نقطه

خسته است .

کلافه است .

بی حوصله است .

...

...

به خودش مرخصی داده است .

چند ساعت؟!

چند روز؟!!

چند هفته؟!!!

چند سال؟!!!!!

نمیداند .....

شاید تزریق چند سی سی انرژی معادل چند سرم قندی نمکی باشد!

به دنبالش است.

---------------

تمامی عادت ها مخربند!

خوب یا بدشان هم فرقی نمیکند!

عادت ها آفت این خاکند!

عادت ها شوره زار زندگی ما هستند.

اگر چه به ظاهر خوبیم!

اما گرفتار پاییز عادت ها شده ایم!

ترک عادت ها

یعنی رها شدن از پاییز

یعنی شکفتن!!

* پ.ن: اینو من نگفتم! او گفت و من تنها تایید کردم! در ادامه هم گفت:

در جهان هیچ بیراهه ای وجود ندارد! 

تمامی راهها مستقیم اند!

الا آنکه تو مستقیم نباشی!

-----------------

آقا موشه جونم زحمت کشیده و منو شرمنده کرده ... برداشته آدرس اینجا رو این مدلیش کرده:

www.monzo.coo.ir

گفتم که هم شما بدونین  و هم یه تشکری کرده بوده باشم است هست.

 

 

 

نظرات 25 + ارسال نظر
محمد طرزی رودی پنج‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:53 ب.ظ http://www.mohammadtarzi.blogsky.com

دمت گرم
یه سر به ما هم بزن

اوکی

نگین جمعه 18 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:13 ق.ظ http://ariai.blogsky.com

سلاممم
اولم آیا؟

سلام
از اون لحاظ آره!!
اولی

نگین جمعه 18 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:15 ق.ظ

نچچچچچ مثه اینکه نیستیم
خوبی گیلاسی جونم؟
میخوای به خودت مرخصی بدی
آدم همیشه باید یه چند روز به خودش مرخصی بده که ببینه به کجا رسیده و چه میکنه
من کاملا با این حرف موافقم
عادت زندگی رو به عادت میرسونه
به یه فرموله قدیمی
اههههه
با اینکه اینم میدونیم ولی عادت جزوه زندگیمونه
ادامه بدیم زندگیمون میشه جز عادتامون
دیدی قول داده بودم آپ کنم کردم؟
زبوننننن دلت بسووووزههههه

من مدال رو میدم به تو
تو چطوری؟

عادت باعث میشه آدم از خودش غافل بشه!!

میام پیشت

عادل جمعه 18 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 07:28 ق.ظ http://paltalk.blogfa.com

سلام عزیزم (¯`V´¯)
`*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***______من آپ کردم دوباره __***
_***_____________________***
__***_______بیا بدو _______***
___***_________________***
____***___________ __***
______***____ ______ _***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***
_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***______من آپ کردم دوباره __***
_***_____________________***
__***_______ بدو بیا _______***
___***_________________***
____***___________ __***
______***____ ______ _***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***
_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***______من آپ کردم دوباره __***
_***_____________________***
__***_______ بیا بدو _______***
___***_________________***
____***___________ __***
______***____ ______ _***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***
منتظرت هستما

فعلا"

بابای

راستی؟؟؟

آپ کردی حتما" خبرم کن

نینا جمعه 18 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:06 ق.ظ http://ninna-tv.blogfa.com

سسسسسسسسلللللللللللللاااااااااااااااااااممممممممم
گیلاسی جون خوفی دلم برات تنگیده بود حسابی ولی خداییش بهت نمیاد اینا حرفای خودت باشه
:* ببببببببببببببببببوووووووووووووووووسسسسسسسسس

سلاااااااااااااام
منم دلم برات تنگ شده بود نینا جون...
آره نمیاد! میره!!!

بووووووووووووووووووس

میلی دیووووووووونه!! جمعه 18 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:19 ب.ظ http://shym.blogsky.com

سلااااااام !!

سوووووووووووووووووت !!

خط رو خط افتاد!!

اشتباه زنگ زدم ببخشید مزاحم شدم !! شما؟؟!!

غششششششششششششش

سلاااااااااااام

داااااااد! فریاااااااااااااااااااااااااااااد!!

مگه مرض داری؟؟؟ خواب بودم از خواب پریدم...

جیییییییییییییییییییییییییییییغ

آقا موشه جمعه 18 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 06:54 ب.ظ

گیلییییییی (بغض)
سلاممممممم
این عادت ها که گفتی چیه منم میخواااااااااام بده ؟؟ پس نمیخوام
گیلی تو الان غصه داری
منم الان گریم میاااااااد (گریهههههههه)
بیا با هم گریه کنیییییییییییییم
امروز تا حالا خطا خراب بود نشد بیام
همین آدتها آدمو تکراری نگه میداره همون درجا زدن

گیلی قابلتو نداشت نیاز به تشکر نبود
بووووووووووووووووووووووووس
تو بیشتر از اینا ارزش داری بوس
گیلی خوصله داری میخوام واسه یکی درد دل کنم
اما ......... اصلا حوصله ندارم ............
بیا پیشم

چیه؟؟ ( بغض)
سلااااااااااااااام
مگه من هر چی دارم باید تو هم داشته باشی؟؟؟
کی گفته من الان غصه دارم؟؟ !!!مگه موشی مرده که من غصه داشته باشم؟؟؟!!!
گریههههههه نکن!!! دماغت رو هم بگیر!! دیگه نیای اینجا گریه کنیا!!!
من با تو هیچ جا نمیام!!! فمییییدی؟؟!!!!!!

دروغ نگیا!! میرم از بابات میپرسم که کجا بودی!! خط خراب بود که جایی نرفتی؟؟!!

یه کم درجا زدن هم خوبه هم بده!! آدم گرم میشه!!!

اختیار دارین!!!!

حوصله برای خودم ندارم ولی برای بقیه دارم!!!

اومدم دیگه!!! تو که منو نامرئی کردی نامرد!!

میلی جمعه 18 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 07:10 ب.ظ

بینم تو مرض داری عکسه بچه میذاری فرت و فرت؟؟

من از بچه متنفرم اه اه اه !!!!!!!!!!!

هوووووووووووووووق !!

برو کنار میلی اعصاب ندارم میزنم لهت میکنمااااا!!

من عاششششق بچه ام! مخصوصا بچه اونقدری!!

قللللللللللللللللب ( برای بچه بودا!!)

آقا موشه جمعه 18 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 07:49 ب.ظ

گیلی عادتو خستگیو اینارو ول کن منو نیگااااااا
جییغغغغغغغغغغغغ
گیلی کارتارو چاپ کردم
نکنه تو خیلی تدارکاتو اینور اونور کردی خسته شدی هان ؟؟
گیلی بعدا وقت زیاده همش خستگی در میکنیم
گیلی انرژی میخوای مگه من مردم خودم میدمت
گیلییییی دلم برات تنگولیده بوووووووووووس

باز تو غیرتی شدی؟؟؟ من از دست تو همه چی رو باید ول کنم فقط... خب بیا اینم نیگااااا

بروووو!! تو کی انقدر یهو فعال شدی؟؟؟؟ باور نمیکنم!! ببینم!! کوووو؟؟ کجاست؟؟؟ خب اول باید به من نشون بدی!! نظر من مهمه ها!!!!!

نوچ!! خودمو سپردم دست تدارکات! اون منو اینور اونور کرد!!
نه بابا! وقت کجا بود!! وقت طلاست! تو که برام نمیخری!!!
موشی خوب تزریق کنیا!!! درد نداشته باشه!!!
الان میام پیشت..
بوووس

کفشدوزک بدون کفش جمعه 18 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:59 ب.ظ http://www.eham.blogfa.com

سلام عسیسمممم ...

نبینم نووشته های آه انگیز از خودت ول کنیاااااااا

اوکیظظظ؟؟؟؟؟

بوسظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظ

تفظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظ
:دی

دم گیگول خودم گرم . با قسمت عادتش کاملا موافقم

بوسسسسس

سلاااااام کفگووووووووووووووولی جوووون جوووونم

خودش ول میشه !! شما سخت نگیر..

اووووکی!!

ماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااچ
مااااااااااااااااااااااااچ آبدار


بزن قدش!!!

بوووووووووووس

سحر شنبه 19 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 03:36 ق.ظ http://cold-hell.blogfa.com

چه پست متفاوتی بود

عادت به یکنواختی هم خوب نیست!!

کفشدوزک بدون کفش شنبه 19 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 03:44 ب.ظ http://www.eham.blogfa.com

سلام گیگولیییییییییییی

قوبونت برم من

میسی بابت کفش ... مرسی که منو میخوای از پابرهنه بودن در بیاری خنده


ولی کلی ذوق کردمممممممم !!! زبوووووونننننن

میسییییییییییییییی ....


دومست دارممممممممممممممممممممم


بوسسسسسسسسسسسسسسسسس تفیییییی


آبدارررررررررررررررررر گاززززززززززززززززززززززززززززز بوسسسسسسسسسسسسسظظظظظ

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام کفگوووولی

فدات عسیسم

بالاخره باید یکی به فکر تو باشه دیگه!!!!

لوگو رو که دادی از خجالتم در میای!! زبوووووووووون


بووووووووووووس
گااااااااااااااااااااااااااااااااااز
گااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااز

فقط گااااااااز

نینا شنبه 19 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 04:27 ب.ظ http://ninna-tv.blogfa.com

وووووووووووووووووواااااااااااااااااااااااااااااایییییییییییییییییییییی
گیلاسی(منظ)چرا نمی آپی من دلم هی متنگه
بببببببووووووووووووسسسسسسسسسس

سلاااااااام
می آپم!!
امشب؟؟ نمیدونم!! شایدم فردا!! هر موقع حسش بیاد

بووووووووووووووووووووووس

شاذه شنبه 19 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 04:33 ب.ظ

حالا نتیجه ی این تغییر آدرس چیه آیا؟ نوشته هات قشنگتر میشه یا تو گیلاستر میشی؟ سرویس دهیش بهتره یا قراره دهنمونو سرویس کنه؟؟؟ آیا آیا آیا؟؟؟؟

نمیدونم!! موشی بیا خودت جواب بده!!!

من که سعی دارم نوشته هام بهتر بشه! ولی هر وقت بیشتر سعی میکنم بیشتر پسرفت میکنم!!! امیدوارم یه روزی نوشته هام بهتر بشه!!!!!

آقا موشه شنبه 19 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 06:47 ب.ظ

سلااااااام سلااااام
چطوری جیگر ؟؟
کجایی تو بدو بیا دلم برات یوخده شده نیگا گریهههههههههههههه

فرداشب مهمونی دعوتیم
خونه عموم اینا گمونم همه هستن تو هم دعوتی !!

ببین :دی
نبین :دی
خون ببین دیگه :دی
بووووووس بووووووووووووووووووووووووووس

سلااااااااااااااااااااااااااااام موشیییی جوووونم

زهرا گفته دیگه با موشی نگرد!!! ببین داره تحریمم میکنه!!
از اول میخواست بین ما فاصله بندازه!!

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااای
مهمووووووووووووووووووووووونی
عممممممممممممممممو جووووووووووون
موشی عموت رو چی صدا کنم که از من خوشش بیاد؟؟؟
ببین چی بپوشم؟؟؟ تو بگوووو

ببین ببین من شام هم میدن؟؟؟ موشی مامانم گفته مهمونی میری حق نداری گرسنه برگردیااااااا!!!
بیا دنبالم با هم بریم

بووووووووووووووس

خانومی شنبه 19 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 07:46 ب.ظ http://www.khoneye-ma.blogfa.com

سلی سلی
عزیز دلم
خوفی؟
چه خبلا؟
خوش می گذله؟
شه جالب اون سایتت هم عین این یکیه
اون عکسه هست اولش گذاشتی خیلی باحاله بچه
می خوام بوسش کنم گوگولی رو
جااااااااااااااااان

سلام سلام خانومی جونم
هیشی! خبر نداریم!!
خوفم! خوفی؟؟

خب چون اونم خود اینه! فقط آدرس ورودیه!!

اجازه داری یه بوسش کنی! بچه ام تموم میشه ها!!!!
این عکس خودمه!!!!!

نینا یکشنبه 20 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:05 ق.ظ http://ninna-tv.blogfa.com

سسسسسللللللللللللللللاااااااااااااااااامممممممممممممم

بابت آفلاین شدن مرسی خیلی ممنون آخه من همیشه آن بودمو همه آف برای همین بلد نبودم<": :x

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااام نینا جووون

خواهش میکنم!!
حالا یاد گرفتی ولی بازم آن باش!!

آقا موشه یکشنبه 20 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:16 ق.ظ

سلاااااااااااااااااااام
چطوری گیلی خودم ؟؟
زهرا دروغ میگه آیا ؟؟ (سوووت) همشهریمه غیرتی شده خوب !!

من میگم عموجون تو هم همینو بگو اصلا انقذه مهربونه از تو هم خیلی خوشش میاد
چیدونم یه چیز خیلی خوشمل بپوش اصلا وایسا من میام میریم یکی میخریم :دی

پس چی اصلا به افتخار توعه این مهمونی
جونه تو عموم گفته گیلیو نیاوردی خودتم نیا :|
پس وایسا من میام دنبالت با هم بریم باش

گیلی همچی داره حل میشههههههههه
قلببببببببببببببببببببببب
بووووس


سلااااااااااااااااام موشی جوونم

زهرا چی میگه؟؟؟
ببین موشی من با زهرا دعوام نشده بودا!! اصلندش من با هیچکس دعوا نمیکنم!! خیلی هم اخلاقم خوبه!!! تو باور نکن!!

منم عمو جوووونو خیلی دوووسش دارمممم
عموی توعه دیگهههه

موشی من انقدر وایسادم زیر پام علف سبز شد!! پس کی میای؟؟؟؟

عموت اینو گفته یا خودت گفتی گیلی دعوت نباشه منم نمیام؟؟؟؟؟


این همه چی یا اون همه چی؟؟ کدومش داره حل میشه؟؟؟ جون من بگو اون همه چی که خوشحالم کنی!!!

بوووووووس

آقا موشه خطاب به شاذه یکشنبه 20 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:17 ق.ظ

سلام
این آدرس تنها یه ورودیه که وبو بهش دادم باز میکنه بهش میگن دامنه مث دامنه دات کام
خوب به چه درد میخوره هیچی فقط(( آدرس کوتاه ترو) قشنگترو با کلاس تر میشه) مثلا میشه چند تا درست کرد با هر اسمی که بخوای بعد به دوستان میدی همین !!

حالا اگه دوست داشتین بگین واستون درست میکنم

خطاب به موشی : میسی

خطاب به شاذه : ببین موشی چه مهربونه!! اصلا خراااااب رفیقه!!!

میلی یکشنبه 20 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 03:56 ب.ظ http://shym.blogsky.com

آغشال عوضی (غششششششششششششش)

آخه مگه بچه هم دوس داشتن داره هووووم ؟؟؟!!!

آغشال(دوس دارم فوش بدم زبوووووووووووووووووووووووون)

...

این سه نقطه هم فوش بودا (غشششششششششششششششششششششششش)

میگما تصمیم نداری بیای طرفای ما (خندههههههههه)

خودتی بیشور بی فرهنگ!!!

آرههههههههههههههههههه!!! خیلی هم دوست داشتن داره!! تو نمیفهمی!! خب نمیفهمی دیگه!! دست خودت که نیست!!! چیکارت کنم!!!؟؟؟!!!!

خب فووووووووووووووش بده!!!! زبووووووووووووووووون!!!

.....
این ۵ تا نقطه هم جواب فووووووووش بووودا!!

بووووووووووووووس

نه!! مامانم گفته با بی ادبا نگرد!!! زبوووووووووون

نمیام!!

اقلیما یکشنبه 20 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 07:22 ب.ظ

سلام
این پستو که خونیدم،اول یه کم این وری شدم،بعد یه کم اون وری شدم!!
بعععد یادم اومد باید بهش فک کنم!حالا قراره فک کنم!!!
ببین من از حرفای موشی سر در نیووردم.من باید با این ادرس چی کار کنم؟
تاثیرش چیه؟
اصن من درکش نمی کنم!!!
خوب دیگه من برم فک کنم.
فعلا بای تا های.بوس.

سلاااااااااام
نه!! همون موقع که اونوری شدی باید فیکسش میکردی!! فک نمیخواد که!!!!!!!!!!!!!
تو باید این آدرس رو قاب کنی بزنی سر در خونتون!!! روزی ۲ بار قبل از غذا مصرفش کن!! تموم میشه! خیرشو ببینی!!
کی گفته تو درک کنی؟؟ کسی از تو اینققققققققققدر توقع نداره!!! میدونیم که نمیتونی!!!
خودتو اذیت نکنا!!!
قربونت
بووووووس

نگین یکشنبه 20 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:31 ب.ظ

سلام گیلاسم
خوبی گلم؟
اومدم بگم ما هم هستیم (نیش)
نمیدونم خبرش چش شده همش یز میکنه به موشیم گفتم
نظرارو تائید کردم و یشه شما دوتا اومدم که یه سری بزنم
قردا باز میرم چکش میکنم بعد میام نت و نظرارو جواب میدم
هوارتا بوسسسسسس
فعلا...

سلام نگین جووووووون
این طرفا؟؟؟
خوبم عزیزم.. تو چطوری؟؟
خندههههه
قربونت... ولی تو که نیستی اینجاها ساکته!!
بووووووووووووووووووووووس
تففففففففففففف
بوووووووووووس

بّشری دوشنبه 21 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:32 ق.ظ http://boshraa.blogsky.com

سلام
این عکسه واسه من خاطره خوبی نیست.... اصلا نیست
می تونست باشه اما حالا نیست...
نمی دونم شاید نشونه است! اما چی ؟ نمی تونم بفهمم :(

سلام
خب نبینش!!! من دوسش دارم!!

چرا خاطره خوبی نیست؟؟ الان یه اتفاقی افتاد یا قبلا یا بعدا؟؟؟

بیتا دوشنبه 21 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:21 ب.ظ http://www.bitaee.blogfa.com

سلام گیلاس.. انقده تند تند آپ می کنی آدم هول می شه خوب!! میگم از این موشیه تشکر نکن پررو می شه.. اگه برات کاری انجام داده وظیفه شه .. دهههه.. یکمی همینجوری از من تشکر کن.. باشه؟ قربونت.. فعلا خداحافظ

سلام بیتا جوون
چی کار کنم!!! کارام که زیاد میشه میام آپ میکنم!!! قاطی کردم
نخیرم!!! من از موشی تشکر میکنم!! تازه اون خودش پررو هست! به تشکر من ربطی نداره!! اصلندش هم وظیفه اش نیست!!!!
تو هم دلت تشکر میخواد؟؟ برو اینجا نداریم..
قربونت
بای

اربابیران چهارشنبه 23 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:31 ق.ظ http://inja2022.blogfa.com

من هم خسته ام. کلافه ام و بی حوصله اما کسی نیست که به من مرخصی بدهد. نیاز به یک ماهی ریکاوری دارم. اما همه چیز میخواد لهم کنه!

همه عادتهایی دارند. زندگی با عادتها تعریف میشود. نظم یعنی عادت و زندگی امروز در عین بی سر و ته بودن نظم دارد... عادت دارد

من مستقیم هستم؟ تو چطور؟

اگه اومدی برگه مرخصیت رو من امضا کنم بدون که امضا بلت نیستم!!!!
تو چته؟؟؟ هنوز همون مسئله؟؟؟ میفهمم چی میگی!!!
توی این دنیا هیچ کس به هیچ کس مرخصی نمیده!!! ریکاوری که دیگه بماند!!! تیریپ سوختن و ساختن از همه بهتره!!! اگه بتونی به بیخیالی بزنی هم که دیگه محشره!! فقط از له شدن فرار کن!! نمیشه باهاش مبارزه کرد!!

عادت ها آگاهی انسان رو مختل میکنن!!
تا خلاف عادتی رخ نده تو به همون نظم یا عادتی که میگی پی نمیبری!! انسان آگاه مرتکب خطا نمیشه!!! و همین آگاهی و هشیار بودنه که در طی عمل باعث موفقیت میشه!!

من همین بغل پیاده میشم!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد