سال نو : پنجشنبه 1 فروردین 1387، ساعت 09:18:19 صبح

 

        

خبر از بها میاد                         گل به گل خونه میاد

لحظه اول سال                       خوشحالی باهاش میاد

سال نو با دلی شاد                 شادی به دنبالش میاد

سفره هفت سین ما                 گرمی عید و میخواد

باسلام به سال نو                    عید  شما  مبارکه

روز  میلاد  بهار                         فصل شما مبارکه

سر هفت سین بشینیم            دوباره باز دعا کنیم

به امید سالی خوب                 خدا رو باز صدا کنیم

این شعر رو چون فاطمه عزیزم ( دوستم) خواسته بود نوشتم!  با تحریف و سر هم بندیه چند تا شعر این پیدایش یافته! سال سوم دبیرستان عیدمون با این شعر شروع شد!! یادش به خیر!

 

خیلی حرفام جمع شده بود که توی این پست دیدم باید چند کیلومتر بنویسم و اینجوری شد که بیخیال همش شدم!!

فقط بگم:

                    «عید همگی مبارک»

سال خوبی رو برای همه آرزو می کنم!

سال ۸۶ سال بدی برای من نبود ولی میتونست خییییلی بهتر باشه! مخصوصا اواخرش که با زور ردش کردم! این چند ماه اخیر فقط میخواستم بگذره!!! نمیدونم چه امیدی داشتم و هدفم دقیق چی بود ولی در همه حال امیدوار بودم که آینده بهتر از حاله!!

نمیدونم ! شاید برای خیلی ها همین روزایی که من با زور چوب و چماق از تقویم خط زدم، خیلی خوب گذشته باشه و بهترین روزاشون بوده باشه! ولی امیدوارم سال جدید خیییلی بهتر از سالی که گذشت باشه و سال خوبی رو برای همه آرزو می کنم!

قربونتون

 

پ.ن: کامنتهای پست قبل رو وقت نمیکنم جواب بدم! از همه دوستایی که لطف کرده بودن و کامنت گذاشتن هم متشکرم هم شرمندشونم!

 

نظرات 31 + ارسال نظر
یوسف چهارشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:25 ب.ظ http://littlestar.persianblog.ir

سلام گیلاس جونی..
سال نو هم موبالک..
ای بابا حالا چه گیری به عکس دادی..مطلب رو بچسب!
بهرحال امیدوارم به همه آرزوهات برسی..

نو شما هم مبارک
نمیشه! با اون عکس فقط عکسش میچسبه!!! به جون داداش!
تو هم همینطور

van de maan چهارشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:37 ب.ظ http://since1989.blogsky.com

سال خوبی داشته باشی

همچنین شما

مریم خانومی چهارشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:05 ب.ظ http://maryam-khanoomi.blogfa.com

فرا رسیدن سال نو و آغاز بهار زیبای طبیعت , منظر و مظهر صنع خداوند حکیم را به شما تبریک عرض نموده و موفقیت روز افزون همگان را در تمام عرصه های زندگی از ذات بی کرانش مسئلت می نمایم .
نوروز 87 مبارک !!!!!!! [گل]

امیدوارم موفق باشی

فائزه چهارشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:30 ب.ظ

سلام٬!!
منظ جونم سال نو ات مبارک
مشهد منو دعام کن
بهترین ها رو توی این سال برای خودت و خانواده ات ارزو می کنم

سلام عزیزم
خیلی دعات کردم البته اگه دعاهامو قبول کنن!
امیدوارم سلامت و موفق باشی و به همه آرزوهات برسی

الهام چهارشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:48 ب.ظ

مارمولک مارمولک عیدت موبارک

قلبونت
شاد باشی جیگمل

اربابیران پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:28 ق.ظ

نوروز مبارک

سلامت باشی

پانیذ پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:59 ق.ظ

منظ جونم سلام
سال نو تو هم مبارککک
چطوری عقش من؟
از ته تهه دلم آرزو میکنم که به آرزو هات برسی عسیسم.

راستی نمیشه واست کامنت خصوصی گذاشت؟؟؟؟

قربونت
خوبم عزیزم
تو شطوری؟
منم امیدوارم همه به آرزوهاشون برسن

کامنت خصوصی؟؟!! میخوای از داداشم خواستگاری کنی؟؟!! فعلا رفته گل بچینه!

ر و ز ب ه پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:07 ق.ظ http://hazrat-eshgh.blogsky.com

سلام حاج خانم !
خوبی تو ؟؟
شب عیده و من خونه ی خودمون هستم :)
آخر رسیدم خونه.. . .
ولی فردا باز می رم :(
سال ۱۳۸۷ رو برات خوب آرزومندم :) در کنار . . . . . (...)
این کامنتاتم درست کن خانم
بعد از ۱۳ بدر می بینمت :)
فعلنااا. . .

سلام حاجی
به مرحمت شما
چه خوب که پات به خونه خودتون باز شد! چشم مامانت روشن!
خیلی مشکوک میزنیا!!!
کامنتام چشه؟؟!! کجاشو باید درست کنم؟؟
قربونت
شاد باشی

حسام الدین پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:01 ق.ظ http://www.mehromahtheatergroup.blogfa.com/

سلام...
چشمانت را ببند و بگو سلام,
حالا نگاه کن... بهار را ببین
و باور کن که همین یک سین برای سفرهی عید کافیست...

گل نداشتی منم اینو گذاشتم! خیلی احمقه!

مرسی
احمقیت از خودتونه! لطف دارین!

پانیذ پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:05 ق.ظ

سلام منظ جون سال نو مبارک
خوفی عسیسم؟
اوجایی؟بیا به کامنت ها جواب بده عجیجم

اخطار:
بــــــــــــــــــــــــــــوس کجاس؟؟؟

نبودم عزیزم
بووس؟؟!! وزارت بهداشت تحریم کرده!!

پانیذ پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:06 ق.ظ

آخه مشهد چرا میری؟
دلم واست یلی تنگ میشه ها!!

زود بیا!!منو تنها نذار!
البته ما ها رو!!

خب ببقشید! دفعه دیگه میرم ایتالیا که کمتر دلت تنگ بشه!
اوومدم!
قربونت

خانومی پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:15 ب.ظ http://www.khoneye-ma.blogfa.com/

سلام گیلاس عزیزم
خوبی؟
سال نو مبارک گلم
عزیزم من از دیروز هر چی برات اس ام اس می فرستم سند نمیشه !
می خواستم بگم هوا اینجا خوبه نه خیلی سرد نه خیلی گرم .... معتدله !
حالا کی میاین؟ کجا میرین هتل؟ چند روزه میاین؟

سلااام سارا جوونم
مرسی ممنون
مرده شور این مخابراتو ببرن! ریدن توی خطوط ارتباطیشون اونوقت هزینه اس ام اس رو دو برابر میکنن! توی تعطیلات نشد یه اس ام اس بدم و مثل بچه آدم برسه!!! جییییییییییییییییییییییییییییییییییغ
سارا جون به اون هوا میگی معتدل؟؟!!! ما که خر تب کردیم و برگشتیم! من گرما زده شدم کارم به سرم کشید!!!
قربونت برم عزیزم

پانیذ پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:37 ب.ظ http://www.panizz.blogfa.com

سلام...
بیا دیگهه...مشهد بسه

چند تا دلت تنگ شده؟؟!!

صمد آقا همسایه سمت راستیتون!! جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:20 ب.ظ

سال نو موبالک ضعیفه!!

اوا صمد آقا شما هم؟؟!!

مشت رجب جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:22 ب.ظ

گیلاس آمده میشت میه خنه مو!!

نامرد به خونه با جمعیت چین میگی خونه خالی؟؟!!
تف تو روحت!

خانومی جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:26 ب.ظ http://www.eshgh-bazi-asemoooon.blogsky.com/

سلام گیلاس عزیزم
وبلاگتو میخونم ... و از خوندن نوشته هات خوشم میاد
من تورو لینک میکنم که آدرست یادم بمونه دوست خوبم
خوشحال میشم دوستم باشی
بووووووووس

لطف داری عزیزم
منم لینکت میکنم گلم
امیدوارم دوستای خوبی بشیم
بووووس

panzi جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 06:28 ب.ظ http://www.panizz.blogfa.com

می خوام لینکت کنم..
اجازه هست؟؟؟

با اجازه بزرگترا بعععله

paniz جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 06:30 ب.ظ http://www.panizz.blogfa.com

اه اسمم رو اشتباه نوشتم..
باز قاتی کردممم

نگران نباش! فقط مقداری عاشق شدی!

پارمیس شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:40 ق.ظ

سلام منظ جون
نمیدونم منو میشناسی یا نه
هر چیه من شما رو میشناسم

چون خواهرم میاد پیشت!!

عید مبارک

سلام عزیزم
ای یه جورایی میشناسم!
از آشنایی بیشتر خوشحال شدم
عید تو هم مبارک عزیزم

غریبه شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:54 ق.ظ

سلام به آبجی گیلیِ گوگوری مگوری !! (به این میگن : تاثیرات منفی رسانه عمومی بر ذهن کودکان!)
ای نامرد !! پس تسبیح من کوووووووو ؟!.... ننه آمنه ، بیا داد مظلومیت من رو از این گیس بریده بستان !! مگه خودت نگفتی که وقتی نذرت رو بگیری ، برام تسبیح میگیری .. پس چی شد نامرد ؟! اصن قهر قهر تا روز قیامت !! (کی میدونه که ما چند سال باید با هم قهر باشیم ؟!) اما خودم شخصا بهت قول میدم که وقتی تیر تو پر شدی (البته خدایی نکرده!) بیام پیشت و اون وقت اگه یه کتری آبجوش بهم بدی ، باهات آشتی میکنم وگرنه زیر پات هیزم میریزم تا حالش رو ببری !! حالا ببین ، کوه به کوه نمیرسه اما غریبه به گیلی میرسه :))

گیلی جان ، به نظر من جواب اون سوال به شکل ملموسی در نظرات بچه ها نفهته بود اما از قرار معلوم فرصت نداشتی که بخونی شون .. بهر حال اگه زنده موندم ، در پست بعدی اشاره ای بهش خواهم داشت .

در ضمن طی آخرین بررسی ها ، کاشف به عمل اومد (!) که تو از همون دوران طفووولیت (یعنی سال سوم دبیرستان!) مورد فنی داشتی !.. این موضوع کاملا از حال و هوای شعر آغازین پستت پیداست ! :))

راستی عیدت هم مبارک !! راستی تر جونم واست بگه : سر ظهر اس ام اسی برام اومد که متاسفانه باعث شد کلی یادت کنم !.. به افتخار جمع یه تیکه اش رو برات می نویسم :
"امیدوارم تو سال جدید خوشبختی مثل سگ پاچت رو بگیره ! مثل (سوسک) از سر و کله ات بالا بره ! مثل انگل تو وجودت خونه کنه و ..." اون بخش سوسکش نافرم با تو همخوانی داشت !! :)

همیشه خوش باشی عزیزم ..
یا حق

هر چی تسبیح برات خریدم پاره کردی باهاش تیله بازی کنی! دیگه عمرا برات تسبیح بخرم!!!
فک کردی!!! من بهت قالب یخ میدم! تو باید آبجوش بدی!!! هزیم رو هم بذار در کوزه آبشو بخور!!
عمرا!!!!

آره خب! عجله داشتم نخوندم! سر فرصت میرم تو نخ جواب برو بچ!
پست بعدیت رو هم هستم!

تو رووحت!! رو بچه مردم عیب نذار! با همو ن تسبیح خفت میکنما!!!

ای خدااااااااااااااا!!! تو این سال جدید نسل هر چی سوووسکه منقرض کن که این دوستای من ضایع بشن!!! پس کی میخوای بداد مظلوم برسی؟؟!!! مردم از دست ایناااااا
حاجی یه فاتحه صرف کن!!

سلامت باشی داداشی

سروناز شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:38 ب.ظ http://sarv-e-naz.blogsky.com

سلام گیلییییییییییی
خوبی
چه خبرا
سال نو مبارک عزیزم
من میگم امسال سال خوبیه
۸۶ رو بی خیال
خوش باشی

مرسی عزیزم
هیش خفر
امیدوارم برای همه سال خوبی باشه
قربونت

[ بدون نام ] شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:40 ب.ظ

سلام گیلاس جونم .عدت مبارکایشالا خوش بگذره

سلام عزیزم
پاینده باشی

سروناز یکشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:40 ق.ظ http://sarv-e-naz.blogsky.com

سلام گیلاسی جونم خوبی؟
ببین من یه سوال برام پیش اومده
یه گیلاس بود که قبلنا وبلاگ داشت
تو همونی ایا؟
همون گیلای که آقای شلیل داشت
یا شایدم البالو!!!
تو همونی؟؟؟؟

نه عزیزم! من اون نیستم!
ایشون هنوز هم وبلاگ دارن

نگین دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 04:37 ب.ظ http://ariai.blgosky.com

سلام گیلاسم
نیومدی هنوز ؟
زود باشششششششششششش
دلم تنگولیده
هوارتا بوسسسس

اوووومدم
الان دلت چقدری شده؟؟؟
بووووووووووس

paniz سه‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:07 ق.ظ http://www.panizz.blogfa.com

ای بابا..گیلاسی دست بر دار نیستیااا
امام رضا میگه برو دیگه..

حالا خودمونیمااا..
تا حالا چند تا گره زدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

ای بابا! چه کنم!!
یقه امام رضا رو گرفتم تا بهم حاجت نده ول نمیکنم!
هر چی گره بود باز کردم سرش خلوت بشه شاید منو هم ببینه!

سارای سه‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:05 ب.ظ http://www.zeddehaal.persianblog.ir/

سلام گیلاس جونم....سال نوت مبارک....ایشالا که سال خوبی داشته باشی...

سلاام عزیزم
تو هم سال خوبی داشته باشی

غریبه سه‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:03 ب.ظ

سلام سلام

الحمدا... همه اهالیه عصر مجازی در خواب به سر میبرن !! تو هم که اصولا در خواب بسر میبری برای همین نمیشه انتظار چندانی ازت داشت !!

راستی گیلی .. من پیشنهاد میکنم که به مربی مهدت یه جایزه تپل بدی (!) انصافا هنر نقاشی کشیدن رو به خوبی بهت یاد آموخته !!

این طرح جدید کاره خودته ٬ نه ؟! (خدا زیاد کنه !! )

یا حق

باز تو اومدی چرت و پرت بگی؟؟؟!!!
جون داداش مثل این اصحاب کهف میمونی! هر چند وقت یه بار سرتو از توی غار درمیاری یه چرخ میزنی بعد حاجی حاجی مکه!!

از اولش حدس میزدم که روانشناس باشی!!! همیشه گفتن تشویق توی روحیه کودکان اثر مثبت داره!! ایول!!
بهله خودم کشوندم!!

خدا اموات شما رو هم بیامرزه!

زیر نور ماه پنج‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:55 ب.ظ http://lemonrose.blogfa.com

سلام گیلاسی جون..
به به چه تغییرات بانمکی کرده اینجا به مناسبت نوروزلوگوت خیلی گوگولیه..
راستی امیدوارم سال جدید رو هم به خوبی و خوشی شروع کرده باشی و برات پر از دلخوشی و موفقیت باشه امسال..

سلااام سحر جووونم
چشمای نازت بانمک میبینه عزیزم
امیدوارم تو هم موفق و سلامت باشی
بوووس

مرجان پنج‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:00 ب.ظ http://dayy.blogsky.com

سلام گیلاس جون

عیدت مبارک دمبت هم سه چارک

حالت خوبه ؟ سال ۸۶ واسه منم بد نبود اگه ۸۷ هم همین شکلی باشه بازم راضی ام ((=

قربونت برم
بابای فعلا

سلااام عجیجم
پررووووووووو
ایشالا که بهتر باشه
قربونت
بوووس

نگین یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:52 ب.ظ http://ariai.blgosky.com

گیلاسسسسسسسسسسس
من گیلاس میخوادم
دلم برات یه ذره شده
من گیلاسمو میخوامممممممممممممم
گیلاسم گذاشته رفتهههههههههههههههه
هنوز نیومده
یکی اینو واسه من بیارشششششششششششش

جووووووووونم؟؟
منم دلم تنگ شده بود نگین جووونم
بازم به معرفت تو!!
اووومدم نگین جووونم
بووووووووووووس

کفشدوزک بدون کفش سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:40 ب.ظ http://www.eham.blogfa.com

سلام عجیجمممممممم ...

کچا بودی آخه بی شرف ؟؟ دلمون برات تنگید... میمردی یه اس ام اس بزنی ؟؟

حالا شهر ما بهت خوچ گذشت :دی؟‌؟؟؟

اوووووووومممممممممم کاشکی میدیدمت

عف نداره ... ایشالله دفعه بد اومدم تهران میبینمت نهه مگه ؟؟ :دیییی

ولی خدایی دلم برات قد نخود شده بود

بوووووووووسسسسسس یه عالمه :******

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد