بازی

دیروز با یک روز تاخیر یه جشن تولد کوشولو گرفتم... زود تر هم نرسیدم بنویسم!

 یه چند تا از دوستای گلم بودن که جای همه کیک خوردن!!!   غذا هم هیچی نخوردن!! حالا ما مجبوریم تا ۱ هفته همه غذا ها که رو دستمون مونده بخوریم!   ...  دوربین رو آماده کرده بودم  ولی یادم رفت عکس بندازم!  هیچ کس هم  صداش در نیمد که تولت بی عکس یعنی چلوکباب بی گوجه! یا شایدم پیتزا بی نوشابه!!   ترسیدن اگه عکس و فیلم داشته باشم فردا برم میدون انقلاب بفروشم پولدار بشم!  بابا شما دوزار هم نمیرزین!

چند جا رفتم برای سفارش کیک.. همه گفتن ماه رمضون سفارش کیک نمیگیریم! آخرش یه کیک زززززششششت خریدم!  از اینا که بیشتر به درد سالگرد ازدواج و فوت میخوره!   این قناده هم بی سوات بود! اسمم رو اشتباه روی کیک نوشته بود!!  خلاصه همه چی از نظر کیک باب میلم بود!!!

دیگه بقیه چیزا  و کادو ها رو حوصله ندارم تعریف کنم...  شاید عکس کادو هام رو بذارم.. کلا خوش گذشت.. یه بار دیگه هم از دوستام متشکرم

اما جا داره اینجا از الهام جونم بابت سرایندگی و خوانندگی و نوازندگی و خندانندگی تشکر ویجه کنم!!!   مامانم که خیلی حال کرد!!

 

این واحدای این ترمم رو تازه فهمیدم چی به چیه!!    بهترین حالت ممکن به من تعلق گرفته!!  باز هم باید بگم حسودی نکن عزیزم! میگیم ترم بعد مال شما رو هم اینجوری کنن!  اصلا مشکلی نداره ! فقط شنبه تا پنجشنبه از ۸ صبح تا خود نصفه شب کلاس دارم! !   حالا بماند که بعضی روزا  یه کلاس ۸تا ۱۰ دارم و کلاس بعدیم ۴-۶ بعدازظهره!   واقعا هر کس تمایل داره  چند ساعتی به طور ثابت در هفته ول بگرده به منم خبر بده تا اون ساعات  همون نزدیکیا ول بگردیم.. همه امکانات هم وجود داره! البته سرویس ایاب ذهاب هم حتما باید باشه!  واجدین شرایط اعلام کنن تا بهترین کیس انتخاب بشه!!  خرج قهوه و بستنی و دسر رو هم خودم میدم! بقیه چیزا پای واجد شرایط میباشد!

 

از طرف تارا جونم به یک بازی دعوت شدم!!   خب این من  اونم شما  و اینم بازی:

 ۱-خودتو معرفی کن: به گفته خودم گیلاس  ٬ به گفته دوستام  منظ و به گفته شناسنامم یه چیز دیگه هستم..  الان دیگه خواجه حافظ شیرازی هم میدونه که متولد ۳/۷/۶۷ هستم و سال اول  کامپیوتر هستم... مجردم! البته اگه بتونم در مقابل توطئه های بزرگترا مقاومت کنم!... عاشق نی نی کوشولو های ۰ تا ۶ سال  هستم.. نی نی کوشولوهای ۷ تا ۱۸سال رو دوست دارم! ..نسبت به نی نی کوشولوهای  ۱۸ تا  ۳۰ سال نظر لطف و ارادت خاصی دارم..  نی نی کوشولوهای ۳۰ تا ۴۵ سال  برام  قابل احترامن.. نی نی کوشولوهای ۴۵ تا ۶۰ سال برام جالبن...عاشق نی نی کوشولاهای بالای ۶۰ هم هستم..

از اخلاقم هیچی نمیگم که تقلب نشه! خودتون تشخیص بدین!  فقط بچگی و بچه بودن رو خیلی دوست دارم.. نمیخوام بزرگ بشم!  دیوونه بازی هم که دیگه خوراکمه..

۲-فصل و ماه و روزی که دوست داری: فصل تابستون.. ماه فروردین و تیر .. روز خاصی از سال  رو دوست ندارم ولی توی هفته ۵ شنبه

۳-رنگ تو: آبی آبی آبی

۴-غذای مورد علاقه: کلا غذاهای سرخ کرده  با ادویه و فلفل فراوون  دوست دارم مخصوصا اگه گوشت ٬سوسیس ٬کالباس٬ قارچ ٬پنیر  هم توش باشه..  ماست هم با همه چی دوست دارم...

اینایی که دوست ندارم رو هم بگم: سس و آبلیمو  و گوجه توی غذا دوست ندارم..  بادمجون میبینم فرار میکنم! .. از اسفناج و بامیه متنفرم..  غذای ترش یا شیرین یا شور یا..نمیخورم! فقط باید غذا مزه مواد توش رو بده! ..  غذایی که رنگ زردچوبه باشه دوست ندارم... دیگه بقیش رو نمیگم چون بد آموزی داره..

۵-موسیقی مورد علاقه: در کل موسیقی زیاد دوست ندارم و سردرد میگیرم!  خواننده خاصی هم مورد علاقم نیست! اگه گوش بدم درهمه!  بستگی به حس و شرایط هم داره..  ولی شادمهر رو یه سر سوزن کوشولو بیشتر دوست دارم

۶-بدترین ضد حالی که خوردی: ضد حال که زیاده! ولی بدترین ضد حال هام وقتیه که کلی برای یه کار برنامه میریزم و بعدش آسمون و زمین و وابستگان دست در دست هم میدن تا  کارم جور نشه .. کنکور هم در نوع خودش ضد حال بزرگی بود

۷-بزرگترین فولی؟ یا قولی؟ که تاحالا دادی:  فول اگه باشه که چون من کلا خرابکاری زیاد میکنم حسابش از دستم خارجه!! شرمنده

اگه هم قول باشه  به خودم و خدا قول داده بودم نماز اول وقت بخونم و یه خورده روابط ۲ تاییمونو بهتر کنم و صمیمی تر بشیم ولی نشد که نشد!

۸-ناشیانه ترین کاری که کردی: یه بار تلفن رو با استون تمیز کردم! دیگه هیچی از بدنه گوشی نموند!  روی دیوار اتاقم هم با ماژیک تا تونستم چیز نوشتم و خیال میکردم پاک میشه که نشد! بعد دیگه نمیگم چیکارش کردم.....

۹-بهترین خاطره ی زندگیت:ماه رمضون ۵ سال پیش که توش یک اتفاقی افتاد که نمیتونم بگم..

۱۰-بدترین خاطره ی زندگی: کل سال پیش دانشگاهی! چون علاوه بر خودش دربرگیرنده کل خاطرات بد همه سالهای قبلش  هم بوده

۱۱-شخصی هست که بخوای ملاقاتش کنی:   آره!  خیلی هم میخوام!

۱۲-برای کی دعا میکنی: اول امام زمان.. بعد هم همه کسایی که میشناسمشون و نمیشناسمشون...

13-به کی نفرین میکنی: اونایی که افراد رو نسبت به هم بدبین میکنن و سنگ جلو پای بقیه انداختن تفریحشونه و اونایی که نا امنی از هر مدل رو به وجود میارن..( با دزد ها وقاچاقچی های عزیز نیستم! شما راحت باشین! ارادتمندیم!)...هیچ وقت از آدمایی که زندگی دیگران رو به هردلیل خراب میکنن نمیگذرم!

۱۴-وضعیتت در ۱۰ سال آینده:  در کنار نوه نتیجه هام دارم فوتبال میبینم! 

۱۵-حرف دلت: حرف دلم زیاده... الان که قرار شد یک جا بنویسم هل شدم همش یادم رفت!  فقط شاد باشید که شاد بودن واقعی یعنی همه دعاهای خوب دیگه..یعنی هیچ مشکلی نداشته باشین.. عزیزاتون پیشتون باشن... توی درس و کار و زندگی موفق باشین.. بچه های ناز و گوگوری داشته باشین..بدهی و چک برگشتی نداشته باشین.. زندگی راحت داشته باشین و بقیه چیزای دیگه که باعث میشه دل آدم شاد بشه..

منم  الهام  و مهدیه و نگین و خرس قهوه ای و تیده آ   و بیتا رو دعوت به بازی میکنم!

بقیه هم هر کس توی این بازی نبوده قبلا  اگه  بنویسه  خوشحال میشم!!...

 

 

 

نظرات 26 + ارسال نظر
شاعر غزل درد جمعه 6 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:46 ق.ظ http://ghazalrdard.blogfa.com

سلام.به روز کردم با هدیه ای به شما دوست خوبم.منت بذارین تشریف بیارین

سلام..الان میام!

بیتا جمعه 6 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:48 ق.ظ http://www.bitaee.blogfa.com

سلام گیلاس جون.. خوفی؟؟؟ خوش به حالت تولدتو جشن گرفتی کلی چیز میز گیرت اومد... منم می خوااااام
میگم حتما عکس کادو هاتت و بزار که من یکم بیشتر دلم آب بشه خوب؟؟ آفرین دخمره گل.. موفق باشی همیشه.. در ضمن تا کسی من رو شخصا به این بازیه دعوت نکنه عمرا اگه توش شرکت کنم.. این به خاطر جمله ی آخریه که توی پستت نوشتی..خدانگهدار

سلام ...من خوفم! تو خوفی؟؟! ای بابا! خوبیش این بود که دوستام رو که چند وقت بود ندیده بودم دیدم و دور هم بودیم.. واقعا آدم دلش برای بعضیا تنگ میشه و هیچکس اهمیت نمیده!!
باشه.. عکسش رو در اولین فرصت میذارم...
تو هم موفق باشی.. بوس
خب تو که شخصا توی این بازی دعوت شدی! منتظرم بنویسی!!

خرس قهوه ای جمعه 6 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:04 ق.ظ

این چیه؟ یه جور مصاحبه؟ =)))))))) معروف شدیا!! :دی
می گم من پروفایل دارم به اون کاملی!‌قبل از اینکه این بازی مطرح شه خودم مثه بچه آدم نوشتمش‌:دی
تو که می خواستی در مقابل توطئه های بزرگترا مقاومت کنی!‌چی شد؟ پس نوه نتیجه ت دیگه چه صیغه ایه؟ :دی

به زور معروفمون میکنن! من که مثل تو تواضع ندارم!!
پروفایلت خیلی کامله ولی این دلیل نمیشه بازی رو خراب کنی!!! جر نزن!! نوبت تو میباشد!
در مقابل بزرگترا میتونم مقاومت کنم ولی نوه نتیجه جز کوچیکتران! من در مقابل بچه ها همیشه کم میارم!!

تیده آ جمعه 6 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:28 ب.ظ http://ghalb-yakhii.persianblog.ir

ای بابا حالا شی میشد عکس کادو ها رو میزاشتی من نمیمردم از فضولی:دی
شه بازی سختی حالا برم تا بنویسم
مرسی واسه دعوت

میخواستم یه دور حلوای تو رو بخورم بعد عکس بذارم..میذارم بابا!
خیلی سخت بود! من که گریم گرفت وقتی دعوت شدم!
خواهش میکنم! منتظرم..

هادیران جمعه 6 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:12 ب.ظ http://www.inja2022.blogfa.com

دوباره درود

دوباره جشن زادروزت فرخنده!
درکت می کنم. برنامه ی این ترم من هم دربوداغونه. از پگاه تا شامگاه با دانشگاه!
معرفی نامه جالب بود. بیشتر با گیلاس آشنا شدیم

بدرود

سلام!
مرسی
چه خوب که یه نفر داره درک میکنه! برای یک تنبل مثل من این یعنی بدترین شکنجه!! یه پیشنهاد رسیده که بغل دانشگاه چادر بزنم! تو هم به این مساله فکر کن! خوبه!
بای

بیتا جمعه 6 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:52 ب.ظ http://www.bitaee.blogfa.com

گیلاس جون.. من تو رو لینکت کردم باشه؟ شما هم خواستی همینکار رو بکن..

مرسی عزیزم که لینک کردی.. منم همین کارو کردم!

زهرا.د جمعه 6 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 06:56 ب.ظ

خیلی.... هستی.بعدم ما غذا نخوردیم؟من که هنوزم شیکمم تو نرفته تقصیره خودته که برای یه سالن ۱۰۰۰۰۰ نفری غذا درست می کنی بعد ده نفر آدمو دعوت می کنی.از مامانتم تشکر کن شرمنده شدیم.با خودتم فعلا کاری ندارم ما دوزار نمی ارزیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خیلی ممنون بابت لطف کثیرت!
نه! عمله های سر کوچمون غذا نخوردن! راستی چرا چند تاشون نیمده بودن! ! نامردا گفتن بیل و کلنگ رو ول میکنیم میایم اما نیمدن!
در ضمن شیکم تو به من چه!!! خوبه نیمدی بادکنک باد کنی! وگرنه مشکلات دیگرت هم میفتاد گردن من! ( بوووووووس)
شما همیشه برای یه سالن ۱۰۰۰۰۰ نفری انقدر غذا درست میکنین؟؟!! خوب پیمونه دستته ها!!! به منم هیچ ربطی نداره! شما ها همش حرف زدین هیچی نخوردین! این همه آدم فقط ۳ تا پنیر خوردین ! یه نصفه نون! بقیه چیزا که دیگه بمونه! کنتورم غیر فعال بود شرمنده شدم که نمیتونم آمار دقیق بدم!
من هم از طرف خودم و مامانم می تشکرم بابت زحمتی که کشیدید و منت نهادید و قدم بر تخم چشمان ما گذاشتید و محفل ما را نورانی کردید و کلبه مان را زینت بخشیدید! باشد که باز هم بیایید! البته دفعه بعد رژیم بی رژیم!!! مفهوم شد؟؟؟!!!
دوزار که نه! دوهزار شاید!

مسیح جمعه 6 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 07:58 ب.ظ http://www.shasooka.blogfa.COM

سلام
مطلبت مثل همیشه قشنگ بود ( و چون از دل برآید لاجرم بر دل نشیند ...)
معرفیتم تقریبا کامل بود .
منظر روی دوست آرزوست ... ( چشمک )

سلام
چشمات قشنگ میبینه...
تقریبا؟؟؟ دیگه چی باید بگم که نگفتم؟؟!!
کی میره این همه راهو!!!!!!!

رحیم شنبه 7 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 05:20 ق.ظ http://kovekh-87.blogfa.com/

سلام وب قشنگی داری
یه سری هم به ما بزن
موفق باشی
نماز روزهاتون قبول درگاه حق

سلام! مرسی از لطفت
سرم رو زدم
تو هم همینطور..

اقلیما شنبه 7 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:05 ق.ظ

سیلامم
آفرین تلبد.خوش به حالت کادو گیرت اومد.
منم آبیو خیلی دوست دارم.
راستی من لینکت کردم.
خوش باشی
فعلا بای تا های

سلام..
تئ که از این دوست جونا که من دارم نداری!! ( زبون درازی!)
مرسی..منم لینک کردم
تو هم خوش باشی

نانی شنبه 7 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:01 ق.ظ http://b-par.blogsky.com

سلام
چه بیوگرافی جالبی بود
خوشمان می آید

سلام..
خوشت اومد قابل تو رو نداره...

شاعر غزل درد شنبه 7 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:01 ق.ظ http://ghazaledard.blogfa.com

سلام دوست نازنین و عزیز تر از جانم.طبق معمول مزاحم شدم تا هم از وبلاگ زیبای شما لذت ببرم هم دعوت کنم تشریف بیارین به وبلاگ ناقابل من که به روز شده.همیشه شاد و پیروز باشید.

سلام..
به خدا سر زدم!.. این کامنتدونیت خرابههه
تو هم شاد باشی

اربابیران شنبه 7 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:10 ب.ظ http://inja2022.blogfa.com

اینا رو که خودم میدونستم! باورت نمیشه نه؟ اگه هم میشه که خوب میشه! آخه من روانشناسم
برنامه ات خیلی خوبه! از محیط لذت ببر! واسه اینک دلت بسوزه بگم که برنامه من کلی سبکه!
راستی نگفتی منظ یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

کدومارو؟؟؟ نه!!! باورم نمیشه!
دارم از محیط همینجور لذت میبرم!!
دلم الان کباب شد!!
یادم رفت ایندفعه بنویسم! دفعه بعد..

یاسمن بانو یکشنبه 8 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:00 ق.ظ http://manam1zan.persianblog.ir

با بامیه موافقم که اصلا خوراک قابل تحمل نیست ابدا....
تو که ابی چرا پس صورتی مشتوت میزنی گیلاس خوشمزه ....
بعدشم تولدت خیلی خیلی مبارکه...بوس

البته بامیه در مواقع خاص قابل تحمل میشه!
اینم آبیه! اشتباه میبینی! !! باور کن!
خیلی خیلی ممنون

تارا.....ستاره کمیاب یکشنبه 8 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:15 ق.ظ http://3tara.blogsky.com

سلام خانوم گلللللللللللللللل
ببینا نمی خوای یه خبر بدی بگی بابا اومدم نوشتم خداییش الان داشتم میامدم هرچی از دهنم در میاد بهت بگم چرا ننوشتی دیدم نه مثل اینکه خدا به خیر گذروند ؛)
خیلییییییییییییییییییییییییییییییی کامل بود عالی الان من دقیقا می دونم توی ماه رمضون ۵ سال پیش چه اتفاق خوبی برات افتاده و اینکه میدونم که کی رو می خوای ببینی حتما بهش می گم بیاد ببینیش اییییییییییی ول حال کردم همه رو خوب می ذاری توی خماری آبجی خمارتییییییییم (تو دماغی مثل لهجه این محتادا بخونین لطفا ) .
گلم در کل ممنون خیلی جالب بود امیدوارم همیشه موفق باشی .
قررررررررررربونت
موبوسمت.

سلام عسیسم...
میخواستم بیام تشکر کنم که نیمدم
میخواستم بیام خبر بدم که نیمدم..
خوب شد خودت اومدی
حالا اگه اون هرچی توی دهنت گیر کرده هرچی ازش درمیاد بگو.. مورد نداره
خب بعضی چیزا رو نمیشه گفت! جلو دوست و آشنا درست نیست همه چی رو بریزم بیرون..
اگه بدونی میخوام کی رو ببینم هم فرقی نمیکنه! دست تو و اون نیست!
مواد خوف بدم؟؟ خماریتو نبینم آبجیییی
خواهش میکنم! از دعوت شما ممنون
فدات
بوسسس

De Los Rios یکشنبه 8 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:53 ق.ظ http://since1989.blogsky.com

کاش می دیدی ... مرا،
آنگونه که هستم.

تنهایی هامو،
حرفامو،
بغضامو،
درد دلامو ...

دیدم؟؟؟
نمیدونم آنگونه دیدم که هستی ولی دیدم حالا...

De Los Rios یکشنبه 8 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:53 ب.ظ http://since1989.blogsky.com

ممنون از حضورتون.
من لینک شما رو تو وبلاگم می ذارم.
این تنها کاریه که از دستم برمیاد.

مرسی .. منم میذارم

لیمو بانو یکشنبه 8 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:52 ب.ظ

های.
یه چند تا اسم دیگه برای خودت بذاری بد نیست!
وضعیت ات در ۱۰ سال آینده کاملاً ایده‌آله. ادامه بده !
تو بیشتر نارنجی می‌زنی تا آبی.
زندگی‌‌ت مثل کیکه نباشه ایشالا مادرررر !

سلام! ( فارسی را پاس بداریم!)
اتفاقا یه چند تا اسم دیگه هم دارم! گفتم کم کم بگم که قاطی نکنین!
ادامه بدم یعنی چی؟؟ یعنی تو حاضری من ۱۰ سال دیگه ندیده ام را هم ببینم!! بابا به جوونیم رحم کن!
اون عینک رو از چشمت برداری درست میشه!
اگه مثل کیک بتونم زود ازش خلاص بشم که خوبه مادررر

سحر(زیر نور ماه) یکشنبه 8 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:44 ب.ظ http://lemonrose.blogfa.com

سلااام.خوبی؟ (^.^)
وااااااااااااااااای می بخشی. نبودن و سرنزدنم کلی توضیحات داره..خلاصش اینه که بعد از ۱۰ روزی بی نت بودم و اول از همه اومدم به شما گیلاس عزیز کامنت بدم........
تولدت هم مبارک باشه البته با چند روز تاخیر!ایشالا جشن تولد ۲n سالگیت (n>=100) :دی
از این بازی بزرگترین بدقولیت به نظرم جالب اومد و نی نی کوچولوهای بالای ۶۰
راستی این داستانایی که من توی بلاگم میذارم مشابهش و البته خیلی قشنگ تراش توی مجله موفقیت پره...اگه اهل مجله خوندنی حتما یه امتحانی بکن.بهتر از اینه که از دسته من و بلاگم بیشتر از این کلافه بشی!
تو هم همیشه شاد باشی (^.^)

سلام عزیز کم پیدای من..
بووووس
باید توضیحات کامل بدی! غیبتت رو باید موجه کنی! گواهی پزشک هم قبول نیست!
مرسی که اول اومدی به من سر بزنی! همین که هنوز فراموش نشدم جای شکر داره!
مرسی! چون هنوز یک هفته نشده تبریکت رو پذیرفتم..
این چند روزه که نبودی ریاضی زیاد خوندی؟؟؟
من مجله و کتاب و هرچی خوندنیه زیاد میخونم.. ولی فرق داره ! از زیر کار در نرو!
اصلا دوست دارم از دست تو کلافه بشم! تو که انگار بدت نمیاد!!!!
سلامت باشی

ابوذر اکبری دوشنبه 9 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 06:04 ق.ظ http://boghzebaroon.persianblog.ir

سلام وقت به خیر و خسته نباشید ....... جالب بود یا به قول همسناتون چه جلب شمام شکر خدا خودتون رو با زیرکی اصلا لو ندادن ها ........... شاد و مهربان

سلام.. سلامت باشین..
شما مگه چند سالتونه که با همسنای من اینجور می تفاوتین؟؟
آخه چیزی برای لو دادن ندارم! سر و تهش همینیه که هست! زیرکی هم نمیخواد..
قربان شما

ش دوشنبه 9 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:59 ق.ظ

:-*

? - :

نرگس دوشنبه 9 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:55 ق.ظ

منم با زهرا موافقم هر چی می خواستم بگم اون گفت از مامانت خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی تشکر کن واقعا زحمت کشیدن

منم هر چی میخواستم به زهرا گفتم...
مامانم هم خییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی تشکر کردن که زحمت کشیدین..
از این تعارف تیکه پاره کردن خسته نشدین؟؟

نگین دوشنبه 9 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:49 ب.ظ http://ariai.blogsky.com

سلام گیلاس جون جونم
خودتو لو دادی دیگه
همه زندگیتو ریختی رو پته؟
(نیش)
مرسی از دعوتت گلمممممممممممم
بعد از این آپم بازی رو میذارممممم
چه خبرااااا؟
دلم برا وبلاگ تنگویده بود
دیشب اومدم توش فقط خوندم خیلی خوابم میومد رفتم خوابیدم (نیش)

سلام نگین جون من..
من همه زندگیم از اولشم رو پته بود! یکی روش پتو کشیده بود که دیده نمیشد!
مرسی که یه یادنامه برای من به چاپ رسوندی! در همین حد هم راضیم..
حالا ببینیم و تعریف کنیم!
هیچی! خبرا پیش اوناست که یه مدتیه نبودن!
منم دلم برای خودت تنگولیده بود!
خوشم میاد از هر چی بگذری از خوابت نمیتونی بگذری..

کفشدوزک بدون کفش دوشنبه 9 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 04:00 ب.ظ http://www.eham.blogfa.com

سلاممممممممممم.... این بازی اسمش یهتره باشه :
پته بازی ((=

... آدم که بار اول میاد این بازی رو میخونه ...طرف رو کامل میشناسه...... کامل که نه ... ولی خب . خوب میشناسه......

در هر حال وجه اشتراک زیاد داشتیم........ جز اینکه من هیجکیو نفربن نمیکنم حتی اگه به مرگمم راضی باشه.....



در هرحال خوشحال شدم

بووس

سلااااام
چه خوف! ما که هنوز براش اسم پیدا نکرده بودیم!
الان میخوای هر دفعه این بازی رو انجام بدم که تا هر وقت هر کی بار اول اومد کامل آشنا بشه؟؟!! پروفایل هم چیز خوبیه!
چه خوف که وجه اشتراک زیاد داشتیم! به تفاهم رسیدیم ؟؟ یا نه؟؟
منم اون جوری نفرین نمیکنم... آبکیه همچین..
منم خوشحال شدم..
بووس

شاذه پنج‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:48 ق.ظ

سلام
اوووووووووم جالب بید. مرسی. دلم خیلی تنگ شده بود:*

سلام
مرسی اومدی.. دل منم تنگیده بوود
بووووس

سبله{{{{سعیده}}}} پنج‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:23 ب.ظ http://www.sabaleh.blogsky.com

سلام گیلاس خوش رنگ و اب اگه می شه اسمتو (اسم اصلیتو)توی وبم واسم بزن من ابجی مهدیه ام
وبت خیلی خیلی خیلی خیلی قشنگه من که خیلی خوشم اومد
با اجازه ی ابجی بزرگه من تو رو لینکیندم تو هم منو می لینکی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام عسیسم
من گیلاسم! خیلی هم میخوای فراتر بری منظ هستم! همین دیگه! توی وت هم گفتم
خوشحالم که مهدیه پای خواهرش رو هم ه اینجا باز کرده!!!
نظر لطفته! قشنگ میبینی.. خوشحالم که خوشت اومده! قابلی نداره! پولشو بده بردار..
به آبجی بزرگه چی کار داری!!! تو راحت باش! اجازت دست خودمه!
منم میلینکم..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد