کلاس 314

این کلاس ( + )  رو میبینین؟؟ یکی از سودمندترین کلاسای دانشگاه ماست! اسمش اینه که محل برگزاری کلاسای علوم پایه است ولی جون خودم نباشه جون شما نصف بیشتراز دانشمون رو از همینجا کسب میکنیم!!

گنجایشش مثلا 50 نفره ولی معمولا 80-90 تا صندلی توشه! همه هم پر! تقریبا میشه گفت تا خرخره کلاس آدمه!! یعنی اینجوری بگم که وقتی یکی عطسه میکنه فرتی بغل دستیش از کلاس پرت میشه بیرون ، جلوییش هم میچسبه به تخته!

همین امروز روی یه صندلی کیفه خودمو گذاشتم و صندلی بغلیم هم برای دوستم جا گرفتم. بعدش 2 دقیقه بلند شدم رفتم بیرون تا کلاس شروع بشه. وقتی برگشتم میبینم یه آقایی زحمت کشیدن بین این 2 تا صندلی برای خودشون یه صندلی اضافه کردن! به جون خودم انقدر به زور اینو جا داده بود این وسط که نصف پایه های صندلیش روی هوا بود! اونوقت این برادران هم که دیدین چه جوری میشینن؟؟ اگه بگی فقط یه ذره مراعات میکنن ، نمیکنن!  وقتی میشینن سر کلاس فک میکنن صندلی خودشون کاناپه خونشونه و صندلی بغلی هم قسمتی از تخت فرمانرواییشونه و میتونن راحت لم بدن و لابد اون یکی صندلی هم براشون حکم کوسن رو داره!! امروزم طبق معمول این پسره خیلی ریلکس یه جوری نشسته بود که یکی از پاهاش  روی صندلی من بود اون یکی هم روی صندلی خودش! دستشم روی اون یکی صندلی! اونوقت ابعادشم 3*4 بود!( البته به متر!) دیگه فرض کن چه شرایطی بود!

اومدم میگم ببقشیداااا! شما که خودتو جا دادی این وسط  اونوخت من الان کجا بشینم به نظرتون؟؟؟ 

یه نیگا به خودش کرد و یه خورده از وضعیت خودش آگاه شد و خودشو جمع و جور کرد. معذرت خواست و  کل هیکل رو از روی صندلی من جمع کرد، انداخت روی صندلی اونوریش که من برای دوستم گرفته بودم.

بهش میگم: خب بازم فرقی نکرد! الان دوستم میاد باز اونم جا نداره!

میگه: دوستتون دختره؟

میگم: بعععله!!!!!

میگه: پس موردی نداره ! دخترا لاغرن ،یه جوری جا میشه!!

 

می خوام بدونم اصلا کی گفته پسرا پررووووَن؟؟؟ نه! کی گفته؟؟

 

یکی دیگه از فایده های این کلاس اینه که خیلی خوشگل طراحی شده!! شکستگی های دیوارا که کلا یه کار خیلی هنرمندانست  و کلی فک کردن چه جوری دیوار صاف رو کجش کنن که تخته دیده نشه !!   یه ستون به عرض کوچک( مثلا حدود 1 متر!) هم  اون وسط کاشتن که وقتی ته کلاس میشینی بیشتر هنر به چشمت بیاد تا تخته!! صندلی ها هم همین جوری که کشیدم چیده میشه . اونوقت  اگه یه نفر بخواد از ته کلاس بیاد پای تخته ،هیچ راهی نداره جز اینکه اول فکر کنه! بعد هیچ راهی پیدا نکنه جز اینکه یا بپره یا از در A بیرون بره و از در B تو بیاد!!

یه وقتا هم که هر 2 تا  در  و  همچنین پنجره ها بازن  و ایضا باد هم میاد؛  توی کلاس یه کورانی میشه بیا و ببین!! صدای زوزه گرگ و تمساح میپیچه توی کلاس... در و پنجره ها هم  باز و بسته میشه... اصلا  تا جایی که من میدونم فیلم کلبه وحشت رو توی همین کلاس بازی کردن!! 

  

 

پ. ن : دقت کردین من الان چند روزه دارم روزانه می نویسم؟؟ فک کنم 20 سالگی یه تغییراتی توی کروموزومام به وجود آورده!! فک نکنم تا آخر هفته بیشتر بتونم به این روال ادامه بدم !!  

 

نظرات 18 + ارسال نظر
۱۰۲۴ سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:12 ب.ظ http://fairy1024.blogsky.com

چه وبت باحاله . این شکلک ها رو چطوری این جا اضافه کردی؟ راستی دانشگاه کلا خوفه ؟ P:

چشات باحال میبینه!
رایت کلیک کن روی صفحه نظرات. بعد view source
رو ببین. کد قالب نظراته!
خوبه!

ahmad چهارشنبه 17 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:47 ق.ظ http://middlist.blogspot.com

salam bar gilas e bozorg

mesle hamishe hal dad! az man mishnavi hamishe boro poshte oon sotoone bekhab! kheyli hal mide!!!

ezate shoma mostadam

سلااام
خوشحالم که حال داد!
نه بابا پشت ستون خوب نیست! دلم میگیره خوابم کوفتم میشه!

خانوم زیگزاگ چهارشنبه 17 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:21 ب.ظ http://Daily.30n.ir

اول از همه مرسی بابته اینکه بهم راه حل دادی! اون چیزایی که بم گفتیو خودمم تا حودودی بهش واقفم و خیلیم اذیتم میکنه! اما خب کنار اومدم یه جوری باهاش!
ببین این کلاستون احیانن جز میراث فرهنگی نیس؟! نباید موزه یی چیزی بشه؟!!!
روزانه نویسی رو دوس دارم! هر چن که گاهی اوقات آدم کم میاره! اما یکی دو روز وقفه مهم نی! مهم اینه که بیای و بنویسی! هر چن چیزای جزئی رو! مثله همین مسئله ی کلاس که کلی حاله منو اورد سره جاش و کلی خندیدم بهش

خواهش میشه عزیزم
مشخصه چقدر کنار دادی! همین مونده اسمتو قاتی آمار خود کشی کنن با این روحیه خوبی که داری!!!
نیمیدونم والا!!! فک میکنم کلا دانشگامون یک بخش دور افتاده ای از هگمتانه باشه!!
منم روزانه نویسی رو دوست دارم. اما نه جوری که دست و پای آدم رو بگیره و آدم رو بدبخت نوشتن کنه! یه وقتا واقعا نه حسش هست نه موضوعی برای نوشتن!! توی این ۴ سال هر وقت خواستم کلا اینجا رو تعطیل کنم و ننویسم هم نشده!! نکه حالا خیلی هم چیزای مفید و سودمند و کلا خوبی مینویسم و قلم خوبی دارم! از اون لحاظ!!!!
ولی باور کن همین یه کلام حرفت که میگی یه کم شاید حالتو عوض کرده باشم کلی انگیزه بهم میده که بنویسم و تلاش کنم بهتر بنویسم!

نگین چهارشنبه 17 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:18 ب.ظ http://ariai.blogsky.com

سلام گیلاسممممممم
خوبی گلم ؟
معلوم هست کجایی
مثل اینکه توی این یک هفته که من نبودم خیلی ها اومدن
اصن کجا بودی ؟
وقتی دیدم آپ کردی و حتی پست قبلیتو هم هنوز نخوندم
کلی ذوق کردم
عجبی بالاخره تشریف آوردین

فردا شب میام که پستاتو بخونم گلم

هوارتا بوسسسسس

سلاااااااام نگین جونم
خوبم. تو چطوری عزیزم؟
خودم که میدونم اومدم ! بقیه رو نمیدونم!
گفتم که کجا بودم! اگه میخوندی میفهمیدی!!
باشه گلم منتظرتم
بووووووووس

سعید پنج‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 05:45 ب.ظ http://derakgt1.blogfa.com

سلام
من آدرس شما رو با دو واسطه پیدا کردم واسطه اول وقایع واسطه دوم گلاس خانومی هستم خوب طبق معمول خودم اگه تا انتهای وبلاگی رو بخونم و بنظرم با ارزش بیاد کامنت می زارم و خوشحالم که دارم واسه شما کامنت می زارم چون با ارزش بود
خوشحال می شم بازم بتونم بهت سر بزنم
موفق باشی

سلام
ممنون از نظر لطفتون
منم خوشحال شدم از آشنایی با شما
سلامت باشید

اشک های مسیح پنج‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:40 ب.ظ http://jesustears.persianblog.ir

کلاس درسای عمومی ما هم گاهی این شکلی می شه..طوری که جلوت یه دیوار استتار ایجاد می شه و می تونی اون پشت به حالت درازکش بخوابی یا حتی از کلاس در بری..حسن کلاسای شلوغ اینه که می تونی توش استراحت کنی و به کاری عقب افتاده برسی..

تهران واقعا گیج کنده هس..نه بخاطر این که فک کنی چیز جذابی داره..برعکس همه اش تو ذوق می زنه..جنگ اعصاب..ترافیک..دود..سروصدا..گرونی..واقعا چطور می شه همچین جایی زندگی کرد؟!..واقعا چرا کسی فکری به حال انفجار جمعیت و امکانات نمی کنه؟!..

توی خونه که آدم همش مشغول استراحته! اگه سر کلاس هم استراحت کنه پس آخر ترم چی کار کنه؟؟
بعضی درسا رو باید سر کلاس حتما آدم یاد بگیره....:)

حالا تو نمی خواد جوگیر بشی بزنی توی سر تهران! من با همه ی این ترافیک و شلوغیش بازم به همه ی شهرای ایران ترجیح میدمش! حتی مشهد! زبووووووووون

مهدی جمعه 19 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:31 ق.ظ http://gentleman.coom.ir

سلام
منم گیلاس دوست دارم
البته کمتر رسیده باشه بیشتر دوست دارم

سلام
ولی من یلاس قرمز رسیده دوست دارم!

مهدی جمعه 19 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:34 ق.ظ http://gentleman.coom.ir

راستی دانشگاهتون کجاست اینقدر در پیته ؟
دانشگاه ما در پیت تره
راستی قالبتون چقدر زیباست
_________________
نه خوب نیست هر روز آپ کنید بعدش زده میشید

دانشگاه عمه ی خودت درپیته


چشات زیبا می بینه!

۲ کلام هم از زبون مادر عروس!!!! :دی

مسیح شنبه 20 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:08 ب.ظ http://n2d.takblog.ir/

سلاممممم
جالب بود . ..
اما در کل پسرا پرو نیستن ، در این که شکی و حرفی نیست ، خوب این بحث تموم .
ور در اینم که دخترا پرو هستن حرفی نیست . . . خوب اینم که هیچی
دیگه چی بود ؟
:)

سلام
...
...!!!!!
دیگه چی بود؟؟؟

خانوم زیگزاگ شنبه 20 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:19 ب.ظ http://Daily.30n.ir

رازانه نویسی این نیس که پاشی بیای دقیقن همون اتفاقاتی که افتاده رو بنویسی! گاهی واقن هیچ اتفاقه خارق العاده یی نمیفته! روزانه نویسی از نظر من چیزاییه که به ذهنت میاد! مثلن یه روز زوم میکنی رو افراده بی فرهنگی که نمیدونن تلفن همرا مواله یا موبایل! بعد میشینی بش شاخ و برگ میدی و اینا!!! نه که الان من یه پا روزانه نویسه متبحرم و کلی تجربه دارم الان واسه همون دارم الان برات کلاسه اخلاق میذارم!!!

شما درست می فرمایید استاد! ولی فک میکنم منم دقیقا همون کاری که میگی میکنم! اگه نیگا کنی بیشتر چیزایی که مینویسم یه چیز ساده مثل ترافیک! شلوغی! سوتی های آدما ! شیطنت کودکانه! و کلا یه مسئله ساده و پیش پا افتاده هستش که بهش شاخ و برگ میدم! هیچ وقت دنبال اتفاق خارق العاده نیستم به خدا ! نمی ددونم چرا تو اینجوری برداشت کردی! من اگه هر روز هم بخوام بنویسم حرف برای نوشتن دارم فقط اولا وقتش نیست دوما حسش نیست که هر روز بنویسم! یه وقت روزی ۲ بار شاید بنویسم یه وقتم ماهی ۱ بار!
در ضمن زیگزاگ جونم کارش درسته!

اقلیما یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:52 ق.ظ

سلام سلام
خوبی گلم!!
خوب با اون آقاهی یه جوری کنار میومدی،دست خودشون که نیست! لنگاشون درازه، عقلاشون کمه! روشون هم زیاده!!
ما باید باهاشون یه جورایی کنار بیایییم!!
خوش باشی
فعلا بای تا های

سلااام
مرسی عزیزم
واقعا راست میگی!
ما خانمها همش باید بزرگواری کنیم یه جوری با اینا کنار بیایم!!!
قربونت

اقلیما یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:57 ق.ظ

وای گیلی این پسرخالت چه باحاله!!!
عین تخمه جنه ماست!!!

قابل شما رو نداره!!!

اقلیما یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:59 ق.ظ

گیلی واسه رانندگی پاشو بیا اینجا.آخر صفا!!!

اونوقت تا اونجا چه جوری بیام؟؟؟ پیاده؟؟؟؟؟

تیده آ یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:25 ب.ظ http://ghalb-yakhii.persianblog.ir


شه عجججججب بابا نگرانت شده بودما
این کلاستون خیلی مشتیه استاد شمام باید بیاد حالا که وضعیت کلاستون اینجوریه بگه دختره یه ور پسرا یهور تا اختلالات ایجاد نشه
برم جریان این پسر خالتو بخونم
فعلا خدافیزی

بههههههههه! شما هم چه عجب! نیستی!!!
خب چون استادا میدونن نمیتونن از ایجاد اختلال جلوگیری کنن معمولا برای ضایع نشدنشون بیخیال میشن!!
قربوونت

[ بدون نام ] یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:58 ب.ظ

فعال شدی!

اگه بعضیا چشم نزنن!!!

زیر نور ماه سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:35 ب.ظ http://lemonrose.blogfa.com

اوووه سلام!‌چه کرده گیلاسی با این همه پست..
کلییییی خوشحال شدم دیدم آپ کردی..اونم روزانه!!
ولی عجب کلاس باحالی دارین شماهاا!!

اووووووووخی چه پسر خاله بانمکی هم داری!نااااااازی کم سر به سرش بذار ولی!!

خلاصه این که دلمون برا خودت و نوشته هات تنگیده بود اگر شما دلتنون برا ما نتنگیده بود و نیومدن پیش ما!

خوش باشییییییی و بایت..

سلاااااااااام
منم خیلی خوشحال شدم که دیدم کامنت گذاشتی!
خیلی وقت بود که دیگه آپ نکرده بودی! باور کن سر میزدم ولی نمیشد کامنت بذارم!
دوست دارم سر به سرش بذارم! :دی
کلا سر به سر گذاشتن پسر بچه ها خیلی حال میده! زود لجشون در میاد!
سلامت باشی عزیزم

سعید سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:07 ب.ظ http://derakgt1.blogfa.com

سلام
می خواستم بگم خبری نیست ازتون یادم اوم از اول هم خبری نبود ازتون من زورکی خودمو دارم می چسبونم
البته چسبیدن به بزرگان اگه انگلی نباشه می گن خوبه
خوب ما واسه حفظ آبرو باید از دیگران هم استفاده کنیم دیگه
اینو گویا می گن نامردی نمی دونم

سلام
راستش من که از حرفات سر در نمیارم!
باور می کنی؟

خانوم زیگزاگ سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:57 ب.ظ http://Daily.30n.ir

گیلاس؟! پاشو مادر! پاشو یه دستی به سر و گوشه این کروموزومات بکش دوباره بیان سر جاشون! پاشو ننه!!! من اعصابه اینو ندارن هر روز بیام ببینم این کلاس + ... !! خب؟! بذار رو آرامش باشه الان این اعصابه من!!! خاهش میکنم ازت عاجزانه!!!

خندهههههههه
چشم میام
تو اعصاب خودتو خط خطی نکن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد