آنچه گذشت

توی این سه ماه هر وقت فرصتی پیدا میکردم به اینجا و وبلاگای بقیه بچه ها سر میزدم ولی نمیدونم چرا هیچی برام حال و هوای قبل رو نداشت. حتی دیگه قالب جینگیل مستون اینجا هم برام غریبه شده و با دیدنش حال نوشتن پیدا نمی کنم. نه افسرده و تیریپ دپرسینگ بودم ؛ نه از دنیا به دور! حالم خوبه!  با اینکه 3 ماه متفاوت با تمام  سالها و ماهها و هفته ها و روزهای قبل  زندگی کردم ولی همه روزهاش برام قشنگ بود. فقط همه چی متفاوت بود.

بسوزه پدر جوگیری که ما رو خانه به دوش کرد! آخرای خرداد یهو تصمیم گرفتیم  خونمون رو بازسازی کنیم . اولش قرار بود 1 ماهه کارمون تموم بشه ولی خب سر تیشه یه جوری بند شد که هنوزم نتونستیم سرشو در بیاریم!!!

خب طبیعتا توی اون گرد و خاک نمیتونستیم 3 ماه قاتی یه مشت آجر و عمله  زندگی کنیم! هم ناموسمون در خطر میفتاد هم سلامتیمون هم انسانیتمون! اینجوریا بود که شال و کلاه کردیمو توبره و آذوقه خودمونو گره زدیم سر چوب و بر دوش انداختیم و  کوچ نشینی پیشه کردیم!

البته خیلی هم در به در نبودیما! بیشتر خونه مادر بزرگم بودیم ولی  خب خانواده 4 نفرمون گسترش پیدا کرده بود و خاله و دایی و غیره هم بیشتر وقتا  هم خونه ما میشدن و دیگه خبری از سکوت و آرامشی که همیشه توی خونمون حاکم بود, نبود!! اگه قبلا هر روز صبح با ویبره موبایلم بیدار میشدم این چند وقت صبحا با توپ فوتبال پسرخاله هام که  محکم به سرم میزدن از خواب میپریدم!  خیلی خوش گذشت و روزو شبا زود سپری شد ولی هیچ جا خونه خود آدم نمیشه!   تنها چیزی که این مدت نداشتم یه لحظه خلوت و آرامش بود! جرات نداشتم بذارم یه قطره اشک از گوشه چشم سرازیر بشه به پایین! اونوقت باید جواب کل فامیل رو میدادم بابت گریه کردنم!!! و ...

خلاصه  حس و حالی نمونده بود برای نوشتن! حس میکردم خودم دیگه خودم نیستم! الانم هنوز تموم نشده که    بگم خودم ، خودم هستم! ولی هر چی به آخر کار نزدیک میشه و خوشگل کاریای خونه انجام میشه ذوق و شوقم بیشتر میشه و حس میکنم 3 ماه متفاوت بودن ارزشش رو داشت!! به محض اینکه پام به اتاق خودم برسه دوباره اینجا رو هم آپدیت میکنم فقط الان اومدم بگم که:

         تولدم مبارک!

 

از 3 مهر 1367 تا 3 مهر 1387  فک کنم 20 سال گذشته!  

بدون اغراق میتونم بگم تا حالا 19 سالگیم قشنگترین سال عمرم بود. تا ببینم امسال چه گلی به سرم میزنه!!

پ. ن: قربون همه دوستایی که این چند وقت منو فراموش نکردن و همه جوره بهم لطف داشتن و با ایمیل و کامنت و غیره ازم یاد میکردن. شرمنده که نتونستم به تک تک کامنتا جواب بدم...

نظرات 17 + ارسال نظر
سمانه چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 05:42 ب.ظ http://samfitilemoeen.blogsky.com

سلام خانومی.. چه وب قشنگی داری قالبش واقعا خوشگله.. خیلی خوشحالم که اومدم تو وب تو.. منم یه وبلاگ دارم. همسایه ایم بلاگ اسکایم.. راستش ازیکی و وبلاگش خوشم بیادا دلم نمیخواد هیچ وقت ولش کنم و از یادم بره یعنی نمیره اصلا به هیج وجه میمونه اینکه تو بیایی و قبولم کنی.. یعنی هم منو هم وبلاگمو.. اون وقت دوستای خوبی میشیم. موافقی.. تبادل لینک .. از اون دوستای با وفام ( تعریف نباشه) که همیشه به دوستاش سر میزنه تا بهش بگن اپند با کله میره ..تلگرافی نمینویسه.. دلم میخواد خیلی زود بیایی پیشم.. انتظار رو دوست ندارم.. منتظرت میمونم.. موفق باشی عسلم..

سلام عزیزم
شما لطف داری. چشم حتما میام پیشت و لینک هم به روی چشم.
سلامت باشی

سمانه چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 05:43 ب.ظ http://samfitilemoeen.blogsky.com

راستی شرمندم که هنوز نیومده برات یه زحمت دارم.. میشه کد قالب نظراتتو بهم بدی؟؟ مرسی گلم..

وقتی صفحه نظرات من برات باز میشه رایت کلیک کن. بعد view source رو بزن. کد قالب رو میبینی.

فرشته کوچولو پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:05 ق.ظ http://www.paniz123.blogfa.com

سلام عسیسسسسسم
۶۷ ی هستیییییی
فقط چن ماهی ازم بزگتریی





۱۹ سالگی واسه من که زیاد جالب نبود


مبارک

سلام عزیزم
آرهههه
چه جالب واقعا!

پس امیدوارم ۲۰ سالگی واست جالب باشه

مرسیییی

لبخـند پنـبه ای !!‌‌( خانم شکلات ) جمعه 5 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:03 ق.ظ http://www.viv.blogfa.com


وایییییییییییییییییییییییییییی
عجق مننننننننننننننن

تولدت با تاخیر مبارککککککک



دوست دارم جیگمل کفشکوللللللل

خیلی خوشحالم که اوووومدییییییی

بوسسسسسس تف تف تف :**********

وااااااااای
مرسی عزیزم


منم دوووست دارم کفشکووول جوونم

منم خوشحالم :دی

مااااااااااچ

لبخـند پنـبه ای !!‌‌( خانم شکلات ) جمعه 5 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:03 ق.ظ http://www.viv.blogfa.com

ویت د بست ویش بست ویش بست ویش

باور میکنی نفهمیدم چی نوشتی؟؟؟

خانومی جمعه 5 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:17 ق.ظ http://www.eshgh-bazi-asemoooon.blogsky.com

اوهه ۶۷ ای هستی اصن بهت نمیاد به جان خودم !!!
تفلدت با تاخیر مبارک ( آیکون ماچ تفی ) :دی
دلم برات تنگ شده بود خیلی ...

چرا بهم نمیاد؟؟ بیشتر میاد یا کمتر؟؟ مگه چه جوریم؟؟ بیا بگو ببینم!!

مهم اینه که به یادم بودی و خوشحالم کردی. مرسی

مرسی گلم

اقلیما جمعه 5 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:36 ق.ظ

سلام
به به ما تو رو دیدیم فکر کردیم باید تا اون دنیا صبر کنیم!!!
الهی فدات شم تو 67 هستی؟!! تولدت مبارک.امیدوارم هزاران از این 3 مهر ها ببینی!!
خوش باشی
فعلا بای تا های

پس خوب شد آرزو به دل نذاشتمتون!!!
آره ۶۷ هستم. فقط نمیدونم چرا انقدر عجیبه!!!
سلامت باشی عزیزم
قربونت

خرس قهوه ای جمعه 5 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:51 ق.ظ

عزیزززززززززززززززززززززززززم! تولدت مبارررررررررررررررررررررررررررررک! ماچ قشنگه رو بده بیااااااااااااااااااااااااااد!

جووووووووونم! مرسیییییییییییییی
ماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااچ تفییییی

ahmad شنبه 6 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:10 ق.ظ http://middlist.blogspot.com

salam
delam vasat tang shode bood. to ke midooni man cheghadr bahat dard o del mikardam. in 3-4 mah avvale inja boodan kheyli baram sakht bood. na inke nashokri konam. hame joor emkanati hast. ama delam jaye digast. inja hesse tanhayi divoonam mikard. kheyli vaghta khalvat mikardam o mizadam zire gerye. delam vasat tang bood. hey mioomadam blogeto mididam o dobare delam migereft. tasmim gerefte boodam behet bi mahali konam dige! mikhastam tavalodeto bet tabrik nagam ama nashod! gilasi kash midoonesti cheme. khodamam nemidoonam chem shode. gilas darmani lazem daram. darmanam mikoni?

سلام
منم همینطور. دلم برای نت و همه دوستای اینجا تنگ شده بود. ولی واقعا نمیتونم زیاد بیام. خب حق داری. به هر حال تنهایی و غربت رو با هیچ امکاناتی نمیشه فراموش کرد! زمان لازمه....
فعلا که خودمم نمیدونم کی هستم. یه خورده کمتر فکر و خیال کن. بزن به بیخیالی...
بابت اینکه تصمیم گرفتی تولدمو تبریک بگی ممنونم. جبران میکنیم معرفتتونو داداش!

ahmad شنبه 6 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:11 ق.ظ http://middlist.blogspot.com

barat email mizanam. bekhoon

فعلا که ایمیل نداشتم ازت!

اشک های مسیح شنبه 6 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:51 ق.ظ http://jesustears.persianblog.ir

سلام گیلی..اگه بدونی دل من یکی که کلی برات تنگولیده بود..اون سبک خشن نوشتاریت و اون کل کل های دیوونه کننده ات همه و همه دلمون براش تنگ شده بود..
این روزا خیلی از بچه ها حال قدیم رو ندارن..نه رمقی واسه نوشتن مونده و نه شور و اشتیاق و نه انگیزه ای حتی..نمی دونم..یه عده رفتن یه عده هم سکوت کردن..اونایی هم که هستن مطمئنا شور گذشته رو ندارن..حالا با اومدن پاییز شاید فرجی شد..من که دلم به پاییز و زمستون خوشه..اون حس و حال سرد در عین حال داغ!!
درسته هیچ جا مثه خونه خود آدم نمی شه..حالا خونه هم نباشه هیچ جا مثه یه جای خلوت و دنج که بتونی توش گریه کنی نمی شه!!
امیدوارم این خدمت سربازیت زودتر تموم شه بلکه برگردی خونه بخت تا دوباره شاهدت باشم هموجو..

وااای چقدر خوبه آدم یه مدت نباشه دل همه براش تنگ بشه..... سووووووت
من واقعا خشن مینویسم؟؟ دیگ به دیگ میگه روت چیز!
خب مرور زمان باعث تغییر شرایط خیلیا میشه... میدونم چی میگی! یه وقتا که به بچه ها سر میزدم حس میکردم همه بی حس و حال شدن... خوب میشه!
من همچنان اعتقاد دارم حموم بهترین و خلوت ترین و بی مزاحم ترین جاست!!!!
غشششششششششش
با این جمله آخرت منو مردوندی!!

یوسف شنبه 6 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:51 ق.ظ

راستی یادم رفت: تولدت هم مبارکــــــ..

مرسییییییییی
ایشالا تولد شما

مهدیه شنبه 6 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:05 ب.ظ http://srvn.blogsky.com

سلام خانم گل تولدت مبارک!!!!!!!
البته من روز تولدت به پیامک دادم ولی فکر کنم بهت نرسید یا به یه خط دیگه ات دادم که تو گوشی نیست.
در هر حال مبارکت باشه ایشالا صد سال زنده باشی.
ولی دیگه بزرگ شدی ها یه دست و آستینی برای خودت بالا بزن@مگه تو دانشگاتون پسر ندارین آخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلاااااااام مهدیه جونم
احتمالا به اون خطم دادی. به هر حال ممنونم
تولد ۲ مهر تو هم مبارک
هر سال به یادت هستم روز تولدت. به جون خودم راست میگم از مامانم بپرس فقط خیلی به معرفتم که اس ام اس نمیدم بهت :دی

فک کردی همه جا مثه دانشگاه خودتونه که نسل پسر توش منقرض شده باشه؟؟ اتفاقا چیزی که زیاد داریم پسره! از بس پسر زیاد دیدم حالم از هر چی پسره به هم میخوره!!!

لبخـند پنـبه ای !!‌‌( خانم شکلات ) سه‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:23 ق.ظ http://www.viv.blogfa.com

خوبی گیگولم؟؟؟

ممنونم عزیز دلم

خانوم زیگزاگ جمعه 12 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:29 ب.ظ http://Daily.30n.ir

عزیزم اگه همه ی پستامو خونده باشی تو یکیش گفتم که قالب با یه سری لینکا مشکل داره و من نمیتونم لینکارو اضافه کنم! یه سری لینک بود که وختی اضافه میشد پسته جدیده قالب نشون داده نمیشد! علته عوض کردنه دوباره ی قالبمم همین بود! حالا هنوزم اون مشکل هس اما آقای زیپ داره مشکلو بر طرف میکنه! فقط لینکه تو نبوده که حذف شده لینکه خیلی از دوستای دیگمم هست که به طوره موقت نیست و قراره اضفه بشه... در هر حال معذرت میخام اگه نبودنه لینکت باعث شد اینقدر ناراحت و دلگیر بشی! فقط خاستم توضیح بدم که یه وخ فکر نکنی از قصد و تنها و تنها لینکه تو رو حذف کردم! همین. آخیش!! انگشتام کف کرد!!! حالا دیگه ناراحن نباش! باشه گیلاسی؟!

من شرمنده!!! کمتر بزنم زیگزاگ جون!!
بعدش که برات توضیح دادم!!!
باااااشه
از اولم ناراحت نبودمااا سوووووووت

خانوم زیگزاگ جمعه 12 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:31 ب.ظ http://Daily.30n.ir

حالا هم برگشتنت هر چن موقتی و تغئیراته خونه و تولدت خیلی خیلی تا با هم مبارک باشه!!! حالا قهری هنوز باهام؟!

همه اینا که گفتی مممممنووون
بذار فک کنم ببینم قهرم یا نه!!

تیده آ یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:34 ب.ظ

ووووووووووووووو تفلدت مبارک
هوووراااااااااااااااااا
دست دست
نامرد زودتر میگفتی شتر میشدیم کیک میخوردیم

مرسیییییییی

ببخشید که من به موقع گفتم ولی شما آمادگیه شتر شدن رو نداشتین!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد