زندگی شیرین!!!!

نابرده رنج گنج میسر میشود!!!

قالبم از اون وضع دراومد!!! 

حالا اجازه دارین نظرتونو بگین!!! چطور شده؟؟!!! کجاش بده؟؟!!! زود باشین بگین تا حالشو دارم تغییر بدم! اگه الان نگین بعدش باید یه عمر تحملش کنین!!!

قالب نظراتم رو هم بعدا درستش میکنم! درباره اون هیچی نگین! ( الان همه فقط در اون مورد گفتمان میکنن!!)

-----------------------

این آدما رو دیدین که همینجور که دارن شاد و سرخوش در حالی که سوت میزنن، وسط خیابون پیاده روی میکنن، یه دفعه یه تریلی ۱۸ چرخ بدون اینکه چراغ یا بوق بزنه، با سرعت از دور میاد و  با تک تک چرخاش یه دور از روشون رد میشه؟؟!!!

بعدش اون آدما له میشن!!.. پخش زمین میشن!!.. ورق میشن کف خیابون!! .. تک تک سلولاشون جذب آسفالت میشه!! دیگه هیچ اثری ازشون نمیمونه!! 

آره؟؟!! دیدین؟؟!!!

الان چند وقته خیلی دلم میخواد جای اون تریلیه باشم!! یه چند نفرو همچین له کنم که از روزگار محو بشن!!!! وای که چه لذتی در انتقام هست!! حالا تریلی هم نشد به مگس کش راضیم!!! همون پلاستیکی قدیمیا که بچه بودیم باهاش میکوبیدن تو سر مگس!!! بعدش مگسه گیج گیج میزد از اون بالا سقوط میکرد رو زمین!! فقط مهم اینه که چند نفرو اون شکلی کنم!!!....آخه خدایا این چه سرنوشت شومی بوووود که من پیدا کردم!!

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

دیروز ساعت ۸ صبح سر کلاس نشسته بودم !!  بعد از ۹۰ سال از طرف عمه جانم یه اس ام اس اومد:

 عشق مثل جیش کردن توی شلوار میمونه! رسواییش رو همه میبینن و گرماش رو فقط خودت احساس میکنی!!!

 من یه جواب ۱۸+ بهش دادم! بلافاصله ۱۶ تا اس ام اس بعدش برام فرستاد! حالا من مونده بودم چرا این عمه جونم که سال تا سال یاد من نمیفته  اول صبحی بیش فعالی حاد گرفته!! زن و بچه اش رو کدوم گوری فرستاده که با دل خوش داره برای من جک میفرسته!! بعد چند تا جک خفن براش فرستادم حالشو ببره!! دیدم خفه شد!

شب فهمیدم گوشیش دسته پسر عمه ام بوده!!! خدایا آخه این چه سرنوشت شومی بود که من پیدا کردم!!

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

این ترم  پیش نویس انتخاب واحدم همه کلاسامو از ظهر برداشته بودم! الان هم خیلی خرسندم که فقط با کمی تفاوت ، دقیقا همه کلاسام از ۸ صبح شروع میشه!! این برنامه برای من که شب تا ۳ حداقل بیدارم مصیبت عظیمیه!   فقط  یه روز جمعه میشه صبح بیشتر بخوابم!! اونوقت امروز  صبح زود وقتی من در خواب شیرین بودم ،یه سوسک توی آشپزخانه خونمون رؤیت میشه!! همه خانواده دست در دست هم میدن و دنبالش میکنن ، این سوسکه هم نامردی نمیکنه که جایی قایم بشه! همینطور که اینا دنبالش بودن اونم کل خونه رو طی میکنه ،بعد صاف میاد زیر تخته من!! خانواده محترم هم با در نظر گرفتن شرایط خواب یکی از اعضا  بدون سر و صدا یه قوطی حشره کش رو خالی میکنن زیر تخت!!!( حالا اگه به جای سوسک اون بدبختی که خوابه مرد هم مسئله ای نیست! فقط باید میت رو زمین بمونه!)  بعدشم دیگه هر چی دنبال سوسکه گشتن نه خودش پیدا شد نه نامه اش ( جنازه اش)!!!

خدایااااااا!!! آخه این چه سرنوشت شومی بووود؟؟!! من فقط  فقط همین یه روز رو میخواستم بخوابم که اونم مثل مرغ پر کنده مجبور شدم بال بال بزنمو صدامو بندازم تو سرم جیغ جیغ کنم!!

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

یه استاد ساختمان های گسسته داریم خدااااا!!!!!

دیشب داشتم برای یکی توصیفش میکردم گفت اینکه آدم نیشت!! خب به من چه!! دقیقا اینجوریه که انگار سوزن پرگارو بذاری وسط جا استادی! بعد یه دایره به شعاع ۱ متر بزنی! ۲ تا چرخ موتور وسپا بندازی زیر این دایره! ۲ تا چشم بکشی براش! یه منقار عقاب قرض کنی بذاری اون وسط! بعدم در نهایت یه قوز به این ترکیب اضافه کنی که همه چی تکمیل بشه!!! سن هم توی رنج ۶۰ سال در نظر بگیرین!

من یه عادتی دارم که تا استاد رو نیگا نکنم درس رو نمیفهمم! بعد اینو نگاه کنم از خنده منفجر میشم! نگا نکنم درس رو نمیفهمم!! پس من چی کار کنـــــــــــــــــم؟؟!!!

استراتژیش سر کلاس که منو مرده!! اولش که وارد شد یه الک دستش گرفت، خانومها  و آقایونو از هم جدا کرد! بعدشم قانون اساسی رو وضع کرد! میگه اگر غیبت غیر موجه داشته باشین این درس رو میندازمتون! غیبتی هم از نظر من موجه است که گواهی بستری در بیمارستان بیاورید! دیگر آنکه برای خواستگاری رفتن هم ۱ جلسه درطول ترم میتوانید غیبت کنید! البته خانومها  هم اگه خواستگار داشتن میتونن ۱ جلسه غیبت داشته باشند! ولی باید شناسنامه هم من ببینم! چون چند ترم پیش یه خانومی گفت خواستگار داشتم غایب شدم! بعد که شناسنامش رو دیدم، فهمیدم یه بچه ۶ ماهه هم داره!!

تازه خودش گفت من خیلی دوشت دالم که همه دانشجوهام رو بندازم!!الان میدونم که دارین حسادت میورزین!!

خدایاااا آخه دیگه این چی؟؟!! آخه این چه سرنوشت شومی بود که من مجبور شدم این ترم یه درس ۳ واحدی رو با این استاد بگییییرم؟؟؟؟!!!!

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

تازشم الان ۲ شبه از خوشحالی چسبیدم به سقف!!!

دیگه خواهشا در این یک زمینه حسودی نکنین!!!!

مدت هوار سال بود که خمیر دندون سنسوداین آبی( فلوراید) استفاده میکردم! دقیقا مزه آب استخری میداد که وسط لجناش آبدوزدک داره و شیر فاسد هم باهاش مخلوط کردن!!! پریشب با هزار امید و آرزو خمیردندونمو عوض کردم!! تصور اینو داشتم که این یکی طعم نعناع یا ویکس یا یه چیزی داره که دهانم رو خنک میکنه! ...........خب پس خیلی خوشحالم که طعم الاغ خیس کپک زده هم همینجوره تقریبا!!! نه؟؟!!

خــــــــــــــــدایااااااا.......

 

بعدا نوشت:::

 یه مشکلی برام پیش اومده که  نمیتونم به مدت طولانی با کامپیوتر کار کنم! تایید کامنتدونی رو برداشتم. کامنت ها رو هم اگه بتونم حتما حتما جواب میدم. دیگه اینکه فعلا همین بسه!!

نظرات 29 + ارسال نظر
ژ یگولو جمعه 19 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:00 ب.ظ

سلاممممممممممممممممممممممممم گیلی خانومی عسیسم..:دی

خوفی؟؟

مث اون چند نفره..: اولللللللللللللللللل..:دی..سوت...

بهدشم اینکه..ایولللل..قالب جدید مبلک باشه..صد سال به ان سالا...خیلی خوشگله..:دی :دی :دی..الفرارررررررر...

ای خدا بگم چیکارش کنه اونی که مث اجل معلق پرید وسط و نذاشت تو قالب واسه خودت بسازی و الان به این وضع گرفتار شدی..من فقط دستم بهش برسهه..خودمم خفش میکنمممممممممممممممممممم...

ای پسر عمه نامردددددددددددددددد...
این دفعه میپرسن یه جوری اطلاعات کسب میکنن ببینن کی داره اس ام اس میده بعد اس ام اس خفن میدن...

ایوللل.میبینم که دوباره این خانواده گرام باحال یکی دیگه از شیرین کاریاشونو رو کردن واست...چه کارایی میکننا...والا..جالبن به خدا...

نه دیگه عمرا دیگهخ نباید تو تا ۳ شب بیدار باشی خانوم خانوما...فوق اهرش دیگه ۱۲ باید بخوابییییییی...

اون استادتونم که تعریفشو شنیدم.کلی خندیدم..با پرگار خلقش کردن..:دیحالا فک کنم این ترم خواستگاری زیاد بشه تو کلاستون...امار ازدواج میره بالا اصلا فک کنم تو کشور..حالا ببیین..:دی

خمیر دندون جدیدم مبارک..:دی :دی..خب بندازش دور یکی دیگه بگیر..مگه مجبوری تا اخرشو با این وضع استفاده کنی؟؟؟

منم خدایاااااااااااااااااااا..:دی


راستی بازم تبریک میگم بابت این قالب بسار زیبا..:دی..الفرارررررررررر...

فعلا گیلی خانوم...

سلام جیکولو جووونم :دییییی
خوبم عزیزم! تو چطوری؟؟؟؟؟؟
نه دیگه! ایندفعه خودت اول اولی!! البته شانس آوردی! وگرنه معلوم نبود چه بلایی سرت میارم!!! خشونت رو که داری!!!!

که قالب جدید مبارک!!!!!!!!!!! ای تف تو....
خودت بگو چه بلای سرت بیاااارم!!!!! هاااااااااااان؟؟!!! الان داره دوووود از نهادم بلند میشه!!!!!
صد سال دیگه هم روش!!!

خدا خیرش بده هر کی که منو به این روز انداخت!! الان مجبور شدم تنبلی رو بذارم کنار و قالبمو عبض کنم!! :دییییی
دستت که بهش نمیرسه! جاش پیش من امنه!!! دست بهش بزنی قلم پاتو میشکونم!!! فمیـــــــــــــــدی؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!

ببخشد که حس بویاییم ضعیف بود! نتونستم کف دستمو بو کنم که با گوشی عمه ام اول صبح پسر عمه ام اس ام اس میده!!!

خیلی هم خوب!!!! ( غششششششششششش)
خیلی هممون جالبیم!!! :دیییییییی

من که میدونی شبا ساعت ۱۰ خوابم!!! اونم هر شب!!! ( سووووت)

کلی استادمون چاکرخواه پیدا کرده!! آره خواستگاری فک کنم زیاد بشه ولی ازدواج نه!! اگه یه کم آینده نگر باشن فکر اون وقتی رو هم میکنن که این درس رو بیفتن! بعد ترم بعد هم خواستگاری لازمشون میشه!

کلی پولشو دادم خمیر دندون خوب خریدم! نکنه تو فک کردی ما انقدر پول داریم که ایــــــــــــــــــــن همه خمیر دندون بخریم!

تو دیگه چرا خدایااااا!!!؟؟؟!! حسوووووووووووووووود!!
زبوووووووووووووون


وایسا بیننننننم.. کجا فرار میکنی! اگه دستم بهت برسهههههه....

قلبونت ژیکی آقاجونم!!

خانومی شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:48 ق.ظ http://www.khoneye-ma.blogfa.com

ههههههههههههههههههههههههه !!!!!!!!!چشمک!
مگه چیه خمیر دندونت خب؟ مگه مرض داری از اینا می خری خب؟! این همه خمیر دندونای خوب و خوشمزه !!!!
خب حذف کن اون درستو تو حذف و اضافه با یکی دیگه بردار!
وای کلاسای صبح وحشتناکه من که می مردم تا می رفتم !..... گریه !
پسر عمه جانت خیلی باحال تشریف دارنا !!غیرتی!!!!
مگس کش؟!!!!!! دیگه گذشت اون زمونی که میشد با مگس کش کسی رو نفله کرد ! ننه بگرد دنبال یه ورژن جدیدتر !!!
می خوام درباره قالب چیزی بگممممممم ! اااااا ! دوست دارم خب ! اه اه این دیگه چیه مگه خوابی بچه!!!!!!!!!! خنده!!!!!

ههههههههههههه!!!
خمیر دندونم درصد فلورایدش بالاست! مزه گند فلوراید میده!! امتحان کنید حتما!
نمیتونم دیگه! تو حذف و ضاافه کلی کارای واجب تر دارم!! اگه میشد که انقدر نمیزدم تو سر خودم!!!!
خیلی بده! البته من با صبح تا ظهر بودنش مشکلی ندارم! به شرط اینکه شب زود بخوابم سر کلاس خواب نباشم!!! وگرنه شکنجه است خواهر!!!
اوه اوه! بروبچز بیاین غیرت رو مشاهده کنید!! ترشیدم !!!
یه مو از خرس کندن هم غنیمته!!!

جیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییغ!!!! نهههه!!! هیچی نگوووووووووووووووووووووو

زبوووووووووووووووووون

خرس قهوه ای شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:35 ب.ظ

:((
======
اظهار همدردی!!

مال کجاش بود؟؟!!

آقا موشه شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:56 ب.ظ

=))))))))))
اینجارو :)))))))

اوا سلامممممممممم
گیلی بدو برو تو خونه ما میخوام برات یه تانک بخرم از این گندها اونوخ برو از روشون رد شو لح بشن منم با ۱۸ چرخم میام روشون له بشن !!!!!

=)) چه پسر عمه باحالی ببخشید بی تربیتی داری تو یادم باشه یه مین بزارم زیر پاش !!!

گیلی میخواستم تانکتو روز ولنتاین بدم بهت انگار الان بیشتر لازم داری بزار بارکشو پر کنم بیارم برات =(((((

غششششششششش
تازشم الان ۲ شبه از خوشحالی چسبیدم به سقف!!! (مخصوصا این آدمکش خیلیییییییییی باحاله ) مردم از خندهههههههههههههه =)))))))

از این خمیردندون ژله ایا بگیر از این خوشمزها :دی من یکی گرفتم روش زده بود سفید کننده یادم نی اسمشو طعم خیلی خوبی داشت بهد هوارسال همش میرم مسواک میزنم همه قلمبه شده چشاشون =))

گیلی چقد سرنوشت تو شبیه سرنوشت شوم منه خدائیش من سرنوشت شومم رو با هیشکی عبض نمیکنم =))

کوووووفت!
نیشتو ببند!!!!

علیک!

موشی من گواهینامه تانک ندارم! پلیس تانکمو با جرثقیل نبره یه وقت!!!!

مبن نمیخواد! با همون آر پی جی تو دستت هم بزنیش کافیه!

پس ولنتاین چی بهم میدی؟؟؟!!!! من کادو نگیرم میمیرما!! اصلا اگه ولنتاین دست خالی بیای با تانک لهت میکنم!!

مطمئنی مردی؟؟!!! الان دیگه راحت شدیم؟؟!!! خیالم راحت باشه که میتونیم یه نفس آسوده بکشیم؟؟!!! وسط نفسم زنده نشی ! خدایی نکرده خفه میشما!!

اه اه! حالم از هر چی ژله و خمیر دندون ژله ایه به هم میخوره!! باز این فلورایدا رو میتونم تحمل کنم! ژله ای رو که هوووووووووق!! از بچگیم همینجور بودم! آخه یه بار خمیر دندون ژله ای میوه ای داشتم ! بعد خیال کردم شوکولات خمیریه! تا تهش رو خوردم! از همون موقع خمیر ددون ژله ای میبینم بالا میارم! خیلی بد مزه بود! یه وقت امتحان نکنیا!!!

سرنوشتتو قاب کن بزن سر در خونتون!!
زبووووووووووووووون

نینا شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 04:51 ب.ظ http://viana65.blogfa.com

خیلی قالبت زشته ها

چشات زشت میبینه!

نینا شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 04:52 ب.ظ http://viana65.blogfa.com

وای چه با حال پسر عمه

ندیدی تا حالا؟؟!!

[ بدون نام ] شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 05:49 ب.ظ

salam salam!!! heif gofty dar morede ghab chizi nagaaaam!!!!!!!

: zendegit basi shirin bood va man vaghean behesh hasoodi kardam makhsoosan in ostadetoon!!!!


: hehe pesar ammat cheghad behet khandide!!!!!!!

: faeze rafte ayin name emtehan bede nazr kardam ghabool she!!!

چه بچه حرف گوش کنی!!!!! اصلا تربیتت صحیح نبوده که انقدر حرف گوش کن شدی!!!
هر چقدر حسودی کردی پولشو زود رد کن بیاد!!
استادمون که ۲ برابر حساب میشه!!!
نه! من به اون خندیدم!!! بیشوووور!!
الان تو کی هستی؟؟!! روح فائزه ای؟؟!! کی میباشی که براش نذر کردی؟؟!!! برای منم نذر کن تنبلیمو کنار بذارم! کلی کار دارم!

فائزه شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:44 ب.ظ

سلام منظ جونم
دیدی زودی اومدم اونقدر از این قالب بد گفتی که من فکر کردم چی هست اونقدر ها هم بد نیست :دی
خیلی قشنگ بود اتفاق هایی که برات افتادن خیلی حال کردم
نگی ادم از این دوستا داشته باشه دشمن نمی خواد زندگری با تنوع رو من خیلی بیشتر ترجیح می دم
امیدوارم که هر دوتامون این ترم درس بخوانیم و از خودمان نهایت رضایت را داشته باشیم < از ارزوهای محال > :دی
با هم بریم سیمنا خوش بگذرونیم چارشنبه
ماااااااااااااااااااااااااااااااااااااچ و خداحافظ

سلاااام فائزه جون خودم
بوووووووووووووووس
حالا لباساتو در میاوردی بعد !! ببین با کفش اومدی تو اتاق!!! به مامانت میگم کله ات رو بکنه!!!
خیلی هم بده!! زشته!!! از رنگش متنفرم!!
مرسی واقعا! دستت درد نکنه!!! ایشالا از این تنوع ها برای شما هم ایجاد بشه بعد من بشینم هر هر بخندم!!!
تو دیگه حرف نزن! خر خووون!! معدل من ترم پیش ۱۷.۵ شد دیگه؟؟؟!!! تازه من داروسازی میخونم دیگه!!!! ایییییییییشششش!!!
همتون فقط بلدین افه لنگه کفش بیاین!!
خب حالا گریه نکن ترم بعد روتو کم میکنم!
زبووووووووووووون
سینما مگه ۴شنبه شد؟؟؟!!!! پس چرا من تو باغ نیستم! آیا؟؟!! هوم؟؟!

بوووووووووووووووووووووووووووووووووس
مااااااااااااااااااااااااااچ
قربووونت

اربابیران یکشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:54 ق.ظ http://inja2022.blogfa.com

سلام گیلی

اولا آخه اینم شد قالب؟ حالا اگه میتونی سوزن تو گوشم کن! ضمن اینکه من به عنوان سرور طرفدارات میگم هرکاری تو بکنی ما قبول داریم چه خوب چه بد! ؛هرچه آن خسرو کند شیرین بود؛

ثانیا این چه حرفی بود زدی؟ هان؟ یعنی چی این خشونت طلبی؟ خجالت بکش! حالا خودت به جهنم فکر مامانتو بکن که با این وضع تو جز ترشی انداختنت چاره دیگه ای نداره!

ثالثا باز هم خجالت بکش! یعنی چی اس ام اس +۱۸ هان؟ خجالت نمیکشی؟ باید بدمت دست یه شوور اصفهانی که از کمترین امکانات محرومت کنه تا آدم شی!

رابعا! یعنی چی که از کلاس ساعت ۸ گله میکنی؟ بازم توصیه میکنم خجالت بکش! مردم دود چراغ میخورن تا عالم بشن اونوقت تو نمیخوای دو دقیقه زود پاشی؟ از اینا به کنار مگه چیکار کردن خانواده که گله میکنی؟ اونا اگه کاری میکنن واسه سلامت خودته! خوبه از طاعون و وبا بمیری؟ فوقش بر اثر حشره کش تو خواب میمیری اونم راحت و بدون درد! این که بهتره! نیست؟

خامسا استاد ساختمان گسسته زاقارته که باشه! تو باید خلقت خدا رو مسخره کنی؟ برو تقوای الاهی پیشه کن بلکه هدایت بشی! تو با این وضع اخلاقی بد همون که بیفتی بهتره تا یاد بگیری!

سادسا! مگه تو خودت ناموس نداری که صنایع خمیردندان سازی رو زیر سوال میبری؟ همین شماهایین که جلوی فعالیت دولت خدمتگزار رو میگیرین دیگه! برو خجالت بکش

دیگه عرضی نیس
عزت زیاد
قربونت

نه خب!! الان لازم شد بیام قیافه تو رو شکل قالب کنم! اونوقت اون میشه قالب!!!!!!
او اوه! خجالت کشمان کردی داداچ!!! شما لطف دارین!!
حالا بگو ببینم خسرو کیه؟؟!!! ای ناقلا!

از بس تو سرکه موندم به فکر نجاتم! میخوام هر کی این پیشنهادو به مامانم داده زیر چرخ لهش کنم!!!!

بابا عجب گیری افتادم از دست تو!!دیگه کش نمیاد!! هی هر دفعه میای فقط میگی بکش!!! تو منو دست هر کی بسپاری خودم آدمش میکنم! خیالی نیست!!
خب منم قصد دارم دود بخورم!!! صبح زود غلظت دود هوا کمه باید هوا بخورم اصلا اینجوری راحت درس خوندن بهم نمیچسبه! لوس میشه!!

آمپول هوا هم خوب چیزیه! بعدا بهشون پیشنهاد بده! صد در صد جواب میده!

من به خلقت خدا چی کار دارم؟!! دارم استاد خودمونو مسخره میکنم!! البته تنها وصفی بیش نبود!!! من و مسخره؟؟؟!! واااا!

ناموسم رفته گل بچینه!! صنایع خمیردندون سازیه این خدمتکارا که از بیخ زیر سواله! آدم شک میکنه خمیر دندون داره استفاده میکنه یا توالت شور! من تنها اشاره ای بیش به صنایع خمیردندون سازیه بیگانگان مفسد الارض کردم!! باشد تا رستگار شویم!!

میگم راستی شمردنتم خوب شده ها!! میک آپ داشتی؟؟!!

چه عجب!!!! نمیمیری انقدر فک میزنی؟؟؟!!!

قربونت!
به سلامت!

شاذه یکشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:20 ب.ظ

من الان از حسودی چسبیدم به سقف!! ننه یه اسفند دود کن چشم می خوری با این همه خوشبختی!!
این وضعیت کلاسا هم بد نیست. بلکه از جغد بودن به مرغ بودن تغییر حالت بدی!
بعد الان اون پسرعمه کلی خاطرخوات نشده با اون جوکا؟ :))
اون خمیردندون خوشمزه رو از کجا خریدی؟ بابا یه همچین تحفه ای گیر آوردی اقلاً آدرسی لینکی یه چیزیم بذار ما حسرت به دل نمونیم آخه!!!
قالبتم... الفراررررررررررررررر

ای بابا!!! من هر جا برم باید شما هم دنبالم بیاین؟؟!! برو پایین از رو سقف الان میفتی!!
آره! اتفاقا کلاغ اومد راه رفتن کپکه رو ببینه راه رفتن خودشم یادش رفت!!! ( چه ربطی داشت؟؟!!!)
اگه بود هم دیگه الان دیگه میخواد سر به تنم نباشه!! ( بچه اس آبجی! سنش به این حرفا قد نمیده!!!)
از داروخانه!!!! ذبرو بگو یه خمیر دندونه با طعم اونی که من گفتم میخوای خودش بهت میده!!!
قالبم چیییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

کفشدوزک بدون کفش یکشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:58 ب.ظ http://www.eham.blogfa.com


دارم میترکم از دستت ....

غشششششششششششش

گیگول خدایی زشت تر از این قالب وجود داره ؟؟؟؟

غششششششششششششششششش

ماچچچچچچچچچ تفییییییییی


غشششششششششششششششششش

پس یعنی هنوز نترکیدی!!! حــــــــــــیف!!!

:دیییییییییییییییی
از کدوم؟؟؟؟؟!!!! زود باش بگو ببینم؟؟!!! از کدوم؟؟!! قالب به این خوبی!!!!

بوووووووووووووووووس
بوووووووووووووووووس( بوسش چکیده بود! بدون آب!)

:دییییییییییی

نینا یکشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 05:46 ب.ظ http://viana65.blogfa.com

خوشمان امد

ایــــول!!!!

آقا موشه یکشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 06:37 ب.ظ

هاااااااااااا خیلی قشنگ شده میام دوباره فعلا

آهاااااااااااااا!!! اوکی!!

کفشدوزک بدون کفش دوشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:03 ق.ظ http://www.eham.blogfa.com


بد نشده ... ولی یه جوریههههه

خیلی خوب راهنمایی کردی!! مرسی واقعا!

دخمل خوشگل دوشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:40 ب.ظ

سسسسسسسسسسلاممممم من یه کانکت مفت گیر اوردم از سر بیکاری گفتم بیام اینجاامید وارم منظ فقط امید وارم اون اس ام اس هایی که واسه من خونه اون جوجه عروس سند کردی واسه عمه خانم جان (پسر عمه خوش تیپه) سند نکرده باشی که حتما هم کردی چون اون اس ام اس ها منم خفه می کرد چه برسه به فامیل جماعت اونم از نوع مذکر(من که معرف حضورتون هستممممممم ) راستی دلت بسوزه با زهرا رفتیم سینما و تنها چیزی که از فیلم به همین سادگی فهمیدیم اون بود که : به همین سادگی فیلم می سازیم تاززززززززززززه ۳۰ مرغ یا همون ۶۰ جوجه هم می بریم
حالا قرار شده ما هم واسه سال بعد یه فیلم واسه جشنواره بفرستیم
بای بای به قول خودت ببببببوسسسسسسسسسس
اه اه حالم به هم خورد

کانکت مفت از کجا گیر آوردی؟؟!! از همون جا که بلیط جشنواره رسید؟؟!!
دست رو دلم نذار فاطمه که خووونه!! تو که از توی گوشی من خبر داری! الان من شطرنجیم! لامصب هر چی توی این گوشیه منه .... ( شرمنده ام!!)
خب فکر کن اونی که اون شب نشونت دادم رو براش فرستادم!!! خیلی خوشحالم! میبینی!!!

کوفتتون بشه! منو نمیبرین اینجوری میشه دیگه! تا شما باشین بدون اینکه به من بگین نرین سینمااا!!!!!
فعلا که با این وضعی که تو میگی ولی سیمرغش رو هم گرفت!!

تففففففففف
( میدونم که با این حال کردی!)

اربابیران دوشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:17 ب.ظ http://inja2022.blogfa.com

گیلاسی عالی شده
خسته نباشی
یه قالب هم واسه ما بنویس
خیلی حجمش زیاده این قالب فعلی ما
راستی من آپیدم
قربانت
سرور هوادارنت
اربابیران

مرسی
ممنون :دییی
اگه وقت کنم چشم! ولی قالبتون به نظرم خوبه! شما حجم مطالبتون زیاده!!
میام حتما!
قربونت
خب دیگه پررووو شدی برووووو

م ی ث م دوشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 05:08 ب.ظ http://mrblue.blogsky.com

سلام
قالب خیلی قشنگه {تعارف}
اون لینک ویلاگ من، سمت راست، اصلآ قالب رو به حد تیم ملی رسونده!! یه جلوه‌ی خاصی به قالب داده {بی تعارف}
واس چی تریلی!؟ واس چی مگس کش!؟ بدخواه داری بگو ایکی ثانیه دورش کنیم {هی هی}
حتی اگر ۱٪ هم احتمال میدی استادتون اینجا رو ببینه، نباید اونو مینوشتی {*ـ*}
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

سلاام
چشمات قشنگ میبینه! ( تعارف!)
تیم ملی ایران؟؟!! همون خوبه که خودتم میدونی!! اقلا فرا مرزی کار میکردی داداش!
تو فعلا آروم باش! میخوام یه چیزی بهت نشون بد! ببین اون بالای کیبورد ! روی عدد ۹ و ۰ پرانتز هست! فک کنم جاشو گم کردی ! جان در عذاب است!!!!

این استادی که من میبینم زحمت نمیده به خودش یه نگا به آینه بندازه! چه برسه به وبلاگ من!!!!

نگین سه‌شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:32 ق.ظ

سلام گیلاسم
خوبی ؟
بسی شادمان گشتیم که تو نخوابیدی
آخخخخخ جون
از حالا هر جمعه صبحه زود تک زنگ میزنم
به به
چه لذتی
میگم چقدر از وبلاگت عقب افتادم
خیلی .... همش دلم به تک خوش بود
خوبی تو ؟
حالا باز این آخر هفته ای بیشتر میام اینجا
جونم
کاش سوسکه اومده بود روی تخت
بعد خیلی نازتر بودی (خنده)

راستی قلبتم خیلی خوشگل شده
مخصوصا اون بالاش
من گیلاس مخوامممممم
گیلاسسسسسس
گریههههه

سلام نگین جووونم
مرسی عزیزم
دارم برات نگین جان!! شادمانیاتو بکن حالا....
تو غلط میکنی!!! جمعه ها تک زنگ مخابرات قطه!
تو کلا عقبی!!!
زبوووون
حالا ناخوشه مگه؟؟!!
دیدیم که چقدر اومدی واقعا!!!!

ایشالا سوسک بیاد بخورت با این آرزوووهات!!!

مرسی
چه جالب! یکی بهم گفت اون بالاش افتضاحه!! تفاوت سلیقه ها آدم نمیدونه چه غلطی باید بکنه!!
مگه ویار داری ؟؟!!

اقلیما سه‌شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:38 ق.ظ

سلام بر دارنده ی سر نوشت شوم:گیلاس خودم!!!!
خوفی خواهر؟؟؟؟
خدایی الغ خیس کپک زده خوردی؟؟؟؟
سنسوداین آبی که خیلی خوبه،منم می زنم(بهت تقلبی انداختن)
قالب بلتی درست کنی؟
به منم یاد میدی؟
عزیزم از کسی ناراحتی،عکسشو بده برات پاره کنم!!
چه حالی پسر عمت بهت دادهااا!!
خوب دیگه با انتخاب واحدت خوش باشی
فعلا بای تا های

سلاام از دوستی که همیشه لطفش منو رفیق کش میکنه!!
شکر
اون دفعه که تو خوردی برام تعریف کردی دیگه!!!
من چند ساله همینو میزنم! نه درسته! مزش به ترشی میزنه!! دوسش ندارم هر چی هست!
ای یه چیزایی! چشم! اگه بتونم کمکی کنم حتما!
سوووزوندم !
آره!
خوب شد گفتی!

اقلیما سه‌شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:42 ق.ظ

سلام بر دارنده ی سر نوشت شوم:گیلاس خودم!!!!
خوفی خواهر؟؟؟؟
خدایی الغ خیس کپک زده خوردی؟؟؟؟
سنسوداین آبی که خیلی خوبه،منم می زنم(بهت تقلبی انداختن)
قالب بلتی درست کنی؟
به منم یاد میدی؟
عزیزم از کسی ناراحتی،عکسشو بده برات پاره کنم!!
چه حالی پسر عمت بهت دادهااا!!
خوب دیگه با انتخاب واحدت خوش باشی
فعلا بای تا های

شاذه سه‌شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:39 ب.ظ

این کامنت منو سیو کرد یا پرید؟
دوباره میگم.
خیلی مرسی از جوابت
خیلی تبریک حسابی خوشمل شده نااااااااااز
بوس بوس



به روزم

پرید!
خواهش!
مرسی!
بووووووس

فائزه سه‌شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:56 ب.ظ

سلام منظ جونم خوبی ایا؟
منظ جونم تنوع به سراغ منم اومد اونم چه تنوع هایی
از فردای اون روز که برام دعا کردی صدام دیگه در نمی اد گریییییییییییییییییه
اوفتادم تو تخت اونم تو تعطیلی های بین ۲ ترم گریییییییییییه
تازه امروز که می خواستم امتحان رانندگی بدم صبح که پاشدم دیدم یه وجب برف اومده تازه جایی که امتحان دادم جلوم فقط مه میدیدم و روی برفهای پارو نشده سرسره بازی می کردم
قبلشم ۵ نفر اول و رد کرده بود من نفر ۶ ام بودم گریییییییییییییه
ولی نمی دونم چی شد قبول شدم :دی
ایا منظور از فائزه و نذر کردن من بودم ایا؟

سلام عزیزم
الهی بمیرم! ولی این دعای من نبوده ها!!
تا مریضی باشه اینجوریش باشه!!
انقدر ناله میکنی آخرشم که....
تبرییییییییییییییییییییییییک میگم!!!
تو همیشه همینجوری! اگه این خونسردیه تو رو من داشتم الان دنیا رو فتح کرده بودم!!! خوچ به حالت! بوووووس
خودت بودی دیگه‌:دیییییییی

بیتا چهارشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:25 ب.ظ http://www.bitaee.blogfa.com

سلام..
قالبت خیلی خوشکله من که خوشم اومد..هر کی هم بگه زشته خودش زشت تره..اگر قالب وبلاگت رو عوض کنی یا همون قبلیه رو بذاری خیلی خری..دیگه اینکه من عاشق سرنوشت تو ام..
بابا این سرنوشت کجاش شومه.. حال می ده ولش کن همینجوری باشه ما یکم بهت بخندیم :دییییییییییی
گیلاس جونم ببین چقدر کامنتم مهربانانس..می دونی چرا؟ آخه تازه شلوار نو خریدم خوشحالم.. گفتم تا مهربونم و خوش زبون یکم برات کامنت بذارم دیدیش جیگرت حال بیاد..
گیلاس جونم الان خوشحالی؟
خوشحال باشی همیشه..
قربونت
بوووس (با صدای کر کننده )
خداحافظ

مرسی ممنون!!! اوه! چه دموکراسی داری تو!!!
نمیذارم!‌ قالب قبلیمو اصلا ندارمش که بخوام بذارم!!!
مگه سرنوشته من بچه بازیه؟؟!!! برو کوچولو به یه چیز دیگه بخند!!!
ایییییییشششش
آره خیلی! فک کنم قرصاتو خوردی! ببین چه خوبه اگه سر وقت بخوری! آفرین گلم! بیا خاله ۲ تا بوست کنه حالا!! بووووس بووووس
خووووشحااالم عزیزم
تو هم همینطور
فدات
بووووووووووووووووووووس

لیلا چهارشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:17 ب.ظ http://bagheasemoni.persianblog.ir

سلام جیلاس خانوم .

سام لیلا جون

ندا چهارشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:23 ب.ظ

می نویسم برای تو
برای خاطره هایی که در گذرگاه اشنایی قاب گرفته شد
می نویسم برای تو...
از همسایگی پاییز با رنگ احساس ادمی
یا از نگاهی اشنا در میان هجوم غریبانه ها...
و یا شاید از ثانیه های بی تکرار بودن
اشنای من ... بی بهانه بخوان
منی را که شاید ان سایه ای هستم
که غرق می شود در پایان مبهم نا تمامی ها و می روم...
ادامه ی قصه ی من شروع داستانی نوست
داستانی که سطر سطر ان خواندنی ست
امشب برای تو مینویسم تویی که دوستی و هستی
تقدیم است یا ترسیم خاطره ها و رویاهای ...
می دانم که نوشتم فقط برای تو....
احساسی بود که گذشت بر دل این صفحه
برای کسی که دوستش دارم. همین
ــــــــــــــــــ
فردا بهانه ی قشنگیه برای پر رنگ تر کردن دوستی ها
دوست خوبم همیشه باش سبز و عاشق عشق و دوست دوست
تاااااااا .....

مرسی
قشنگ بود ندا جون

حضرت عشق پنج‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:01 ب.ظ http://hazrat-eshgh.blogsky.com

اولش ما کسی او نداریم !!! :دی
...
دوم اینکه گیلاس خانومی این چه معنی داشت؟؟
میشه یه بار دیگه واسه ما ترجمه کنی این چند خط گرانبها از خودتون رو !!!!
ما منتظریمااا....
با تبادل لینک شطوری ؟؟
فعلنااا....

باشه! این روزا همه استتار میکنم نمیدونم چرا!!!!

میام میگم بهت!

تبادل لینک چیزه خوبیه!!
قربونت

من پنج‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:39 ب.ظ http://www.sarv.blogsky.com

سلام خوبی اینجا با حال بود ولی حیف دیر رسیدم بعدا میبینمت

سلام مرسی! دیر؟؟!!! چرا آیا؟؟!!

میثم کربلائی شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 04:56 ب.ظ http://mguitar.persianblog.ir

اون برنامه اس ام اسه خیلی باحال یا بهتر بگم ضد حال بودشا

★ هدا خانم گل ★ یکشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:27 ق.ظ http://dokhtarebarfi.blogsky.com

سلاممممم :)
...
چشم میذارم دارم یه جا دیگه کار میکنم رو این وبلاگ :)
ولی خیییییییییییییییییییییلی ممنونم که اومدی عزیزممم و ممنون بابت کد قشنگت !
قربونتتتتتتتتتتت

روزات برفی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد