D:

 

عرضم به حضورتون که اینجانب که الان اینجا نشسته  یه تریلی ۱۸ چرخ  به خودش بسته و داره همه عادت های خوب روزگار رو حمل و نقل رایگان میکنه!

من مو میبینم  تحریک میشم...  یعنی  باید از جلو چشمم برش دارم  تا  روحم آروم بگیره ...  یه جور آلرژی به  همه موها به جز موی کله دارم!!   از هر وسیله و روشی هم  در راستای نیل به هدفم دریغ نمیکنم...  این موهای روی دست رو  که خیلی جلو  چشمه  اوایل تا در میومد دونه دونه با ظرافت و لذت با موچین ریشه کن میکردم( جزء تفریحاتم استفاده  از موچینه!)  بعدنا  چون  همیشه موچین دم دست نبود  این ناخنای انگشتم کار موچین رو یاد گرفته و خداییش خوب مو  رو از جا در میارّه!

بعدش با این اوصاف  چون هیچ وقت مو روی دست و بال خودم نمیمونه ٬ وقتی یکی رو میبینم  که هنوز  علف کشی نکرده  چشمام برق میزنه!!!!( خنده  دبل شیطـــــــــــانی !)  زوم  میکنم روی سوژه و...

این دوستای بیچاره من در طی سالها نشست و برخاست با من و همجواری و همنشینی دیگه سر شده بودند بیچاره ها!!! میدونستن هر لحظه ممکنه من چه عمل خشانت باری انجام بدم!!!

( خواهشا در این مقطع  اینجا رو برای محیا جونم فیلتر کنین که اگه بیاد داغ دلش تازه میشه و  جنگ جهانی پنجم راه میفته!)

خلاصه این بی فرهنگی رو  سال به سال و روز به روز با خودم بالا آوردم تا امروز!

امروز توی دانشگاه نشسته بودم سر کلاس ریاضی... بعد یه نفر بغل دستم بود که اتفاقا دفعه اول بود میدیدمش...  همچین که درس گرم شد این دستشو گذاشت روی دسته صندلیه من!! بعد منم شاخکام غیر ارادی تــــــــیز شد!  تا به خودم اومدم دیدم موهای دست اون بیچاره تو دست منه! داشتم ذوق مرگ میشدم  و  به  تحریکات درونیم  که پیروز شده بود آب قند میدادم که از خوشحالی سکته نکنه ٬ یه دفعه صورتشو دیدم!  داشت مثل شیر وحشی بیشه که از تمساح برکه زخم خورده منو نگاه میکرد و صدای سایلنت شده ی غرشش رو هم احساس میکردم!!!  میخواستم فرار کنم که خودش بلند شد  رفت !! البته در رفت!! خیلی بی جنبه بود!!!  اه اه اه..

خب به من چه!  گفتم که بی فرهنگم!!   به خدا چند بار به خاطر این کارا  مامانم شیرشو حلالم نکرده و بابام منو محروم از ارث کرده!! میگن پدر بزرگم هم  اسم منو از طایفه خط زده!!!

تازه داشتم فکر میکردم که اگه به جای این دختره اون پسره نشسته بود چه اتفاقی میفتاد!!... ادامه فکرم برفکی شد!!!

حالا این هیچ! 

توی این طبع  غذا خوردنم موندم!!!  با هیچ معادله ای حل شدنی نیست! حتی با ماشین حساب مهندسی!

ــ من ماست  میبینم جون میدم! یعنی بدجور عاشقشم!  روزا میرم سر یخچال  انقدر  ماست خالی میخورم تا به ظرف خالی برسم!

ــ بعد خیار خالی هم دوست دارم( تاکید میکنم بدون نمک!)

ــ اونوقت وقتی اینا رو قاطی میکنن که بشه ماست و خیار  محاله لب بزنم! اصلا  یه جوری میشم وقتی ماست و خیار میخورم!  دور از جون شما انگار بهم بادمجون دادن!

ــ  بعد اگه به همین ماست و خیار  چند تا دونه کشمش بزنن ٬ باز عاشق میشم!  حاضرم غذا نخورم و اینو بخورم!!! ( نعنا و ادویه ماست و گردو هم که دیگه نگووووو...محشره!)

یه نمونه دیگه هم بگم:

کاهو خالی خیلی دوست دارم!

کلا هر چی توی سالاده دوست دارم( به جز گوجه فرنگی که اصلا  اصلا اصلا  خام نمیخورم! حالا در هر جا و هر غذایی!)

بعد اینا رو که قاطی میکنن و میشه سالاد و میذارن کنار غذا ٬ دلم نمیخواد نگاهش کنم! چه برسه بخورم!!  تازه اگه هیچی هم قاطی نکنن و  فقط کاهوی خالی باشه اما اسمشو بذارن سالاد باز همون حس رو دارم!  میخورم دلم میخواد بالانس بزنم تا هرچی بوده برگرده!!(  گلاب به روتون )

مشکل اینجاست که آخرش هیچ کس نمیفهمه من چی میخورم و چی نمیخورم! این مامانم بعد این همه سال هنوز با من درگیری داره! میگه تو مثل آدمیزاد غذا نمیخوری!!!( اصلا هم به فکر روحیه حساس و لطیف من نیست که اینجوری صدمه میبینه!)  بعد اگه یه جا برای غذا مهمون باشم( مخصوصا تنهایی و  یه مدلی که غذا خوردنم تو چشم باشه!)  محاله بدون خون و خونریزی از اون مکان بیرون بیام!!!  آدما خیال میکنن دارم تعــــــــارف میکنم !!  هی میخوان به زور به خوردم بدن!!! تا جایی که  تنها  با  چاقو کشی میتونم ثابت کنم که دوســــــــــــــــــــــــــــت ندارم! 

میفهمی؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!   آره؟؟!!!!!!!!!

پس دیگه نگو بخور!!

 

بعدا نوشت : چقدر  قدم زدن و بستنی خوردن زیر اولین بارون پاییزی لذت بخشه!  روحم  شفاف شد!!

نظرات 40 + ارسال نظر
ورود 13- ممنوع/شرکت در جایزه 800دلاری یکشنبه 15 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:20 ق.ظ http://www.dvp.mihanblog.com

وبلاگت بسیارجالب ومفید بود شما هم به ما سربزنید اگر برایتان ممکن میباشد وبلاگهای من را در لینکستان خود قرار دهید تا زیر سایه شما نسیمی به ما بوزد و بازدیدکنندگان شما گوشه چشمی به وبلاگ ما داشته باشند پیروز باشید به امید روزی که وبلاگهای من باعث شادی و امید شما دوست عزیز شود=>


http://www.dvp.mihanblog.com
گنج7دریا
http://www.mamno-13.blogsky.com
ورود 13- ممنوع/شرکت درجایزه800دلاری

برو دلت خوشه!!!!

م ی ث م یکشنبه 15 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 06:02 ق.ظ http://mrblue.blogsky.com

سلام. ولاگت تو یادم مونده یعنی از تو نظراتم اسمت رو که میبینم وبلاگت و چیزایی که قبلآ‌ خوندم بگی نگی یادم میاد علتش هم اینه که از کسایی که تو وبلاگشون اتفاقاتی که تو روز براشون افتاده رو مینویسن خیلی خوشم میاد و خوندن این اتفاقات رو از داستان خوندن و اس ام اس خوندن بیشتر دوست دارم!
ولی خیلیییییی طولانی مینویسی ! اتقدر که ادم بیخیال وسطاش میشه! میپره خط یکی مونده به اخر!

بازم خوب حافظه ات یاری میده!! من اسم خودم رو هم ببینم نمیشناسم!
تو طولانی ندیدی که میگی من طولانی مینویسم! تو هر چقدرشو دوست داری بخون!! اصلا تا نصفه بخون و دیگه نخون! خدا رو شکر تو از این تیپ مطالب خوشت میاد و اینو میی! اون چیزایی که دوست نداری رو چه مدلی میخونی؟؟؟؟؟؟
البته مقایسه خوبی بود!! اس ام اس هم چیزه خوبیه!! من واقعا علاقه دارم روزی چند ساعت اس ام اس مطالعه آزاد کنم!!

لیمو بانو یکشنبه 15 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:37 ق.ظ http://limoooyi.blogfa.com

ماستو پایه‌م. اما خوشم نمی یاد به بادمجون توهین می کنی. باشه نمی گم بخور. نخور خوش باش! ولی مطمئنی در آینده بقیه هم هویجوری باهات رفتار می‌نمایند ؟!! دو نقطه بدون دی !

پس تو هم یه کاسه ماست مهمون من!
همینه که هست!! بهش بگو پاشو از زندگیم بکشه بیرون تا توهین نشنوه!
ببین الان من هرچی میخوام منحرف نباشم نمیذاری!!!... بذار زندگیمونو بکنیم .. سوت بزن رد شو
دو نقطه با دی!!!

تارا.....ستاره کمیاب یکشنبه 15 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:42 ق.ظ http://3tara.blogsky.com

سلام منظ جونم
هان؟ چی گفتی؟ ااااااااااخوب چرا می زنی ؟ خوب فهمیدم دیگه؟ اااااااااااااااا اصلا تو بیا خونمون هیچی بهت نمیدیم بخوری اصلندشم جبنه نداری برات زحمت بکشن همون کاهوی درسته بیارن بزارن جلوت هیفه اون همه زحمت که من برای سالاد درست کردن می کشم . بعدشم بدبخت شوهر تو هر جابرین آبرو ریزی دارین مثلا میخواین برین خونی فامیل شوووووووورلطف کردن کلی ماست و خیار خوشمزه درست کردن کلی نعنا و نمک واینا اون وسط باید از جیبش یه مشت کشمش در بیاره طوری که کسی نفهمه بریزه توی ماست وخیارت تا نه اونا هی اسرار کنن نه اینکه تو آبرو ریزی کنی.
بهدشم شوهر تو سر یه هفته فکر کنم اپیلاسیون شدست ولی خداییش من جای اون هم کلاسیت بودم زده بودم در گوشت ببین میای پیش من حواستو جمع کنا خون و خون ریزی راه نیفته فقط خوااااااااااااهر
خوب دیگه خسته شدم
فهلا بای
قررررررررررررررربونت.
بوووووووس(به شرطی که موهامو نکنی)

سلام تارا خانوووم عزیزم
من کی زدم!! بکش کنار توی مسیر نباشی!!
خ من اصلندش با نخوردن موافق تر از خوردنم!! هیچی نخورم هیچیم نمیشه! تازه کاهو درسته خیلی دووست دارم! مخصوصا کله کاهوووو
دختر خدا بگم چیکارت نکنه! خیلی با این پیشنهادت خندیدم!!
اگه انقدر جان بر کف باشه من حاضرم به خاطر اونم که شده ماست و خیار بخورم تا جلو فامیلاش ضایع نشه!!( بین خودمون بمونه!!)
البته حالا اصرای هم نیست من ماست بخورم! غذا رو خالی هم میشه خورد!
نه من با مردا از این شوخیا ندارم! چند بار موهای دست بابام رو بی هوا کندم!! تا چند وقت دنیا برام تیره و تار بود! درس عبرت گرفتم که چشمم در این یک مورد درویش باشه!!
اونم اگه وسط کلاس نبودیم شاید میزد!! تعارف نداشت!!
سعی میکنم!!!!! حالا کی بیام پیشت؟؟!!
خسته نباشی خواهر
فدااااااات
بوووووووووس ( چشمک)

اربابیران یکشنبه 15 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:01 ب.ظ http://inja2022.blogfa.com

البته اینطور که معلومه کل یوم مشکلاتت زیاده . اما به هر حال من معتقدم حتی تو هم امکان داره ... البته فقط امکان داره خوب بشی!
ظمنا علاوه بر کشفهای قبلی باید بگم که فهمیدم قرص مسهل کشنده نیست اما به هر حال کشف مزخرفی بود! خیلی وقت مفیدمو گرفت!
در مورد کلاس هم توصیه میکنم بپیچونیش چون واقعا حاااااال میده!

خوبه این یه ذره فرجه رو گذاشتی!! حداقل میتونم امیدوار باشم امکااااان داره!! بی انصاف!
ضمنا عزیزم نه ظمنا!!!!
من که گفتم مسهل نخور!! تو باید سرماخوردگی کودک میخوردی !!
وقت تو با همین کفشا مفید شده! وگرنه ...
خودش پیچونده هست! نیاز نیست من زور بزنم!! استادا تلاش بیشتری برای پیچوندن دارن!! خیلی داره بهشون سخت میگذره...

مسیح یکشنبه 15 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:40 ب.ظ http://www.shasooka.blogfa.com

اه اه اه
چه همه ناز داره این دختره
خوشم میاد خوشم نمیاد همش راه انداخته .
اما برا اون قضیه مو هم من میگم راههای زیر رو یه نگاهی بنداز:
- روشهای موقتی: شامل کندن با موچین، تراشیدن،
اپـیلاتورها (موکنهای مکانیکی)، دپیـلاتــوری ها (موکنهای
شیمیایی)، مومک انداختن، و بند انداختن، بازدارنده های
رشد.

2- روشهای دائمی: شامل الکترولیز و لیزر.

نوع تقسیم بندی دیگری نیز بر اساس میزان کنده شدن مو به قرار زیر است:

1- DEPILATION (کندن قسمتی از مو بالای سطح پوست): تراشیـدن، کـرمـهـای موبر وساینده ها.

2- EPILATION ( کندن تمام مو از ریشه): کنـدن با موچیـن، بـنـد انـداخـتـن، مــومک انداختن، شیره قند و موبرهای مکانیکی.

پیش از آغاز برای تخفیف درد ناشی از بکارگیـری روشهای فوق میتـوانــید از راهکارهای زیر بهره بگیرید:

1-یخ: یخ سبب بی حـسی موقت موضـع مــورد نظر شده و تورم و التهاب را نیز کاهش میدهد.

2- کرمهای بی حس کننده موضعی همچون لیدوکائین (LIDOCAINE) می تـواند بـسیار موثر باشد.

3- مصرف آنتی هیستامینها تورم و التهای را در پوست کاهش میدهند.

مرسی قابل نداشت
حالا بعدا حساب میکنیم

سلام علیکم آقا!
خب تقصیره من نیست!! این ژن من این ناخالصیا توشه!
بابا اطلاعات!!!! البته به درد خودت بیشتر میخوره!! من که آخره این کارم! هر چی بگی( به جز لیزر ) امتحان کردم!!
با هیچ کدوم از روشها مشکل ندارم! تازه لذت هم میبرم! البته اپیلیدی از همه تمیز تر و در دسترس تره! مامانم میگه تو انگار حس نداری! ( الان خودم هم دارم به همین نتیجه میرسم!) فقط مو نباشه ! حالا با هر روشی!! شما هم امتحان کن! حال میده!!
ولی از همه روشها که بگذریم کندن مو با دست یه چیز دیگست!! تمام مسیری که مو طی میکنه تا از ریشه دربیاد رو احساس میکنی!!!

مرسی!!
من کی با تو بیحساب میشم؟؟!! خدا میدونه!

بیتا یکشنبه 15 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:50 ب.ظ http://www.bitaee.blogfa.com

سلام گیلاس جون.. گیلاس جون عزیزم توی دانشگاه دیگه جای این کارا نیست یه وقت دیدی از اونجا انداختنت بیرون هااا اونوقت خر بیار باقالی بار کن! کی یه سال دیگه واسه کنکور درس می خونه
در ضمن ماست خیار با کشمش ایده ی جالبیه امشب سر افطار حتما امتحانش می کنم.. بازم از این ایده ها بده من یکی که از اینا می شنوم ذوق مرگ می شم.. چون معمولا این ایده ها امتحان شدن.
خوب دیگه من برم .. فعلا خدانگهدار

سلام عسیسم
همچین میگی این کارا انگار دارم چی کار میکنم!!!
تازه این کارا برای من وقت و زمان نداره! چند ساله سر کلاس عادت به این کارا دارم!
حالا باقالی کجا بود که ما خر برداریم بیاریم...
حتما امتحان کن!!!! من از این ایده ها زیاد دارم!! غذاهام یه جوریه که فقط خودم دوست دارم!
قربونت..

نگین یکشنبه 15 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:58 ب.ظ http://ariai.blogsky.com

سلاااااامممممممم گیلاس جونم
الان که واسه تو کامنت میذارم...همزمان دارم دنباله هی عکسه خوب میگردم واسه چی؟
حدس بزن
بازیییییییییییی
میخوام بازی رو بذارم
خوبی تو؟
چه خفرررر؟
دخملم...میگم....تو سالمی؟
من فچ کنم تو مشکل روحی روانی داری
بذار دستمو نگاه کنم
.
.
.
.
نه مو نداره...آخیشششش راحت شدم ....نمیکنی (نیش)
ببین اتفاقا من ماست خیار..با نعنا و اون ادویه ها به علاوه فلفل زیاد خیلی دوست دارمممم
خیارم خیلی دوست دارم ولی با نمک
نمککک!!
بعدم دیگه....سالاد بدم نیماد..ولی زیادم نمیخورم...
چطور بشه هوس کنم بخورم
تو دیگه خیلی خلی...
اینا رو خالی میخوری بعد با هم نمیخوری؟
دیوونه (نیش)
خوب...اینجور مواقع باید بزنی بکشی یه نفرو تا درسی بشه واسه اونایه دیگه که پیلت نشن
راستی...
چرا سالا نمیخوری؟
بفرما..
نوشه جان کن....
همه اونایی که تو دوست داری توشه..
خیار...کاهو...گوجه !! ....و...
بفرما
تعارف میکنی؟
بخورررررررررررر

خنده
الفرارررر

سلااااام نگین جوون
داری غیر مستقیم میگی آپ کردم و بور ببین؟؟؟!! رفتم بابا!!
مرسی که نوشتی..
خودت مشکلات روحی روانی داری که به دختر سالم مردم میگی سادیسمی!!!!!! باهات قهرم!!!
قشنگ سرچ کن ببین هیچ موردی مشاهده نشه!!
.
.
.
.
تو چرا انقدر جون دوستی!!! ؟؟ !!!! خب فوقش یه چند تا مو از جا در میاد! بهتر از اینه که آدم جای چنگ و پلنگ گربه رو دستش باشه!!!

اتفاقا منم خیلی دوست دارم!! فلفل با همه چی خوبه!!!! مهمون من یه کاسه ماست و خیار با مخلفات...
خب تو با نمک بخووووووووور!!( الان یه حسی دارم که شکلک نداره!)
بی نمممممممک!!( خودتی!)
کاهو خرد نشده دوست دارم! ولی خرد شده نـــــــــع!!!
خل هم خودتی!!!!( زبون درازی! به تعداد زیاد!)

انقدر گرمن که نمیفهمن!! فکر میکنن طرف از شدت حرص از دست من مرده!!

مرسی قبلا صرف شده!
من الان باید قبل از همه بیام تو رو بکشم!!!! نصف مشکلات همه مردم حل میشه!! ( نیش)
کله رو تکون نده این گوجه رو بزنم تو مخت!!!
( عصبانی)

زود تر فرار کن که یه دقیقه دیگه باشی تمام موهای سرتو میکنم!!

زیر نور ماه یکشنبه 15 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 04:37 ب.ظ http://lemonrose.blogfa.com

سلام گیلاسی
وااااااااااااای من تا حالا کسی رو ندیده بودم توی خوردن و نخوردن اینجوریا باشه!! (^_^)
ولی با اون جمله ی آخر پستت حسابی موافقم (تشویـــق)! :))

سلام خانمیه کم پیدا!!
همچین میگی اینجوریا انگار اینجوریم!!!!! فقط یه کم بد غذام!!! البته کسی بهم گیر نده خودم راحتم! غر نمیزنم!!
بزن قدش!!!

ز.د یکشنبه 15 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 04:40 ب.ظ

یادت رفت بگی پیتزارو بدون سس می خوری!در ضمن تعقیب کردن من کار سختی نیستا!!!!تو مسیره دانشگاه و خونه حرکت نوسانی دارم :))

خب تو الان گفتی!!! ولی این با اونی که من گفتم فرق داره که نگرفتی!!! من کلا سس دوست ندارم! حالا با هرچی!!! بعدشم پیتزا مگه چشه که با سس بد مزه اش کنیم؟؟!!
ماکزیممت چقدره؟؟!! حالا یادم بنداز برات بعدا یه چیزی تعریف کنم!!( بوووس)

ایلیاد دوشنبه 16 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:32 ق.ظ http://since1989.blogsky.com

سلام عزیزم، خوبی؟
مرسی که پیشم اومدی.

چه جالبی تو!
از آدمایی مثل تو خیلی خوشم می آد.
ولی من اصلا خیار دوست ندارم.
هر کاری هم روش انجام بدی من عمرا خیار دوست ندارم!

دلم برای آسمان تنگ شده است ...

آسمانی که اکنون تنها شده است!

دور از عشق بازی پرستوها،

دور از رویای خیس باد،

دور از دیار آن همه سرخ جامه گان ...

من نیز به انتظار تو ای آغاز فصل ها،

هر روز به دیدن شقایقی خواهم رفت.

اما از دور انگار،

تیرگی در راه است،

شبی سرد در راه است ...

سلام..
خواهش میکنم
جالبیت از خودته!
لطف داری
خب چرا دعوا داری!! نخور!! کی اصلا به تو گفت خیار بخوری؟؟!!!

شعر قشنگی بود.. مرسی

اربابیران دوشنبه 16 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:36 ب.ظ http://inja2022.blogfa.com

اولین بارون پاییزی... تو ازش لذت بردی اما من که بدون چتر وسط بیابون لخت زیرش بودم هیکلم به گند کشیده شد
"ضمنا" اون موقع که قرص سرماخوردگی کودک رو پیشنهاد کردی کار از کار گذشته بود!
یکی نیست به من بگه چرا کلاسمو پیچوندم تا این حرفها رو بزنم؟؟؟!
راستی لطفا بگو کدوم دانشگاهی

تو وسط بیابون چی کار میکردی؟!!!!!!!! نکنه بریدی زدی به کوه و دشت؟!!!!
بد شدا!! وگرنه الان مرده بودی!!!!
چرا پیچوندی تا این حرفارو بزنی؟؟ از پیچوندن ناراحت نباش..حالشو بردی!
این لطفا از اون لطفا هاست که بی جواب میمونه! شرمنده..

شاعر غزل درد دوشنبه 16 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:44 ب.ظ http://ghazaledard.blogfa.com

سلام.خیلی جذاب می نویسی.اما این قدر رو غذاها حساس نباش.موهاتوهم نکن چون مو سرباز بدنه سموم بدنو دفع می کنه.خدا خیرت بده

سلام..
نظر لطفته
غذا ها رو من حساسن!!
این سربازا هم باید یه روزی دوران آشخوریشون تموم بشه!! دوست داشتی خودت تا آخر عمر سرباز بودی؟؟!

هژار دوشنبه 16 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:38 ب.ظ http://dj-hazhar.blogfa.com

سلام
من آپم زود بیا جا نمونی
بای تا های
هژار

سلام..
باشه..
بای

اربابیران دوشنبه 16 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 05:21 ب.ظ http://inja2022.blogfa.com

آهان... عرض شود که دقیقا جوابت قابل حدس بود!!!

آهان.. وقتی جوابم رو میتونی حدس بزنی پس نپرس!
البته خیلی چیز سکرتی نیست! ولی اینجا این وسط نمیخوام بگم..

نگین دوشنبه 16 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 07:20 ب.ظ http://ariai.blogsky.com

سلام گلم
خوبی؟
ببین یه هدیه واست دارم
نیگا:
http://i24.tinypic.com/mr4nz8.jpg
خوب این از این
تو منو بکشی همه میمیرن که...(نیش)
نمیخوای آپ کنی؟
زود باش دیگه
هی تنبلی میکنی
هی تنبلی میکنی
تنبل بسه تنبلی
نیش
خوب من برم
آهان اینو واست آورده بودم خوب شد یادم اومد بهت بدم
بیا:

http://i21.tinypic.com/2s13go7.jpg

اللللفففففرررراااااررررررررررررررررر

سلام نگیییین!!
خوب بودم!! ( به فعل توجه ویژه کن!)
آخه دختر تو چرا انقدر حس دیگر آزاری داری؟!!!!!! اون همه توی وبلاگ خودت دعوات کردم بسه!
فقققققققط! بابا یه چیزی پیدا میکردی چشاش یه رنگ دیگه باشه اقلا!! الان چند شبه دارم کابووووووس میبینم!! راز بقا بخش میکری بهتر بود!!!! توووو روووحت با این هدیه هات!!!
دارم برات حالا!!!! منتظر باش!
فقط به خاطر تو انقدر آپ کردن رو طول دادم!!!
تنبل!!!! خودتی!!
اون نیشتو ببند!!!!!!! ( نیش)
برو دیگه!! واقعا یادگاریات منو یاده خودت میندازه!!!
نگییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییین!!!
البته از شکل سالاد بدم نمیاد!!!!
میکششششششششمت!!!

اقلیما دوشنبه 16 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:44 ب.ظ

سلام
خوبی؟
منم از اون ماست و خیار و کشمشا دوست دارم.
اون عادتت هم که نوبره!!من فقط این کارو با دست خودم اونم از مچ به پایین میکردم(به زمان فعل توجه کن)
خوش باشی.
قوربونه عکست
فعلا بای تا های.بوس بوس

سلام
مرسی
پس تو هم یه کاسه از همونا مهمون من!!
اتفاقا من هنوز میکنم!!!!!( به زمان فعل توجه کن!! منحرف هم نباش!!)
نیش
خوشیم دیگه
قوربونت
بای بای
بوس بوس

شاعر غزل درد سه‌شنبه 17 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:27 ق.ظ http://ghazaledard.blogfa.com

به جان جوشم که جویای تو باشم---خسی بر موج دریای تو باشم---تمام آرزوهای منی کاش---یکی از آرزو های تو باشم

ای بابا!!

مسیح سه‌شنبه 17 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:05 ق.ظ http://www.shasooka.blogfa.com

سلام سلام
من دوباره اومدم ...
هاهاهاهاها
راستی آپم منتظرت میمونم بیا
شاد باد روزگارت

سلام سلام
میای دیگه! با خونه خالت اشتباه گرفتی!! چترت بازه!! (نیییش)
هه هه هه هه
چشم!میام حتما
مال شما هم خرم باشد!

نینا سه‌شنبه 17 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:04 ب.ظ http://ninna-tv.blogfa.com

سلام شاذه جونم سمارو به من معرفی کردن گفتن ایتالیایی دوست دارین منم هستم مطلباتونم خیلی جالبه بیاین پیشم خوشحال میشم

سلام!
قربون اون شاذه جون !!
مرسی که اومدی!
ایتالیایی که آآآآره!!!! ایول!
مرسی عزیزم
اومدم پیشت
قربونت

تیده آ سه‌شنبه 17 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:40 ب.ظ http://GHALB-yakhii.persianblog.ir

=))
کلی خندیدم واسه این مو کندنت:دی برو بزن تو کار اپلاسیون با دست:دی
دخمله بیشاره
راستی مگه توماست خیار کیش میش میریزن
اه اه
اینقدر بدم میاد کیشمیش تو غذا آخه شیرین میشه:دی
غذا خوردنتم نوبره ها:دی
خوش باشی
فعلا خدافیزی

نمیشه! سرمایه ندارم که کار و کسب راه بندازم..
تخصیره خودشه!
اگه باشه آره!! ما که هر چی گیر دستمون میاد میریزیم
خب تو نخور! به خدا چماق نذاشتیم بالا سرت که یالا بخور! نخور ! خودم میخورم!
چه جوووورم!
قربونت

اقلیما سه‌شنبه 17 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:24 ب.ظ

سلام
من آپمددیگه می تونی نرقصی!!
فعلا بای تا های

سلام!
خدا خیرت بده!! مهره های کمرمون از جا در اومد از بس رقصیدیم!!
پس تا های

قوی سپید سه‌شنبه 17 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:34 ب.ظ http://white-swan.blogfa.com

سلام گیلاس عزیز !
خوشحالم که از وبم خوشت اومده ( اگه تعارف نبوده باشه !! )
منم که اولین باره میام اینجا ..به نظر دختر شاد و شیطونی میای .. امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشی که بهترین نعمته ..
راستی توی کامنت به نکته ی جالبی اشاره کردی !! یعنی دقیقا برعکسیم ؟! راستش من با رم اصلا مشکلی ندارم و توتی رو هم دوست دارم .. حالا شما چرا با رئال مشکل داری ؟
در مورد استقلال دیگه خیلی با هم فرق داریم !!!!!!!!
ولی این چیزا مهم نیست .. مگه نه ؟
شاد باشی عزیزم

سلام عزیزم
تعارف ؟؟!! نبوده بابا!
دعا کن که این بهترین نعمت رو همیشه داشته باشم...
اه اه اه! اصلا کل کل بلد نیستیا!! چرا صلح میکنی؟!
ولی من با رئال ذاتا مشکل دارم! توی اسپانیا بارسا رو عشق است!! ولی کلا فقط رم رم رم( توتی هم میخواد باشه یا نباشه!! ولی رم!)
اتفاقا فرق نداریم! من به فوتبال ایران تعصب ندارم! استقلالی هستم ولی از بیخ با فوتبال ایران حال نمیکنم! ولی استقلال!!( کری هم ندارم بخونم! خلع سلاحم!)
نه!
تو هم همینطور

نینا سه‌شنبه 17 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 04:38 ب.ظ http://ninna-tv.blogfa.com

سلام آ آ زدم قدش خوب من دیگه همش میام پیشت
توهم بیایا:-۰

ایول
میام! قوووووول

نگین سه‌شنبه 17 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:18 ب.ظ http://ariai.blogsky.com

سلااااممم
با کادوهات حال کردی؟
خندهههههههههه
مبارکت باشه
خواهش میکنم قابلی نداشت
حالا ایشالا واقعیشو بهت بدم (نیش)
حالت الان چطوره؟
خنده

سلام!
خنده!
خیلی حال کردم! گربه رو بستم به درخت کنار جوب که بچره بزرگ بشه!!!
سالادا رو هم ریختم بخوره!
مرسی
همین که تو اراده کردی انگار واقعیشو دادی!( نگین من فقط کافیه دستم به تو برسه!!! میزنمت..میکشمت......)
حالم؟؟ فکر میکنم مرگ خوبی رو پشت سر گذاشتم و..
بروووووووووووو

شاذه چهارشنبه 18 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:23 ق.ظ http://shazze.blogsky.com

سلاممممممم
منم مثل مامانت چیزی نفهمیدم! آخه من به طرز ناامیدکننده ای خوش اشتهام. و به همین دلیل اسف بار خیلی سخته که لاغر بشم:(((

سلاااااام
اگه یه چند روز با من باشی از هوا خوردن هم میوفتی چه برسه به غذا خوردن!
ولی من هنوز اراده نکرده لاغر میشم!

[ بدون نام ] چهارشنبه 18 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:24 ق.ظ

سعی می کنم تا ظهر بهت میل بزنم.

مرسی عزیزم... خیلی مااااهی! ...

مسیح چهارشنبه 18 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:31 ق.ظ http://www.shasooka.blogfa.com

سلام
من نمدونم چرا یه بار نشد تو حرفای منو تایید کنی .( گریه )
همش باید تو حرفم نه بیاری ؟؟؟
باشه اصلا من باهات قهرم ( نیششش)
ها چی میگه ؟؟
همه اینا که گفتی خودتی . هاهاهاها
موفق باشی

سلام
میخوام وقتی تایید کردم سوپر پریز بشی!! دقت داشته باش که همه اینا فقط به خاطر خودته!!
آخه حال میده
گریه که میکنی! قهر هم میکنی!!!! راستی تو چند سالت بود آیا؟؟!!!!
نخیرم!! خودتی خودتی خودتی
خیلی هم بد میخندی!!!
تو هم باشی

someone چهارشنبه 18 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 04:15 ب.ظ http://yaveh-gooyan.blogsky.com

سلام گیلاس خوشمزه ...
خیلی روان و دل نشین می نویسی .. بعد از چند ساعت درس خوندم .. خوندم مطلبت خستگی را کم کرد ...
همیشه روی لبات لبخند باشه دوست عزیز ...


سلام عسیسم..
شما لطف داری.. اگه اینجوری بوده خیلی خوشحالم که چرندیاتم به یه دردی خورد!!!!!
تو هم همینطور دوست جون...

لیمو بانو چهارشنبه 18 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 05:52 ب.ظ http://www.limoooyi.blogfa.com

تو تنیس هم می‌زنی؟ پایه کل و کول هستی که ؟! آهان بذار سوت بزنم رد شم!

تنیس نمیزنم! اصولا با خشونت مخالفم! نازش میکنم!
پایه کل و کول هستم داداااش!
مگه مرض داری؟؟!

الهام چهارشنبه 18 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 06:03 ب.ظ http://inspiration67.blogfa.com

پس دیشب چه حالی کردی با ماست مدرسه!!!!!!خیار بی نمک هرگز...ماست با کشمش اصلاْ....!!!!!

آره!‌اما نذاشتن از گلوم پایین بره که! کوفتم شد!! این محیا هم بغل دست من نشسته بود همینجور مو از توی غذای خودش پیدا میکرد نشون من میداد!! ( هوووووووووووووووع) تازه خودم از توی سوپ فاطمه کاغذ پیدا کردم!!! صداش رو در نیاوردم اونم خورد!
هر جور راحتی!! به من چه!! انقدر نمک بخور تا فشارت از توی چشمت بزنه بالا! ( زبون درازی)

کفشدوزک بدون کفش چهارشنبه 18 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:24 ب.ظ http://www.eham.blogfa.com


سلام... خندهههه
از دست تو با اون کارای بی فرهنگیت ... خندههه
من که اگه یه دونه مو هم نداشته باشم جرات نمیکنم بیام پیشت
نیشششششش
ببخشیدددددددددد
بعد شوهر آینده شما احیانا هر ماه باید اپلاسیون بشه؟؟
خندهههههههه

وایییییییییی

از ماست نگو که من عاشقشم

حتی با خیار... امروز هم از بس ماست خورده بودم سرم رو گردنم سنگینی میکرد

نیششششش

ماست پاژن 10 % بگیر محشررررررررررررههه

قوبونت ... مواظب خودت باشششش

بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس


راستی خیار بی نمک؟؟؟ حتی امتحانشم ترسناکه


بوسسسسسس

سلام ! این طرفا؟؟!! راه گم کردیا!!
چشمم دیگه کم سو شده مادر! الان دیگه یه دونه مو رو نمیبینم.. راحت باش
چرا همه گیر دادن به شوهر آینده من!!!!؟؟!!! پاتو از زندگی خصوصی من بکش بیییروووون!!!!
پس تو هم؟؟!! هنوز کسی کشف نکرده که ماست هم میتونه روانگردان باشه!! من جدیدا ماست با قهوه میخورم! بعدش بدون معطلی میمیرم!!
من خزر شیر دوست دارم!!!!
تو هم مواظب خودت باششش
بووووووس

الهام پنج‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:39 ب.ظ

آره بابا این زهرا که اینگار مرده
منم اصلاْ حال و روزه خوشی ندارم..سرما خوردم.....:(
در ضمن کیشمیش هیچ رقمه......نه تو ماست...نه تو عدس پلو................نه تو نخود کشمش!!!

بیچاره!! پشت سر مرده اینجوری حرف نزن!
حقته! حالا هی بگو پاییز رو دوست دارم! تو تا حالا تابستون سر ما خوردی؟؟! نه!
کشمش توی همه چی خوبه! فقط کشمش خالی دوست ندارم!! باید قاطی بقیه بشه..

اربابیران پنج‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:17 ب.ظ http://inja2022.blogfa.com

آپیده ایم ما

تبریک میگوییم که در گوش تنبلی یک چک زدید!!

بیتا پنج‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:53 ب.ظ http://www.bitaee.blogfa.com

سلام گیلاس جون من آپ کردم می تونی بیای؟؟ نمی تونی؟؟ بی خود! پاشو بیا ببینم!!

سلام عزیزم.. من کی نیمدم که دفعه دومم باشه؟!! آیا؟؟!! حالا نشستیییم! عجله ای نیست................

شیم پنج‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 05:11 ب.ظ http://shym.blogsky.com

آپم بیا گیلاس جونم :دی

الان میام

زیر نور ماه پنج‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 05:57 ب.ظ http://lemonrose.blogfa.com

سلام خوبی گیلاسی؟
اگه گفتی این کامنت رو واسی چی گذاشتم؟
که بگم آپ کردم بالاخره!!!!!!!!!!! :پی
وقت کردی بیا پیشم .. (^.^)(^.^)

سلام..
مرسی خوبم
همیشه خوش خبر باشی!
باید سور بدیم وقتی تو آپ میکنی!!
میام حتما
بووس بووس

غزال پنج‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:36 ب.ظ http://www.time-stamp.blogfa.com

سلام[گل]
به منم بسر[نیشخند][چشمک]
بای بای تا ...[خداحافظ][تحسین]

سلام
چشم
بای بای تا ..

عادل شنبه 21 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 04:15 ب.ظ http://paltalk.blogfa.com



سلام عــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیدت مبـــــــــــــــــــــــــــــــــارک



وبلاگ زیبایی دارید



پستتون خیلی عالی بود







دفتر عشـــق که بسته شـد
دیـدم منــم تــموم شــــــــــــــــــدم
خونـم حـلال ولـی بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدون
به پایه تو حــروم شــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدم
اونیکه عاشـق شده بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــود
بد جوری تو کارتو مونــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد
برای فاتحه بهـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت
حالا باید فاتحه خونــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد
تــــموم وســـعت دلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــو
بـه نـام تـو سنـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد زدم
غــرور لعنتی میگفــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت
بازی عشـــــقو بلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدم
از تــــو گــــله نمیکنـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
از دســـت قــــلبم شاکیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
چــرا گذشتـــم از خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــودم
چــــــــراغ ره تـاریکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیم
دوسـت ندارم چشمای مــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن
فردا بـه آفتاب وا بشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه
چه خوب میشه تصمیم تــــــــــــــــــــــــــــــــو
آخـر مـاجرا بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــشه
دسـت و دلت نلــــــــــــــــــــــــرزه
بزن تیر خــــــــــــــــــلاص رو
ازاون که عاشقــــت بود
بشنواین التماسرو

**********

*********

*******

******

****

***

**

*
من اپ کردم خوشحال می شم سر بزنید

شما رو هم لنک کردم[گل]

اوکی

بشری یکشنبه 22 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:40 ب.ظ http://boshraa.blogsky.com

اولا که سلام ! من اینجا ر لینکیدم بالاخره :دی
دوما : آیییییی گفتی!! منم خوره استفاده از موچینم برای بیرون کشیدن دونه دونه موهای دست... اییی کف می ده اونایی که فقط یه ذرهشون بیرونن و یه نیم متری زیر پوستن رو با مهارت و شوق تمام بکشی بیرونننننن
فکر کنم هیچ تفریحی به پای این یکی نرسه، اقلا نصف بیشترشون :دی
البته من هنوز به مهارت تو تو بیرون کشیدن با ناخن نرسیدم. اگرچه یه کم تمرین کردم ولی همش از دستم در میره ! روش خاصی دارد آیا ؟ :دی

اولا سلام
پس میفهمی من چی میگم!!!
تمرین کن راه میفتی!! لم داره!! تجربی کسب میشه..
قربونت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد