هیچی!

 

 

بسی حالمان گرفته است از این دنیای خاک تو سر!!! و الان فقط اومدم غرغر کنم!!!! هر کی هم بخواد خفه ام کنه جیییییییغ میکشم!!! پاچه هم میتونم بگیرم!

هر چی من دارم مقاومت میکنم که تا آخر امتحاناتم آپ نکنم میبینم نمیشه!!!

لامصب هی کش پیدا میکنه!!

در طول ترم درس نخوندم  همش به امید اینکه فرجه ها فرجی است برای گشاد شدن نمره!! از شانسی که همیشه بهش اعتقاد دارم و لازم نیست دیگه در موردش توضیح بدم  ؛ از اون روزی که فرجه های ما شروع شد و تعطیل شدیم  این بروبچز جغل هم تعطیل شدن!! تعطیل شدن مدارس همانا و  خراب شدن عده کثیری روی سر ما همانا!!!

انقدر تعطیل کردن که اسم تعطیلی میاد من یکی که بالا میارم!! 

خدا رو شکر تنها چیزی که خدا برای ما زیاد آفریده و نعمت رو به خیال خودش تمام کرده ,برو بچه ی محصل تا مقطع راهنمایه!!!  همه هم عاشق درس و مدرسه!!! از روزی که تعطیل شدن یادشون افتاد حوصله شون سر میره و یاد خونه خاله و عمه و عمو و دایی شون افتادن!!! خب ما هم که از این برکت مستثنی نبودیم!!

همه هم ماشاا.. مریض و تب کرده و با صدای تو دماغی و مماخ آویزون  زنگ میزدن از پشت تلفن التماس که  خودتو برای ما جر بده شاید حوصله مون باز بشه!!

اون پسر خاله کوچیکم که از همه اینا شیک تره!!! از همون روز اول که اسم تعطیلی اومد  یه شیشه دستش گرفت نشست به آبغوره گیری!! بچه مون کلاس اول دبستانه!! دلش برای درس و مدرسه و معلم و دوست و کوفت و زهرمار تنگ میشه!! دوست نداره مدرسه تعطیل باشه!! توی این یک هفته نزدیک 1000000 تا دیکته نوشته تا از جو درس عقب نیفته و کار اضافه میکنه تا امتیاز بگیره!!! واقعا عشق به درس و کتاب در این کودک طوفانی به پا کرده!!!

 

 

ما هم هر روز برای اینکه این بچه و اون بچه غصه نخورن یا شال و کلاه میکردیم میرفتیم پیششون یا  میومدن پیشمون!!!! 

الان بنده میتونم 1234567 واحد کودک داری( در سایز ها وجنس ها و ابعاد مختلف) رو با نمره 22 پاس کنم!!

علاوه براین توفیق اجباری که خدا نصیبمون کرد , در این یک هفته 3 تا مهمونی عظیم بالای 100 نفر شرکت کننده هم رفتیم که هر کدوم  با احتساب مراسم قرو فر کنون اولش و مخلفات اضافه قبل و بعدش , یک روزی وقتم رو پروند( البته تنوع خوبی بود و زیاد هم بد نگذشت :دی)

 

 

حالا همه اینا یه طرف؛ این اطلاع رسانی دانشگامون خیلی اون طرف!!

قرار بود پروژه پایان ترممون با تمام جزئیات توی گروپ اعلام بشه..

این استاد مبانیمون رو که کما بیش بعضیا اوصافش رو شنیدن خیلی نامبروانه!!

3تا TA   که  یکی توپ تر از اون یکی رو کرده همه کاره و خودش فقط آخر ترم موقع نمره دادن میاد  ده بیست سی چهل میکنه تا ببینه کی رو بندازه و کی رو نندازه!

شنبه اون هفته یکی از این دستیاران گرام استاد  برامون ایمیل فرستاد که پروژه تون فلان هستش ولی جزئیاتش و زمان تحویل رو برین از پشت در استاد بخونین!!! با این سوز و سرمایی که هر موجود زنده ای به نام انسان رو تاکسیدرمی میکنه  , جان خودمون رو گذاشتیم کف دستمون و  تا دانشگاه رفتیم ببینیم پشت در چه خبره, بعد الان بعد یک هفته حتی گرد و خاک هم پشت در اتاق استاد دیده نمیشه!!!  ( نتیجه میگیریم که خدمتکارای دانشگاه نونشون حلالشون باشه!)

یکی از دوستام  متن زیر رو به نشانه اعتراض نوشت و  کرد توی حلق این جوجه استاد :

 

گویند به سنه ی 1386 ه.ق چون عجایب جهان در شمار به هفت در آمد جمله خلایق برآشفتند وموی بر کندند وشکوه کنان به درگاه خاصه رفتند از بهر اصلاح در بلاد طهران, به نشانی دانشگاه  X. و به مظلمه درآمدند که ما از خود هر چه داریم باآن غریبیم و به اهرام مصرودیوارچین وباغهای معلق دلخوشیم حال آنکه در دانشگاه ما هشتم ازعجایب جهان نیز هویداست:

وآن سر در غرفه ی حکیم داورپناه است. فی الحال به آنجا شویم به جستجو, حکما این گونه باشدوبزرگان جمله بدانجا شدند به جستجو. و در آنجا جمله در تعجب انگشت بدندان گزیدند تا به خون آمد که:  

     بار خدایا!این طفلکان دانشجو, سحرگاه روزی برفی در سرمایی که فزون از حس لامسه بود, به قصد رویت پیغام" حکیم داورپناه" برسردر غرفه ی درویشانه ی وی, کاشانه ی خویش ترک نموده, حال آنکه هر که بر این سردر رسید از هوش برفتی که پیغام که بدانجا نبود هیچ, سخن این عجیب دستگاه  (پیغام گیر) بدین شرح بود:

 نمی باشم امروز اندر سرای                 که رسم ادب را بیارم به جای

 به پیغامت ای دوست گویم جواب                چو فردا براید بلند آفتاب

  جمله در تعجب شدند که العجب چه جایی ست که هوش و عقل از سر برفتی و چشم حظی کامل از آن ببردی و این دانشجویان چه سخت جگر آور بودی که اینگونه بدانجا شدند برای. . . (کلمه ی آخر این متن اندر تاریخ مخدوش گردیده. گویند مغولان بدستور هلاکو اینگونه کردند. خود دانند و خدایشان.) علاقمندان و مسولین می توانند به آدرس سردر غرفه ی "حکیم داورپناه" ویا سایت ذیل مراجعه نمایند.

 www. poshte dar haye baste. Wellcom

 

 

و واقعا هم این نامه اعتراض گونه تاثیر گذاشت. چون بعدش  دستیار محترم استادمون هم  با نهایت تاسف یک تکانی به هیکل محترم داده و زحمت کشیدند اینگونه از کرده خویش پشیمان شده و  ایمیل فرستادند :

 از هیچ , برای هیچ , ای هیچ , مپیچ!!!

 

واقعا جواب قانع کننده ای بود!!!

 

 

امتحانام هم  انقدر عقب جلو شد که آخر نفهمیدم چی شد! فقط میدونم از 2شنبه شروع میشه  و تا 10-11 بهمن همچنان امتحان دارم!! حس درس خوندن هم نوچ ندارم.ش

 

آخیییییش! راحت شدم جون شما!! برم یه نفس راحت بکشم! 

 

 

 

نظرات 44 + ارسال نظر
داستانک شنبه 22 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:20 ب.ظ http://haleheshgh.persianblog.ir/

دل ما هم پر است اما
نوشتنمان نمی آید..

اگر خطر انفجار شما را تهدید نمیکند مانعی ندارد!

آقا موشه شنبه 22 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:41 ب.ظ

یعنی من اولم سوووووووووووت
برم بخونم میام باااز

باز هول شدی سلامتو خوردی!!!
موشی جان اینجوری برای تربیت بچه ها خوب نیست!!
نیدوونم! سووووت
بدووو

یوسف شنبه 22 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:49 ب.ظ http://littlestar.persianblog.ir

سلام جیغ جیغو.. :دی
این روزها همه از تعطیلی می گویند... =)) جون من هر چی بخاری دارین روشن کنین که تعطیلی ها زیادتر بشن!!..با قطع گازه که شانس تعطیلی بالا می ره!! =))
ما هم امتحانامون خیلی قاطی پاتی شد..اصن کاش به کل کنسل می کردن..به جای حل بحران ها همه اش تعطیل می کنن!!... :(

جیغ جیغ جیییییغ
سلام :دییییییییی
بلی!! بسه دیگه!! چقدر تعطیلی!! حالم به هم خورد!! اه اه!! پاشین برین بیرون میخوام درس بخونم!!
من که شومینه رو خاموش کردم! شوفاژ هم که شکر خدا یا آب قطعه یا برق!! پس خود به خود خاموشه!!
آره خب!۱ اگه کنسل میشد که خیلی خوف بود!!!

شاذه شنبه 22 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:06 ب.ظ http://shazze.blogsky.com

سلاممم
خوبی؟
اگه تو کودک یاری ۲۲ میشی من چهل پنجاهی میگیرم... سرم درد می کنه. دعا کن ناله های دردآلود یک کودک واکسن زده رو تا صبح به راحتی تحمل کنم. چون فردا مهمون دارم:(

اوووووووه امتحان!!! خدا را بسی شاکرم که در این اوضاع درهم و برهم خونه ام امتحان ندارم!

امیدوارم موفق باشی :*

سلام سلام
خوبم خوشم سلامتم
شما که بعله!! دکترا داری در این زمینه!!!
الهی بمیرم! آخه چرا؟؟!! ایشالا که هم نی نی زود خوب میشه هم خودت
بووووووس
منم دعوت میکنی؟؟!!! پایه شدم برای مهمونی رفتن!

خیلی جای شکر داره!!!
مرسی! شما هم همینطور
بوووس

آقا موشه شنبه 22 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:43 ب.ظ

سلاااااااااام
چطوری گیلی؟؟؟؟
نهههههههه شرا حالت گرفته بیده مگه موشیت مرده !!!!!!!!!
جینگیلی هوا به این خوفیو سردی باخاریا آن برفم که میاد شرا حالت گرفته
ببین من حکیمم بیا خوفت کنمااا یه نسخه بپیچم برات جینگولی بشیااااا حالا هی منو ول کن برو سراغ این رمال منمالا جونه داداچ کار ما بیسته آ !!!!!!
گیلی الان حالت گرفته شرا حات گرفته منم حالم گرفت شرا حالم گرفته نمیدونم !!!!!
میگما تو ام مث منی موقه امتحانا عذاب وجدان میگیری دقیقا پر انرژی هی میگی موقش خودمو حلاک میکنم بعد موقش که میاد همچی وارونه میشه حس ه میره دقیقا دو روز مونده تا تاریخ همچین حرص میخورم فشاره میزنه بالا پائین چکار کنیم !!! ماله همینه حالا شرا حالت گرفته !!!!!

گیلی غصه نخور این مملککت توپی که داریم حالا شاید دیدی تا عیدو تعطیل کردن بعد میخونی !!!
خدائی من که همش تعطیلم حالم به هم میخوره از تعطیلی هووووووووق
حالا شرا حالت گرفته !!!!!!!
گیلی بیا پوروجهاتو برات بنویسم با یه دستم آشپزی میگنم با یکیشم بچهارو نیگر میدارم بعد اگه شد با پاهام مینویسم برات تو حرص نخور بشین جلو تی وی جدول حل کن قهوه بخور من همه کارارو میکنم !!!!
حالا شرا حالت گرفته
=))
قربون گیلی دل گرفتم برم جدا خاک تو سر این م م ل ک ت مون کنن تو روحشون که هیچیشون به آدمیزاد نرفته

راستی از اون قضیه هم پشیمون شدم یعنی پشیمونم کردی فعلا هویجوری هست راست میگی اصلا گور پدر مردم تا چشمشون دراد بیان بخونن هی حرص بخورن غشششششششش
بوووووووووووس
فدااااتچ

سلااااااااااااام
خوووووبم !! خووووبم!!!
یعنی خبرش اشتباه بوده؟؟!! ای تو روحت! کلی ذوق کردم که موشی مرده!!
نمیخواااااااام!! هوا زیادی سردهههه!! نهههههههههههه
موشی من مگه از جونم سیر شدم که بیام پیش تو؟؟!!!! همه دایناسورها زیر دست تو منقرض شدن!!! معلوم نیست چی به خوردشون میدادی که جوون مرگ میشدن!!
تو خودت حالت گرفته به من ربطی نداره!! من حالم خووووفه!!
زبوووووووووووووون
من مثه خودممم فقط!!! هر وقت حسش باشه درس میخونم!!! استرس هم فقط ۲ساعت قبل امتحان اگه بخواد بیاد میاد!! ولی میخونم حالا!!!
تو چرا انقدر حالت گرفته است؟؟؟!!


نه دیگه!! از ما که گذشت!! ان شانسا مال دانشگاه آزادیاست!!! ما مثل بچه های خوب باید بریم امتحان بدیم!!
حرف تعطیلی نزن که این لنگه دمپاییم وا؟؟!! کووش؟؟! الان پام بودا!!

موشی غذا شور نشه!! حواست باشه مثل اوندفعه نمک رو خالی نکنی توش!! دستات رو هم بشور میخوای غذا درست کنی!! بچه هام مریض میشن!!
موشی پروژه ام رو با پات مینویسی له نشه!! مواظب باشا!! نمره ام کم بشه تقصیر تو اِ !! موااااااظب بچه بااااش!!۱ پاشو کرد تو قابلمه!!!
نهههههههههه!! من جدول دوست ندارم! برام کتابمو بیااااار!!!

گریههههههههههههه!!! کی گفته من حالم گرفته است برم پوسشو بکنم!!!!!

فدات شم من دلم ن گ رفته !!!خاک کمه موشی جون!!! یه چیز دیگه تو سرشون!!!!

ایول!! حالا شدی یه موش خوب!! هروقت دوباره فکر اون کارا زد به سرت بگو تا پشیمونت کنم!! باشه؟؟!!! هزار تا دلیل دارم برای پشیمون کردنت!!
چشمشون دراد!! به کسی چی کار داری داداچ من!!

بوووووس
قربونت

دختر نارنج و ترنج شنبه 22 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:35 ب.ظ http://www.mypast-events.blogfa.com

سلام دوستِ عزیز
من تازه با وبلاگتون آشنا شدم و مطالبت رو کم و بیش وخوندم
وقایع روزانه رو جالب تعریف می کنی
همین !
شب خوش

سلام
سعی میکنم از این به بعد وقایع شبانه رو هم جالب تعریف کنم
همین!
شاد باشی

نگین یکشنبه 23 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:24 ق.ظ http://ariai.coo.ir

سلام گیلاسم ...
چطوری ؟
عقلت اومده سره جاش ؟ (نیش)
نچچچچ تو اصن مگه داشتی که بخواد بیاد سره جاش هان ؟
بعد میاد به من میگه پستت همش انرژی منفی بود
دیگ به دیگ میگه وانگهی دریا شود (سوت)
ببین چشمت کور دندتم نرمه نرم بشین درس بخون
آخ جوننننننننن .... گیلاس درس بخون
چه وضعشه
از من یاد بگیر ببین چه درسخونم (نیش)
خنده
این ایمیلی که زدین ... همون اعتراضه ... خیلی مودبانه بود که
من بودم خیلی عصبانی میشدم !!

الان راحت شدی دیگه ؟
نه تورو خدا یه خورده دیگه غر بزن ما هنوز ناراحتیم ... بذار ما هم راحت بشیم (عصبانی)
گربه رو میندازم به جونت هااااااا

خنده
هوارتا بوسسسسسس



سلااااااااااااااااااااااااام نگین جووونم
خووووووووووووووبم
سر جاش بوووود!!! ایییش
نخیرم!! اون تو بودی که از اول نداشتی!!!!
خب مال تو که بود!!!! نبود؟؟!!!
:دیییییییییییی
سوووووووووووووووت
نگین جون از خودت مایه بذار!! من درس بخون نیستم!!!
به همین خیال باش!! حالا میخونما!!

میبینم!! تو که خیلی درس خونی!!!!
خب ما هم شدیم! ولی خودمونو کنترل کردیم که آخر ترم شاید به دردمون بخوره!!!

راحححت!! چه جووورم!

بزنم؟؟!! نه دیگه!! حسش تموم شد!!

برو گم شوووووووووووووووووو

جیییییییییییغ
بووووووووووووووووووووووووس

خانومی یکشنبه 23 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:05 ق.ظ http://www.khoneye-ma.blogfa.com

سلاااااااااااااااااااام سلام گیلاس بلا
چطوری تو؟
دلمون تنگیده بود برات
بوس بوس
وووووووی چه پسر خاله ای داری تو! این دیگه چه مدلیشه ؟!!!!!!! یه کم بزن تتو سرش شاید اثر کنه و بیاد تو خط!!!!!!!!!
خندههههههههههه
عجب سرکاری بودین با این پروژتون
هه هه هه!!!!!!
و چه جواب دندان شکنی گرفتین
looooooooooooooooooooooooooooool!
ما که امتحان ممتحانامون فهلنی کنسله دلتان بسوزد !!!!!!

سلاااام سلااام سارا جوونم
خوووووووووووووووووبم!! تو چطوری عسیسم؟؟!!
منم همینجووور
بوووووووووووس
مدل ۲۰۰۸ فکر کنم!!! چوب خورده تو سرش! وگرنه ما توی قبیلمون از این اراذل و اوباش نداشتیم تا حالا!!
هنوزم سرکاریم والا!! الان مثلا هفته دیگه میفهمیم که این هفته باید تحویل میدادیم!!
آره!! جون شما الان خرده های دندونم رو توی دهنم حس میکنم!!
دلمان از بس سوخت خاکستر شد!! ولی شما هم دلتان بسوزد که در اثر سوزش دل اثری از شکم برایمان نمانده و لاغر شدیم!! حالا برو رژیم بگیر حالشوبر!! زبووووووووووون

یوسف یکشنبه 23 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:42 ق.ظ http://littlestar.persianblog.ir

خود درگیری هم که داری گیلی جون.. :(
بلاخره دوس داری درس بخونی یا کنسلش کنن؟!!
به زودی شومینه هم قطع می شه!! :))

اههههههههههههه!!..من واقعا لذت می برم با تو کل کل کنم!! =))

فک کردی!!من فقط با تو درگیری دارم!! بکش کنار داداش من!!
دوست دارم درس بخونم بعد کنسلش کنن!!!
شد!!! کردیمش!!
سوووووت

چیییی؟؟!!! بلند تر بگووووو!! قطع و وصل میشهههههه
بووووووووووق

اربابیران یکشنبه 23 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:09 ب.ظ http://inja2022.blogfa.com

سلام بر مونزونیت کبیر
هرچقدر سعی میکنم خودمو نگه دارم تا به مصیبتت نخندم جون تو نمیشه! فقط میتونم بگم خدا صبرت بده!!
در مورد مصائب درس شیرین مبانی هم ایضا مراجعه کن به بند بالا!
در باره امتحانات هم امیدوارم موفق باشی!!!
اما... اما بشنو از من چون حکایت میکنم!!چند روز پیش داشتم با منزل صحبت میکردم! یهو فرمودند راستی سیستمت یک چندی است حرکات عجیبی از خودش بروز میده! تازه امروز دچار منفجار ( یک نوع انفجار حاد ) هم شده! حالا من موندم بعد عمری که میخوام برم خونه خیر سرم استراحت کنم باید میخ و چکش بردارم سیستمو درست کنم. خدااااااااااااااااااااا!!
ولش کن
تا بعد

اوه! دوباره رفتی اون بالا!! بیا پایین عجیجم!
سلام !
زیاد نگه ندار حالا! کار دستمون میدی توی این بی آبی و بی برقی!! سرما هم میخوری یه وقت!
بخند راحتمون کن!! حالا هی پیوست میده!
امیدوارم!!
نییییییییییییییش
غشششششششششششش
حقته!!! تا تو باشی به من نخندی!!!
کار کشته میشی عزیزم!! خودش فهمیده میخوای تنبلی پیشه کنی!! کار برات درست کرده!!!!!!
ببین حالا یه چکش بکن شاید در فقدان تو یه بلایی مشابه کامپیوتر من سرش اومده بوده باشد
نه بگیرش!!
قلبونت

یوسف یکشنبه 23 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:50 ب.ظ http://littlestar.persianblog.ir

رخصت پهلوون گیلاس..نمی دونستم واسه خودت یه پا مردی!..دست مریزاد..دست هر چی شیر زن وحشیه از پشت بستی..بیچاره شوور آینده ات...به قول آبجی مرجان غششششمووولک..الفراااررررر =))

دلم میخواد بیام خرخره ات رو بجوووووام.. ایییییییشششش
حالا چیزی ازت کم میشد میگفتی ۲ تا پا؟؟!! خسیییییس
داداچ من ببین داری از الان بین زن و شوهرها فتنه بر پا میکنیا!! بذار زندگیمونو بکنیم!! اون بیچاره چشم و گوشش بسته است توی این خطا نیست!! حالا ببین میتونی بهش خط بدی!!!!!!!!!!!!!!!!
گریههههههه!!! یه فاتحه براش بخون روحش شاد بشه!!!
باز انگشتت رو گذاشتی روی احساسات من....

امیلی یکشنبه 23 دی‌ماه سال 1386 ساعت 03:45 ب.ظ

....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

وایییییییییییییییییییییییی
جییییییییییییییییییییییییغ
خاک عالم تو سرم
امیلی کور شدی؟؟!!
از کی تا حالا با خط بریل مینویسی؟؟!!!
خدا منو چیز کنه....
تو رو هم چیز تر که چیز کردی با این کامنت گذاشتنت!

زیر نور ماه یکشنبه 23 دی‌ماه سال 1386 ساعت 06:28 ب.ظ http://lemonrose.blogfa.com

سلاااااامممم گیلی جان..
الااااااااااااهی گیلی می فهمم چی میکشی!! امتحانای ما هم بدتر از شما..دیرتر از شما.. با اعمال شاقه بعدش در تاریخی نامعلوم انگار!قرار تموم بشه...
منم از آثار این تعطیلی های پشت سر هم بچه ها چشیدم!!اما نه انقدر دلسوزانه مثله تو........ تو خیلی مهلبوووون و با حوصله ای(تشویق)
آاااااااخی چه پسرخاله درس خونی داریاااااااا کاش خواهرزاده منم اینجوریاا بود جای این که آرزو کنه کله سال تحصیلی زمستون بود و مثله امسال پر از تعطیلی!!
گیلاسی چه دوست شیطونی داریاااااااااا =))
ایشالا همه چی درست بشه.. و تا چشم به بزنی امتحانات تموم شده باشه..
اما این روزای توفیق اجباری انگار خیلی هم بهت بد نگذشته ها...
همیشه خوش باشی........ خوب بسه دیگه هر چی نوشتم..برم دیگه...:پی
خدانگهدارت تا بعد..
(^.^)(^.^)(^.^)

سلااااام سحر جونم
میدونم که الان همه به جز این دانشگاه آزادیای رنگین کمونی میفهمن چی میکشم!! زبوووون( مال تو نبودا!!)
پس بیا برای همدیگه گریه کنیم ... گریهههههههههههههههههه
میشه چند دقیقه سکوت هم بکنیم که عملمون نمادین تر بشه!!

نه بابا!! خدا رو شکر کن از این مدلیاش ندارین!! خون آدمو به جوش میاره! مخصوصا که اصلا این مدلش با روحیات من سازگار نیست!! بچه باید شبانه روز دعل کنه که مدرسه تعطیل بشه! تازه رههای دودر کردن رو هم یاد بگیره!! اییییییییش
آره!! خیلی
آره!! فقط یه مقدار احساس میکنم توی سرم با گچ پر شده!! همش اثرات توفیق اجباریه!!
سلامت و شاد باشی گلم
قلبونت
بوووووووووووووووووووس

اقلیما یکشنبه 23 دی‌ماه سال 1386 ساعت 07:29 ب.ظ

سیلام سیلام
شه طور مه طوری؟
دانشگوه آزادی هستی آیا؟
می بینم که خدا بهمون حال داده 7-8 روزی امتحانا رو شیفت داده عقب!!!! بریم صفا!!!!!
کامپیوتر می خونی؟
نازی!!!!!
ببین اگه تو توی این چند روز بچه داری یاد گرفتی،من چند ساله یاد گرفتم.من 100 می شم.
راستی کتابای پائولو رو با ترجمه ی کی خوندی؟ کی بهتره؟
خوش باشی
فعلا بای تا های

شلااااام اقلیما جوونم
خوفم! تو شطولی؟؟!!
نوچ!!
به ما که حال نداد!!!! گریهههههههه
آره!!!
مگه من پیشی هستم که اینجوری میگی نازی..
پس اگه اشکال داشتم میام پیش خودت!!!

من بعضی کتاباشو با چند تا ترجمه خوندم ولی خودم سوسن اردکانی رو بیشتر دوست دارم! احساس میکنم روان تر و ساده تره!! یه جورایی به عامیانه نزدیکتره البته فقط نظر خودمه ها!!! خیلی قابل استناد نیست!
قربونت
سلامت باشی

بیتا یکشنبه 23 دی‌ماه سال 1386 ساعت 07:45 ب.ظ http://www.bitaee.blogfa.com

سلام گیلاسی جونم.. مرسی استاد.. عجب آدم باحالیه..چارتا بزنید تو سرش و هی کلاساشو تیکه بارون کنید تا یاد یگیره دفعه ی دیگه گیلاس جونم رو که تازه باهاش صلح کردم رو سر کار نذاره.. :دییییییییییی اما عواقبش رو دیگه من گردن نمی گیرم.. مثلا بعدا بندازتتون و این صحبتا.. حالا بگذریم .. خودت چطوری؟
ببین می شه به این بلاگ اسکای پیشنهاد بدین شکلکای یاهوو بذاره توی کامنت دونی و ایناش؟ نچ؟ خوب باشه هر چی تو بگی..
دیگه برم فعلا کاری نداری؟
راستی نگفتی به نظر تو من چه شکلیم.. البته جواب این سوالم رو اینجا ندیااااا.. هر وقت وقت کردی بیا توی وبلاگ خودم بگو..
بوووووووووووووووس بای بای

سلام سلام رفیق
شطولی؟؟!!
لازم نیست ما بزنیم! خودش دست پیش گرفته پس نیفته!!!
فکر کنم زیر دست تو بزرگ شده!!
میندازه!! به این کارا هم کار نداره عزیزم!
نهههههههههههه!! اتفاقا من خیلی خوشم میاد که شکلک نذاشته!! خیلی خزه!! اه اه اه
نه !فقط سر راهت چند تا نون هم بگیر
میام میگم!! ادم رفت که بگم :دییییییییی
بووووووووووووووووس

[ بدون نام ] یکشنبه 23 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:48 ب.ظ

سلااااااااااام بر گیلی موشی بووس
جینگیلی من چطوری ؟؟؟؟
میگم چیزه بیا همه بچهارو آوردم تو نیگر داری :دی بعدم دیگه هیچی همه کارا گردن تو افتاد الان بپا درست تربیتشون کنیا خیلی حساسن تو کوچه هم زیاد نزار برن
من رفتم تا یک هفته هم نیستم ۴شنبه امتحان وی بی دارم بعد مث منگلام الان بعدشم دیگه هیئتو عذاداریو اینا نیستم تا یکشنبه هفته دیگه حالا شایدم اومدم چیدونم
مبازب خودت باش
بوووووووووس
من رفتم با گریه !!!!!!۱

سلاااااااااااااااام موشی جون
خوفم خوشم سلامتم! خوب خوبم
نهههههههههه!! موشی من امتحان داررررم!! خفت میکنم!! اینا رو ببر پیش خودت!!
اصلا به من چه! بذارشون پرورشگاه بزرگ که شدن میریم میاریم پیش خودمون!
امیدوارم امتحانتو خوب بدی... التماس دعا هم دارم
نیا!! بذار ما چند روز راحت باشیم!
تو هم همینطور
بوووس
اه اه! حالمو بهم زدی انقدر گریه کردی!
موشی مطمئنی آقاموشه آقاست؟؟!!

آقا موشه یکشنبه 23 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:15 ب.ظ

گیلی پاهام جلو نمیره برم گریههههههه (فک کنم یخ کرده )!!!!!
اشک
اشک
گیلی بابای
گیلی جیغغغغغغغغ
:((((

موشی کف کفشت آدامس چسبیده!!!
دستمال ندارم!!
از آستینت کمک بگیر
برو دیگه
ایییییییش
چقدر خودتو لوس میکنییی
خدانگدارت
بری دیگه برنگردی
جییییییییییییییییییییییییییغ

اربابیران دوشنبه 24 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:51 ق.ظ http://inja2022.blogfa.com

سید جعفر شهیدی در گذشت! باید ساعتها در فقدانش گریست! وای بر ما در فقدان چنین عالم بزرگی!
آیت الله مجتهدی هم همچنین به لقاء الله شتافت!
هر دو عظیم تر از اوهام ما بودند! خداوند هر دو را بیامرزاد

الان من ترجیح میدم سکوت کنم!

تارا....ستاره کمیاب دوشنبه 24 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:06 ب.ظ

آره! آرههههه!!
میدونم!!
راست میگی؟؟!!
وااا
عجب پدر سوخته ایه!!
اییییییییشششش

تارا....ستاره کمیاب دوشنبه 24 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:08 ب.ظ

خداییش فهمیدی قبلیه چی بود؟ یه عالمه حرف در گوشی برای یه دوست بی وفا بد اه اه اه من نی خوام تو ....
خانومی می بینم که دیگه قاط زدی واینا خوبه بزن تا سر نره.
گلم امیدوارم همه امتحاناتو به خوبی بدی.
همیشه شاد باشی
فدات بوست بایت

آره دیگه!! حرفای فامیلی بود که نمیشد جلوی غریبه ها زد!!
نهههههههه!! تارا جوووونی من به این خوبی!! الان میام باز پاچه خواری! نگران نباش!
ایجوریا شده دیگه!!!
مرسی! خودم هم امیدوارم!!
سلامت باشی
قربونت
بوووووووس

تیده آ دوشنبه 24 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:49 ب.ظ http://ghalb-yakhi.persianblog.com

سلام
دست دست
صوت
من تلم وسلید قول میدم زودتر بیاو سر بزنم
سیویدم بخونم
فعلا خدافیزی

سلام سلام
دسست دسسسسسست
تیدی برقص
نه ببخشید محرم شده فعلا نرقص
قلبونت عزیزم
بای بای

فرزانه دوشنبه 24 دی‌ماه سال 1386 ساعت 05:29 ب.ظ

سلام شلام!!
کامپیوتر رو نازنین گننننننننند زد توووووش!!!
اینم کی بوردش فارسی نداره
دیییووونننه شدم همین ۲ جمله رو نوششششمم!!!!
نمی توووونم نظر بدم دیییگگهه!!
اما ....
حرص نخور همین!
گند زد به هر چی برنامه امتحااااانیه........

شلام شلام
دشتش درد نکنه!!!
مگر اینکه نانا توی امتحانا به فکر درس شما باشه!! خودتون که ...
تمرین کن عزیزم!! شاید یه روز خوشبخت شدی رفتی خارجه!!
مرسی ... فوت میکردی هم قبول بود
حرص؟؟!! نه فهلا میل ندارم
کی گند زد؟؟!! مشاورتون؟؟!!!

عادل دوشنبه 24 دی‌ماه سال 1386 ساعت 06:12 ب.ظ http://paltalk.blogfa.com

ســـــــــــــــلام


وبلاگ زیبایی دارید



پستتون خیلی عالی بود







دفتر عشـــق که بسته شـد
دیـدم منــم تــموم شــــــــــــــــــدم
خونـم حـلال ولـی بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدون
به پایه تو حــروم شــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدم
اونیکه عاشـق شده بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــود
بد جوری تو کارتو مونــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد
برای فاتحه بهـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت
حالا باید فاتحه خونــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد
تــــموم وســـعت دلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــو
بـه نـام تـو سنـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد زدم
غــرور لعنتی میگفــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت
بازی عشـــــقو بلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدم
از تــــو گــــله نمیکنـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
از دســـت قــــلبم شاکیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
چــرا گذشتـــم از خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــودم
چــــــــراغ ره تـاریکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیم
دوسـت ندارم چشمای مــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن
فردا بـه آفتاب وا بشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه
چه خوب میشه تصمیم تــــــــــــــــــــــــــــــــو
آخـر مـاجرا بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــشه
دسـت و دلت نلــــــــــــــــــــــــرزه
بزن تیر خــــــــــــــــــلاص رو
ازاون که عاشقــــت بود
بشنواین التماسرو

**********

*********

*******

******

****

***

**

*
من اپ کردم خوشحال می شم سر بزنید

اوکی!!!

یوسف دوشنبه 24 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:49 ب.ظ http://littlestar.persianblog.ir

سلام گیلی جون..خوبی یا بهتری؟! :)

چی چی چی می خوای حنجره منو بجویی؟!!..هوووم!جون من اون تبر و اره برقی رو بذار کنار اون دندونای دراکولایی تیزتم غلاف کن بشینیم قشنگ باهم صحبت کنیم..عزیز من آخه تا کی می خوای آدم بکشی و مثه ارازش اوباش اربده بکشی و مو به تن این و اون سیخ کنی؟؟..خسته نشدی از این همه قتل و خماری؟..حیف نیست هیولایی مثه تو زندگیشو تباه کنه و به همه مثه من گیر بده؟!=)) چی؟دوست ناباب..آقا فیلم نگیر..=))

گیلاشی جونم نوراحت نشی هاااااا بابایی شوخی می کنه نازگلگلم..خله خب حالا لوس نشووووو پاشو برو اونور..هر چی گفتم جدی بود! =)) :دی
اصن انقد جیغ بزن تا حنجره ات تیکه تیکه بشه..! :پی =))

نتیجه اخلاقی: kiss kiss

علیک!
حالا گیریم که خوبم! تو چی کارمی؟؟!!
آره آره آرهههههه!!!!! جرات داری بیا جلوووووو
این تیریپای روشن فکری رو بذار کنار!! صوووووبت کنیم!! اییییییییییش
من کلا عقیده دارم وقتی میشه همه چی رو با دعوا حل کرد برای چی خودمونو خسته کنیم حرف بزنیم؟؟؟!!
خدا دست و پا داده برای مشت و لگد زدن دیگه!!!!
البته با اون نکته موافقم!! راست میگی!! اصلا ارزش نداری که زندگیمو برات تباه کنم!! برو کنار بگو بعدی بیاد ..
غشششششششش (با اون تیکه فیلم نگیرت خیلی حال کردم)

نه باباییی!! من ناراحن شدم! گریههههه!! بابایی چلا میژنی منو!! دیگه دوشت ندالللللم!! دلوغ گووو
جیییییییییییییییغ
انقدر جیغ میزنم پرده گوش تو تیکه تیکه بشههههه! فک کردی!!!

چشمک
بووووس

فرزانه دوشنبه 24 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:52 ب.ظ

سلام شلام!!
نه!!!کلا همه باهم تصمیم به ....زدن دربرنامه کردن!
۱.۳۰تهطیل می کنن فرداااااش امتحااان ترم می گیرن۱ماماااااااااان............
کی منو می بره خارحه؟؟؟؟؟

سلاااااااااااااااام
دستشون درد نکنه!! خوبه باز هماهنگ بودن!! اینش قابل تقدیره!!!
چشمتون کورو دندتون نرم! میخواستین اون موقع که تهطیل بودین بشینین درس بخونین!!! از من یاد بگیر!!!
هیچ کس نمیبرت!! اصلا از اول هیچ کس تو رو دوست نداشت!!
من میگم برو افسرده شو!!
هیچ کس به فکرت نیست!!
وای وای وایییییی

فائزه دوشنبه 24 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:53 ب.ظ

سلام منظ جونم چه عجب اپ کردی دلم برات یه ذره شده ۲ هفته س هیچ کدام از بچه ها رو ندیدم دپرس شدم
منظ جونم تو که قبلا ۱۲۳۴۵۶ واحدتو پاس کرده بودی خودم ازت با نازنین امتحان گرفته بودم واقعا خوب بلد بودی چه جوری باهاش بازی کنی دی
وضعیت شما تو دانشگاه بهتر از من بود الان برات میگم
من تمام این تعطیلی رو نشستم زبان خوندم ( تو عمرم این جوری درس نخونده بودم حتی برای کنکور ) اخه استاد داغونمون گفته بود خیلی سخت می گیرم بعد امروز رفتم امتحان بدم چشمت روز بد نبینه نمی دونم متنهای امتحانو از کتاب کودک ورداشته بود یا از خودش در اورده بود این قدر اسون بود که می خواستم گریه کنم فکر کن من ۱۰۰ تا یونیت لغت حفظ کرده بودم گرییییییییییییییه
حالا تو حالت باید گرفته باشه یا من
خیلی کار خوبی کردی اپ کردی دلم برات تنگ شده فقط با فرزانه تهنایی چت نکن منم خبر کن
فعلا بای بای

سللللللاااااااااااااااااااااااام فائزه جوووووونم
دلم برات یه کووووچوووولو شده!!!
ببینم شماره منم گم کردی؟؟!!! حسابی به فراموش شدگان پیوستم!!! ولی میدونم! همه الان مغشولن!! امتحانا رو بدیم درست میشه!
بووووووووووووووووووس
یادته؟؟!!! یادته که من رفتم با نازنین بازی کنم بعدش که برگشتم دیدم این الهام و فائزه نامرد همه گیلاسای توی بشقاب منو خوردن! بعدشم نشستن عکس از هندونه خوردنشون گرفتن!! کوفتشون بشههههه!!!
داغ دلم تازه شد!!
ولی خیلی خوش گذشت!! کی دوباره بیایم؟؟؟؟؟؟!!! یادمه قرار بود که خیلی وقت پیش تشریفمونو بیاریم خونتون!!
الهی بمیرم!!! ببین چقدر خوندی که داری اعتراف میکنی!! تا اونجایی که من یادمه تو هیچ وقت نمیگفتی درس خوندم!!!
ولی به نفع خودت شد!! هم نمره ات خوب میشه هم اجبارا یه چیزی یاد گرفتی!! ولی بد سووووختی!!! :دییییییییییییییی
من!!! نمیدونی آخه چی شده کههههه
فک کنم این جمله آخرو باید به فرزانه بگی!!! اون باید خبرت کنه! نیییییییییییییشششش
قربوووونت
بوووووس بووووووووس بووووووووووووس
( الان هر کی این کامنت رو بخونی دچار گیجی در مفاهیم ابتدایی میشه!!! باید عرض کنم که نصف دوستای من اسمشون فائزه است! البته با یه مقدار اغراق!!)

خانومی سه‌شنبه 25 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:04 ق.ظ http://www.khoneye-ma.blogfa.com

خب بچه چرا هی الکی پینگ می کنی هی تو این برف و سرما ها آجانس ! می گیرم میام این همه راه می بینم خبری نیست !
نکن مادر عاقبت نداره با من پیر زن شوخی می کنی ها!!!!!!!!!
(چشمکککککککککککککک)

گریه!! بغض ! اشکککک! آه!! ناله!!!
خانومی گلم باور کن روحم هم خبر نداشت!!
توضیحش رو که به خودت دادم!!
من وقتی که پینگ میکنم هم نمیاد چه برسه به اون موقع که من کاری نکردم!!
بووووووووس

خانومی سه‌شنبه 25 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:29 ق.ظ http://www.khoneye-ma.blogfa.com

بیا جیگری قهر نکن
بوس بوسسسسسسسس
تقلده!

بووووووووووس
قهر نبووودم که :دییییی

نینا سه‌شنبه 25 دی‌ماه سال 1386 ساعت 07:02 ب.ظ http://viana65.blogfa.com

خیلی باحالی خوبه دیگه برا اینده ات این واحدا به دردت میخورنا

ببخشید خواب دیدی که من قراره در آینده ۱۲۳۸۷۸ تا بچه داشته باشم؟؟!!!!!!!!
گریهههههههه

نگین چهارشنبه 26 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:04 ق.ظ http://ariai.coo.ir

سلام گیلاسم
چطوری ؟
دیدی کم آوردی ؟ (خودت میدونی چیو میگم )
چه کل کلی بود هااااا
کلی خندیدم (نیش)
غششششششششششششش
خنده
چه خبر ؟
خوبی دخملم ؟
هوارتا بوسسسسسس

سلااااام نگین جون خووودم
خوووووبم! تو چطوری عسیسم؟؟!!
نهههههههههه!!
آقا قبول نیییست!!
من آماده نبودم!!
بیا در گوشت بگم:
ببین من اون لحظه داشتم میمردم!! نیاز مبرم به دست به آب داشتم! بعد دیگه وسطش نتونستم تحمل کنم! تا رفتم برگشتم دیدم کل کل به نفع تو تموم شده!!
نههههههههههههههههههههه
گریههههههههه
من شرایط جوی خوبی نداشتمممم
حالا حالتو میگیرم!!! زبوووون
بووووووس

م ی ث م چهارشنبه 26 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:01 ب.ظ http://mrblue.blogsky.com

سلام ~~
به این دوستت بگو یه نامه هم برا من بنویسه که هی توی این سازمان اموزش پرورش از این اطاق به اون اطاق نکنن مارو!‌ هرکی یه مهر و امضاء میکنه میگه برو اطاق فلان! الان دو روزه دارم اموزش و پرورش رو متر میکنم !
حس درس!!! برای هر روز همون روز صبح برنامه ریزی کن! یعنی هر روز صبح تصمیم بگیر که اون روز رو درس نخونی اممما از فردا دیگه ...

سلااااام
اول تو برو توی سازمان آموزش پرورش یکی رو پیدا کن که اینجوری بتونه جواب بده! بعد من میگم یه نامه برات بنویسه!
متر کن! ریاضیت خوب میشه!!! چشمک
آهان!! پس رمز موفقیتت این بود!!
فردا هم که خدا بزرگه!! یه چند روز استراحت لازمه! ایشلا پس فردا دیگه شروع میکنم!!

لیمو پنج‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1386 ساعت 02:30 ق.ظ http://limokocholooo.blogfa.com

خیلی باحال بود این نامه واقعا جالب بود
خب منم از این پشت در بسته ها زیاد موندم البته نه تو زمستون ولی خب بعد من به این نتیجه رسیدم که باید به استادم شبیخون بزنم پشت ستونی دیواری قایم میشدم تا استاد یواشکی میخواست جایی بره یه هو میپریدم جلوش یه بار برا امضا یه بار برا تحویل پروژه این کار رو کردم جواب داد
ولی شما خیلی طفلکی هستین این انگاری اصلا دانشگاه نمیاد
خدا این وبلاگ رو برای شما حفظ کنه این نبد کجا میخواستی این خشم وخالی کنی
منم یه خواهر زاده فنقولی دارم از شدت ناراحتی برای تعطیلی مدارس دق داره میکنه بچه
البته من هنوز تو فامیل بودن این بچه با خودم شک دارم

آره باحال بود :دییییی
استاده خودش فکر اینجاهاشو کرده بود!!!
دیگه پیداش نشد!!! معلوم نیست کجا غیب شده!
آره!!!‌خیلی!!!
واقعا!!! این همه خشم منو پیر میکرد مادر!!! واقعا جای خوبیه برای خالی کردن خشم سرشااااااار من!!!!!
نییییییییش
یه راه حل یکی از بچه ها ارائه کرد! بزن تو سرش شاید بیاد تو خط!!!
فک کنم تو بیمارستان عوض شده!!

خرس قهوه ای پنج‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1386 ساعت 04:43 ب.ظ

بده همه پی اینن که بهت خوش بگذره؟ حتی بچه های فامیل که نگرانن تو حوصله ت سر نره! =))))
اون نامه هه چه باحال بود! واقعا نوشتینش؟؟!

آخه زیادی خوش میگذره!! دلمو میزنه!!!!
اینجوری کلا حوصله ام میره!!!!
مگه من شوخی دارم!! آره نوشت!!! جواب هم گرفت!!

خانومی جمعه 28 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:47 ق.ظ http://www.khoneye-ma.blogfa.com

احوالات شما چطور است؟!

عالییییییی
شما چطور؟؟!!

یوسف جمعه 28 دی‌ماه سال 1386 ساعت 02:22 ب.ظ

سلام گیلی جون بداخلاق گل..گل؟..حالا جدی نگیر! :دی
برو کنار برو کنااااار.. Q Q BANG BANG =))

اوووووو!!دیگ به دیگ میگه ته دیگ!!!
بیخیل عمو! بیا کوتتاه!!
سلام
آخ آخ!! نزن!! مُردممم

الهام یکشنبه 30 دی‌ماه سال 1386 ساعت 02:11 ب.ظ http://in

به به سلااااااااااااااامممم
ما که شما را زیارت کردیم دلمون واااااا شد!!!
بچه تو چقده طرفدار داری؟؟؟قربونش برم همه هم تو نت پلاسن!همچین که جوهر آپ کردمت خشک مشده این همه برات نظر داددن!!!!مواظب باش بروووو اووووووووووووونور چشام شوره هااااااااا:))))))))

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام الهام جوووونم
منم دلم خیلییییییی تنگ شده بود! البته توی اون زیارت مختصر هنوز به طور کامل عمل باز شدن انجام نشده!!! فرآیند نصفه رها شد!!
چیه؟؟!! حسوووووووووود!!!! حالا دختر خالت یه چیزی گفت چشم نداشتی ببینی؟؟؟؟!!!! اگه دختر خالت بدونه تو انقدر حسودی!! واااای وااااای واااااااااااای
حالا کجا برررررررررمممم؟؟!!!!!!! تو که قرار بود لنز بذاری!!! زود باش شاید شوری چشات فیلتر بشه!!!
دلم هنوز تنگهههه!!! امتحاناتون تموم شد زود خبر بدین که من وقت گرفتم برای ملاقاتتون!!
بوووووووووووووووووووووووس
بووووووووووووووووووووووس

خرس قهوه ای دوشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:30 ق.ظ

اون گیلاسای اون بالا چه ناززززززززززن!
======
منو اد کن!!

:دییییییییییییی
خوردنی نیستنا!!! دست نزن!!

اوکیییی

[ بدون نام ] دوشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:41 ب.ظ

حالا ببینم این آقا موشه بلاخره آقاست خندهههههههه
آقا که هست سرور شماست سووووووووت
گیلی من اومدم بدو بیا دست بوس :دی گل شیرینیو کادو اینا هم یادت نره بیاریااااا !!!!
گیلی الان من کامنتامو خوندم بر آن شدم یه دو هفته دیگه برم گم گور بشم
زبووووووووووووووووون

زیاد هول نشو حالا!! ببین اسمتو یادت رفت!!!!!
زیر سایه ماست!!!
چرا اومدی!!!! تو نبودی داشتیم نفس میکشیدیماااا
خیلی خوشی!!!!! میاممم
جو نگیرت حالا!!! یه بار شانس در خونه آدمو میزنه! دفعه دوم لوس میشه!!
لنگه دمپایییییی

خانومی دوشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:42 ب.ظ http://www.khoneye-ma.blogfa.com

نیام بکشمت ها!
خب تنبل آپ کن دیگههههههههههههههه
عصبانی!

نه! دستتو به خون آلوده نکن آبجی!!
دوشنبه میام!
بووووووس

نیناوتلویزیون دوشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 06:10 ب.ظ http://ninna-tv.blogfa.com

سلیم منو ماتیلداو ایمان یه وب گروهی زدیم از شما هم دعوت میکنیم بیاین هم گروه ما شوید آدرس وب
www.ma-chand-nafar-7.blogfa.com
اگر هستید بگویی تا ما دعوت نامه تان را ارسال و رمز عبور را بگوییم باتشکر ما چند نفر!-)

چشم !!! اگه وقتی این وسطا پیدا شد حتما!

نیناوتلویزیون دوشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 06:13 ب.ظ

راستی یادم رفت از هرکیم خواستی دعوت کن

چشم نینا جون!
قربونت

یوسف سه‌شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:21 ب.ظ http://littlestar.persianblog.ir

اهــــــــــــــه سلام هوس میوه کرده بودم گفتم بیام یه گیلاس بخورم در برم!! :دی

مگه اینجا میدون تره باره؟؟؟!؟؟!!!!
فعلا فقط کمپوت موجود است!!!

مهدیه چهارشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:51 ق.ظ

سلام
انقدر غر نزن به جاش خدا رو شکر کن که جز بچه بازی و درس خوندن و مهمونی رفتن کار دیگه ای نداری!!!!!!!!!!
من که علاوه بر این کارا بشور و بسلب و شوهر داری هم دارم.
تازه این هفته روضه ی مادر بزرگم هم هست پس مهمون داری هم دارم.
تازه امتحان ریاضیمو ۱۰ می شم.
وقت هم نمی کنم ب آپم!!!!!!!!!!
خوش بگذره با امتحانا!!!!!!!!!!!
بوس بای

سلام
کی گفته کار دیگه ای ندارم؟؟؟!!! باید حموم بررررم!!! غذا بخووورم!!
همین ۲ تا سختاش بود! دیگه بقیه اش بمونه!
خب من که نگفتم کار شما راحته!! تو غر خودتو بزن منم سنگ خودمو به سینه میزنم!!! ولی نذار به کارات بچه داری هم اضافه بشه!!!
توی روضه ها یه خورده دعا کن آرامش پیدا کنی!! الان که اعصابت خیلی خاکشیره!
منم مبانیمو ۹ میشم!!!!
یه وعده غذا رو حواله امیر کن! اونوقت میرسی آپپ کنی!!!
جای شما خالی! همینجور داره میگذره!!
بووووس

نینا چهارشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:05 ب.ظ http://viana65.blogfa.com

دختر هنوز از شوک این مهمونا در نیومدی

یه شوک دیگه لازم دارم!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد