بازی

راستش یه چند وقتیه که بالکن ما شبیه این فروشگاههای تاناکورا شده. اونم از اون نوعش که لباس زیر دست دوم میفروشن

سر نخ این ماجرا به باد برمیگرده! و طبق کشفیات ما احتمالا یه رابطه زیرمیزیی بین  حس خانه و خانه داری خانم های همسایه ما ،با باد وجود داره!  هر دفعه که باد و طوفان میشه ،این خانمهای همسایه های طبقه بالایی ما اون حس کدبانوگریشون یهو گل میده و تک تک اعضای خانواده و لخت مادر زاد میکنن و میفتن به رخت شستن! از رویی ترین لباسها گرفته تا لباسهایی که مرتبط با فیها خالدون خانواده است!!  و تنها مشکلی که وجود داره اینه که همشون زیر خط فقرن و  در موقع پهن کردن لباس روی بند رخت، گیره به تعداد کافی ندارن!!!

آخه این چه وضعیه؟؟؟  اینا لباس رو میندازن رو بند رخت توی بالکن خودشون. بعد همون موقع فرت باد میزنه این شورت و سایر لباس زیراشون که سبکه رو میندازه توی بالکن ما! اونوقت از خجالتشون دیگه روشون نمیشه بیان دنبالش!! ما هم که نمیتونیم هلک هلک شورت به دست، بریم زنگ تک تک همسایه ها رو بزنیم تا بفهمیم این شورت مردونه یا زنونه مال کدام شخص شخیصیه!!!! اینجوریه که یه کلکسیون انواع لباس زیر در سایزها و مدل های مختلف توی بالکنمون داریم!!!

واقعا با این فرهنگ آپارتمان نشینی چی کار باید بکنیم؟؟؟

------------------------------------------------------------

اینم اون بازی که از طرف خیلی دوستان بهش دعوت شدم و گفتم نمی نویسم. الان یه دفعه دلم خواست بنویسم!!!

۱۰ تا چیزی که دوست دارم:

۱- ماشین

۲- نی نی کوچولو و لباس بچه

۳- کیف و کفش و لباس و عطر و لوازم آرایش

۴- نو آوری و خلاقیت و خاص بودن و تنوع داشتن و تکراری نبودن توی همه چیز به جز دوستی و روابطم با آدما!

۵- غذاهای تند و سرخ شده و ادویه دار و خوشبو  و غذاهایی که جدیده و همچنین چیپس و پفک و شکلات و هله هوله

۶- میوه . مخصوصا میوه های تابستونی . (گیلاس)

۷- لوازم تزئینی و هر چیزی که گوگوری و بامزه و رنگی رنگیه( حتی این چسب زخم هایی که عکس دارن!)

۸- کتاب

۹- لوازم برقی . حالا هر چی میخواد باشه. از  لوازم صوتی و تصویری گرفته تا آبمیوه گیری و میکسر و جارو برقی و اپیلیدی! کلا هر چی با برق کار میکنه دوست دارم. مخصوصا اگه  یه چیزه جدید باشه! ( این علاقه ام آدما رو به این فکر فرو میبره که شاید مال دوران پارینه سنگی باشم!!!)

۱۰- رستوران رفتن و مسافرت و مهمونی رفتن و کلا با دیگران بودن( مخصوصا وقتایی که با دوستام هستم!)

 

۱۰ تا چیزی که دوست ندارم:

۱- زیاد تنها بودن

۲-  غذایی که زردچوبه زیاد داره. بادمجون. املت. تخم مرغ. گوجه فرنگی. اسفناج . سیب زمینی آب پز. مرغ آب پز . سس کچاب. سالاد .کشک و ...

۳- گربه و سوسک و مارمولک

۴- این آدمایی که بد غذا می خورن

۵- آدمایی که به فکر خودشون نیستن و همچینین آدمایی که زیادی به فکر خودشونن

۶- از مقایسه شدن خوشم نمیاد

۷- از اینکه توی کارم دخالت بشه متنفرم

۸- آمپول

۹- از آدمایی که گیر میدن  بدم میاد

۱۰- از زندگی کردن توی رویا و خیالات بدم میاد

 

۱۰ نفر رو باید دعوت کنم حالا! چون کار سختیه و همه بازی کردن دیگه بیخیال میشم!!

 

 

نظرات 38 + ارسال نظر
ژ یگولو سه‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:15 ب.ظ

اول باید اول بشم من..

اولللللللللللللللللللللللللللللللل

ایووووووول
تبریک
دیگه گریه نکنیا!! آفرین پسر خوبم

خانوم زیگزاگ سه‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:30 ب.ظ http://Daily.30n.ir

چه فیلم بازاری دارین شماها!!!

والا!!!

فائزه سه‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:17 ب.ظ

سسسسسسسلام
خب خودت نمی نوشتی تا من کامنت بذارم من همیشه می آم اینجا
منظ خوش به حالت منم می خوام امتحانام زود تموم شه
از فرهنگ آپارتمان نشینی نگو که دلم خونه
خیر سرمان اومدیم بالا شهر این قدر بعضی از این آدمای پول دار بی فرهنگن که ادم می خواد سرشو بکوفونه به دیفال
جزو چیزایی که دوست داری منو یادت رفته تکرار نشه این دفه استثنا می بخشمت
امیدوارم زودتر ببینمت
فعلا بای

سلااااااااااام فااائزه جووووووووووووووووووووووونم
خب ببقشیت حالا! چرا میزنی!!!
تند تند دیگه آپ میکنم!!
نه بابا !! همش پشت سر هم بدون تعطیلی!!! وقت درس خوندنم این چند روزه بود که این چند روز هم همه تعطیل توی خونه بودن هیچی نخوندم!! گریههههههههههه
آره والا! البته همسایه های ما خوبن!! فقط بعضی وقتا باد کار دستشون میده!!!
نخیرم یادم نرفت. ۲ بار اشاره کردم که دوستامو خیلی دوست دارم!!!!

منم همینجور!!
قربوووووونت

[ بدون نام ] چهارشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:35 ق.ظ

سلام.....خوبی؟.....کاش ما هم همچین همسایه هایی داشتیم.......آپم.........منتظرتم.........موفق باشی.../[گل]

کامیار چهارشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:36 ق.ظ http://maahkum.blogfa.com

سلام.....خوبی؟.....کاش ما هم همچین همسایه هایی داشتیم.......آپم.........منتظرتم.........موفق باشی.../

دلت شورت میخواد؟؟ تعارف نکنا! هر وقت خواستی همسایه هامونو بهت قرض میدیم!!

احمد ( فقط احمد نه چیز دیگه یی ) چهارشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:04 ب.ظ

سلام گیل

واسه دل خودم که نه! اما به خاطر پستای خوبت میخندم!

اگه یه آرزوی خوب بخوام برات بکنم اونم اینه که امیدوارم هیچوقت دچار حس تعلیق نشی!

همیشه گیلاس باشی

خدافظ

سلام :دی
پست من خنده به دردش نمی خوره! من امیدوارم کسی که میخونه برای خودش بخنده
تا حالا زیاد شدم. میدونم بد دردیه!!! امیدوارم کارت زودتر درست بشه!

آخره آرزو بودااا!!!!!

قربونت

شاذه چهارشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:54 ب.ظ http://shazze.blogsky.com

سلامممم

اینا رو آویزون کنین دور و بر بالکنتون. بعد یه روز برای همسایه ها شو بذارین بیان ببرن

چه چیزای بامزه ای دوس داری


من که اصلاً تو رویا زندگی نمی کنم

سلااااام

فک نکنم بازم روشون بشه بردارن. باید به شکل رندوم براشون پست کنیم که نه سیخ بسوزه نه کباب!!

چشمات با مزه میخونه:دیی

شما که اصلاااااااااا!!!!

الهام چهارشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:06 ب.ظ

خدااااااااااااااااااااااا بود!!!
توصیف بالکن عالی بود!!!


ببین تخم مرغ باهات موافقم بدجوریی

به به الهام جووووووونم
راه گم کردین بی معرفت جان!!!
از این بالکنا میخوای؟؟ برات سفارش میدم!!! تازه یه بار توی بالکن بودم همسایه اونوریمون یه سطل آب ریخت پایین صاف رو سر من!!!

هوووووووووووووق

خانومی پنج‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:31 ق.ظ http://eshgh-bazi-asemoooon.blogsky.com/

سهلاااااااااااااااااااااااااااااااام گیلی جون
میگم همه رو آویزون کنین یه برگه بزنین : هر کی بیاد مال خودشو تحویل بگیره :دی
همه میان میبرن دیگهههههههههههههههه
بوووووووووووووووووس
وااااااااااااااااای گفتی آمپول یاد اون روز افتادم که پام پیچ خورد دکتر برام آمپول نوشت منم زار زار گریه نه گریههههههههههههههههههههه میکردم آبروم رفت یخده شرف داشتیم اونم پرید
آمپول واااااااااای خدا نصیب گرگ بیابون کنه خواهررررررررررررررررر
گیلاس اومدی هر یه دونت اندازه توپپ هر روز مامان برام میخرههههه میخورررررررررررررم
واااااااااااااای
اینو خیلی دوست دارممممم:
بوووووووس پیوسته


سلااااام

اونوقت همه میان خوشگلاش رو میبرن زشتاش میمونه!!!
آخییی!!! خیلی آمپول بده!! حاضرم چند هفته دیرتر خوب بشم ولی آمپول نزنم

حالا هی بیا دل منو آب کنا!! خودم هم میخورم! دلت بسووووووووزه

منم دوشت دالم

بوووس

پـانـیـذ پنج‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:53 ق.ظ http://Www.PaNizZ.BloGfa.Com

اخه من نمیدونم این بالکن ....!!!!!!:دی

چه فیلم بازاری والا...!!!!



بازی رو خیلیا دعوتیدنت!!

بووووسسسسسسسسسسسسسسسس

منم دعوتیدمت!

آره فیلم بازاره!!!

بهله خیلیا دعوتیدنم!
میدونم شما هم دعوتیدید!! موتچکرم
بوووووووس

احمد پنج‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:15 ب.ظ

سلام دوباره به گیلاسی

خدا رو شکر که حالمو میفهمی. البته مشکل کار من نیست که باید درست بشه. موضوع پدرمه. کاش میشد سر فرصت یه بار بات حرف بزنم.

وقتی میگم همیشه گیلاس باشی یعنی همه چیزای خوب دنیااااااا.... یعنی سرزنده و پرامید. مثل خود گیلاس خوشمزه. مثل خود گیلاس خوشرنگ.

ازین به بعد به خاطر خودم میخندم. چشم

بازم میگم همیشه گیلاس باشی

خدا همیشه نگهدارت باشه

سلام
معذرت میخوام یه مدت خیلی درگیر بودم نت خیلی حیلی کم میومدم
حالا از کدوم گیلاسا؟؟؟ من از اون زردا که مال اصفهانه دوست ندارمااا

شاد باشی و موفق

یوسف پنج‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:02 ب.ظ http://jesustears.persianblog.ir

سلام گیلی.. خانوم بچه ها خوبن؟! :)
ای بابا واسه تو خوب شد دیگه..اون نوع شرتش که سفیده با خال هایی از نوع قلب قلبی که نگه دار..خیلی باحاله نه؟! :ئی
اما این شرت های مردونه رو واسه سوتی و آتو نگه دار..اگه پسر همسایه مزاحم شد بگو اگه مزاحمم بشی این شرت رو تحویل ننه ات می دم!! =))

اون چیزایی که گفتی رو همه دوست دارن..منظورم اونایی که دوست داری..به غذای سرخ شده..چه گشنم شد..الان باید برم تو یخچال!!..و در مورد اونایی که دوست نداری کمی باهات تفاهم دارم..اما کچاب دوست دارم و مرغ و سیب زمینیشو و پیشی!!..تنهایی هم کمی دوست دارم..امان از دست اونایی که صدادار غذا می خورن..دلم می خواد پاشم بزنم تو دهنشون..این مورد ۵تا ۹ پایتم..اما رویا و خیال رو هم رد نمی کنم!! :)

دعوت هم می کردی بازی نمی کردن!! =))

سلااام
به مرحمت شما
حالا که خیلی دوسش داری اون خال خالی قلب قلبه رو میدم تو بپوشی
خوشحال شدی ؟؟نه؟؟؟

خب من هر چی خوبه دوست دارم:دی
بیا یه دسته بیل خوب پیدا کنیم بریم هر کی اونجوری غذا میخوره نصف کنیم. هوم؟؟

بیشین بینیم باااا

اقلیما جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:23 ب.ظ

خوب اونا رو وردارین مرتب کنید ببرین بازار بفروشین.در آمدش فچ کنم خوب باشه!!!

خریداری؟؟؟
زیر قیمت بازار!!!

پـانـیـذذذ!!! جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:36 ب.ظ http://Www.PaNizZz.BloGfa.Com

یکی وبلاگم رو پاک کرده
الان اینجام ...

لینکم رو عوض نکن ..

میام بت میگم چی شد!

:دی

پاپیون کوچولو جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:45 ب.ظ http://www.parmiss.blogfa.com

ای جانم ...
اینقده من این روزا گیلاس خوردم که...
بازیت خیلی باحال بود ....
حال کردم...!!
تو هم از امپول بدت میاد؟؟؟
واقعا به نظر من چیز بیخودیِ ..
ماچچچچظظظظطظ
دومست دارم خیلی زیاد ....!
باجم بیا پیشم ......



نوش جونت
آره بدم میااد
اوهوم
بوووس
چشم میام

حنانه و چراغ جادو شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:23 ق.ظ http://hanna12e.blogfa.com

سلامممممممممممممممم
این گیلاس بالاسری واقعا آدم میکشه
قضیه بالکونتون خیلی خنده دار بود . کاش ما هم یه چیزای باد آورده داشتیم هر روز میرفتیم بالکن ببینیم اینبار چی اومده بخندیم
راستی منو الهه صدا بزن آخه اسم واقعیمه
با تمااااااااااااااااام تنبلیم بالاخره توی لینکای وبم گذاشتم . تبریک به خودم(اینجا آیکون بوس نداره؟)

سلام
میخوای بگی الان مردی؟؟
اه اه! اگه ما هم مثل شما بی جنبه بودیم خدا این چیزا رو از آسمون برامون نمینداخت!!!
چشم الهه جون
قربونت

سروش شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:30 ب.ظ http://zede-zan.persianblog.com

با حال بود... رخت و بالکن و باد و ...

قابلی نداشت

پـانـیـذ دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:20 ب.ظ http://Www.PaNizZz.BloGfa.Com

سلام عزیزه دلم !
اون ادرسم رو یکی حذف کرد!
لینکم رو عوض میکنی؟
www.panizzz.blogfa.com

اوکی

خانوم زیگزاگ دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:18 ب.ظ http://Daily.30n.ir

اهم! کجایین شما اونوخ؟!

تو جیبات رو بگرد شاید پیدام کردی!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:09 ق.ظ

راستش نتونستی چیزایی رو که دوس داری تو ۱۰ شماره جا بدی اشکال نداره منم نمیتونم اما دسته بندیشون بی تناسب نبود.بااس کتاب و ماشین رو هم بچسبونی به هم یه گزینه اضافه کنی مثثثثث...........مامان باباو قاشق چنگال و عمه عمو و کوه و تپه و قطارو ایروپلین و دوچرخه و اسکوتر پسررر عموووو کوچولوت ماه و ستاره و میز صندلی و چیپس و یه لیوان آب انبه... همین! اینم یک گزینه دیگه شوخی بود به دل نگیر

اولندش که شوما اونوقت؟؟؟
خب من اینا رو تا تونستم ام پی تری کردم بازم تو میگی زیاده!!!
من همه چیزای خوب دنیا رو دوست دارم!‌یه کلام!!

:دیییی

آب انبه هم اصلا دوست ندارما!! شایعه درست نکن!!

نرجس سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:54 ق.ظ

میگم گیلاس تو این دنیا چیز خوب دیگه ای نیست که تو ازش خوشت نیاد!!!!؟
خواهر من تو که همه را احتکار کردی!!!؟

من طلا دوست ندارم! یادم رفت بگم!!
البته اگه برام بخرن پسشون نمیدما!! :دی

دخمل خوشگل سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:25 ق.ظ

سسسسسسلاممممممممم منظ خره جونم خوببببببببییییییییییییی؟ دلم واسه همه تنگیده کی میشه از دست دانشگاه خزعول راحت شیم یه کم همو ببینیم بریم بیرون ههههههههههههییییییییییی

بای بای

خیلی بی ادبیاااا!!! آدم دوست عزیزتر از جانش رو در جمع اینجوری صدا میزنه؟؟ بی فرهنگ؟؟ خاک تو سرت! دلم برات یه ذره شده. معلوم هست کدوم گوری هستی تو؟؟؟
من که امتحانام تموم شده حالم خییییییلی خوبه!! دلت بسوووزه!!
من استخر میخواااام
سینما هم میخوام
یه ناهار هم میخوااام
مهمونی هم بریم یه جا یه کم خوش بگذرووونیم
یه مقدار پاساژ گردی هم شدیدا دلم میخواااد

یه جای مناسب پیدا کن
فدااات

.•* (¤`°•.★دختر برفی★.•°`¤)*•. سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:59 ق.ظ http://dokhtarebarfi.blogsky.com

سهلام عزیزم !

بابا فرمت راحتتره تا تهیه یه فکر جدید!
. . .

میگم ها ! خیلی باحال بود . منم از آدمهایی که گیر میدن بدم میادددددد !

روزات برفی عسیسم

تو بگو کی خوشش میاد که من و تو اولی و دومیش باشیم؟؟

سلامت باشی

.•* (¤`°•.★دختر برفی★.•°`¤)*•. سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:02 ب.ظ http://dokhtarebarfi.blogsky.com

فک کنم یه متنی مثل این آپ کنم
خیلی جالبه !


روزات برفی

خبرم کن بیام بخونم
قربونت

ahmad پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:06 ق.ظ

salam bar gilas
ma ham aknoon dar USA hastim
malali nist joz dooriye shoma
bye

ایوووول
خارجکی شدی رففففت
خوشحالم که به سلامت رسیدی
فونت فارسی هم با خودت میبردی که انقدر جانت در عذاب نباشه! فک کن!!!
تو که ۲ کلام هم فارسی رو خراب نمیکردی حالا مجبوری فینگیلیش کامنت هم بذاری حتی!!!

پـانـیـذ پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:39 ق.ظ http://Www.PaNizZz.BloGfa.Com

خفت کنم/ایا؟!

خودتو خسته نکن!

قزن قلفی پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:44 ب.ظ http://afandook.blogsky.com

یه راه حل خوب !
دم در ساختمونه تون همچین تو پاشنه در یه کم این طرفتر ! یه سبد اشیا گم شده بزار ! اینا رو بریز توش همچین مث برق و باد هرکی میاد مال خودش و میبره

هاااا
فک کنم این بهترین راه حل بووود
اون مغرزتو گچ بگیر آسیب نبینه!! فکر خوب ازش درومده!!

پاپیون کوچولو جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:22 ب.ظ http://www.parmiss.blogfa.com

بیا پیشم
اپیدم ..

چشم

مصطفی هیچکس جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:34 ب.ظ http://bofmens.mihanblog.com

سلام ..دوست وب نویس ...
یک وب کوچیک
منتظر نظراتتون هستم

[گل]

اوکی

غریبه جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:40 ب.ظ

سلام گیلی

میبینم که هنوز در مورد سوژه گرفتم به نتیجه نرسیدی !!

اگه نیاز به کمک داشتی در خذمت هستیم (حالا نیست ما ته سوژه ایم .. واسه همین ادعای اظهار فضلمون آسمون رو برداشته !!! )

یا حق

نه جانم
کلی سوژه بود که همش اکسپایرش گذشت
مغشول درس و تحصیل و دانش و گهواره تا گور بودم!

امیر شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:19 ب.ظ

سلام وبلاگ جالبی داری
خیلی خوشحال شدم وقتی وبلاگ جالب شما را دیدم

اگر مایل به تبادل لینک بودی ……
من دو تا وبلاگ دارم
اگر شد هر دوتاش اگر هم نشد یکشو لینک کن
خبر بده تا لینکت کنم

1)380 ولت
http://amirpar.persianblog.ir/

2) عکس های با حال
http://lips-girls.persianblog.ir/

وبلاگ من بالای 700 بازدید در روز داره

اوکی

خانوم زیگزاگ شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:08 ب.ظ http://Daily.30n.ir

گیلی من از زیپ پرسیدم که چه جوری رو عکسا لینک میذاره؟ گف یه برنامه نویسیه خاصی از اچ تی ام اله! گف نی تونه تو نوشته برام توضی بده

بهش بگو خیلی خسیسی
خودم میرم یاد میگیرم
زبوووووووووون( این زبوون رو حتما بهش بگوو!!)

فضانورد یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:28 ب.ظ http://1fazanavard.wordpress.com

چه جالب! در مورد گربه کلی توافق نظر داریم:دی

بزن قددددش

پـانـی دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:27 ق.ظ

تنت میخواره ؟

درست صوووبت کن عمو جوون!!

نگین سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:02 ب.ظ

وایییییییییییییییییی
اول بگو تا حالا چند تا شرت جمع شده ؟
همشو برو بفروش =))
در آمدی داره :دی
من جای تو بودم شب میرفتم همشونو میذاشتم پشت در خونشون

اینکه غذای تند و سرخ شده دوست داری
ما نیز دوست میداریم
ماشینم دوست میداریم
میوه دوست میداریم اما باید بذارن جلومون تا بخوریم !!
کتاب نیز بسیار دوست میداریم
از دهمی هم که کلی خوشمان آمد :دی

منم مارمولک دوست ندارم :دی
گربه ....
امپولللللللللللللللللللللل میخوام درباره همین آپ کنم

میگماااا گیلاسی
یه احوال کوچولو از من بپرسی هیشطور نیست :((((((
لوسسسسسس
هوارتا بوسسسسسسسسسسس

شووما آمارگیری؟؟؟؟
اگه خریداری بیا آتیش میزنم به مالم یک سوم قیمت میدم ببری!!
میخوام مشتری بشیا!!!

آخه با هوش من از کجا بدونم کدوم مال کیه؟؟
نمیتونم صب تا شب بشینم دم در هر کی رد میشه سایزشو تشخیص بدم که!!!

پس یه دونه برای همش بزن قدددش

نگین حرف گربه بزنی میدومت هاپوو بخورتاااا

دیشب پرسیدم دیگه
حالت خوبه
میترسم بیشتر بپرسم بیفتی بمیری
خودتییییی

بووووووووووووووس

تیده آ جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:37 ق.ظ

بیا یه مغازه بزن لباس زیر بفروش
خوب در آمدی داریا با این وضعیت مخصوصا اگه همسایهاتون زود به زود لباس بشورنو باد هم یاری کنه

سرمایه رو من میذارم بقیش با تو!
فعلا که تابستون شده کارو کاسبی کساده!!

تیده آ دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 07:46 ب.ظ http://ghalb-yakhii.persianblog.ir

سلام
بدو بدو آپم

مهدیه کوچک دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:32 ق.ظ

سلام....
ابجی هم اینقده با معرفت؟
یه مدت انفارکتوس ادبی کردم و هیچکی یه سری به ما نزد و دریغ از یه کمپوته ادبی یا یه چیزی مثه اینا...
اگه داری میری اثاث کشی...منو گم نکن..باشه؟به خاطر خودم میگماااااااا
ادرستو تو وبلاگم بذار..
مچکرم خواهرکم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد