خر ید

وااااااااااااااااااای! من چقدر این اکبر آقا رو دوستش دارم.....

امروز خسته و تشنه و گشنه داشتم از جلو مغازش رد میشدم...دیدم دستش زیر چونشه نشسته پشت صندوق... یکدفعه در ذهنم این جرقه زده شد که  اینجا سوپر هست و احتمال داره توش یه چیزی پیدا بشه که گرسنگیم رفع بشه ... رفتم تو مغازه! نمیدونستم چی میخوام... سه ساعت با دقت  هویجوری دور و ورم رو دید زدم! انقدر طول کشید که یادم رفت برا چی اومده بودم تو مغازه! .. بهد اکبر آقا گفت : بفرمایید؟ چیزی میخواستی؟؟!! هااان!!!   دیدم ضایست بگم نمیدونم چی میخوام! یه دفعه چشمم به cd خورد! زود یه چند تا فیلم همینجوری برداشتم!( اصلا نمیدونستم این فیلما چی به چیه!!یه چند تا ایرانی برداشتم و چند تا خارجی!)  بعد  اکبر آقا گفت همین؟؟  گفتم نه! یه چند تا بسته شکلات هم گرفتم و زووود زدم بیرون!!

تو راه که داشتم برمیگشتم خونه  تازه فهمیدم چی خریدم!!  من کلا فیلم ببین نیستم!! دوست ندارم! یعنی سالی یه فیلم به زور میبینم...  رسیدم خونه!  چماق به دست همه خانواده رو نشوندم  گفتم باید بشینین فیلم ببینین!!!! من تنهایی  حوصله ندارم ببینم!!  (خب چی کار کنم! پولشو داده بودم! به زور هم که شده باید میدیدم دیگه!!! ) حالا اونا فکر کرده بودن بعد یه عمر من رفتم فیلم خریدم   چی چی هست ... زهی خیال باطل!!!

عججججب فیلمی بوووودا!!!  یعنی انصافا هر کی ندیده زود بره از زیر سنگ هم که شده پیدا کنه !!! از دست ندینا!!    کارگردانی، موضوع، بازی ، بازیگر و....  حرف ندااااشت!!!!!!!!!  قلقک رو میگم! اصلا هم لگن نبود!!!  اصلا هم درپیت نبود!!  ... ولی نمیدونم چرا  تا آخر فیلم من به تنهایی  اینجوری بودم    بودم و بقیه یه نیگا به من میکردن اینجوری بعدش یه نیگا به فیلم میکردن  اینجوری ... اصلا بعضیا  بلد نیستن ابراز احساسات کنن!!! اه اه اه!!!  متاسفانه احساساتشون قاطی کرده بووود!! من نگرانم برا خانوادم!!  در موقع خنده اشک بر رخسارشان جاری بوود...

اصولا من توی فیلم پیشنهاد کردن خیلی موفقم!!!  یه بار هم دوستام رو کشوندم بردم سینما فیلم معادله! بعد دیگه نمیگم  چی شد...(متاسفم که خاطرات تلختون زنده شد! هر چی خاک اون مرحومه بقای عمر شما باشه)  حالا اگه فیلم میخواین  یا قصد خرید کردن دارین من پایه ام!! جون داداش تعارف نداشته باشینا!!

پ . ن : اکبر آقا سوپر مارکته محلمونه! سن پدر بزرگ پدر پدر جد قلقلک میرزا رو هم داره!!!! خیلی هم دوست داشتنیه! دوسش هم داررررم!!

---------------------

امروز بعد از این همه وقت ( دقیقا سه روز و سه ساعت) من موفق شدم برم حممووووم!!!  شکل روغن نباتیه نیم جامد  کپک زده شده بودم!!

یه ۲ ساعتی تو حموم بودم! اومدم بیرووون!!  سوووت و کففففففف و جیییییییغ !!!   به همه محل فهموندم که من الان یک عدد گیلاس تمیز هستم  و دیگه میتونم بدون همراهی مگس ها به زندگی ادامه بدم ...

بهدش که از پز دادن خسته شدم و دل همه رو سوووزووندم،رفتم مثل دختر خانوم های گل و پاکیزه و مو تمیز  و دلبر و اینا موهام رو سشوار کشیـــــــدم.. خشک کـــــــــردم... خوکشل کردم!!!  بعد دیگه در همین حد!! بیشتر نشد!  چرا که دیری نپایید که روزگار چهره بیریختش رو بر من نمایان ساخت ...  تازه موهام خشک شده بووود که از ته ته دلم  فریاد کشیدم : پروردگارا! بارالها!!!  آخههههه چرا؟؟!!...... جل الخالق!! قبلنا  موهام زود چرب میشد! ولی نه دیگه انقدر زود!!  حداقل یه دو سه ساعتی موی تمیز داشتم!!!  موهام از قبلش هم چرب تر شده بووود!!! ایندفعه انگار کله ام از تو خمره روغن مایع خارج شده!!!  و دوباره صدای ویز ویز مگس ها به گووووش میرسید!!!

خداوند باره دگر نشانه ها را بر من عرضه داشت و مسیرم به حمام افتاد!!   ناگهان چمشم حقیقتی تلخ را کشفید!     هی زیر دوش که بودم میدیدم این شامپو کف نمیکنه ها! ولی پیش خودم میگفتم موهام انقدر کثیفه که کف رو خنثی کرده!!    بهد با این کشف بزرگ ملتفت شدم که به جای شامپو  ، نرم کننده به موهام زدم!!!!  و عیب از موهام نیست!! خدا رو شکر  که هیچ عیب و ایرادی ندارم!!

--------------------

هر روز توی مسیرم یه دختر بچهه از این دست فروشا هست که میاد  التماس میکنه از من خرید کنید.. منم میپیچونمش و راهم رو ادامه میدم...   امروز  با یه مظلومیت و معصومیتی  اومد گفت: چسب میخری؟؟!!  گفتم نه!!  گفت: آخه چرا!!! تو که هر روز مییگیی نه!! خب یه بار بخر دیگه!! (انقدر این صحنه و لحنش دلخراش بود که توصیه میکنم  افراد ضعیف القلب  این چند خط رو نخونن)... یه جوری تو چشام نیگام کرد که آه از نهادم بلند شد!!  یه ذره دیگه ادامه میداد مثل اینا که شیر فلکه چشمشون نشتی داره ، شروع میکردم  همون وسط خیابون به آبغوره گرفتن !!  احساسات لطیفم خرم کرد یه چندین تا بسته چسب خریدم!!  همش هم از این رنگی رنگیاست!!!   هم اکنون مفتخرم که این همه چسب دارم !!!!   تو رو خدا تا مامانم ندیده من باز آت آشغال خریدم هر جاتون زخمیه بیارین من چسب کاری کنم اینا تموم بشه!!.... الان یاریه سبز میخوام!!! آبی هم بود مورد نداره..

-------------------

هیییییییی!!آخ جووووووون!!!!!!   این همه جوووراب خریدم!! 

 جون شما هر کی دلش نسوخت بگه که فندک بیارم!!  دل نسوخته کسی بیرون بره ناراحت میشما!!

 

------------------

یه چند روزیه الکی الکی خوشم!! یعنی زیادی خوشم!!  همش  اینجوریم    

مثلا دارم  وسط خیابون راه میرم! تو تخم چشم ملت نیگا میکنم  هر هر میخندم!!   ......

کسی پیشنهادی برای رفع این مشکل نداره؟؟!!!!!!

نظرات 43 + ارسال نظر
ورود 13- ممنوع/شرکت در جایزه 800دلاری پنج‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:03 ق.ظ http://www.dvp.mihanblog.com

وبلاگت بسیارجالب ومفید بود شما هم به ما سربزنید اگر برایتان ممکن میباشد وبلاگهای من را در لینکستان خود قرار دهید تا زیر سایه شما نسیمی به ما بوزد و بازدیدکنندگان شما گوشه چشمی به وبلاگ ما داشته باشند پیروز باشید به امید روزی که وبلاگهای من باعث شادی و امید شما دوست عزیز شود=>


http://www.dvp.mihanblog.com
گنج7دریا
http://www.mamno-13.blogsky.com
ورود 13- ممنوع/شرکت درجایزه800دلاری

اربابیران پنج‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:19 ق.ظ http://inja2022.blogfa.com

من هم حال نمیکنم فیلم تکی ببینم! اما دیگه اینقدر قاطی نیستم!

راستی موهاتو کپنی نمیکنی؟

توی بازار بزرگ یه دکه بنکداری چسب بزنی بد نیست!

جوراب مردونه نداری؟

برای رفع مشکلت خودتو بذاری جای من حله!!

الان یعنی من قاطیم؟؟؟؟؟؟ باز تو چشم من نیگا کردی پشت سرم حرف زدی؟؟؟؟؟؟؟؟!! هااااااااااااااااااااااااااان!!!
نه عزیزم!! ما فقط روغن زیتون کپنی داریم!!
همین سر کوچه هم یه بساط پهن کنم همه چی حله!! به یک فروشنده با سابقه و مورد اعتماد نیازمندم!!
درهمه!! سوا کن! جدا کن...
تو کجایی!؟؟ خودمو باید کجا بذارم؟؟ تو رو کجا بذارم؟؟

لیمو بانو پنج‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:24 ق.ظ http://www.limoooyi.blogfa.com

سن پدر بزرگ پدر پدر جد قلقلک میرزا . . . جون عمه ی من راس می گی؟!!
اسم فیلمه رو می یومدی هم بد نبوداااااااااااااا!
عکساتو برو بدجور دارمت!
یه چن تا جوراب می خریدی !

عمه خانم جونش به سلامت! حالش چطوره؟؟!! سلام برسون ( الان حواست پرت شد دیگه!!!)
اووومدم!! تو اگه با دقت میخوندی هم بد نبودا!!
کجا برم؟؟!! چرا همه منو دارن میفرستن دنبال نخود سیا!!
چند تا؟؟؟!!

م ی ث م پنج‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:15 ق.ظ http://mrblue.blogsky.com

سلام ~~~
فیلم قلقلک رو دیروز دیدم ! واقعآ از اینکه این همه هنر و طنز اجتماعی و بازی خوب و اینا تو یه فیلم خلاصه شده بود جا حزززز ( با این ح؟ - با این ز؟) کردم.
من به روزم . البته اغراق میکنم که اینکه اینجوری ۱ ۲ ۳ ۴ی بنویسم بعد از اینکه اینجا یع بار اونجوری خوندم واسه همون این دفعه حوس کردم ۱ ۲ ۳ ۴ی بنویسم . البته این اسمش تقلید نیست، اسمش .... الآ دقیقآ کلمه ی مناسبی به ساد ندارم ×ـ×

سلام...
تبریکککک میگم به این همه فهم بالای تو!!! منم خیلییی حظ ! کردممممممممم!!!
اومدم! سر زدم..
تقلید چیه بابا! اصلا کپی پیست کن!! کی به کیه!! اینجا که بی صاحبه!!
ولی اینجوری آدم میخواد بنویسه خیلی راحت تره!! برای خواننده هم بهتره! تکلیفش معلومه!

سحر پنج‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 03:07 ق.ظ http://cold-hell.blogfa.com

هه هه هه رفته فیلم خریده.. آخه مگه مجبوری بشر؟ جای اون فیلمای ضایه و قلقلک و نمیدونم چی چی دو تا چیپس می خریدی میخوردی حال میکردی واسه خودت ..
این همه جوراب مال توئه؟ احیانا میخوای بوتیک بزنی و اینا ؟
چه رنگایی
به به
آب دهنم سرازیر شد
بیا جمع کن اینو..
موهای منم دقیقا همینجوره.. ولی ۱ روزه چرب میشه. ای حرص میخورم.. دوره من همیشه پر از مگسه..
آخه ۳ روز ۱ بار میرم دوش
ها؟
هیچی دیگه
همینا
فعلنیاش

هه هه هه! حالا من یه بار تو عمرم رفتم فیلم خریدمااا!! اینم به جای تشویقته؟؟!!٬
انقدر چیپس و پفک و آت آشغال میخورم که اون روز نخوردم معدم سورپرایز شد!!!
به نظرت انقدر جوراب برای راه اندازی بوتیک خووبه؟؟!!! کار و کاسبی میگیره؟؟
یه کاسه بگیر زیرش! پر که شد سر بکش!! حیفه!
مگس کش خوب سراغ نداری؟؟!!! از این تقلبیا نمیخواما!
قربونت..

اقلیما پنج‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:53 ق.ظ

سلامممم
دختر تمیززززز!! خوفی ؟؟
خوش به حالت چقده جوراب.حالا اینا رو خریدی یا عکسه؟؟؟؟
خوش باشی.
راستی بهم نگفتی کودوما رو بخونما؟
فعلا بای تا های

سلاااام
دست رو دلم نذار که رویای تمیزی رو باید به گور ببرم!!
من خووفم! تو خوفی؟؟
اونا رو خریدم! اینم عکسه!
گفتم دیگه! زیر همون کامنتت جواب دادم!!
برو تا های بعدی...

نینا پنج‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 04:51 ب.ظ http://viana65.blogfa.com

سلام گیلی جونم
در مورد مسئله اخر اگه راه حلی داری به منم پیشنهاد کن چون میبینی تنها دارم تو خیابون میرم یه دفعه یاد ی خاطره میافتم غش غش میخندم میبینی تورو خدا

سلاااام عسیسم
خب تو مساله ات با من فرق داره! من یاد خاطره هم نمیفتم! همینجوری میخندم!!
ولی تو اگه یه بار ذهنت رو فرمت کنی و همه چی رو از اول بریزی توش درست میشه!! خووب میشی!

میلی پنج‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 04:59 ب.ظ http://shym.blogsky.com

وایییییییییییییییییییی من جوراباتو دوس ندارم این خرس چوچو لوهه خیلی خوشملههههههههههههههههههههه میخواااااااام :دییییییییییییییی

خوبی گیلاس جونم؟؟؟!!

گیلاس نگو بلا بگو تنبل تنبلا بگو موی کثیف روی سیاه ناخن دراز واه واه واه !! <-- این اشعار قبل از رفتن تو به حموم بود حالا بعد از حموم ---> گیلاسیه ریزه میزه ببین چقد تمیزه :دییییییییییی

میگم گیلاس منم دلم رحمم ولی من ازشون چیزی نمیخرم بهشون چنتا فحش میدم ازم میترسن دیگه نزدیکم نمیان :دیییییییییییییییییییی !! ولی کوچولو دلم براش سوخت اگه باز دیدیش بش بگو شماره حسابش رو بده من براش پول واریز کنم (غششششششششششش)

میگما من یاریه قرمز دارم میخوای؟؟ صورتی چی؟؟ زرد؟؟ بنفش؟؟؟ نارنجی؟؟ (غششششششششششش)

خوب برم دیگه !!

راستی منم آپم !! ببخشید دیر اومدم پیشت درگیره درس بودم!!

تاتا

نههههههههههههههه!! اون خرس کوچولوهه مال خودمه!!! نمیشه تو دوسش داشته باشی!!!! تو فقط جورابا رو ببین!!!!! ( حالا که تو خوت نمیاد میرم انقدر جوراب میخرم و عکسشو میذارم اینجا که تو بالاخره دلت بخواد!!)
خوبم میشی جوونم!!

خندهههههه!!!
اینا همش علائم دل رحمیه زیاده که تو داری!!!!! اصلا نگران نباش که داری در مورد خودت اشتباه میکنی!!!
چه شما با کلاسین!!!! شماره کیف پول خودم رو هم بدم؟؟؟؟

مگه مهد کودکه!!!! یاری که بچه بازی نیست!! برو بگو ولیت بیاد!!!

الان همه عالم و آدم فهمیدن که من به تو سر زدم!!!!! خدا بگم چیکارت نکنه که هولم کردی!!!

بای بای

زهرا پنج‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 06:35 ب.ظ

کجایی گیلاسی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

تووووووی جووووب!!!!!
بالا سر شما!!!

مهدیه پنج‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:33 ب.ظ

الکی خوش بودن هم خوفه اکشال نداره!!!!!!!!!!
اپیدم یه سر بزن

منتظر بودم تو جایز اعلام کنی! خیالم راحت شد!
سرم رو کوبیدم!

آقا موشه جمعه 11 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:46 ق.ظ

سلاااااااااااااااااام
چطوری عسیسم ؟؟
چه خبراااا ؟؟
ببینم واسه من چی خریدی رد کن بیاد !!
آخ جون فیلم ببین من سالی یه فیلم زوری میبینم اسه همین ذوق مرگ میشم بزار ببینیم ببینم تخمه هم داریم بیار خوب چقدش رد شده زود باش تعریف کن !!

خدا مرگم بده تو رفتی تو کار فیلمو اینااااااااااا
خوب حالا یه چند تا از اون فیلم باحالات بده ببینیم !!
آفرین ببینم اون تو که گریه نکردییی :دی
سلام حسنی :دی
حالا ماه شدی اَ اَ
خوب حالا که تمیز شدی بووووس تا دیروز که نمیشد یک متریت اومد (غششششششششششششش)
گیلی خوبه حالا به جای نرم کننده یه چیز دیگه نزدی به سرت وگرنه ......(سووووووووووت)
گناه دارن بخر ازشون مگه تو دل نداری مگه تو قلب نداری
مخصوصا این دخترا من که دلم میسوزه !
ببین دل منو شکستن میشه با چسبات بچسبونیش اصلا درست میشه اونوخ ؟؟!!!!!!!!
واااای جوراب کدومشو واسه من خریدی ؟؟؟ هیچ کدوما (بغض)
میخوام فردا برم خرید هستی ؟!!!!!
یه سایت توپ سراغ دارم جنساش عالیه بریم اونجا خرید
راستی مگه تحریم نبودم من باز دباره چرتو پرت نوشتم :دیییییییی
راستی جواب اون کامنتتا آف گذاشتم
اصلا میخوام تایید کنم واسه صلاحیت عقلمون خوبه ((=

گیلی من دارم از فضولی میترکم اگه واسم تعریف نکردی همچیو که چی شده ایشاالله به حق پنج تن (منو تو مرجانو میلی نگین ) سه سوسک گنده بیفته تو لباست :|

سلااااااااااااااااااااااام
خیلی خوووووبم عسسسیییییسم
تو چطوری؟؟!!
خیلی خبراااااااااااااااااا
برای تو پنیر خریدم!! دوست داری؟؟!! اگه نمیخوای گیلاسی بخرم!
موووشی میبینی؟؟اینا همش تفاهمههههه!!!!! بشین برات تعریف کنم!!!!
به گروه سنی تو نمیخوره!! چند سال دیگه نشونت میدم! بووس
کدوم توووو؟؟!! من تووویی نبودم به خدااااااا
بوووووووس! چقدر هم تا دیروز تو فاصله ات رو حفظ میکردی!!!! خدا رحم کنه!!
خدا به جوووونیت رحم کرد مووووشی! وگرنه یه عمر مجبور بودی مو بکاری!!!!
مگه من جیگرکی دارم که دل و قلوه داشته باشم؟؟؟
آخیییی! تو رو که میشناسم! اصلا دختر میبینی دلت تیکه تیکه میشههههه ! فقط هم برای ثوابشاااااا!!!! از طفولیت تا کهولیت خیر بودی!!!
دل تو با اون چسبا درست نمیشه!! جنسش نا مرغوبه!! باید با میخ به هم وصلش کنم!! بذار چکشم رو پیدا کنم...
همششششش رو برای تو خریدم!!! اون صورتیه خووبه؟؟!!! یه چند تا گل گلی هم جدید خریدم که عکسش رو بعدا میزنم! اونا هم برای تو...
بغض نکن!!! ببین چقدر به فکرتم!!!!!!
فردا؟؟!! نه!! فردا قرار دارم!
بذار برنامم رو ردیف کنم! اگه جای خالی موند بریم خرید!
تحریمممم تموم شد!! گفتم که همه چی حله!!!
منم جواب اون آف رو آف گذاشتم!
نههههههههههههه!!! موشی تو رو خدا هر کاری میخوای بکنی بکن غیر از این یه کار!!! صلاحیت عقلمون به جهندم!!! جون گیلاسی خر نشی این کارو بکنی!!!

پس من تا اطلاع ثانوی لباس نمیپوشم که در امان بااااشم!!
به جون پنج تن قضیه خیلی سکرته!!!!!

نگین جمعه 11 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 03:42 ب.ظ http://ariai.blogsky.com

سلاااامممممم
خدا این اکبر جونو ازت نگیر
(خندههههههههههههه)
ببینم اکبر آقا مگه سوپری محل نیست
فیلمش دیگه کجا بود؟
عجب اکبر آقایی دارین شما...ه پیشرفته است (خنده)(نیش)
من اگه بخوام برم فیلم بگیرم حتما تورو همراه خودم میبرم که کمکم کنی
نیست هر دوتا آخر شانسیم
آخرش فکر کنم فیلمه هندی بهمون بدن (خنده)
ایشالا تو و اکبر آقا به پای هم پیر شین (بوووسسسسس)
خیلی خوچحال شدم وقتی فهمیدم به تفاهم رسیدین
ایشالا همیشه خوشبخت بشین
قدر همدیگه رو بدونین که به هم میاین (خنده)
غششششششششششششششش
آفرینننن..
ما الان کلی ذوق مرگ میباشیم که تو تمیز شدی (خدایا شکرت)
من جا تو بودم دوباره نمیرفتم حموم (تنبلم خودتی)
خنده
بیا چشباتو بده به من
نیست من همیشه خودمو میکوبونم به در و دیوار واسه همین فچ کنم نیازم بشه (نیش)
ببین دو کلمه میگم
کوفتت بشه (جورابارو میگم)
آخیشششششششششششششششش
راحت شدم
اهههههههههههه راستی
خوبی؟ (سوت)
هوارتا بوسسسسسسسسس

سلااااااااااااااااااااام
میبینی نگین؟؟؟؟ این موشی همش به خدا میگه که اکبر جونو از من بگیره!!!!! حسوووووده!!! حالا اگه گذااااشت!!!
بابا تمام سوپرای تهرا دیگه الان فیلم دارن! حداقل توی منطقه ما و جاهایی که من دیدم اینجوری بوده!!! آدرس بدم؟؟
من لپ اپ میخرم خوش شانس ترم تا وقتی فیلم میخرم!!

اکبر آقا که پیر هست! دعا کن جوون بشه!!

تو حرفای خصوصی دیگران رو چرا گوووش میدی؟؟؟ ما داشتیم ۲ تایی یواشکی حرفامونو میزدیم! دهه!
نگیییین دیگه پاتووووو بکش بیروووناااااااا

اتفاقا خودم هم که جای خودم بودم دوباره نرفتم حموم!! آخه همون شب ۲ بار رفتم سهمیه آب هفتم مصرف شد!!!

برای تو باند و گچ و عصا باید بخرم! چسب به جاییت نمیرسه!

خدا رو شکر که حسادتت مجالی برای بروز یافت..
اااااااااااااااااا راستی خوبم!!

هزار تا هوار تا بووووووووووووووووس

نینا جمعه 11 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 05:39 ب.ظ http://ninna-tv.blogfa.com

سلام میدونی من خیلی بچه ی بدیم یک هفته بود بهت سر نزده بودم عجب بچه ی بدیم ببخشید خوددم دارم خجالت میکشم راستی فکر کنم ما تفاهم زیادی داریم(خدارو شکر)منم یه چند روزیم الکی خوشم خداکنه همیشه همینجوری خوش باشیم راستی اکبرآقا؟؟؟نگفت....؟؟؟ چیپس نخریدی؟؟؟ من امروز خل بیدم

سلاااام
بچه بد منم که توی این یه هفته که تو نبودی این همه آپ کردم!!!
چشمک
الکی خوشی برای آدم خوبه! البته اگه توی اتاق تنها بشینه!!

اکبر آقاااا چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ !!
چیپس هم میخرم! نگران نباش! من نمیذارم بهم بد بگذره!!!
چه تفاهمییییییی

شاذه جمعه 11 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:58 ب.ظ

سلیم!
من این پست را نخوانده بیده بیدم. اونوقتم که اومدم خبر فتح یه صفحه ی دیگه وبلاگم رو بدم دو تا بچه داشتن رو سرم می پریدن و می خواستن کامی بازی کنم. الان دیگه همشونو نشوندم جلو یانگوم و خودم اومدم با خیال رااااااااحت خوندم! آیییییییییی من الان دلم آتیش گرفته. راستی اون چسب رنگیاتم می خرم. مال دختره رو هم می خرم. این بچه های من عشقشونه که یه خراش میلیمتری بیفته رو دستشون اینا چسب بزنن. مخصوصاً اگه رنگیم باشه که فبها المراد.
اوف چقد حرفیدم!

سلوووم
الهییی! اون دو تا بچه رو از طرف من لپشونو بکش..
خدا این یانگوم رو از شما نگیره!! مامان من به چه سلاحی متوسل بشه؟؟ من که ۱ قسمت یانگوم رو فقط دیدم!!
اگه بهش نیاز داره با بهره میفروشم!!!!!! من کلا تو کار خیرم...
اختیار دارین!!!
قربونت.

خرس قهوه ای شنبه 12 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:02 ق.ظ

خوبه حالا یارو سی دی داشته که تو یه چیزی بگی! وگرنه لابد اگه دم دستت دبه ترشی بود مشت می کردی توش می گفتی گل کلم می خواستم!!
فیلم ببین برات خوبه! یکم زندگی مردم و می بینی یاد می گیری غیر از گیلاس بودن میوه های دیگه ای هم می شه بود :دی
چرا اونوقت سه روز و سه ساعت بود حموم نرفته بودی؟ هان هان هان؟؟ هی من می گم بوی گندیدگی میادا! پس بگو ی گیلاس گندیده اینجاها ولو بوده :دی
تو هی خرید کن وقت کردی خوب؟ :|
عکسه باز نشد!
من یه راه حل دارم! بیا بریم با هم تو تخم چشم مردم نگاه کنیم هر هر بخندیم :دی

خندههههههههههههه
غشششششششششششششش
وای دختر از دست تو! مردم از خنده!!!!

مگه زندگی مردم میوه فروشیه؟؟!! آیا؟؟

خرج زندگی زیاده!! فکر کردی بابای من چقدر در میاره که بخواد خرج آب هم بده!!!!! جیره بندیش کردیم!!

خب!
دیگ به دیگ میگه روت سیا!!

بعدش که باز شد!!!

پایه ام!! کجا قرار بذاریم؟؟؟!!

خرس قهوه ای شنبه 12 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:04 ق.ظ

یا خداااااااااااااااااااااااااااا! تو اینهمه جوراب خریدیییییییییییییییییی؟ :((((((((((((((((((((((((((((( من از حسادت منفجر شدم چسبیدم به سقف! خدایا چرا این گیلاسه انقدر خونش رنگی ترهههههههههههه :(((((((((((((((((((((((((((( من جوراب می خوااااااااااااااام! از اونایی که وسطشون یه خرس نشستهههههههههه :((((((((((((((((((((((

خرسییییییییییییییییییییییی
تازه کارگر اومده بووود در و دیوار رو تمیز کرده بووود!! الان همه جا خرسی شدهههههه دوباره

خونه تو چه رنگیه؟؟؟ مال من بنفشه!!! دلت بسوووووزه بازم!
بیخووود!!! اون خرس رو کسی حق نداره ببینه!!! فقط جوراباشو باید ببینین...

مسیح شنبه 12 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:52 ق.ظ http://www.shasooka.blogfa.com

سلام
خوش بحالت که تو سوپر محلتون سی دی میفروشن !!!!
و بازم خوش بحالت که این همه جوراب داری . من تو عمرم این همه جوراب نداشتم . اصلا یادم نمیاد جوراب پام باشه . تو برف و سرما همش با پای لخت راه میرفتم . طفلکی من . یه جوراب بده به من .
و بازم دوباره خوش بحالت که الکی خوش هستی . من که فعلا الکی غمگینم .
یه راهنمایی به من بکن بلکه به راه راست هدایت بشم .

سلام!!
خب میگم اکبر آقا یه شعبه هم تو محل شما بزنه!!! گریههههههه بغضضضضضض گریهههههههه اشککککککک فین فین
اصلا همه جورابام مال تو!! ببین من چه مهربونم!!! دیدی؟؟؟ خب چشتو وا کن ببینی دیگهههههههههههه

بپیچ به راست!!!

دنیا رو سخت نگیری خودش بهت میخنده! لازم نیست تو بری دنبالش.. به خیلی چیزای کوچیک توی روزمره میشه خندید و غم رو انداخت تو ماشین زباله شهرداری...

آقا موشه شنبه 12 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:59 ق.ظ

من گردو میخواااااااااااااااااام
سلام سلام گیلی تمیز خوشکلم
راست میگی اینا تفاهمه ببینم اصلا تفاهم چیه !!!!!! همونی که منو تو داریم ؟!
خوب تعریف کن ببین همین الان نشون بده خوب الان من بزرگ شدم نیگا چه بزرگم
آره واقا خدا رحم کرد
میدونستم تو اصلا بی احساسی قلب نداری زبون
جونه تو فقط واسه ثواب وگر اصلندش منو چه به دخترا سووووووت
پس زود باش پس کو این چکششششششششش
راست میگی ایووووووووول ببینم اون خرسه هم ماله منه بوووووس
میسیییییی
قرار داری؟؟؟؟؟؟!!!!!!! با کی قرار داریییییییی
تو روز روشن قرارررررررررررررر داری
یعنی برا من جا نداری !!!!!! منو نمیبری !!!!!!!
چرا یهو تحریم تموم شد من راضی نیستم به تو هم حق دادم
ببین آف هات نیومد واسه من !!!!!!!!!!
نه بابا نمیکنم
پس ایشاا... همیشه یا سوسک بیوفته تو لباست
خندهههه پس حالا سرما میخوری بهت میخنیدم آخه خودت گفتی بخواریارو جم کنم خندهههه
خوب باش نگوووو

بذار ببرمت دندونپزشکی... بعدش برات گردو هم میخخخرم!!!!
سلاااام سلااام موشی جووونم
دوباره کثیف شدم!! چشمات شوره اصلا..

اونی که من و تو داریم که یه چیز دیگست!! تفاهم اونیه که بقیه دارن و ما در به در دنبالشیم!!!!
بزار وجب کنم ببینم چند تا بزرگ شدی!!!!!! موشی خوب غذا نمیخوریااااااااااااااا!!!
خب معلومه قلب ندارم!! قلبم پیش تو دیگه!!
همیشه گفتم که خدا خییییرت بده مادر!! تو نباشی این دخترا همه تلف میشن!!!!!
یه دقه بلند شو!!! نه ! جووونه من بلند شو!!! ... ایناهاش!! سه ساعته نشستی رو چکش!!! w-:
نههههههههههههههه!!!! دست به خرسه بزنی میکشمت!!! اون خرسه فقط فقط مال خودمه!! از همه هم بیشتر دوسش دارم!! حتی از تو!!!!!

بووووووووووووووووووووووووق( قرار؟؟؟!!) بووووووووووووق


گفتم که! تو به خودت نگیر!.. این آدما انقدر پررو هستن که هر چی به حرفشون اهمیت بدی یه جور دیگه میخوان سوارت بشن!!! یه چند روزی بد اذیت شدم!!!!!! بعدش که من کوتاه اومدم فکر کردن واقعا حرفشون به یه جا بنده و خبریه که من جدی گرفتمشون!!!! یه جور دیگه تیکه ها رو اومدن بالا!! ولی راهش اینه که هر کاری دلم میخواد بکنم! بقیه رو هم دایورت کنم به....!!!! خووولاصه اینکه حال همه گرفته شد!!!! با زبون بی زبونی همه نشستن روی صندلی خودشون!!! من با کسی شوووخی ندارم که بخواد پا رو دمم بذاره!!

آف به درک!! به اندازه هزار تا آف این چند روز کامنت گذاشتم!!

نه دیگهههههه!! الان یه گرمای دیگه وجووودم را در بر گرفته!!! سوووووووووووووت

نمیگمممم تا از فضولی بترکی ...

ز.د شنبه 12 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:44 ق.ظ

دیروز از شمال برگشتیم...دلتم اصلا نسوزه ایفتیضاح مریض شدم......امروزم دانشگاه کنفرانس داشتم اما نرفتم...استاده خفم می کنه!!!!!!!!راستی به اکبر آقا سلام برسون...فعلا

به سلامتی... سوغاتی چی آوردی؟؟؟؟
نه فعلا دلم نمیسوزه ... دارم دل میسوزونم...
خب بگو خفت کنه! خودم مجوز دفنت رو امضا میکنم! مشکلی نیست...
بروووووووووووو!! تو اکبر آقا رو از کجا میشناسی؟؟؟؟ سلام تو رو به پسرش میرسونم!!!!! خودش نهههههههههههههههههه
قربووونت

خانومی شنبه 12 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 07:53 ب.ظ http://www.khoneye-ma.blogfa.com


سلام گیلاسی شاد و شنگول جونم چطوری خوفی؟
وای وای دختر اون فیلمای چرت چیه رفتی براش پول دادییی؟!!!!!!!!!!!
قلقلک!!!!!!!!
اون ماجرای نرم کننده هه خیلی باحا بود دختر مگه تو قبل از اینکه شامپو بزنی چشاتو

میبندی که توش کف نره؟!خب نگاه کن چی داری میمالی به موهات!!!!!!!!!
looooooooooooooool
واااااااااااااااااای اون همه جوراب داااااااااااااری خوش به حاااااالت چه قدرم خوشکل و

خوش رنگن من دلم سوووووووووخت خیلی خیلی فندکم احتیاج نداره !


سلاااااام سلاااام عسیسسسم
چرت و پرت؟؟؟!! اهانت نکناااا!!!! از هالیوود دزدیده بودم!!

من از بچگی چشم و گوش بسته بودم!!! باور نداری؟؟؟

مطمئنی سووووخت؟؟!!! ته دیگ نه!! بذار قشنگ بسوووزه!! خیالم راحت باشه؟؟؟
خدا رو شکر...

کفشدوزک بدون کفش شنبه 12 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:09 ب.ظ http://www.eham.blogfa.com

سلاممممممم ...... شطوری گیگول جونمممممممممممممم؟؟

کژایی بابا ؟؟ کلیییییییی یه عالمهههههههه میس یووووووووووووووووووو

ببخشید ..من نگرفتم موضوع رو ... اکبر آقا بقالی داره ؟؟ بعد تو بقالیش سی دی داره؟
یا اکبر اقا سی دی میفروشه بعد توش خرت و پرت و شکلاتم داره؟؟


نیششششششششششش


منو روووووشن کن

خندههههههههههههههه


جدی قلقلک رو گرفتی؟؟

خندههههههه

من حدودا روزی 5تا فیلم میبینم ولی عمرا اگه بهم 2000000 تومنم بهم میدادن زیر این خفت نمیرفتم

خندهههههههههههههههههه

واییییی ... معامله رو نگوووووووو.... واقعا شر و ور تر از اون من ندیدم

خندههههههههههه


عسیسم؟؟؟

میشه یه فیلم به من پیشنهاد کنی؟؟؟ آخه نیس ماشالله سلیقه ت مافوق تخیللیه ... واسه همون
خندههههههههههههه


در مورد موهاتم بگم که واقعا موزه لوور پاریس تو رو کم داره ... نه به خاطر داشتن موهای چربت
به خاطر ای کیوی بالا

خندهههههههههههههه


........

خوش به حالت که دست فروشای شما حداقل یه چیز قابل استفاده میفروشن ...
منو بگو که اندازه کل قرآن از این دعاها دارم

گریهههههههههههههه

خاله خاله یکی از ما بخر

گریهههههههههههههه

مااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

20تا جوراب؟؟؟

به خدا تو عتیقه ای............

این همه جوراب یه شکل؟؟؟

کریههههههههههه

ماماااانننننننننننننن....
گریهههههه


خندهههههه

عزیزم ... الکی خوش؟؟؟ چند روز؟؟

تازه شدی مثه من

خندههههههههه

بیخیال ...

میشه ساده بود و خوش بود ........ ولی به شرطی که به کسی لطمه نزنه

اوکی؟؟؟؟

شاد شاد باشییییی عسیسممممممممممممممممممممممممم

راستی شاید اگه وقت شد از اون لوگوها ...گیلاسشو برات درست کنم

من دیکه برم. زیاد فک زدم.

بوووووووووووسسسسسسسسسس تفیییییییییییییییییییییییییی

بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس تفففففففففففف

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام خوبم کفگووووول جوووووونم
من که همین جاااام! تو کجایی؟؟؟
چرا بند و بساط ما رو ریختی به هم!!!!!!! کامنتدونیم هنگ کرد از بس کش اووووومد!!!!!!وجودت زیادییییییییی احساس شد!!!!!!!!!!!!!!!
بوسسسسسسسسسسسسسس

من چقدر باید توضیح بدماااااااااااا!
ببین توی تهران بعد از اون طرح قاچاق فیلم و فیلم از روی پرده دزدی و این مزخرفات، الان همه سوپر مارکتا فیلم دارن!!!!!!!!!
الان روشن شدی یا ولتاژ رو ببرم بالا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


جدی قلقلک رو گرفتم!!! تازه اسم بقیه فیلما رو نگفتم!!!!!! سووووووت

خب ببین من چون حدودا ۵ سال یه بار یه فیلم میبینم برای همین ۲۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ تومن دادم قلقلک رو دیدم!!!!!!!

ولی من شر و ور تر هم دیدم!! قلقلک رو دست کم نگییییر!!!!

نه دیگه!! من الکی که به کسی فیلم پیشنهاد نمیدم!!! باید ازش اول بیگاری بکشم!!!!

الان موزه لوووور به تو بیشتر نیاز داره!!! امروز با من مکاتبه داشتن گفتن فعلا تو برو تو نوبت...
خب چرا اندازه کل مفاتیح دعا نمیخری؟؟؟؟؟ گنجایش مفاتیح بیشتر از قرآنه!! خدا به همه خیرین خیر عاجل بده!!



نه دیگه!!!!!!!!! این یکی رو گولتون زدم!!!!!!
همش یه شکل نیست!! اون طرفش طرح داره! ولی اینطرفش که ساده بود عکسش قشنگ تر میشد!! خودتون تشخیص بدین که طرح هر کدوم چیه!!!
حالا تو هم جوراب میخوای؟؟؟؟

خندهههههههههههههه

این جمله ات خیلی فلسفی شداااااا
آره!!!! ولی بعضیا خودشونو میندازن وسط و ناخواسته بهشون ضربه میزنی!!!


وایییییییییییییییییییییییی!! دنیا جوووونم یه دنیا ممنون!!!
باورم نمیشههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هنوووووز!!
دوست جونت نوشششش جووونت!! همه سوغاتیات هم نوش جووووونت!!
تو چقدر خوبییییییییییییییییییییییییییییی

تفففففففففففففففففففففففففففففففففف
تففففففففففففففففففففففففففففففففففففف
بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

شاذه شنبه 12 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:15 ب.ظ

گیییییییییییییییلاسسسسسس بدو بیا اول بشو:)

گریهههههههه!! دیر رسیدم!! میدونم!! اول نشدم!!

کفشدوزک بدون کفش یکشنبه 13 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:43 ب.ظ http://www.eham.blogfa.com


سلیممم گیگولمممممممم

بوسسسسس تففففففففففففففففففففففف !!!

اومدم یه ماچ تفی بدمو برمممم... نیشششششششششش

سلاااااااااام کفگوووووولی جوونم
ماااااااااااااااااااااااااااااچ آبدار
دریافت شدددددددددددددددددددددد

الهام یکشنبه 13 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:28 ب.ظ

عزیزممممممممممممممممممممممممممممممم......فدات بشم منم دلم برات تنگیده عزیزم...............ببخشید از این به بعد بیشتر می یام بهت سر می زنم
بوسسسسسسسسسسسسسسسسسس




فدات

الهام جان وقتی میگم دلم برات تنگ شده منظورم این نیست که اینجا بهم سر بزنی!!!!
تو واقعی هستی!!! مثل بقیه اونا!!!
نمیدونم....
فقط میدونم دلم برای همتون تنگ شدههههه
بووووس

نگین دوشنبه 14 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:14 ق.ظ http://ariai.blogsky.com

سلامممم گیلاسم
نیگا کنننننن
دلم برات تنگ شدههههههههههههههه بود
الان اومدم وا شد !!
خوبی گلم؟
اگه یه خرده دیرتر میام پای بی معرفتی نذار
الان دو روز بود تو نت نیومده بودم
واسه همینه دیگه
خوبی؟
چه خبررر؟
میگم بیا با موشی بریم هی برنامه بریزیم
یه خرابکاری بکنیم یه خرده بخندیم (نیش)
بیا خبرم کن چیکار کنیم

سلاااااااااااااااام سلام نگین جوونم
کجا رو نیگا کنم؟؟ کوووووشی؟؟
منم هویییییییییجووور
مرسی! تو چطوری عزیزم؟؟!
بی معرفت که هستی!! توش حرفی نیست! ولی ایندفعه رو حالا میبخشم!!! نیشششش
تو اصلندش کجایی که این همه نت کم میای؟؟؟ هان هان هان؟؟؟؟؟

خفففر که...
این موشی الان خودشم گم شده!!
تو اول اونو پیداش کن!! بعد بریم یه برنامه بریزیم!!
خراااابکاریش خوووب باشه ها!!!!
میام حالا...

لیمو بانو دوشنبه 14 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:46 ق.ظ http://limoooyi.blogfa.com

آهان. ببین! خونده بودم! اما فکر کردم همون سینما بردی فقط! دیگه نمی دونسسسم همون کوفتو باز گرفته‌ی برای خانواده هم اکران کنی‌ی‌ی‌ی!

آهان!!
ببین من فکر میکنم بازم اشتباه خوندی!!!
شایدم من انقدر بد نوشتم که منظورم معلوم نیست!!
بیخیالش!!!

شاذه دوشنبه 14 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:18 ب.ظ

جو شریف چه جوریاس مثلاً؟ من شنیدم همشون خرخونن.

خب درست شنیدی!! همشون خرخونن!!

بیتا دوشنبه 14 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:33 ب.ظ http://www.bitaee.blogfa.com

سلام.. گیلاس جون همه ی این جورابا مال خودته؟
منم دلم ازینا می خوااااد.. در ضمن اون فیلمایی که دیدی خیلی هم باحال بودن اما بقیه تو رو درکت نمی کنن.. تو باید کشف بشی تا همه بفهمن چه فیلم شناس ماهری هستی... بقیه همش به تو حسادت می کنن که نمی تونن مثل تو باشن اونوقت مخسرت می کنن باور کن!!
گیلاسی من تا چند روز دیگه آپم .. این چند وقته هم بی اینترنت مونده بودم.. چه کنم دیگه.. فعلا خداحافظ

سلام عزیزم..
نه! نصفیش مال اکبر آقاست!!
الان تو داری زیر پوستی مسخره میکنی؟؟؟ هان؟؟ هان؟؟
میام پیشت حتما!! ... چقدر بد!!..
قربونت ..

کفشدوزک بدون کفش دوشنبه 14 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:19 ب.ظ http://www.eham.blogfa.com

اهم اهم ... !!!


اه ببخشید ... انگار اشتباه اومدممممممم

غشششششششششششششششششششششششش

بله اشتباه اومدییییییی
wc زنانه در بغلی است نقطه

غشششششششششش
بوووووووووس

آقا موشه دوشنبه 14 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:49 ب.ظ

تو که هنوز گیلاسی گل من :دی
بووووس
ببین من گم نشدم امشب سرم شلوخه الانم باید همین الان برم فردا میام هفشتا کامنت میزارم
نگییییییییییییییییین من هستمممم نیگا منوووووووووووووو
قربونت عزیزم فعلا

تو تاحالا حرف راست از من شنیدی؟؟ فکر کردم عاقل شدی دیگه... :دی
بووووس
خودم هم از اول زیاد امید نداشتم که بتونی گم بشی! ولی بالاخره در ناامیدی بسی امید است!! نبود دیگه!!
چهههههههههههه خبره!! کامنتودنی مجانی گیر آوردی میخوای سوء استفاده کنی؟؟
نگین نیگاااش نکن! منو ببین!! ( غیرت)
( چشمک)
قربونت

ّبشری سه‌شنبه 15 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:27 ق.ظ http://boshraa.blogsky.com

سلام
واااااااااااای چقده جورااااااااااااابببببب.... منم می خوااااااااااام. منم عاشق جوراب و جوراب خریدنم اونم اییییییین همه :(( :((
ببینم همشو یه جا خریدی یا انبار کرده بودی از چندین سال پیش تا حالا :دی
به نظر می رسه یکی از رنگی مورد علاقت تو جراب خاکستری باشه درسته ؟ ;)
آخ آخ اون خرسه اون وسط چه کیفی می کنه.... نمی شد منم اون وسط بشینم :دی

سلاااااااام
دیگه دیر اومدی همشو شوووور دادم!۱ از اون روز تا حالا خواستگار جورابام زیاد شده!!
نه بابا! همشو یه جا خریدم! رفتم دیدم نمیتونم انتخاب رنگ کنم! همه رنگاشو برداشتم!
خاکستری؟؟؟؟ نههههههههه! اصلا! من رنگای شاد دوست دارم! ولی یه وقتا اون رنگی ها هم لازم میشه دیگه!! آدم باید همه رن
گ داشته باشه..
اگه میتونی سایزت رو کوچیک کنی دفعه دیگه تو رو میذارم اون وسط!!

buyadipexa جمعه 12 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:56 ب.ظ http://buyadipexonline.wackwall.com/

http://buyadipexonline.wackwall.com/ Buy Adipex Online

enoprescription شنبه 13 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:59 ق.ظ http://buymeridiaonlinenoprescription.wackwall.com

http://buyphenterminewithoutaprescription.wackwall.com Where to buy phentermine without a prescription
http://sideeffectsofphentermine.wackwall.com Side effects of phentermine
http://cheap+phentermine+without+prescription.wackwall.com Cheap phentermine without prescription
http://buymeridiaonlinenoprescription.wackwall.com Buy meridia online no prescription
http://freecasinoonline.wackwall.com free casino online
http://viagrawithoutprescription.wackwall.com viagra without prescription
<a href="http://buyphenterminewithoutaprescription.wackwall.com"> Where to buy phentermine without a prescription </a>
<a href="http://sideeffectsofphentermine.wackwall.com"> Side effects of phentermine </a>
<a href="http://cheap+phentermine+without+prescription.wackwall.com"> Cheap phentermine without prescription </a>
<a href="http://buymeridiaonlinenoprescription.wackwall.com"> Buy meridia online no prescription </a>
<a href="http://freecasinoonline.wackwall.com"> free casino online </a>
<a href="http://viagrawithoutprescription.wackwall.com"> viagra without prescription </a>

linuxhelpet سه‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:00 ق.ظ http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14692

http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14691 buyambien
http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14692 buylevitra
http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14693 buyambien
http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14694 buynaproxen
http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14696 buylorazepam
http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14697 buyoxycodone
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14691"> buy ambien </a>
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14692"> buy levitra </a>
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14693"> buy ambien </a>
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14694"> buy naproxen </a>
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14696"> buy lorazepam </a>
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14697"> buy oxycodone </a>

nuxhelpnetu سه‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 04:02 ق.ظ http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14705

http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14698 buy artemis
http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14700 buy lipitor
http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14701 buy cialis
http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14702 buy diflucan
http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14705 buy oxycontin
http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14706 buy phentermine
http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14707 buy lexapro
http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14708 buy meridia
http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14710 buy fioricet
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14698"> buy artemis </a>
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14700"> buy lipitor </a>
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14701"> buy cialis </a>
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14702"> buy diflucan </a>
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14705"> buy oxycontin </a>
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14706"> buy phentermine </a>
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14707"> buy lexapro </a>
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14708"> buy meridia </a>
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14710"> buy fioricet </a>

netwforums سه‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 06:04 ق.ظ http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14723

http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14713 buy topamax
http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14716 buy valtrex
http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14721 buy toprol
http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14723 buy viagra
http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14724 buy xanax
http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14725 buy tramadol
http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14726 buy vicodin
http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14712 buy vicodin
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14713"> buy topamax </a>
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14716"> buy valtrex </a>
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14721"> buy toprol </a>
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14723"> buy viagra </a>
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14724"> buy xanax </a>
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14725"> buy tramadol </a>
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14726"> buy vicodin </a>
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14712"> buy vicodin </a>

duduhrened سه‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:52 ب.ظ http://www.kaboodle.com/buying_generic_cialis

Nice Post ! www

eridiaton سه‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:34 ب.ظ http://www.kaboodle.com/order_ambien

http://www.kaboodle.com/order_ambien order ambien
http://www.kaboodle.com/diflucan150mg diflucan 150mg
http://www.kaboodle.com/buy_meridia_online buy meridia online
<a href="http://www.kaboodle.com/order_ambien"> order ambien </a>
<a href="http://www.kaboodle.com/diflucan150mg"> diflucan 150mg </a>
<a href="http://www.kaboodle.com/buy_meridia_online"> buy meridia online </a>

uGNVyxMZM چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:24 ب.ظ http://www.kaboodle.com/phentermine375mg

http://www.kaboodle.com/phentermine375mg phentermine 37 5mg
http://www.kaboodle.com/where_to_buy_phentermine where to buy phentermine
<a href="http://www.kaboodle.com/phentermine375mg"> phentermine 37 5mg </a>
<a href="http://www.kaboodle.com/where_to_buy_phentermine"> where to buy phentermine </a>

kabodfrgz پنج‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:17 ق.ظ http://www.kaboodle.com/order_fioricet_online8

http://www.kaboodle.com/order_fioricet_online8 order fioricet online
http://www.kaboodle.com/order_acomplia_online8 order acomplia online
<a href="http://www.kaboodle.com/order_fioricet_online8"> order fioricet online </a>
<a href="http://www.kaboodle.com/order_acomplia_online8"> order acomplia online </a>

dfahahrth پنج‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 05:14 ق.ظ http://www.kaboodle.com/order_arimidex_online8

http://www.kaboodle.com/order_arimidex_online8 order arimidex online
http://www.kaboodle.com/order_levitra_online8 order levitra online
http://www.kaboodle.com/order_adipex_online8 order adipex online
http://www.kaboodle.com/order_cialis_online8 order cialis online
http://www.kaboodle.com/order_nexium_online8 order nexium online
http://www.kaboodle.com/order_diflucan_online8 order diflucan online
http://www.kaboodle.com/order_naproxen_online8 order naproxen online
http://www.kaboodle.com/order_lipitor_online8 order_lipitor online
http://www.kaboodle.com/order_lorazepam_online8 order orazepam online
<a href="http://www.kaboodle.com/order_arimidex_online8"> order arimidex online </a>
<a href="http://www.kaboodle.com/order_levitra_online8"> order levitra online </a>
<a href="http://www.kaboodle.com/order_adipex_online8"> order adipex online </a>
<a href="http://www.kaboodle.com/order_cialis_online8"> order cialis online </a>
<a href="http://www.kaboodle.com/order_nexium_online8"> order nexium online </a>
<a href="http://www.kaboodle.com/order_diflucan_online8"> order diflucan online </a>
<a href="http://www.kaboodle.com/order_naproxen_online8"> order naproxen online </a>
<a href="http://www.kaboodle.com/order_lipitor_online8"> order_lipitor online </a>
<a href="http://www.kaboodle.com/order_lorazepam_online8"> order orazepam online </a>

withdrawalsd شنبه 20 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:30 ب.ظ http://www.quizilla.com/poems/10365437/vicodin-without-prescript

http://www.quizilla.com/poems/10365264/diflucan-150mg-no-prescription-cheap-diflucan-200-mg diflucan 150mg no prescription
http://www.quizilla.com/poems/10365290/diflucan-pill-diflucan-brand-name diflucan pill
http://www.quizilla.com/poems/10365309/generic-toprol-xl-toprol-nightmares generic toprol xl
http://www.quizilla.com/poems/10365380/buy-vicodin-without-memberships-vicodin-withdrawal-symptoms buy vicodin without memberships
http://www.quizilla.com/poems/10365423/generic-for-vicodin-vicodin-withdrawal generic for vicodin
http://www.quizilla.com/poems/10365429/lortab-versus-vicodin-gabapentin-and-vicodin lortab versus vicodin - gabapentin and vicodin
http://www.quizilla.com/poems/10365437/vicodin-without-prescription-vicodin-prescription-approved-online-questionnaire vicodin without prescription
<a href="http://www.quizilla.com/poems/10365264/diflucan-150mg-no-prescription-cheap-diflucan-200-mg"> diflucan 150mg no prescription </a>
<a href="http://www.quizilla.com/poems/10365290/diflucan-pill-diflucan-brand-name"> diflucan pill </a>
<a href="http://www.quizilla.com/poems/10365309/generic-toprol-xl-toprol-nightmares"> generic toprol xl </a>
<a href="http://www.quizilla.com/poems/10365380/buy-vicodin-without-memberships-vicodin-withdrawal-symptoms"> buy vicodin without memberships </a>
<a href="http://www.quizilla.com/poems/10365423/generic-for-vicodin-vicodin-withdrawal"> generic for vicodin </a>
<a href="http://www.quizilla.com/poems/10365429/lortab-versus-vicodin-gabapentin-and-vicodin"> lortab versus vicodin </a>
<a href="http://www.quizilla.com/poems/10365437/vicodin-without-prescription-vicodin-prescription-approved-online-questionnaire"> vicodin without prescription </a>

radingsoftware یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 04:21 ق.ظ http://stocktradingsoftware.wackwall.com

http://stocktradingsoftware.wackwall.com/ stock trading software
http://oriental+trading+co.wackwall.com/ oriental trading co
http://define+insider+trading.wackwall.com/ define insider trading
http://american+slave+trading+sex.wackwall.com/ american slave trading sex
http://futures+trading.wackwall.com/ futures trading
<a href="http://stocktradingsoftware.wackwall.com/"> stock trading software </a>
<a href="http://oriental+trading+co.wackwall.com/"> oriental trading co </a><
<a href="http://define+insider+trading.wackwall.com/"> define insider trading </a>
<a href="http://american+slave+trading+sex.wackwall.com/"> american slave trading sex </a>
<a href="http://futures+trading.wackwall.com/"> futures trading </a>

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد