ِِD:

ببنیم یکی میشه به من بگه دیشب چه خبر بوده؟؟!!

آرایشگاههای مردونه مجانی کار میکردن؟؟!!

روز جهانیه اصلاح سر و صورت آقایان بوده؟؟!!

شپش شیوع پیدا کرده؟؟!!

قراره آرایشگاهها تعطیل بشه؟؟!!

...

..

هان؟؟!!  چی بوده؟؟!! چه خبره؟!

از صبح کله سحر تا غروب هر انسان مذکری که دیدم  دستی به سر و رو کشیده بود!!! و با دیروزش متفاوت شده بود!!!  بدون اغراق دارم میگمااااا!!!!  

 یه استاد داریم  که تا هفته پیش  موهاش تا روی شونش بود!!  پایین موهاش منگول منگول  فر داشت!! سشوار میکشید و این تیپی!!  بعد حتی اون هم امروز موهاشو  مدل مردونه اصیل کوتاه کوتاه کرده بود!!!

نمیدونم والا!!!

-----------------------------

چند وقت پیش یه دوستی! بهم پیشنهاد داد کتاب  عطر سنبل عطر کاج  رو اگه نخوندم حتما بخونم تا قلمم خوب بشه! شنبه این هفته بالاخره  رفتم خریدم!  یه مقدارش رو هم تا الان خوندم! اینو گفتم که بدونه به حرفش اهمیت دادم!!

چند وقتیه دلم میخواد فقط کتاب بخونم و بخونم و بخونم!!  از صوت و تصویر بیزار تر از قبل شدم!! صدا شدیدا اذیتم میکنه و فیلم خستم میکنه!!...

ولی نمیدونم داره چه بلایی سرم میاد!!  جدیدا احساس میکنم دچار آلزایمر شدید شدم!  مطالعاتم کم نیست!! وقتای فراغتم مجله، روزنامه، کتاب ، سایتای اینترنتی و ...  رو زیاد میخونم!!  درباره همه چی هم میخونم!! کاملا به صورت رندوم موضوعات رو انتخاب میکنم تا در هر زمینه ای مطالعه داشته باشم!!  اما دقیقا این حس رو دارم که چیزایی که خوندم یه جا رسوب کرده و توانایی رسوبزدایی ندارم!!  خیلی وقتا و مؤکداْ اخیراْ برام پیش اومده که توی جمع یه بحثی مطرح شده ، مطمئنم در مورد این بحثی که مطرح شده من اطلاعات دارم و فول هم هستم ولی توانایی بازده ندارم!! خیلی حس بدیه!! آدم با اینکه کلی اطلاعات درباره مسئله مطرح شده داره ولی مثل خر توی گل میمونه و لال میشه و به بقیه زل میزنه! در همون زمان آدمایی که هیچی بارشون نیست، با توانایی بیان خوبی که دارن  ۱ جمله دانسته خودشون رو ( درست یا غلط)انقدر پرورش میدن و بهش شاخ و برگ میدن که همه فکر میکنن طرف تمام عمرش رو وقف اون مسئله کرده!!   و یکی مثل من فقط حرص میخوره!!

منکر این مطلب نیستم که چیزایی که خوندم توی دیدگاهم نسبت به مسائل تاثیر گذاشته و حداقل ضمیر ناخودآگاهم رو در اختیار داره  ولی بالاخره باید یه نمود بیرونی هم داشته باشه!!  نه؟؟!!  دقیقا مثل امتحانی میمونه که کلی درس میخونی و همه چی رو یاد میگیری  بعد سر جلسه ذهنت قفل میکنه و یه کلمه هم نمیتونی روی کاغذ بیاری!!  نمره ای که میگیری تاثیر زیادی توی رضایتت از خودت داره!!!!! نمیتونی بی خیالش باشی!!! سنجشت با همون نمره است!!

بگذریم..

------------------------------

از اول ترم تا حالا تنها کلاسی که خودم رو ملزم کرده بودم در حال مرگ هم باید برم  کارگاه عمومی برق بود!! چون هم به اینجور کارای فنی علاقه دارم ، هم این استادش از اون آدمای گوگوری و شوموسیه که هرکی ببینش دلش میخواد لپشو بکشه!! خیلی مهربون و دوست داشتنیه!! 

 این همه جلسه که من رفتم سر کلاس هیچ اتفاق خاصی نیفتاد! حتی یه مورچه هم برای رضای خدا نیمد از وسط کلاس رد بشه که اندکی متنوع بشیم!!!

بعد دیروز من حالم خوب نبود همین یک جلسه  نرفتم  : 

ــــ یکی از دخترها برق ۳ فاز رو گرفته تو مشتش!!  اندکی بعد  جیغ مهیبی به گوش رسیده!!!  یکی از پسرهای جان بر کف  سریعا فیوز رو قطع کرده!!   دخترک دستش تاول زده و بی حس شده!!  تا ۲ ساعت بعدش داشته گریه میکرده!!  استاد  هم از شوکی که بهش وارد شده  خشک شده!! چیزی شبیه مجسمه فردوسی در میدان فردوسی!!

ـــ پای یکی از دختر ها به لبه در گرفته!!!   با صورت و مخ و چشم تا عمق نیم متری وارد زمین شده!! استاد عزیزو نجیبمان  جیغ بنفش دخترانه سر داده!   همه برای فرد مدفون در زمین فاتحه خوانده اند!  در حالی که همه در سوگ فراق دوست بوده اند  جوان مقتدرانه از زمین برخاسته و اعلام داشته : نگران نباشین!! من چیزیم نشده! فقط له شدم!

ــــ یکی از دخترها در حال ریویوی مطالب بوده!! شروع به بستن آیفون میکند! استاد هشدار میدهد که دقت کن!!  به محض شنیدن پیام استاد  ،فرد دانشجو  نمیدونم کجای آیفون رو میکنه توی چه برقی که آیفون بعد از بوق های پی در پی میترکد!!  استاد آرام و خوش اخلاقمان  با صدای شیر وحشی بر سرش  میغرد و دعوایش میکند!!

ـــ  و در پایان جلسه هم  استاد جان خبری میدهند و همگان را سورپرایز میکنند و هر کس در طول ساعت بهش شوک وارد نشده بوده ، شوکیده میکنند و اعلام میدارند که جلسه بعد امتحان ترم داریم و  چشمتون کور  دندتون نرم! باید هر تمرینی میخواستین بکنین همین جلسه میکردید و به هیچ وجه زمانی که الان اعلام کردم قابل تمدید نیست!!

------------------------------

دارم منفجر میشم!!!!! 

پنجشنبه میگم چرا!!!

 

----------------------------- 

یه دوستی جدیدا پیدا کردم !  از هر انگشتش  هزار تا هنر میپاشه بیرون!!

هر کاری بگی بلده!!  خیلی هم آدم جالبیه از نظر شخصیتی!

طبق گفته خودش  آخرین مهارتی که یاد گرفته  طب علفی میباشد!

نمیدونم چرا دیواری کوتاهتر از من برای آزمایش دانسته هاش پیدا نکرده!!

الان ۲ هفته است گیر داده :

 آب جعفری رو  به فلان میزان  رقیق کن  بزن به صورتت ! این عمل را به مدت ۱ هفته انجام بده!!  ۱۰ سال جوونت میکنه!

روغن ماهی رو نمیدونم چیکار کن! بعد روی پوست استعمال خارجی کن!!  ۵ سال سنت رو کاهش میده!!

سیر رو بپز  و  درسته بخور!!  هیچ مرضی نمیگیری!! سلامت و جوون میمونی!

پیاز رو اینجوری کن... آویشن رو چیکار کن... آب لیمو پرتقال رو..........

حالا اگه دیدین چند وقت دیگه  من نیستم اصلا نگران نباشین!!!  با این کاهش سنی که ایشون برام تخمین زده  در آینده متولد خواهم شد!

 

 

نظرات 60 + ارسال نظر
اربابیران سه‌شنبه 20 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:45 ق.ظ http://inja2022.blogfa.com

سلام بر گیل

هر مناسبتی که بوده مطمئن باش من ازش بی خبر بودم. چون قیافه ام اینو میگه!

بسی شادماننننننننننننننننننننننم!!!

فکر میکنم مشکل از پراکندگی مطالعاتت باشه! ایرادی نداره که بخوای از همه چیز بدونی اما باید خط سیرت رو مشخص کنی. مشکل من هم این بود و هنوز هم هست که حرص میخورم از اینکه خیلی چیزها رو نمیدونم. اما ذهنم اگه مشوش بشه ضررش بیشتره از نظرم.

کلاس پیچوندن حال میده اما گاهی هم دررررررد داره!

امیدوارم دلیل انفجارت بد نباشه.

ههههه اینقدر حال میکنم با این دکتر علفیها! البته از آدمای همه چیز دان هم خوشم میاد! اما یه پیشنهاد... ۱۰ تا موش سفید خوشگل بخر براش تا از آزمایشاتش در امان باشی!!

خوش بگذره گیلی گیلی!!

ششششششششششششلام

ببینمت؟؟!!!

مرسییی!! خیلی خوشم اومد!!

نه! مشکل از یه جای دیگست!! هم میدونم از کجاست و
هم نمیدونم!! من اگه فقط یک تیپ مطالعه کنم میمیرم!!! بدون معطلی!!!! جنبه ندارم!
ولی اون مشوش شدن رو هستم!! باید مرتبش کنم!!! من خواهم توانست!!!

دررررررررررررررررررررد داشت!!!! ایندفعه دردش مثل آمپول پنی سیلسن بود!!

الان من درست متوجه نشدم!!! گیلاس =۱۰ تا موش خوشگل؟؟!!!!
بازم خوبه با ۱۰ تاش مقایسم کردی!! دستت درد نکنه!!

به تو هم همینطور! قربونت

م ی ث م سه‌شنبه 20 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 05:07 ب.ظ http://mrblue.blogsky.com

سلام ~~~
هرچی سعی میکنم واسه یکیش یه نظر بدم نظرم نمیاد!
فقط میتونم بگم : اِ جداً؟ یا تو رو خدا !؟
بیخیال ~~

سلام
خب ببین کجا گیر کرده!!
نه!! همش شوخی بود!
:دیییییییییییییییی!! بازم بیخیال؟؟!! غششششششش

نینا سه‌شنبه 20 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 05:10 ب.ظ http://viana65.blogfa.com

هنوز نخوندما گفتم اول سلامی عرض کنم بعد و در مورد اون مشکلی که تو کنفرانس قبلی پیش اومد اینه من خیلی .......روم سیاه

برو بخون!! اصلا نخون!! مهم نیست!
سلاااااااااااااااام مهمه!!! عزیزم سلاااام
روت سیاه؟؟!! چی ؟؟!! نفهمیدم چی میگی

تارا....ستاره کمیاب سه‌شنبه 20 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 05:16 ب.ظ http://3tara.blogsky.com

سلام گلم
خانومی برام جالبه اگر سر کلاس تو هم بودی حتما و قطعا منفجر می شد خدا رحم کرده بوده تو نبودی.
جیگر طلا حالا می دونی من چی فکر کنم در مورد مصرف این فرمایشات؟ من فکر کنم اگر اینا رو استفاده کنی برسی قبل از تولد یی هو بری توی پیری متوجهی چی میگم؟ زندگی یه سیکل هستش خوب اگر این سیکل رو عقبی بری می خوری به پیری یوهوووووووووووو یه گیلاس پیر پلاسیدهههههههه.
مراقبت خودت باش
نامرد حالا که من تا شنبه دیگه نمیام می خوای ۵ شنبه پست بذاری؟ برو باهات قهرم(زبون)
قرررررررررررررررررررررررررررررررررربونت
بووووووووووووست

سلاااام تارا جووون
نه بابا!! من سر کلاس کار سیم ارت رو میکنم!! تمام جلساتی که حضور داشتم همه سالم و در امان بودن!
هااان؟؟!!! یعنی یه چیزی تو مایه های تناسخ؟؟!! یا اینکه چرخه؟!! استادمون گفته همش باطله!! سعی نکن اینجا عقیدم رو عوض کنی ( تا آخر ترم) نمره ام کم میشه میفتم!! بعد باید ترم بعدخودت جام درس بخونی!!!
گیلااااااس پیر هم خودتییی!! تو روحت!! راستی داداشت چطوره؟؟!! سووت
تنظیم کرده بودم چون تو نمیای حتما ۵شنبه آپ کنم!
الان میام آشتی!!!
فدااااات
بوووووووووس

آقا موشه چهارشنبه 21 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:22 ب.ظ

ای وااااااای پس من جا موندم آیا !!!!
نخیر روز جهانی خوش تیپا بوده
آقا یون در سال یک روز رو اختصاص دادن به اندر کفبر کردن خانومها :دی واس همین خاطر روزشو گذاشتن روز خوش تیپااااااا
آره دادا اینجوریه !!

ببین حساب کن اگه این روزو دو روز میکردن یحتمل موجودات انوث از فرط هیجان درپس میشدن =))

چه خوب دلت میخواد کتاب بخونی منم همش دلم میخواد کتاب بخونم ولی نمیدونم چرا نمیشه !!!!!۱

گیلی تو آلزایمر گرفتی حالا سر بچها چی میاااااااد ببینم اون اولیه کوووووو نکنه گمش کردی اینا ۷تا بودم چرا الان ۶ تااااااان !!!!!!!!

حالا من برعکس توام تو بعضی بحثا حالا هیچی نمیدونم یه چیزی میپرونم درست از آب در میاد همه میگن بابا این اینکارس =))
اطلاعات عمومی خیلی مهمه تو زندگی به نظر من آدم باید هر کاری بلت باشه درمورد همچیم مختصر بدونه

میگذرییییییییییم

آخی نازی گیلی به جای منم لپ استادتونو بکش !!!!!!!!
گیلی یه روز نبودیااااا همچی به هم ریخته
آخی چه باحال بوده اون روز حیف شد نرفتی چقد خوش گذشته
ببین من فیوزو قطع کردم به کسی نگیا نمیخوام ریا بشه باش !!!!!!

همه بخوابین رو زمیییییییییییین کووو صدا نیومد گیلی چرا منفجر نشدی ؟؟!!!!!!!!! گرفتی مارو !!!!
من که میدونم واسه چی چون امتحان ترم دارین تو هم تمرین نکردی :دی

اینایی که گفتی همش کلکه خوب مفید هست ولی بعد یه مدتی میبینی نخیر پوستت حساس شده

فداتتتتت بوس بای

بدووووووو !! عقب موندی
ولی موشی اون چیزی که من دیدم بیشتر شبیه روز جهانی طنز و کاریکاتور بود!!!
گولمون نزن!!!! تو میخوای خانمها حسودی کنن چنین روزی رو ثبت کنن!! ولی عمرااااااا!!!! ما هرگز به نفع آقایون کار نمیکنیم!

دلم میخواد!! من فقط کتاب میخوام!! میخوام همه دوستامو بفروشم با پولش کتاب بخرم!! کتاب دوست خوب ماست!!

خودت آلزایمر داری!!!! اون یکی رو اوندفعه گرسنه بودی خوردی!! یادت رفته؟!

ببخشیدا! ولی از دست همین آدمایی مثل تو من حرص میخورم!!! داداش من نکن اینکارو!! نکن!!! ایشالا یه بار اشتباه یه چیزی بپرونی ضایع بشی دلم خنک بشه!!! زبووووووووووون
قبول دارم!!حالا اگه تونست دامنه این اختصار رو هم گسترش بده خیلی بهتره!!

گذشتی؟؟؟؟!!

نمیذاره!! همش فرار میکنه نمیذاره لپشو بکشم!!
من یه روز نیستم آسمون به زمین میاد!! بازم خوبه خیلی اتفاقی نیفتاده!!
خییییییییییییییلی حیف شد که نبودم!!! میدونی اگه بودم چقدر میتونستم بخندم؟؟!! الان این امکان رو از دست دادم!!!
الان به من گفتی میرم به همه میگم!!! تقصیره خودته!! من دهنم لقههه

من کی تو رو گرفتم؟!!! من دست به تو نمیزنم!! هنوز باهات قهرم!!

فعلا که من فقط خوب گوش میکنم و بعدشم فراموش میکنم!!
عمرا دست به این چیزا بزنم!!
قربووونت
بووس

فرزانه چهارشنبه 21 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 05:06 ب.ظ http://suryanamaskar.blogfa.com

سلاااااااااااااام!
هاها خیلی قشنگ بود!!ببینم این دوستت چند سالشه؟؟؟؟معمولا پیر پاتایا به فکر جوونی و خوشگلیه از دست رفتشون هستن!!!!
یادم باشه متولد شدی بیام ببینمت برات قاقالیلی هم بیالم!
عجب دختر خنگی بوده!منم جای استادتون بودم هویجوری می شدم!!
اکشال نداله!
سعی کن منفجرم نشی (پیشاپیش) باچه؟؟؟؟؟

سلااااااااااااااااااااااام
قابلی نداشت!
این دوستم ۲۱ سالشه!! من دوستام همه جوونن! فقط یه دونه دوست پیر دارم اونم فائزه است!
این دوستم از الان داره آینده نگری میکنه!! آره عزیز!
کدومشون خنگ بودن؟؟!! الان من ۳ تا دختر رو مطرح کردم؟؟!! سوء تفاهم ایجاد نکن~!!

دارم سعی میکنم!! ولی نمیییشه!!! باید یه ذره هم که شده منفجر بشم!!

نگین چهارشنبه 21 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:05 ب.ظ http://ariai.coo.ir

سلام گیلاس جونم
خوبی ؟

اههههههههههههههه
میفهمم چی میگی
مثلا یه روز تو خیابون میری انواع مدل ریش رو میبینی
بزی
گوسفندی
و غیره
بعد یه روز دیگه کاملا تصادفا هر چی مرد تو خیابون میبینی همه مثه آینه است صورتشون
حالا این قضیه چیه والا منم توش موندم چه برسه به تو (خنده)

ببین تو اصلا خودشو ناراحت نکن
اینا که اتفاق نبوده
هر موقع یکی سر کلاستون مرد اون اتفاقه (نیش)
تو اصلا خودتو واسه این مسائل پیش پا افتاده ناراحت نکن (نیش)
میگم چیکار کردی با موشی
بریم یه جشن تو وبلاگش راه بندازیم دیگه
من که اعلامیه هم دادم
بررووووووووووووووو

سلام نگین عزییییییییییییییییییز دلم
خوبم ! تو چطوری؟؟!!


نگین یکی رو خبر کن بیاد ما رو از توش در بیاره!!

جدا؟؟!! یعنی الان مهم نیست که من نبودم؟؟!!
خدا رو شکر!!!
دفعه دیگه میگم وقتی به برق وصل شد کسی دست به فیوز نزنه که من نبودم یه اتفاق خاص هم افتاده باشه!

با موشی؟؟!! من کاریش نکردم!!!! کجاست؟؟
منم اومدم دیگه!! شما نبودین!! تهنایی هی نشستم هیچکس نیمد!!!
اووووومدم !

هادیران پنج‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:29 ق.ظ http://inja2022.blogfa.com

درود بر گیلاس جان

شاید روز اصلاح جهانی سر و صورت بوده باشه ولی این مساله رو اربابیران تاثیر چندانی نداشته! نصیحتش کن موها رو بزنه، شده عین صوفی های از دنیا بریده که گوشه ی خیابون فال حافظ می گیرن و هیچ کی نمی شناسشون.
------------------
درباره ی اینکه خیلی اطلاعات داری ولی نمی تونی این اطلاعاتو تو جمع از خودت در کنی باید بگم من هم یه جورایی همین جورم. از شیر مرغ تا جون آدمیزادو می رم دربارش می خونم! ولی زمان گفتمان زنده نمی تونم اونجور که دوست دارم حق مطلبو ادا کنم. راستش واسه من نوشتن خیلی ساده تره تا سخن گفتن. تو هم سعی کن مغزتو قسمت بندی کنی و چیزای مهمو بریزی تو کاغذ تا یه وقت از دستت در نره! همه چیم تو اینترنت نمی شه نوشت. گاهی آدم باید دانسته هاشو با خودش از گهواره تا گور ببره! شاید پس از مرگمون یکی نوشته هامونو یافت و جهانیش کرد! (غمناک شد! بنویس! شاید زودتر)
--------------------
چه کارگاه باحالی! خنده بوده! حیف از دستش دادی!
نگران نباش! پس قراره بیست سال جوون شی! بدرود نینی گیلی

سلااااام :دییییی

ولش کن ! بذار بچمون راحت باشه! یه چند روز که بشینه گوشه خیابون هیچ کس ازش فال نخره ، خودش میبینه کارو کاسبی کساده میره از حرص موهاشو میکنه!!


راستش برای من نوشتن هم به اندازه حرف زدن سخته!!! ولی باز نوشتن به خاطر زمانی که در اختیارم هست بهتره!! من کی گفتم همه چیز رو میشه توی اینترنت نوشت؟؟!!! یعنی به نظرت من خلاصه شدم توی همین چند خطی که اینجا میبینی؟؟!! نمیدونم!!!!!!!!!!
به همین خیال باش!! اگه منم که زمین دهن باز میکنه خودم و هر چی متعلق به منه با هم میریم تو زمین که هیچ اثری ازم به جا نمونه!!!
چشمک


حیف!!

نگران نیستم!! کلی کارایی که نمیرسم الان انجام بدم رو گذاشتم برای دور بعدیه زندگیم!! فکر کنم به همه چی برسم!! خیالم راحته اینجوری!
بای بای

اربابیران پنج‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:28 ب.ظ http://inja2022.blogfa.com

بدینوسیله من اربابیران رئیس جمهوری کیهانی ایران اعلام میدارم موهایم را تا ضرب الاجلی که تعیین نموده ام برای خودم کوتاه نخواهم کرد.
اصلا هم عین گداهای فال فروش نیستم. اصلا هم بی پول نمیشم.
و به تمام ملامت گران داخلی و خارجی اخطار میکنم اگر دست از حرکات شیطنت آمیز خود بر ندارند عاقشون میکنم تا جز جگر بگیرن.
آنکس را که خدای یاور است گر خلقش بی یاور بخوانند چه باک.
و من الله التوفیق
اربابیران
۲۲/۹/۱۳۸۶

خب حالا خودشو ناراحت نکنه!!
تا هر وقت که دلت نمیخواد کوتاه نکن عزیزم!! بذار بلند بشه!!! منم یادم باشه برات از این گل سر خوکشلا بخرم!!! اگه خواستی خودم میام برات شینیون هم میکنم!!!! ارزون حساب میکنم مشتری بشی!


خلقش هم بی یاور نخوانند!!!

چشمک

سبله پنج‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:11 ب.ظ http://www.sabaleh.blogsky.com

سلام هانی من تازه اپیدم یه سر به من بزن

چشم هانی
سر زدم گلم

بشری پنج‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:13 ب.ظ http://boshraa.blogsky.com

سلاممم عسیسسم
چطوری تو؟
اره خیلی سرم شلوغه.. این دو روز رو که از صبح کله سحر تا 6-7 کلاس داشتم یه سره !!! پیش از اونم تو کار تسویه حساب قبضا و اینا بودم ! این رییس ما همین که میاد تو اتاق، تز میده واسه تغییر روی سیستم مون !! انقد تغییر داده که دیگه امیدی به این نرم افزاره نیست!! اگه بدونی تو این یه سالی که من اونجا بودم چقددد این بیچاره رو عوضش کردم! اونم فقط من ! بقیه که دیگه هیچی! ژ

خلاصه که دلیلش این بود
راستی :
دارم منفجر میشم!!!!!

پنجشنبه میگم چرا!!!

امروز 5شنبه استتااااا
کوش دلیل ؟؟؟ :دی

سلااااااااااااااااااااااااام بشری جووووونم
خوووفم خوووفم ! تو چطوری ؟؟!!
چه میکشی تو!! اونم فقط تو!! چقدر زندگی سخته!!! الان موقعش شده که خود کشی کنی دیگه!!

هر کاری کردم نتونستم بگم!!!
در موقع انفجار همه چی پرید!!!

نگین پنج‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:17 ب.ظ http://ariai.coo.ir

سلام گیلاسم
خوبی گلم ؟
تنبل خودتی تنبل خودتی تنبل خودتی
آخیشششش راحت شدم (نیش)
بابا من شاممو خوردم
الان نیگا آماده شدم که بریم شنا
تو منو حیرون نگرم داشتی داری با دوستت حرف میزنی
بابا بگو بیاد کنار استخر تو باهاش حرف بزن
زودددد باششششش
توپم همرام آوردم (خنده)

سلااااام نگین جووونم
بوووووس
خوووبم عزیزم
تویی تویی تویی
زبووووووووووووووون
بعد شام میای شنا استخرو و حال مارو به هم میزنی!! برو بخواب
تو استخر دارم آب میخورم!! چه جوری حرف بزنم؟؟!! خفه میشم!!
اووووووووووومدم
آخ جووووون بازییییییییی

مرجان جمعه 23 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 02:32 ب.ظ http://ghij.blogsky.com

سلام گیل جون :-پی

لابد گرفتن شپشوها هم اومده توی طرح ((= که آرایشگاههای مردونه هم پررونق شده :دی

ببینم ! نکنه اون دوست هنرمندی که یافتی منو گیگیلی بودیم :دی آره ؟ ؛)

بابای

سلاااام مرجان ژووون

ایول!!! خوب اومدی اینو!!
اقلا یه چیزی بگو بهت بخوره!!! تو نبودی!! گیگیلی رو بفرست بیاد از نزدیک ببینم ... شاید خودش بوده باشد!

تیده آ جمعه 23 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 03:15 ب.ظ http://ghalb-yakhii.persianblog.ir

سلام
اینو قبول دارم خداییش بعضی اوقات ما هیشی نمیگیم بقیه فکر میکنن پپییم و هیشی نمیدونیم حالا در صورتی که ار طرف مقابلت خیلی بیشتر اطلاعات داریما
من آپم
این جریان کلاستم خیلی باحال بود جاتو خالی بودا

سلااااام تیدی جووونم
پس بزن قدش!!
الاااااااااااااااااان میااام
نه! گفتن جات کیف گذاشتیم خالی نبوده!

خرس قهوه ای جمعه 23 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 04:28 ب.ظ

من به یادت هستما!

قربوووونت عروس خانم گل

آقا موشه جمعه 23 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 05:29 ب.ظ

گیلی کجاییییییییییی ؟؟
صب کردم انداختم امشب که باشی چرا نمیاااااای
اومدیا وگرنه همچی تموم میشه !!!!!

موشییییییییییییی!! گیلی از دست رفت
گریهههههههههه
میام الان!! خودمو برای مهمونی رسوندم!
چیپس و ماستا رو نگه دار...

مریم خانومی شنبه 24 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:04 ب.ظ http://maryam-khanoomi.blogfa.com

سلام عزیزم
صوت و تصویر اعصاب من رو شدیدا به هم می ریزه . تا حدی که دلم میخواد بشینم و های های گریه کنم . می دونم بده به خاطر همین سعی کردم با وجود کنکور عزیززززززز تر ار جان یه فیلم رو هر از چند گاهی ببینم .
دلم خیلی کتاب می خواد . منتظر تیر سال آینده هستم و البته امید به داشتن یه نتیجه ی خوب ! برام دعا کن گیلی جون .

پس ما منتظر متولد شدن شادمانه ی شما هستیم :دی .


بوووووووووووووووووس

سلااااام
مال من به هم میریزه ولی نه در این حد!!!!
خیلی خوبه!!!
ایشالا که همون چیزی که دوست داری قبول میشی!! چشم!! دعا میکنم

نهههههه!!! من که به دستوراتش عمل نکردم!!!!

بووووووس

حمید شنبه 24 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 04:40 ب.ظ http://namakdan.blogsky.com

در باب الاول المطلب (النظافهّ من الایمان) را یسمعون
یا الحدیث الدر پیتی (الذین یتراشون الریش ویکتهون السبیل اولایک هم الخشکلون) را لا یسمعون
و
من بابالآخرالمطالب
واضح بگم دوستت دیوار کوتاه پیدا نکرده
میخواد کمکت کنه جون به نظر بیایی
خیر خواهی هم تو این دوره زمونه نمیشه کرد

خندهههههه
ما که سمع کردیم!! حالا کیه که عمل کنه؟!!!!

بمیرممممم!!!! میفرستمش پیش تو که پاسخ مناسبی به خیر خواهی‌هاش بدی!!

شاذه شنبه 24 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 05:17 ب.ظ http://shazze.blogsky.com

کاش همه ی این مردای موبلند تصمیم به کوتاه کردن موهاشون می گرفتن!!

اون وقت همه زیادی یک شکل میشدن!!!!!

نگین شنبه 24 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:13 ب.ظ http://ariai.coo.ir

سلام گیلاسم
خوبی ؟
دیشب من خواب رفتم
تو خواب رفتی
پیشششششش
پیشییییی
بیا کجا میری
به گیلاس سلام کن
غششششششششششششش
خنده
میگم هنوز چشن برقراره تو وبلاگ موشی ؟
من برم تا منو نزدی
هوارتا بوسسس
خرت کردم با این بوسا
این بوسا به قضیه گربه در

سلام نگین جوووونم
خوبم مرسی!
تو چطوری؟؟!!
میخواستی چیکار کنیم پس؟؟!! هوم؟؟
جییییییییییسغ
نگییییییییییییییییییییین میکشمتتتتتت
برو اونوووووور
فکر کنم برقراره!!!
نگین اگه دستم بهت برسه .....
بوووووووووووووووووووووس
بوس هم نمیکردی خرت میشدم!!!
قلبووووونت

آزاد، چون پرنده یکشنبه 25 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:10 ق.ظ http://since1989.blogsky.com

چقدر بچه تو وبلاگت هست!!

ببخشید ... سلام

نه اینا هیچ کدوم اثر همدیگه نیستن!! عکس العمل هم هستن. می دونی که طبق قانون نیوتون این دو تا به یه جسم وارد نمی شه!!

یعنی هر کدوم به جسم های ... حالا ولش کن.





مرسی که اومدی پیشم عزیزم.
من کی شما رو فراموش کردم؟؟؟
فکر کردی فقط خودت کار داری من اینجا هیچی بیکار؟؟؟
تو دانشگاهای ما خدا رو شکر تا دلت بخواد اتفاقای عجیب غریب و متنوعه که میفته!!
از نوع خفن هم بعضی وقتا!!

تازه داره کریسمس می شه همه خل و چل شدن.
بیا ببین این آفریقایی ها چه کارای عجیب الخلقه ای می کنن!!
مامان بزرگ دوستم داره روح احضار می کنه!!
یه روسه هست ببخشید من تا روم به دیوار باسنشم!! قدمو می گما!! هرکولم هست!!
با این آلمانیام که نمی شه حرف زد!!
باز از همه شون بهتر هلندیان، خیلی مهربونن.
آهان ... به نظر من این چشم بادومیا خنگ ترین، ابله ترین، و اوسگول ترین آدمای این کره خاکین!!

به هر حال اینم یه جورشه دیگه!!

قربونت برم الهی،
تو هم ایشالله هیچ غمی تو زندگیت نبینی آبجیم!!

زندگی خرج داشت..مهد کودک باز کردم!!

سلاااام

هان؟؟!! چرا قوانین نیوتون بینوا رو خراب میکنی!! تازه!! از کی تا حالا من شدم جسم؟؟!!! میزززززنمت


خواهش میکنم
نمیدونم والا!! احتمالا من فراموشی گرفتم!!!
عجب دانشگاهی داری تو! کجا میری داداش؟؟!! خیلی بین الملل میزنه!! ما نهایت خارجیامون کرجین!! شهرستانی هم نداریم!! اونوقت شما!!!!!!!!!!! تفاوت را احساس کردم!!!!
یه چند تا از اینا به ما هم قرض بده!!! البته خودمون یه افغانی داریم!! یادم نبود!! حیف که سال و رشته اش به من نمیخوره!!! :دییییی


فداات
ایشالا هیچ کس نبینه!

مهدیه یکشنبه 25 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 04:14 ب.ظ

سلام
چقدر عکسای قشنگی میذاری تو پستات
بچه های خودتن؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
بهت تبریک میگم که مردای اطرافت یه دستی به سر و روشون کشیدن ولی من فکر می کنم واقعا این هفته هفته اصلاح سر مردان بوده اخه همه ی مردانی که من هم با انها برخورد داشتن اصلاحی بر سرشان انجام داده اند.
ضمنا تا تو باشی دیگه کلاستو دو در نکنی زشته! زشته! عیبه! آقا نکن زشته!
فعلا

سلااام
چشمات قشنگ میبینه!! ایشالا ۲ روز دیگه که تو هم بچه دار شدی عکس بچه تو رو هم میذارم!
ای بابا!! پس شما هم؟؟!!!
نه دیگه دودر نمیکنم!! امروز که دیدی مثل بچه های خوب رفتم سر کلاس!!! تازه دست و صورتم رو هم میشورم!!
قربونت

اربابیران دوشنبه 26 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:55 ق.ظ http://inja2022.blogfa.com

سلام گیل
داشتیم؟ نه تو بگو داشتیم این حرفا رو؟ من بیچاره چه کنم که هادیران آپ نمیکنه؟ هان؟ نه چرا خودت آپ نمیکنی اصلا؟؟؟

سلام داداشی گلم
نه تموم شده!! نداشتیم! برو بعدا بیا!!
میتونی طلاقش بدی!! ادب میشه زود آپ میکنه!!!
من دلم نمیخواد آپ کنم!! میخوام تعطیل کنم!!!
زبووووووون

آقا موشه دوشنبه 26 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:44 ب.ظ

سلاااااااااام
چطوری گیلی جوون ؟؟
گیلی بیا یه ماشین خوچکل برات خریدم نیگا چه ماهه
http://www.autodeclics.com/blog/upload/OpelCorsaOpc2.jpg
حالا منم سوار میکنی یا نه ؟؟؟
تمبل خان چرا آپ نمیکنییی ؟؟
گیلی با من که قهر نیسییی !!!!!!!!
بیا آشتی هیییییییییی سووووووووووت
جیغغغغغغغ
ببین ماشینو همین امروز صبح برات دزدیدم واااااااای ببقشید خریدم اگه خوشت نیومد بگو یکی دیگه بیارم از اینا خیلی اینجا هست تو خیابونمون پره !!!!!!!!!!!!!!

سلاااااااااااااام موشی جووون
خوووف بودم الان تو رو دیدم بد شدم!!! آخ.. همه درد و مرضا و بدبختیم اومد سراغم..

موششششششششششییییی بدو بیا میخوام بیام بغلت کنم حسش نیست!! خودت بیا!! واااااااااای تو چقدر مرهبووونی!!
موووووشی تو از کجا میدونستی من ماشین آبی هم دوست دارم!!! مرسیییییییییییییییی
بووووووووووووووووس
تففففف
دیگه برو پررو شدی
یه ماشین خریدی میخوای ازم بیگاری بکشی!! نمیشه تو سوار بشیا!!م
مال خودمه!! برو مال نگین رو سوار بشو!!
نگییییییییییییییییییییین فرار کن داره میاد ماشینتو برداره...
زبوووووووووووووون
نخیر!! آشتی هم نمیکنم!!!
ببین من یه مشکی میخوام!! ک.کچولو موکچولو هم نباشه!!! شاسی بلند هم باشه بیشتر عاشق میشم!! زحمتش رو بکش فردا بیار برام!!
بووووسچ

زیر نور ماه سه‌شنبه 27 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:29 ق.ظ http://lemonrose.blogfa.com

سلاااااااام گیلاسی.چه جوریا هستی؟ خووفی؟ (^.^)
واااااااااااای چه اتفاقات و صحنه های خنده داری توی کلاستون افتاده تو نبودی!!!!:))))))))

راستی گیلاسی می دونی چه خبر شده اول از همه اومدم زوووووووووودی پیشت؟؟!!:دی
اگه گفتی؟!!

سلااااااااااام سحر جووونم
خوووبم عزیزم
بوووووووووووووس
خیلی!! جام خالی بوده!!

وااااااااااااااااااااااااااااااای!!! آپ کردی؟؟!! اووووووووومدم!! قلبوووونت برم
ب.وووووووووووووووووووس

اربابیران سه‌شنبه 27 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:49 ق.ظ http://inja2022.blogfa.com

عاشق شدم!
جدی میگم!
عاشق ویل دورانت شدم!!!!
فکر نکنی من {...} هستم ها!!! ولی عاشق شدم!
امروز چهارتا شهید گمنام تو دانشگاه ما دفن میشه. من بهشون احترام میذارم. اما... چرا تو دانشگاه!! از همین امروز که کلی نیروی نظامی و غیر دانشگاهی ریخته اینجا! خدا آخر و عاقبتمونو بخیر کنه!
راستی ممکنه یکشنبه بیام تهران یه هفته بمونم! وایییییی... تهرون.... عشقه! نعمته!!!

مبارکه!!!!!!
ایشالا به پای هم پیر بشین!!
منم به کسی نمیگم!!! آخرش میدونستم عقلت زایل میشه!! حیف بود!! جوون خوبی بودی!! ای روزگار...
حالا چرا ویل دورانت؟؟!! من هی میگم پا به سن گذاشتی ولی تو دیگه جدی نگیر!! ویل دورانت به نسل دایناسورها پیوسته!!! بیشتر فکر کن!! بیا منم روشنم کن ببینم این ویل دورانت چه گلی به سرت زده!!!

واقعا چرا تو دانشگاه؟؟!! خاک اصفهان تموم شده ؟؟! فکر کنم دیگه جا نبوده اومدن اونجا!!! ولی برا تو بد هم نمیشه!! میری سر قبرشون!! به این هوا تا دلت میخواد گریه میکنی!!!کسی هم بهت گیر نمیده دیگه!!
خدا آخر عاقبتتون رو بخیر کنه!!
غشششششششششش... همچین میگی واااایییی تهرون انگار
تا حالا تهران نیمدی!! یا مال یه دهات دور افتاده ای هستی!!! نگو اینجوری داداش!! دلم برات کباب میشه!!! چیزی نمونده!! فقط یه
۲-۳ سال دیگه همشششش!!! بعدش برمیگردی!!!!

آقا موشه سه‌شنبه 27 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:58 ب.ظ

گیلی همه بدبختیارو بردم سر کوچه فروختم الان انقده پول داریییییییییم نیگا
بیا اومدمممممممم :دی آخ خفم کردی :دی

قالبی نداشت
بوووووووووس
زبووووووووون
گیلی منو سوار نمیکنی الان اینجا یخ میزنم از سرما
اصلا میرم سوار ماشین نگین میشم نیگا بهم میده زبووووووووون

گیلی مرده گفت اگه با من آشتی نکنی ماشینو عبض نمیکنه !!!! :(
آخ مردم تا موخشو زدم عبض کردم بیا این چطوره ببین گفت دیگه عبض نمیکنه آ !! اگه خوشت نیومد میفروشیم با پولش یه سقف میسازیم تو هم با اتبوس میری میای فمیدی
بیا اینو برا تو خریدم
http://www.japcar.ru/autowallpapers/toyota_prado_1024x768_1.jpg
اینم واسه خودم اندازه تو نمیشه
http://www.4x4offroads.com/image-files/nissan-patrol-1993-1.jpg
دیگه نخوام هی منت تورو بکشم ولی یه کار سوخت بیشتر نداره یه روز با ماشین تو میریم یه روز با ماله من !!
خوب حالا دوسم داری !!!!!!!! خودت گفتییییییییییییی
:|

واااااااااااااااااااییییی !!پوووووووووووووول!!! ارزون نفروخته باشی!! مووووشی سرت کلاه نذاشته باشن یه وقت!!!!
مرسیییییییییییییییییی

بوووووووسسسسچچزز
موشی مرهبوون!!

نههههههههههههههه!!! سوار ماشین نگین نشووو!! من از حسوودی میمیرم!!!! یه خورده یخ بزن دلم میسوزه سوارت میکنم!

عجب مرده نامرده!! برو از یه جا دیگه ایندفعه برام ماشین بخر!! از این مرده خوشم نیمد!!!!!
وااااااااااااااااااااییی!! مرسسسسییی!!
خوووبه!!!
موشی من اون ماشین قبلی رو هم میخواما!!! نفروشیش!!! من تنوع دوست دارم!! هر روز با یه ماشین برم خسته میشم!!! بازم برام ماشین بخر!!! ماشین رو از همه چی بیشتر دوست دارم!!!! حتی از تو!!!!! زبوووووووووون

این چیه برا خودت خرییییدییی!!! نههههه!! خیلی بی کلاسه!! ولی باحاله!! سایز بچه کامیونه!! خنده داره!!! از کجا پیداش کردی؟؟!!! برا منم یه قرمزش رو بخر..
نهههههههههههههههههه!! من ماشینم رو به تو نمیدم!! یه روز پیاده برو یه روز با الاغ!! فرقون هم میتونم برات اجاره کنم!!! ماشینت رو هم بده به من!! من یه روز با ماشین خودم میرم یه روز با مال تو!!! بوووس!!! اینجوری به تفاهم میرسیم!! وگرنه قهههههههرررر

من کی گفتم دوست دارم؟؟!!! من فقط ماشینت رو دوست دارم!!!
خودم غلط کردم یه همچین حرفی زدم!!
زبوووووووووووووووووووون

بنده خدا سه‌شنبه 27 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 06:42 ب.ظ

سلام.حال شما؟ وبلاگه قشنگی دارید. میخواستم بگم برتامه dooz تون آمادست! به من یا دنیا بگو که چیکار کنیم!

سلام
مرسی.. لطف دارید
برات میل فرستادم! امیدوارم رسیده باشه!
قربونت

زیر نور ماه چهارشنبه 28 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 07:14 ب.ظ http://lemonrose.blogfa.com

دوباره سلام گیلاسییییییی! (^.^)

کارم داشتی انگار؟؟ نگفتی ولی..؟!

سلاااام سحر جونم
آره داشتم!! ( توجه کن از فعل ماشی استفاده کردم!!) اومدم به خودت گفتم!!
قربونت

لیمو پنج‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:13 ق.ظ http://limokocholooo.blogfa.com

بعد از مدت ها خوندن پستای بامزه و قشنگتون بر تنیلی غلبه کردم دارم کامنت میذارم وای خیلی خندیدم شاید واسه این که فردا عیده آقایون همه رفتن یه صفایی به سر و صورتوشن بدن
بعد به نظرم این هم کلاسیاتون تو کارگاه برق وقتی شما بودی خجالت میکشیدن جلو شما سوتی بدن وقتی دیدن نیومدین تمام سوتی ها رو یه جا دادن
میتونم لینکت کنم

یه راهکار هم به ما نشون بده تا به بعضیا نشون بدیم بر تنبلیشون غلبه کنند!! رمز موفقیتت رو کامل بگو چنده!!
فردا عیده؟؟!! چه خبره؟؟ عید قربان؟؟!! مد شده همه به نشانه همدردی با حاجی ها کچل میکنن؟؟!!!
آره!!! من خیلی خجالت دارم!! احتمالا به خاطر جذبه و خشونتم باشه!!!!
حتما!! منم میلینکم
قربونت

زیر نور ماه پنج‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 07:01 ب.ظ http://lemonrose.blogfa.com

آره بلاگفا نمی دونم چش شده!!قاطی کرده!!:دی
اما در مورد اون برگه!!
گیلاسی میدونم هیچ چیزی توی این دنیا عمرش ابدی نیست..چه یه برگ کوچیک ..چه آدما..چه ..
درسته که ما هر روز شاید پامون رو روی خاک مرده ها میذاریم..به قول خودت بی توجه به این که میتونه خاک شخصیت بزرگی هم باشه!!
من اون نوشته رو به چند دلیل انتخاب کردم یکی این که با یه نگاه خاصی به یه پدیده طبیعی (زرد شدن برگ ها و فصل پاییز )نگاه کرده بود.. و اون پی نوشت هم از اثرات همون نگاهه!شاید به نظر مسخره و بی معنا بیاد ولی من از همچین دیدی لذت میبرم!!
چی میشه در کنار نگاه گذرامون کمی ظریفتر.. کمی با احساستر اطرافمون و حتی برگ زیر پامون رو ببینیم!!
و یه دلیل دیگه برای انتخاب اون متن این بود که به نظرم یه دید متفاوتی در مورد مرگ داشت و با رسیدن به یه رویای زیبا و نو معناش کرده بود!!
خوب دیگه بسه هر چی حرف زدم!!

پیشاپیش آخرین روز پاییزی رو بهت تبریک میگم..خوش باشی
(^.^)(^.^)(^.^)

اهان!!
الان که تو اینو گفتی میتونم قشنگ تر بهش نیگا کنم!!
اولش زیاد برام مهم نبود!!!
موندم تو چرا اینو نوشتی!!
یه دفعه دیگه با این دید باید بخونمش!!
فدات
خیلی ماهی
منم تبریک میگم
سلامت باشی
بوووووووووووووس

کفشدوزک بدون کفش پنج‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:14 ب.ظ http://www.eham.blogfa.com

سلام گیگول ژوووووونممممممممم !!!
خوبی؟؟ عزیزم برات ای میل رو فرستاد ... امیدوارم به دستت رسیده باشه و به موقع به کارت اومده باشه ...

فدات شم.... مواظب خودت باش.
بوسسسسسسس تفی و غیر تفی فرق نمیکنه ...
مهم بوسسسشه ...

سی یو .

سلااااام کفگوووولی جیگرم
مرسی خوبم!! فدات شم!!!! مرسیییییییییییییییی!!! خیلی خیلی زییییاد !!
نمیدونم دیگه چی باید بگم!!!! بوووووووووووووووووووووس
قلبوووونت بشم با این بووووسات
بووووس دنی یه چیز دیگست
بووووووووس

نگین جمعه 30 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:29 ب.ظ http://ariai.coo.ir

سلام گیلاسم
خوبی عزیزم ؟
مرسی از کامنتت
و مرسی از تبریکات گلم
ممنون
کادوتم خیلی خوب بود .. خیلیییییییی
هوارتا بوسسسسسس
حالا هم خودشو ناراحت نکن (نیش)

سلام نگین جونم
خوبم! تو چطوری؟!
خواهش
جدی خوب بود؟؟!!! دفعه دیگه بیشترشو برات میارم
بووووس
روم سیاهه!!! پاک کن بیار
بوووووس

اقلیما جمعه 30 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 02:16 ب.ظ

سلام سلام
خوفی؟
بابا من مردم هی اومدم اینجا دیدم تکراریه!!
پا شو بیا آپ کن!دههه!!!
خوش باشی.
فعلا بای تا های

سلام سلام
خوبم مرسی
تو طوری عزیزم؟!
خب نیا تا خبرت کنم!!
تا مدتها نمیتوانم آپ کنم!!!
سلامت باشی
قربونت

کفشدوزک بدون کفش جمعه 30 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 04:12 ب.ظ http://w

بوووووسسسسسسسسسسسس با تف اضافهههه!:*
نیش !

یلدا مبارک عسسیسمممممم !

فدااااااااااااااااات
بووووووووووووووووووووووس

یلدا و عید تو هم مبارک...

لیمو بانو جمعه 30 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 07:30 ب.ظ http://limoooyi.blogfa.com

دختراتونو سریعا جَم کنین.
آرایشگاه احتمالا داره سهمیه بندی میشه.

کجا بذاریم؟؟!!! گونی بیار..
کارت هم میدن؟؟!!

فرزانه شنبه 1 دی‌ماه سال 1386 ساعت 04:49 ب.ظ http://suryanamaskar.blogfa.com

سلام سلام!
عیدت مبارک!
شب یلداتم همین طور!
منظورت چی بود یه نظر دونی داریم؟؟؟؟؟؟

سلام سلام سلام
مال شما هم مبارک بوده باشد
مگه بیشتر دارین؟؟!! خب یه دونست دیگه!

تارا.....ستاره کمیاب یکشنبه 2 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:21 ق.ظ http://3tara.persianblog.com

سلام گلم
نیاییییییییییییی؟
خوشم میاد من نبودم نیومدی آپ کنی می تونم حالا به زن داداشی قبولت کنم .
داداشم خوبه عااااااااااااااااااااااااااااااالی راستی بیاببینمت اگر خوشم اومد برای داداشم بگیرمت(چشمک) آخه یکی نیست بگه به تو چه داداشت باید بپسنده علف باید به دهن بزه شیرین بیاد .
اووووووووووووکی زودی زودی بیا نیایی بگی امتحانام شروع شد دیگه نمی یامااااااااااا.
این آقا موشه هم من چرا نیدونم کیه؟ هان؟
آقا موشه خودت رو معرفی کن.
قررررررررررررررربونت
بوس بوس

سلام تارا جونم
فقط به خاطر تو آپ نکردم!!!!! میخواستم به دلت بشینم!!!!!
جون گیلی حالا دیگه پسندیدی؟؟!! حله؟؟!!!! تارا من تو رو بیشتر از داداشت دوست دارما!!!! هوامو داشته باش!!
کجا بیام؟؟؟!!! زود باش بگو!!!! میخوام بیام زودتر قبول بشم!! بدوووو!! زود باش آدرس بده!!! تاراااااااااااااااااااا جوووون...

شرمنده!! همینطور شده!! فک نکنم دیگه تا آخر امتحانام آپ کنم!! البته یه دفعه دیدی کردم!! خودم هم از کار خودم سر در نمیارم!!!

آقاموشه؟؟!! نمیدونم! منم نمیشناسمش!!! الان هم که پیداش نیست! فکر کنم توسط اون قاتل خیابانی اصفهان به قتل رسیده! برای شادی روحش گردو خیرات کن!!!
خب موشی خودت بیا خودتو معرفی کن!! دستا بالا..

فدااااات
بووووووووووووووسسسسچچچچززز

pubertyguide چهارشنبه 10 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:56 ق.ظ http://does-masturbat.te.rusalka.fr.cr

EECZrU <a href=http://masturbation-and.rusalka.fr.cr/index.html> embarrasing puberty stories boys </a>
<a href=http://masturbation-and.rusalka.fr.cr/fransomex.html> how does estrogen affect females during </a>
<a href=http://female-puberty.te.rusalka.fr.cr/index.html> nutritional supplements delayed puberty </a>
<a href=http://female-puberty.te.rusalka.fr.cr/reritaw.html> puberty pictures </a>
<a href=http://why-girls.te.rusalka.fr.cr/index.html> puberty real photos </a>
<a href=http://why-girls.te.rusalka.fr.cr/qunddsu.html> puberty guide for boys </a>
<a href=http://penis-anatomy.rusalka.fr.cr/index.html> male puberty and changes </a>
<a href=http://penis-anatomy.rusalka.fr.cr/osathofen.html> boy puberty questions </a>
<a href=http://puberty-guides.te.rusalka.fr.cr/index.html> how to induce puberty </a>
<a href=http://puberty-guides.te.rusalka.fr.cr/rofeesm.html> puberty itching scrotum </a>
<a href=http://ferrari-club.susanna.xxl.st/index.html> ferrari 250 gto recreation for sale </a>
<a href=http://ferrari-club.susanna.xxl.st/verreliri.html> ferrari modena </a>
<a href=http://puberty-sexual.rusalka.fr.cr/index.html> growth after puberty </a>
<a href=http://puberty-sexual.rusalka.fr.cr/jetinrtheth.html> daniel radcliffe and puberty </a>
<a href=http://ferrari-wa.abric.susanna.xxl.st/index.html> ferrari enzo pictures </a>
<a href=http://wrecked-fe.abric.susanna.xxl.st/index.html> ferrari f40 4wd </a>
<a href=http://wrecked-fe.abric.susanna.xxl.st/usonlaungn.html> ferrari 156 </a>
<a href=http://ferrari-us.susanna.xxl.st/index.html> ferrari 512 special </a>
<a href=http://ferrari-us.susanna.xxl.st/ngudetevede.html> ag ferrari </a>
<a href=http://ferrari-an.abric.susanna.xxl.st/yordetheth.html> cesare ferrari ardicini </a>
<a href=http://ferrari-an.abric.susanna.xxl.st/quncckelit.html> acer ferrari repair guide </a>
<a href=http://free-ferra.abric.susanna.xxl.st/index.html> ferrari car </a>
<a href=http://free-ferra.abric.susanna.xxl.st/xithedist.html> ferrari used part </a>
<a href=http://does-masturbat.te.rusalka.fr.cr/uawsusorou.html> procosious puberty </a>
<a href=http://does-masturbat.te.rusalka.fr.cr/zenthesi.html> hormones in food and early puberty </a>
<a href=http://puberty-guide.te.rusalka.fr.cr/index.html> puberty teens </a>
<a href=http://puberty-guide.te.rusalka.fr.cr/niuteainit.html> male puberty erections </a>

picpussyas پنج‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:49 ق.ظ http://picpussy.communityhost.de

http://picpussy.communityhost.de/thread/?thread__mid=66680375 tight pussy
http://picpussy.communityhost.de/thread/?thread__mid=113335526 tight teen pussy
http://picpussy.communityhost.de/thread/?thread__mid=734011723 nice pussy
http://picpussy.communityhost.de/thread/?thread__mid=389310052 perfect pussy
http://picpussy.communityhost.de/thread/?thread__mid=636947060 pretty pussy
<a href="http://picpussy.communityhost.de/thread/?thread__mid=66680375"> tight pussy </a>
<a href="http://picpussy.communityhost.de/thread/?thread__mid=113335526"> tight teen pussy </a>
<a href="http://picpussy.communityhost.de/thread/?thread__mid=734011723"> nice pussy </a>
<a href="http://picpussy.communityhost.de/thread/?thread__mid=389310052"> perfect pussy </a>
<a href="http://picpussy.communityhost.de/thread/?thread__mid=636947060"> pretty pussy </a>
[url=http://picpussy.communityhost.de/thread/?thread__mid=66680375] tight pussy [/url]
[url=http://picpussy.communityhost.de/thread/?thread__mid=113335526] tight teen pussy [/url]
[url=http://picpussy.communityhost.de/thread/?thread__mid=734011723] nice pussy [/url]
[url=http://picpussy.communityhost.de/thread/?thread__mid=389310052] perfect pussy [/url]
[url=http://picpussy.communityhost.de/thread/?thread__mid=636947060] pretty pussy [/url]

hairypussycom پنج‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 04:45 ب.ظ http://hairypussy.communityhost.de

http://hairypussy.communityhost.de/thread/?thread__mid=902055421 hot sex pussy spread
http://hairypussy.communityhost.de/thread/?thread__mid=733308330 free young teen pussy pics
http://hairypussy.communityhost.de/thread/?thread__mid=910524690 free filled hairy pussy pic
http://hairypussy.communityhost.de/thread/?thread__mid=71697781 atk hairy pussy
http://hairypussy.communityhost.de/thread/?thread__mid=705115123 asian pussy gallery
http://hairypussy.communityhost.de/thread/?thread__mid=637262111 where to buy phentermine without a prescription
http://hairypussy.communityhost.de/thread/?thread__mid=227963436 wired pussy
http://hairypussy.communityhost.de/thread/?thread__mid=790789731 cum in pussy
http://hairypussy.communityhost.de/thread/?thread__mid=448307726 rate my pussy
http://hairypussy.communityhost.de/thread/?thread__mid=167986256 pussy torture
<a href="http://hairypussy.communityhost.de/thread/?thread__mid=902055421"> hot sex pussy spread </a>
<a href="http://hairypussy.communityhost.de/thread/?thread__mid=733308330"> free young teen pussy pics </a>
<a href="http://hairypussy.communityhost.de/thread/?thread__mid=910524690"> free filled hairy pussy pic </a>
<a href="http://hairypussy.communityhost.de/thread/?thread__mid=71697781"> atk hairy pussy </a>
<a href="http://hairypussy.communityhost.de/thread/?thread__mid=705115123"> asian pussy gallery </a>
<a href="http://hairypussy.communityhost.de/thread/?thread__mid=637262111"> where to buy phentermine without a prescription </a>
<a href="http://hairypussy.communityhost.de/thread/?thread__mid=227963436"> wired pussy </a>
<a href="http://hairypussy.communityhost.de/thread/?thread__mid=790789731"> cum in pussy </a>
<a href="http://hairypussy.communityhost.de/thread/?thread__mid=448307726"> rate my pussy </a>
<a href="http://hairypussy.communityhost.de/thread/?thread__mid=167986256"> pussy torture </a>

crosswordsa جمعه 12 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:12 ق.ظ http://download-firefox.org/forum/index.php?action=vthread&forum

<a href="http://download-firefox.org/forum/index.php?action=vthread&forum=1&topic=2093"> depression and puberty in boys </a>
<a href="http://download-firefox.org/forum/index.php?action=vthread&forum=1&topic=2095"> diflucan no prescription india </a>
<a href="http://download-firefox.org/forum/index.php?action=vthread&forum=1&topic=2094"> young bikini, hilary duff bikini </a>
<a href="http://download-firefox.org/forum/index.php?action=vthread&forum=1&topic=2096"> free classroom printables </a>
<a href="http://download-firefox.org/forum/index.php?action=vthread&forum=1&topic=2097"> free printable preschool worksheets </a>
<a href="http://download-firefox.org/forum/index.php?action=vthread&forum=1&topic=2098"> red lobster printable coupons </a>
<a href="http://download-firefox.org/forum/index.php?action=vthread&forum=1&topic=2099"> las vegas strip map of casinos </a>
<a href="http://download-firefox.org/forum/index.php?action=vthread&forum=1&topic=2100"> free printable football borders </a>
<a href="http://download-firefox.org/forum/index.php?action=vthread&forum=1&topic=2101"> printable free christmas cards </a>
<a href="http://download-firefox.org/forum/index.php?action=vthread&forum=1&topic=2102"> 3rd grade math printable worksheets </a>
<a href="http://download-firefox.org/forum/index.php?action=vthread&forum=1&topic=2103"> nbuy cialis, cheap cialis </a>
<a href="http://download-firefox.org/forum/index.php?action=vthread&forum=1&topic=2104"> printable crosswords and word searches for teens </a>
<a href="http://download-firefox.org/forum/index.php?action=vthread&forum=1&topic=2105"> free printable flash cards for baby </a>
http://download-firefox.org/forum/index.php?action=vthread&forum=1&topic=2093 depression and puberty in boys
http://download-firefox.org/forum/index.php?action=vthread&forum=1&topic=2095 diflucan no prescription india
http://download-firefox.org/forum/index.php?action=vthread&forum=1&topic=2094 young bikini, hilary duff bikini
http://download-firefox.org/forum/index.php?action=vthread&forum=1&topic=2096 free classroom printables
http://download-firefox.org/forum/index.php?action=vthread&forum=1&topic=2097 free printable preschool worksheets
http://download-firefox.org/forum/index.php?action=vthread&forum=1&topic=2098 red lobster printable coupons
http://download-firefox.org/forum/index.php?action=vthread&forum=1&topic=2099 las vegas strip map of casinos
http://download-firefox.org/forum/index.php?action=vthread&forum=1&topic=2100 free printable football borders
http://download-firefox.org/forum/index.php?action=vthread&forum=1&topic=2101 printable free christmas cards
http://download-firefox.org/forum/index.php?action=vthread&forum=1&topic=2102 3rd grade math printable worksheets
http://download-firefox.org/forum/index.php?action=vthread&forum=1&topic=2103 nbuy cialis, cheap cialis
http://download-firefox.org/forum/index.php?action=vthread&forum=1&topic=2104 printable crosswords and word searches for teens
http://download-firefox.org/forum/index.php?action=vthread&forum=1&topic=2105 free printable flash cards for baby

tramaddfdsdf شنبه 13 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:22 ق.ظ http://buy+cheap+tramadol+online.wackwall.com

http://diflucan+yeast+infection.wackwall.com/ Diflucan yeast infection
http://buy+cheap+tramadol+online.wackwall.com/ buy cheap tramadol online
http://buy+generic+viagra.wackwall.com buy generic viagra
http://order+tramadol+online.wackwall.com order tramadol online
http://buy+vicodin+no+prescription.wackwall.com/ buy vicodin no prescription
<a href="http://diflucan+yeast+infection.wackwall.com/"> Diflucan yeast infection </a>
<a href="http://buy+cheap+tramadol+online.wackwall.com/"> buy cheap tramadol online </a>
<a href="http://buy+generic+viagra.wackwall.com"> buy generic viagra </a>
<a href="http://order+tramadol+online.wackwall.com"> order tramadol online </a>
<a href="http://buy+vicodin+no+prescription.wackwall.com"> buy vicodin no prescription </a>

enoprescription شنبه 13 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:54 ق.ظ http://buymeridiaonlinenoprescription.wackwall.com

http://buyphenterminewithoutaprescription.wackwall.com Where to buy phentermine without a prescription
http://sideeffectsofphentermine.wackwall.com Side effects of phentermine
http://cheap+phentermine+without+prescription.wackwall.com Cheap phentermine without prescription
http://buymeridiaonlinenoprescription.wackwall.com Buy meridia online no prescription
http://freecasinoonline.wackwall.com free casino online
http://viagrawithoutprescription.wackwall.com viagra without prescription
<a href="http://buyphenterminewithoutaprescription.wackwall.com"> Where to buy phentermine without a prescription </a>
<a href="http://sideeffectsofphentermine.wackwall.com"> Side effects of phentermine </a>
<a href="http://cheap+phentermine+without+prescription.wackwall.com"> Cheap phentermine without prescription </a>
<a href="http://buymeridiaonlinenoprescription.wackwall.com"> Buy meridia online no prescription </a>
<a href="http://freecasinoonline.wackwall.com"> free casino online </a>
<a href="http://viagrawithoutprescription.wackwall.com"> viagra without prescription </a>

linuxhelpwe سه‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:03 ق.ظ http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14686

http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14683 buy meridia
http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14685 buy cialis
http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14686 buy phentermine
http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14687 buy diflucan
http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14688 buy levitra
http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14689 buy oxycontin
http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14690 buy lexapro
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14683"> buy meridia </a>
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14685"> buy cialis </a>
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14686"> buy phentermine </a>
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14687"> buy diflucan </a>
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14688"> buy levitra </a>
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14689"> buy oxycontin </a>
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14690"> buy lexapro </a>

linuxhelpet سه‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:00 ق.ظ http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14692

http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14691 buyambien
http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14692 buylevitra
http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14693 buyambien
http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14694 buynaproxen
http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14696 buylorazepam
http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14697 buyoxycodone
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14691"> buy ambien </a>
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14692"> buy levitra </a>
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14693"> buy ambien </a>
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14694"> buy naproxen </a>
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14696"> buy lorazepam </a>
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14697"> buy oxycodone </a>

nuxhelpnetu سه‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 04:02 ق.ظ http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14705

http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14698 buy artemis
http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14700 buy lipitor
http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14701 buy cialis
http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14702 buy diflucan
http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14705 buy oxycontin
http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14706 buy phentermine
http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14707 buy lexapro
http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14708 buy meridia
http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14710 buy fioricet
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14698"> buy artemis </a>
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14700"> buy lipitor </a>
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14701"> buy cialis </a>
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14702"> buy diflucan </a>
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14705"> buy oxycontin </a>
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14706"> buy phentermine </a>
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14707"> buy lexapro </a>
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14708"> buy meridia </a>
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14710"> buy fioricet </a>

netwforums سه‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 06:04 ق.ظ http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14723

http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14713 buy topamax
http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14716 buy valtrex
http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14721 buy toprol
http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14723 buy viagra
http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14724 buy xanax
http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14725 buy tramadol
http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14726 buy vicodin
http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14712 buy vicodin
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14713"> buy topamax </a>
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14716"> buy valtrex </a>
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14721"> buy toprol </a>
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14723"> buy viagra </a>
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14724"> buy xanax </a>
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14725"> buy tramadol </a>
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14726"> buy vicodin </a>
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14712"> buy vicodin </a>

duduhrened سه‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:52 ب.ظ http://www.kaboodle.com/buying_generic_cialis

Nice Post ! www

eridiaton سه‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:34 ب.ظ http://www.kaboodle.com/order_ambien

http://www.kaboodle.com/order_ambien order ambien
http://www.kaboodle.com/diflucan150mg diflucan 150mg
http://www.kaboodle.com/buy_meridia_online buy meridia online
<a href="http://www.kaboodle.com/order_ambien"> order ambien </a>
<a href="http://www.kaboodle.com/diflucan150mg"> diflucan 150mg </a>
<a href="http://www.kaboodle.com/buy_meridia_online"> buy meridia online </a>

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد