):

 

احتمالا اون موقعی که  خدا داشته شانس رو تقسیم میکرده  من توی دستشویی بودم!!!

تصمصم دارم دفعه دیگه که متولد شدم  همون اول این سهمیه شانسم رو  از خدا  بگیرم و سفت با چنگ و دندون بچسبم! بعدش برم دنبال هر نیاز مبرمی که دارم!!  شاید اینجوری  به جای شانس توی زندگی اون چیزی که در WC  پیدا میشه٬ نصیبم نشه !!

~~~~~~~~~

همه آدما روز به روز پیشرفت میکنن!! 

 البته من هم میکنم خب! 

 مثلا با کلی تلاش از دوره هخامنشی رسیدم به دوره قاجار! شایدم زمان مرحوم رضا خان!! این خودش جای تقدیر داره!!

دیده بودین این خانمای قدیمی ( چادر چارقد به سر!) میرفتن سبزی بخرن  از کجاشون پول درمیاوردن؟؟!!  یه قرون از گره گوشه  چارقد میکشیدن بیرون.. دوزار  از تو جوراب کشف میشد.... بقیش رو هم  از یه جاهای دیگه شون در میاوردن!!!!!!!!!!!!!!!!

الان منم همینم!!! میخوام به ملت پول بدم باید همه هیکلم رو  چند بار بتکونم  تا ببینم از کجام پول میریزه بیرون!!!!  

راه حل:

رفتم  یه کیف پول خوکشله  جدید خریدم که به ذوق اون هم که شده گول بخورم و پول هام رو مثل آدم بذارم تو کیف!!!  الان کی داره فکر میکنه که مشکلم اینجوری حل شد؟؟!!!    ساده ای عمو جون!!! 

همچنان باید موقع پول دادن  خودمو جلو آدما بتکانم!   کیف رو هم قاب میکنیم میزنیم به دیوار!!!

~~~~~~~~~

به یه بچه ای میگم چی دوست داری؟؟!!  

میگه:  اول پلو      بعد ماکارونی      بعد مامان بابام!

چرا میخندی؟؟!!  یعنی الان خودت با این سنت خیلی فرق کردی؟؟!!!     جداً ؟؟!!!

 هممون همونیم که بودیم!

فقط دیگه  رومون نمیشه اینو بگیم!! 

بالاخره اینم فایده عقله که بعضی وقتا مجبورت میکنه  خجالت بکشی!!

~~~~~~~~~

۵شنبه  مهمون داشتیم...

اولش خداوند رحم نمود و ما   مجبور به استفاده از  واژه  " جهنم و ضرر " نشدیم و  فطریه این همه آدم٬ آویزون گردنمون نشد!! یکی نیست بگه  شب مشکوک به عید  کی گفته شما مهمونی کنین!!!!

بعدش هم خدا بساط  رحمش رو برچید و مثل دفعات پیشین که این چند وقته مهمان داشتیم حالمان بسی  خیلی زیاد بابت موضوعی گرفته شد و  منتظر نشستیم تا آخرین مهمان پایش را از پاشنه در بیرون بگذارد و بعد  که رفت  نشستیم  حالا زار نزن کی بزن!!  تا بالاخره  چشممان سرویس شد  و  شیر فلکه اشکمان بسته شد!!!

خیلی بده که آدم نتونه حتی بگه چه مرگشه!!!  

و بدتر اونه که مجبور باشی به زور سیلی  ظاهرت رو خوب نگه داری!!!

مثل همون وقتی که خوابت میاد و  نباید بخوابی!!!  بعد  با چشم باز  خواب میری!!!!

این گریه حداقل غرور خودت رو برای خودت میشکونه!!  بعد احساس میکنی خودت میفهمی داری چی میگی!!  

......

......

~~~~~~~~~~

دچار یه نوع خودسانسوری شدم

تا وقتی نتونستم خودسانسوری  رو سانسور کنم باید برم قاطی آجرهای دیوار...

شرمنده..

~~~~~~~~~~

مغزم به اپیلاسیون دائم نیاز پیدا کرده

البته شاید موقت هم جواب بده......

~~~~~~~~~~

گرما به خوبی میتونه حریف انجماد باشه

اما اون چیزی که مهمه پیدا کردن دمای ذوبه!!

کمتر و بیشترش تاثیر مطلوب رو نداره!!!

~~~~~~~~~~

توی این هوایی که آدما به لباس پشمی روی آوردند...

هیچی تنم نیست...

فشارم هم پایینه...

اما دمای کوره ذوب آهن رو دارم!!

دارم میسووووووووزم!!

نظریه تب رو قبول کرده بودم چون...

فکر نمیکردم  عصبی باشه!! 

اما هست

~~~~~~~~~~

همیشه از پاییز بدم میومده و میاد...

مخصوصا وقتی به اینجا هاش میرسه!!!

~~~~~~~

 

 

عید همگی پیشاپیش  مبـــــــــــــــــــارک باشه

 

 

~~~~~~~~~

پ . ن : توی کامنتهای پست قبل همه اومدن گفتن آپ هستیم و بیا و اینا...میام حتما! ولی ممکنه یه کم طول بکشه... نه حس تو نت چرخیدن هست و نه وقتش و نه...

 

نظرات 28 + ارسال نظر
نقش خیال جمعه 20 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:04 ق.ظ http://kelkekhial.blogsky.com

سلام...گیلاس خانوم...خیلی باحالیااا...خواستی اونورا هم بیا...از این به بعد هم رفتی دستشویی زیاد نمون...زود برگرد...

سلام
خودتی!
میام حتما
زیاد ؟؟! اگه سرعت نور هم داشتم به سهمیه نمیرسیدم..

اربابیران جمعه 20 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:57 ب.ظ http://inja2022.blogfa.com

باز تو تو دستشویی بود! من که از روز قبل زنبیل گذاشته بودم دم باجه تقسیم شانس که رسیدم گفتن تموم شد!

کیف پول رو هم بیخیال خدا جیب رو واسه همین کارا داده!

من شخصا هنوزم ماکارونی و پلو رو از مامان بابا بیشتر میخوام! عقل هم ندارم!!

تو مثل اینکه کلا با مهمون مشکل داری؟ نه؟ یه راه تضمینی هست که چند بار امتحانش کردم! : جلوی دهن لق ترین فامیل ادای یه مریضی بد واگیر... مثلا ایدز رو در بیار!!

سانسور نکن!... مغزت هم با این کارا جواب نمیده!

اون قسمت گرما رو هستم! حرفت خیلی فلسفیه! جدی میگم! فکر کنم خودت ننوشته باشیش!

عید تو هم مبارک باشه

راستی به ما سر بزن (-:

مال شما باجه داشت؟؟!! چه باکلاس..چقدر با مال ما فرق داشته!
آخه مانتوم هم جیب نداره! باید بذارم تو جیب شلوارم! بعد فکر کن وسط خیابون من بخوام از جیب پشتی شلوارم پول پیدا کنم!! خیلی خوف میشه!!! تازه بیشتر وقتا تیرم به سنگ میخوره و چون رندوم پول میذارم باید برم سراغ محلی دیگر!
عقل نداری که ماکارونی و پلو میخوای!! این همه چیز بهتر!! مثلا گیلاس!!
هیچ تضمینی وجود نداره!!
خودم رو یا سانسور رو؟؟!!
شاید جواب داد!
من وقتی قاطی میکنم از این فلسفه بافیا زیاد میکنم! جدی نگیر!! از قدیم گفتن که همه فیلسوفا کم دارن!
مبارک
سر زدم!

ز.د جمعه 20 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:14 ب.ظ

منظ جونم تا چند وقت پیش خوب بودیا!اصرار نکن که عمرا نمیام خونتون مهمونی دو روزه دنیا ارزششو نداره انقد حرص بخوری(حالا جدی نگیر من اگه تلپ نشم چی کار کنم)

چرا راه دور میری !تا چند لحظه پیشش هم خوب بودم.. با شما که مشکلی ندارم .. قدمتون روی فرش.. هر موقع خواستی بگو به فاطمه میگم تنها تلپ بشه(چشمک)

خرس قهوه ای جمعه 20 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:28 ب.ظ

قربونش بشم که دلش گرفته :*
کیف پولت و بده من! من مورد مصرفشو دارما :دی
آخه دیوار اتاقم خالیه =)))))

فدات.. بوس
نخیرم! ماااال خودمه! به تو هم نمییییییدم! ( زبون درازی)

نگین جمعه 20 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:40 ب.ظ http://ariai.blogsky.com

سلام گیلاسم
خوبی گلم؟
چطوری؟چرا اینقدر آشفته و ناراحتی؟
این حرفا چیه میزنی
حتما شانس داری
مطمئنم
اگه نداشتی که تا الان نتونسته ودی مقومت کنی (میدونی که چی میگم؟)
تو پول کجات میکنی
من که فهمیدممممممممممممممم (خنده)
یادمه وقتی دبیرستان بودم منم همینکارو میکردم
چخده میخندیدیم
زشته کیفه پولتو بردار ..جلو یارو نمیشه که ...!!!
نه...عقلم اتفاقا به من میگه خجلت نکشم اون کاری رو میخوام بکنم
چیکارت کرد مهمونه
باز مهمون اذیتت کرد
بگو بیام بکشمش
الهی بمیرم واسه گیلاسم که ناراحته (گریه)
خودسانسوری رو بذار کنار
لطفا
گرما فایده نداره
همون نقطه ذوب پیدا کردن خوبه
پیداش میکنی
تب کردیییییی؟ (ناراحت)
مثله خودمی
میدونی که منم از پاییز متنفرم
عیده توام پیشا پیش مبارک باشه

سلام نگین جون
خوفم
یعنی تو هیچ وقت اینجوری نیستی ؟!!
شانس دارم! ولی سهمیه ای که به نام من بوده رفته تو جیب یکی دیگه! کارت سوخت دیدی؟؟!؟؟؟
فکر کنم فقط تو فهمیدی! حالا چی فهمیدی؟؟؟؟! ( چشمک)
چی کار میکردی؟؟!! .. ای بی آبرووو
ببین دیگه سر شدم! الان جلو یارو همه چی میشه!!
مطمئنی اونی که میگی عقله؟؟!!
آره نگین! یه لیست مینویسم بیا همه رو بکش! بالای لیست هم اسم خودته!( گربه هنوز جلو چشممه!)
نمیخواد تو بمیری! خودم میام میکشمت! !
در حال سانسورش هستم... فعلا باید بذارم کامل لود بشه
نقطه ذوب رو پیدا کنیم که چی بشه؟! میخوای بذاری تو جهیزیه عمت؟؟!!
تب؟! نمیدونم! فقط داغم
بزن قدش! پاییز بده..
مبارک

بیتا جمعه 20 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:36 ب.ظ http://www.bitaee.blogfa.com

سلام گیلاسی خانوم.. بابا نمی تونستی یکم تحمل کنی ؟؟
یکم سختی تحمل می کردی تشریف نمی بردی دستشویی اونوقت تو هم الان شانس داشتی!!!( یه جوری از شانس حرف می زنم انگاری این من نبودم که سر کنکور سراسر گند خورد به تمام روحیات و همه چیم)
خوب دیگه به ما هم سر بزن همین دیگه کاری نداری؟؟؟
راستی ما هم امروز خودمون رو توی خونه زندانی کردیم که یه وقت فطریه مون نیفته گردن کسی...فعلا بای بای

سلام
خب امر واجب بود اون موقع! ولی دفعه دیگه مجهز میرم توی صف!( با پوشک و پنپرس و هر کوفت و زهر مار دیگه ای که لازمه!)
خیر ببینی مادر! ولی اگه گردن کسی هم بیفته خوبه هاااا!!!

شاذه شنبه 21 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:16 ق.ظ http://shazze.blogsky.com

سلام گیلاس جان
عیدت مبارک!

نبینم دلت گرفته باشه. باز چی شده؟ اگه خواستی برام بنویس

سلام شاذه جونم
عید تو هم مبارک
میگیره دیگه! اصلا هم حرف توی کله اش نمیره!‌میخوام ردش کنم یکی دیگه بگیرم... با ماجرای اون دفعه نیمه مرتبطه .. قربونت عزیزم

اربابیران شنبه 21 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:31 ق.ظ http://inja2022.blogfa.com

فکر کنم باید تو هم به عنوان یک بزرگ اسکل ثبت بشی! آخه با چشم بچه چی کار داری!!

تو کلا خاطرات مارو باور نداری؟ نه؟ میگم اثبات شده حافظ و جلال و خیلیای دیگه اسکل بودن قبول کن دیگه

تو و اون رفیقت لیمو بانو که مارو کشتین با این فرهنگ لغتتون! اون کتابو بهش میگن مرجع! یعنی لازم نیست همیشه کنار دستت باشه!

آی دی هم واست گذاشتم اما یه ماه دیگه صبر کنی من و هادیران هویتمونو لو خواهیم داد!

این برنامه رو نباید بهت میگفتم تا سورپرایز بشی اما گفتم و متاسفانه دکمه بک اسپیس من خرابه!!

این یعنی اینکه ثبت شدم؟؟!! آخه چشمش جون میده برا اینکه تا آرنج دستتو بکنی توش!
حالا انقدر اصرار داری یه کاریش میکنم!
تودبستان بودی دیکته چند میشدی؟؟! اصلا درسی به این نام رو تا حالا پاس کردی؟؟!!! بعدشم میگم دیکته( املاء) نه اینکه دایره المعارف!!!
فمیییییییدی؟؟؟؟!!
یعنی یک ماه دیگه ماجرا هاتون تموم میشه؟؟!! این کاری که شما انجام دادین یه ایده بهم داد.. این مدل که شما مینویسین خیلی سخته.. یعنی جونتون بالا میاد اگه بخواین تا چند ماه دیگه ادامه بدین... بعدشم عمراً بیشتر از یک سال ادامه پیدا کنه( البته امیدوارم دوام و استمرار داشته باشه).. بعدا بهت میگم
فک کردی من یادم میمونه؟؟!! هر موقع برنامه رو اجرا کنی من سورپرایز میشم! نگران نباش..

نگین شنبه 21 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:39 ب.ظ http://ariai.blogsky.com

سلام
خوبی؟
چه خفرررررر؟
اقا من نمیخوام آپ کنم
چی میگی تو اصن؟
ها؟
هاااا؟
هان؟

سلام
خوفم
هیش خفر
خب آپ نککککن!!! تنبل تنبل تنبل
من میگم : خیلی تنبلییییی

گیلاسی شنبه 21 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:34 ب.ظ http://www.gili.blogsky.com

همه رو ول کن اون پولی که از تو سوتین خانومها در میاد بچسب !! ای برکت داشت (؛

ای گفتییی‌!!!جون تو هر چی بالا پایین کردم که همینو بنویسم نشد! فقط یه اشاره کردم که دیگه هر کی تیزه بگیره! خوب شد گفتی که اینجام مونده بود!!!!!
ای برکت داشتا! مخصوصا وقتی خیس عرق میشد!!

اقلیما شنبه 21 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 08:17 ب.ظ

سلام
بینم چه جوری می شه اون جارو اپیلیدی کرد؟؟؟؟
خوش باشی.
عیدت مبارک
فعلا بای تا های

سلام
درست حرف بزن عزیزم! از اینجا بچه رد میشه فکر میکنه حالا تو میخوای کجا رو با اپیلیدی پاک سازی کنی!!! خوبیت نداره!! پشت سرمون حرف در میارن ! بعدشم من میخوام با موم اپیلاسیون کنم! در مورد این موضع خاص فک کنم فقط همین جواب بده!!
عید تو هم مبارک

لیمو بانو یکشنبه 22 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:12 ق.ظ http://limoooyi.blogfa.com

سلامَلکم. منتظر می مانیم تا بلکَم حالتان جا بیاید به حق همون پول‌هایی که در زمان قاجار از جاهای خاص در می‌آمد و گاهی یا شاید هم بیشتر وقتا خیس و چروک بود. 4 نقطه 2 دی !

خدا صبرتان دهد که این مقدار میخواهید انتظار بکشید!!!
آری! یادت است صغری خانوم؟؟!! چه دورانی بووود...

لیمو بانو یکشنبه 22 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:12 ق.ظ http://limoooyi.blogfa.com

سلامَلکم. منتظر می مانیم تا بلکَم حالتان جا بیاید به حق همون پول‌هایی که در زمان قاجار از جاهای خاص در می‌آمد و گاهی یا شاید هم بیشتر وقتا خیس و چروک بود. 4 نقطه 2 دی !

مسیح یکشنبه 22 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:43 ب.ظ http://www.shasooka.blogfa.com

سلام
نمیخوام زیاد حرف بزنم
فقط گفتی که از پاییز بدت میاد اما یادت باشه که :
پاییز همان بهاری است که عاشق شده است ...
مهربان باش و مهربانی کن

سلام
جون گیلاس زیاد حرف بزن! هنوز قهری؟؟!! بابا من که چیزی نگفتم..
بهار رو هم دوست ندارم! همچنین عشق! بنابر این پاییز..
مهربون هستم! نمیبینی؟؟!!

نگین یکشنبه 22 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:46 ب.ظ http://ariai.blogsky.com

سلااااممممم خوبی گلم
گیلاسی من چطوره؟
خوب نشدی؟
گیلاسی به خودت سخت میگیری
تو همون گیلاس کوچولویی
دلم برات تنگ شده
شیطون
چرا نمیای اذیتم کنی ؟ (گریه)
دخمله بد
تو یاهو هم پیدات نمیکنم
گیلاسی حرفه خوبی رو زده دیگه
منظوره منم پول از همون جا در میومد توام که فهمیدی من چی میگم
خوب میگفتی (نیش)

سلام نگین جون
دارم میخوبم!
حالا میام تعریف میکنم
مطمئنی کوشولو ام؟؟؟
منم دلم تنگیده..
نگیییین میاماااا!!!!!!!
حس یاهو و چت و مت هم نبود
منم فهمیدم دیگه!! انگار خوشت اومده!!!

مسیح دوشنبه 23 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 08:55 ق.ظ

سلام
چرا بی معرفتم ؟؟؟؟؟
مگه چیکار کردم که خودم خبر ندارم ؟؟؟
من که گیج شدم
خواهشا بگو چی شده
منتظرم

هیشی! هویجوری
بگذریم..

مسیح دوشنبه 23 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:00 ق.ظ

یادتم باشه اگه باهات قهر بودم بدون اینکه خبرم کنی که آپ کردی بهت سر نمیزدم .
زندگی درگذشت سر گذشت آرزوهاست ...

اووکی!
بزرگواری نمودید...
خدابیامرزش..

اربابیران دوشنبه 23 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:33 ق.ظ http://inja2022.blogfa.com

بنا به فرموده اصلاحات صورت گرفت. دلیل تاخیر خستگی و تنبلی بود.

خدا خیرتان دهاد!!

شاعر غزل درد دوشنبه 23 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:41 ق.ظ http://ghazaledard.blogfa.com

سلام.من همیشه به یاد شما هستم.با اشعار جدیدم به روز کردم.یادی از ما هم کنین

چشـــــــــــم

بانوی ماه دوشنبه 23 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:56 ق.ظ http://banooyemah.blogsky.com

سلام موفق باشی

باشـــــــه

عطر نعنا دوشنبه 23 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 06:14 ب.ظ http://golpone.blogsky.com

پاییز قشنگه گیلاس جون...به شرطی که به رازش پی ببری

راز چیه؟؟!! پاییز چیه؟!! شرط چیه؟!! فارسی حرف بزن بابا!

نگین دوشنبه 23 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 07:08 ب.ظ http://ariai.blogsky.com

سلام گیلاسم
خوبی؟
خیلی بدی
دلم واسه شیطونیات تنگ شده خوبببب
نمیخوای آپ کنی؟
خوب شووووووووووو ( گریه )

سلام نگین جونم
خب یه چند روز درگیر بودم نمیشد اینجا باشم..
ژود ژود میام!!
خیالت راحت باشه! جیره اذیت کردن تو رو هم گذاشتم کنار که به موقعش بهت بدم..
آپ هم میکنم..

نقش خیال دوشنبه 23 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:01 ب.ظ http://kelkekhial.blogsky.com

سلام...گیلاس جونی...راستشو بخوای من هر وقت گیلاس می‌خورم ...دل درد میگیرم...نمیسازی بهم...
ممنون که اومدی...از تعریفت هم کمال تشکر...احتیاج نیست سرعت نور داشته باشی.. آهسته و پیوسته بیای به همه چیز میرسی...بازم می‌آی پیشم؟؟؟؟!!!!
یا حق

اتفاقا من دل درد نمیگیرم!! چه تفاهمی پســــر!!
من دلم میخواد سرعت نور داشته باشم!! کسی مشکل داره؟؟!!!!
میام پیشت..

آیدا سه‌شنبه 24 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 06:05 ب.ظ

شانست پیش منه
بیا بگیر

جدا؟؟!!
آدرس بده بیام..

اربابیران چهارشنبه 25 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 08:26 ق.ظ http://inja2022.blogfa.com

بابا یه آپی چیزی...

خب حالا! چرا میزنی ...

اقلیما چهارشنبه 25 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:45 ق.ظ

سیلام
خوفی؟
چرا نیستی؟
چرا آپ نمی کنی؟
اصن زنده ای؟!!!!
فعلا بای تا های

ســــیلام
فکر میکنم مرده ام!!!!
تا های

مسیح چهارشنبه 25 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:26 ق.ظ

سلام
من هنوز اون سوالی رو که کردم جوابشو نگرفتم
یه چیزی که میگی تا آخر بگو
توی کامنت خصوصیم بگو چی شده ؟؟؟

سلام
یه سوء تفاهم بود رفع شد!
بیخیالش ..
چیز خاصی نیست که بخوام خصوصی بگم! بعدشم کلا عمومی بهتره!!
بگذریم..
امروز هوا چطوره؟؟!!( چشمک)

الهام شنبه 28 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:32 ب.ظ


سلام منظ جونم.....فک نکنی من اینهمه دیر نظر دادمیعنی دیر اومدمااااا......یه بار آقا یک مظر طولانی نوشتم اما همش پرید.....خلاصه این طوری....
می گم این که خوبه تو من کارت دانشجویی مو می ذارم تو جیب پشت شلوارم.....بعد فک ک دم در دانشگاه باید درش بیارم و نشونش بدم....یه صحنه ای یه هاااااااا.... . ..
راستی اگه از اون کیف ÷ول خوگشلت استفاده نمی کنی بده به من....نیـــــــــــــــــــــــــــــــــش!!!!
می گم تو که تو هر پستت از مهموناتون بد می نویسی نکنه ما هم اون شب اومدیم خونتون می خواستی سر به تنمون نباشه؟؟؟؟!!!!ها؟؟؟
در مورد کرمایی شدنت هم باید بگم تازه شدی مثه من.....لای برف هم که می خوابم عرق می کنم...........:(
بد هم اینقده از این پاییـــــــــــــــــــــــز بد نگو...یه چی بهت می گما..............اصلاًشک کردم که تو مهری هستی...!!!
یه اس ام اس هم برات....فدات:::
نتایج ماه رمضان امسال:نه بردیا ,نه هستی,زنتو بچسب دو دستی!!!!.نیــــــــــــــــــــــــش


فهلاً بابای

من از این فکرا نمیکنم!!!!!! ( چشمک) ( سوت)
اتفاقا من پولام رو همون جاها میذارم! فکر کن وسط اتوبان باید درش بیارم!!! و...
اگه شده بندازم دور میندازم! ولی به تو نمیدم!!!( زبون درازی)
من از مهمون بد نمینویسم! عاشق مهمون و رفت و آمدم! ولی بعضیا آدمو میسوووووزوونن! نمیدونی که!! شما ها فرق داشتین! همتون گلین!!!
منم همینم!!! همش دارم میسوووووزم!!! گرمه!! ته گرفتم!!
من فقط همون ۳ روز اول پاییز رو دوست دارم!! همین!!
نیـــــــــــــش
بوس بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد