا همینطوره و مردهای قدیم هم خیلی از دامن استفاده میکردند ولی حالا چی ؟ حتی دخترها هم از پوشیدن دامن سربازمیزنند !
به نظر من برای همین دخترها هم دیگه دامن نمیپوشند
حالا شاید آه های مردم در هوا سرگردان هست و همین شده که لایه ی ازن یا اوزون رو پاره کرده و مردم سرطان میگریند !
شاید دامنی رو پیدا کرده که از همه ی دامنها پهناورتر و وسیعتر بوده و ما رو به این روز انداخته
خیلی جالب بود گیلاس و من دلیلش رو واقعا نمیدونستم !

سلام
حالا مردا سرشون به سنگ خورده ولی دخترا همچنان شجاعانه گاهی دامن میپوشن و بعدش هر بلایی سرشون بیاد توجیه میکنن!!

پس تقصیر شما مرداست که دامن نمی پوشین و اوزون رو سوراخ میکنین!!


الان دلیلش رو « واقعا» فهمیدی؟؟
:دی

خانوم زیگزاگ پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 06:16 ب.ظ http://Daily.30n.ir

فکر کن تو خیابون مثلن یه آه بخواد پاچه شلوار یه آقاهه رو بگیره!!!!!! چه شووووووووووووووووووووووود!!!! (((((:

آقاهه هم همون موقع خودش رو زیر چادر یا شال یه خنومه مخفی میکنه که از مردانگیش دفاع کنه!!!
چه شووود

کودک دو ساله پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 06:28 ب.ظ http://koodake2sale.blogsky.com

هه...

:دی

یکتا پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 07:12 ب.ظ http://32000.blogfa.com

سلام
من تازه با وبلاگ شما آشنا شدم
از وبلاگ شما خوشم اومده
میخوام دوستای خوبی برای هم باشیم
پیشم بیا
باشه

سلام
پیشت اومدم

عشق ۱۰ ساله - مریم پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 08:56 ب.ظ http://10salentezar.com

با حال بود

چشمک

هاله جمعه 11 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 01:52 ق.ظ http://chekhabara.blogsky.com

به نظر من که اصلا نمیگیره که روز به روز گردن کلفت تر میشن

شما از نزدیک باهاش آشنایی دارین؟؟

زهرا جمعه 11 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 02:22 ق.ظ http://domeel.blogfa.com

سلام گیلاسی جان
وبلاگ زیبایی داری
فکرت تا کجاها که نرفته ها
شکلکارو هم نمیتونم بذارم عجب بدبختیه ها
تو خیلی زیاد مینویسی ها به خودم امیدوار شدم آخه همش میگن طولانی مینویسی ما هم سعی میکنیم کوتاه بشه ولی بازم نمیشه

دیگه لطف کن شکلکاشو خودت بذار
هرکدوم به دل خودت خوشگل تر و مربوط تر بود بذار
خوشحال میشم سری هم به من بزنی
موفق و شاد باشی

سلام
مرسی
چرا نمی تونی بذاری؟؟ مشکلی نداره!!

من هر وقت هر چقدر که حرف داشته باشم مینویسم!! گاهی هم مثل این پستم کوتاه میشه!!

سر زدم بهت
قربونت

عشق ۱۰ ساله - مریم جمعه 11 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:48 ق.ظ http://10salentezar.com

فقط سرامیک دستشویی رو میخوایم عوض کنیم.. امروم بنا اومده که تموم میشه همین امروز ! اما من دوباره همه چیو خراب کردم.. دعواااااااااا با مامانم اینا نمیذارن که این ۴۱ روز باقیمانده به خوبی بگذره که

آهان! پس چون روش میچسبونین زود تموم میشه.
فقط دلم میخواد کاراتون زود تموم بشه و خیالتون حد اقل از بابت خونه راحت بشه

خودم جمعه 11 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:25 ق.ظ http://www.ruzhaye-khakestari.blogfa.com

الان آهه کی کجای کی رو گرفته؟‌قضیه چی بید؟

شما بخواب... هر وقت شام حاضر شد بیدارت میکنم

زیر نور ماه جمعه 11 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:11 ب.ظ http://lemonrose.blogfa.com

به چه چیزای بامزه ای فکر می کنه این گیلاسی!


طبق نظریه تو باید بگم به خانوما هم دیگه اثر نمی کنه این آه!! چون اکثرا همه دخترا و خانوما هم الان شلوار پوش شدن دیگه........

چه کنیم دیگه!

نه خب! خانوما هر وقت دامن بپوشن یهو همه ی آه های جمع شده دامنشون رو میگیره!!

اقلیما جمعه 11 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 02:34 ب.ظ

سلام
خوبی خانم؟
یه کم از مطلبتو خوندم و باید برم!!! ولی عجله دارم بعدا اینقده میام که بیرونم کنی.
خوش باشی
فعلا بای تا های

سلام عزیزم
هر وقت دوست داشتی بیا
قربونت

پانیـذ جمعه 11 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 03:23 ب.ظ http://www.panizz.blogfa.com

آره راس میـگی...!!
تا به حال بهـش فک نکـرده بودم !!!

کلـن با همـه حرفات موافـقم مخصوصـن سوتینـه‌!!

فعلـن .بوس

پس بزن قدش

امید یگانه جمعه 11 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 06:46 ب.ظ http://hotesticecream.persianblog.ir

سلام گیلاس جان
واقعا به نکته ظریفی اشاره کردی...(بسه دیگه...اون انگشت اشاره ت رو بنداز پایین...زشته آخه!!!)
پ.ن:
خونه نو هم مبارک باشه.... ایشالا پشه هاتون هم هرچه زودتر مثل ناصرالدین شاهاتون!!! منقرض بشن
شاد باشی

سلام
تا وقتی شما ندیدی باید هنوز اشاره کنم!!

ممنونم
وااای بیچار ناصرالدین شاه!! کاش پشه ها هم مثل اون منقرض میشدن!

سلامت باشی

لبخند پنبه ای جمعه 11 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 06:58 ب.ظ http://www.viv.blogfa.com

گیلاس؟؟ عجله دارم !!
نخوندم پستت رو !

فقط اومدم بپرسم اون موضوع اوکی شد که نگرانش بودی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


راستی افغانی جونم دارم میام تهرااااااااااان[:

جانم؟؟
شکلات جان یه فکری برای وبلاگت بکن!! دوست ندارم فیـــ.لتر باشه

اون قضیه هم در حال پیگیریه!! خیلی امیدوارم کردن که اوکی میشه!! حالا تا چی پیش بیاد!!

کی میای؟؟؟ بهم خبر بده
افغانی هم خودتیییییی

هیچکس سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 08:07 ب.ظ

بی تاثیر نیست همین که آقایون ازدواج می کتنند یعنی نفرین (همون آه مد نظر شما) موثر واقع گشته

اونوقات اگه آقایی ازدواج نکنه کجاش رو میگیره؟؟
پس نظریه شما رد شد!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد