بدون عنوان!!

انقدر  از وبلاگ آپ نشده بدم میااااد!   اه اه اه

انقدر از این آدما که میخوان روزی  هوار بار آپ کنن ولی  فقط حرفشو میزنن بدم میااااااد!!  اه اه اه

انقدر از این بی امکاناتی بدم میاااااد!!  اه اه اه

انقدر.............. بدم میااااد!!  اه اه اه

  ~~~~~~~~~~~

حالا از همه این بد اومدنام  که بگذریم میرسیم به توجیهاتی که برای نبودنم باید ردیف کنم!

چون   هیچ دلیل  قابل ذکری ندارم بیخیال این یه فقره میشم..

     ~~~~~~~~~~~

همون چند وقت پیش که  جو منو خفه کرده بود و شبانه روزی  به  بلاگری مشغول بودم ،  یک نصفه شبی چند فایل برام ارسال شد.. منم  به دلیل مذکور جو خفگی  فکر کردم که تمامی فایل های آشنا و غیر آشنا رو  باید باز کنم..   فایل بازیدن همانا و  هک شدن همان..

در  ابتدای امر به یک دیوار  نه چندان کوتاه آشنا هجوم بردم و به زور  ازش  اعتراف گرفتم که هکر اوشان است.. بیچاره به غلط کردن افتاد و منم شاد بودم که پلیس موفقی  خواهم گشت و متهم رو  به سرعت شناسایی کردم ...

 از این طرف من همین جور برای خودم شاد و سرخوش بودم و فرد  دستگیر شده رو شبانه روز تنبیه میکردم  از اون یکی طرف هکر مهربان برا خودش راست راست راه میرفت و پایه های ارتباطی منو سست میکرد...

بعد  آخرش کامپیوترم ترکونده شد...  بعد از این همه وقتم  هنوز نمیدونم کدام قطعش سوزیده شده بود... به هر حال بار دیگر مجبور به تعویض مادر برد و پدر برد شدم...

البته!

البته به علت در دست داشتن چند پروژه عظیم و نیمه عظیم  هنوز  اقدام به  تعویضات و تعمیرات نکردم... راستش میخوام همه رو از بیخ عوض کنم..  هنوز مجالش پیش نیمده..

به هر حال  فعلا به همین آب باریکه که هر از گاهی  دستم به دامنش گره میخوره قناعت میکنم!!

  ~~~~~~~~~~~

توی این چند روزه یه دونه پسر عموی ریز به تعداد اون قبلیا اضافه شد....خیلی زشته... خیلی هم کوچولو ..... تا چند روز دیگه شاید سایزش  یه بند انگشت بشه... فعلا که قابل دیدن نیست..

اسم هم نداره!

  ~~~~~~~~~~~

پنجشنبه جمعه  عروسی مهدیه جونم و امیر بود...(مهدیه دوست جونمه    امیر هم پسر خاله)

عروسی که خیلی خوش گذشت.. ولی پاتختی  نوچ!

تا اون جایی که با خبرم مهدیه بعضی وقتا یه سری به اینجا میزنه!

از همین جا یه بار دیگه  بهت تبریک میگم و براتون  آرزوی خوشبختی دارم..

همیشه و همه  جا گفتم ، همه هم میدونن که چقدر دوستت دارم...  اینو گفتم که خودتم بدونی!

اون قولی که آخر شب بهم دادی که ایشالا جبران بکنم هم  یادت نره!!!!!

 ~~~~~~~~~~~~~~

اون  آخر شب عروسی این عمو جانم به هیچ صراطی مستقیم نشد که  یه تکونی به کمر و وابستگان کمر بده... خب منم مجبور شدم دستمو کردم تو جیبش یه دسته پول کش رفتم... گفتم یا میرقصی و این پولا رو شاباش میگیری ... یا  خودم به جیب میزنم..

اونم گفت   فچ  کردی!!  من  عمرا امشب برقصم!!!  

منم پول ها رو  چون جیب نداشتم در کف نگه داشتم..

حالا الان ۳ روزه وجدانم  درد میکنه... نمیدونم اینا رو در چه راهی خرج کنم که  کمتر صدای  وجدانم در بیاد... پول زور از گلوم پایین نمیره!!!

اگه دارین به وجدانم میگین که بهم بگه پولاشو پس بدم هم  اشتباه میکنین!! عمراً  !!!!

~~~~~~~~~~~~~~

1- هنوز هم نمیدونم  تا کی  همین جوری  ماهی یه بار میخوام آپ کنم... امیدوارم  این وضعیت زودتر تموم بشه.. شما هم  اگه دوست دارین بیخیالم بشین.. هر وقت آپ کردم  خبر میدم.. (دروغ گفتم!)

۲-ممکنه نرسم به کامنت های پست قبل جواب بدم... البته  به هر کی سر زدم جوابشو تو خونه خودش دادم...

۳- شاد باشین..

 

 

 

 

نظرات 26 + ارسال نظر
. یکشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:15 ب.ظ

سلام منذ جون!
کم پیدایی!

سلام
فکر میکنم اصلا پیدا نیستم!
شما کی باشین؟؟!!!

زهرا.د یکشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 02:52 ب.ظ

سلام خیلی وقت بود آدرس این جا رو پیدا نمی کردم........خیلی خوشگل شده آدم می خواد بخورتش....

نخیرم!!! وبلاگ خودمهههههه! نمیشه تو بخوریش!!! چاق!
من هر وقت کامنت هر جا میذلرم آدرس اینجا هم همراهشه! بهونه الکی نیار!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

پدرام یکشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 03:19 ب.ظ http://pedygol.blogsky.com

سلام بر خانوم منظ کنکوری عزیز..
خوبی؟..خوش خوشانی؟
ااا..مرده بودی؟؟..چرا؟؟؟..خدا نکنه!..تو هنوز جوونی!..آرزوها داری!..
پس یعنی حالا پیش حوریا هستی؟!..سلام منو هم بهشون برسون!!..;)
شرمنده..من خودمم دست کمی از تو نداشتم/ندارم..
بابات جک هم ممنون..:)))..پس این بوده تاریخچش!..جل الخالق!..
ببین..زیاد به وجدان خودت فشار نیار..پولا رو بده من، خودم با وجدانت کنار میام..
میبینم که تو هم کامیت آره و اینا شد که!..برای تو هم همچنان مجالش پیش نیومده؟!!..من نیز همچنین!!..
راستی..از ماشین چه خبر؟!!..

علیک سلام!
میگم دکتر جون نمیشه این اسم کنکوری رو از رو من برداری؟!!! تا آخر عمر که نمیتونم اینجوری بمونم!! باور کن تموم شد!! حالا نکه من خیلی خوشششششم میاد! تو هم هی بگو!
جوون؟!!!! من عمرمو کردم... باید میدون رو برای جوون ترا خالی کنم!.. تو سن ۱۸ سالگی به اندازه ۸۱ سال پیر شدم!... آرزوهام رو هم همین قدر که تا اینجا به همش رسیدم! بسه..
تو با وجدان من چی کار داری؟!! تو نامحرمی! خوب نیست با هم تنها باشین! دیگه نبینم پسر خالش بشیا!
فکر میکنم تو همچنینت به پایان برسه و من همچنان همچنین بمونم!
گفتی پارکینگتون جا داره دیگه؟؟!!!!!!!!

هژار یکشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 07:43 ب.ظ http://dj-hazhar.blogfa.com

سلام
آپ شما بسیار زیبا بود
ممنون که خبرم کردی
بازم اگه آپ کردی بهم سر بزن
بای

چشم!!

هژار یکشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 07:45 ب.ظ http://dj-hazhar.blogfa.com

سلامی دوباره
دوست خوبم با تبادل لینک موافقی
اگه راضی هستی خبرم کن
بای

انجام شد!

خودم و خودت دوشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:45 ق.ظ http://www.emshaspand.blogsky.com

امکانات برا چی میخوای..!!
شرمنده این روزا زیاد آن نمیشم.
میدونم وبلاگ ما هم از همون وبلاگایی هست که بدت میاد
ولی
از اینکه با ما همسفرید خوشحالم.

حالا تو جورش کن بعد میفهمی برای چی میخوام!
خودتو لوس نکن!! حالا من یه چیزی گفتم!!!
خب خوشحال باش.. به من چه!

سحر دوشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 07:35 ق.ظ http://sahar2310.blogfa.com

سلام سلام
به هر حال خوشحالم که ۲باره آپیدی
و مرسی که خبرم کردی

سلام!
....
....

مریم دوشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:27 ق.ظ

سلام.. چه وبلاگ قشنگی داری ... خیلی هم زیبا می نویسی!!
منتظر مطالب بعدیت هستم... اگه هم میبینی برات کامنت نمیذارم دلیل نخوندن و سر نزدنم به اینجا نیست.. به منم سر بزن

یه افغانی جور کن این هندونه ها رو بدم برام بیاره!
شما لطف دارین.. فقط یه خطی نشونی اثر انگشتی ردپایی چیزی میذاشتی تا من بدونم باید کجا به کی سر بزنم!!!!!!!

mr gothic دوشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:05 ق.ظ

salam!
khobi
ghabele shoma ra nadashT
heifeh keh tehrani vagarna mibosidameT
vala mishe to ye joobesh kard
jaryane dardeh ketfeh!
man matlabhayeh to ra maskhareh kardaM
na!
;)
be har hal mer30!
:-*

سلام! خیلی شانس آوردم که تهرانم!!!
تو فکراتو یه جا دیگه خرجش کن!! من هر چی بگم تو آخرش به همین یه نتیجه میرسی!!!
مطلبامو یا خودم باید مسخره کنم یا تو!!! غیر از اینه؟؟!!
به هر حال خوشحال شدم... اون وظیفه لینک هم که بر دوشم بود انجام شد! دیدی؟

منم دوشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:18 ب.ظ http://ostoreieman.blogfa.com

میدونی چی کار کن جلو اینه برقص بعد هم به خودت شاباش بده بزار خیالت راحت باشه بابتش کاری کردی .....

بعد من اگه به خودم شاباش بدم کی به اون که داره تو آینه میرقصه شاباش میده؟!!!!!!

زهرا.د دوشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 02:10 ب.ظ

از اولم خسیس بودی حیف من که وبلاگتو با قدومم مزین کردم
اصلنم خودمو تحویل نگرفتم راستشو گفتم

من خشیش نبودم!!!!!!!
این همون قضیه نه من نه تو ٍ ؟!!
همیشه عاشق این راست گفتنت بودم!! مو لا درزش نمیره!!!

مسیح دوشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 03:07 ب.ظ http://www.shasooka.blogfa.com

سلام
خوشحالم که می بینم تو این مدت شاد بودی و بهت خوش گذشته . برای منم تو این مدت یک سری کار ها پیش اومد نتونستم آپ بشم . در هر حال همیشه شاد باشی .
best regards

قربونت

الهام دوشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 04:18 ب.ظ http://inspiration67.blogfa.com

خوشحالم که برگشتی......راستی اگه از وبلاگ آپ شده بدت نمی یاد...یه سر برو تخته سیاه
منم دارمتااااااااااا

گفته بودم برمیگردم!!! سنجد رو یادته؟!! من ورژن جدیدشم!
سرمو زدم...
فدای اون داشتنت!!!..

نرگس دوشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:14 ب.ظ

امشب باید بخاطر حضور من تو وبلاگت و از اون مهم تر نظر دادنم کل تهرانو سور بدی

بلیط خریدی وارد شدی؟!!!! خجالت نمیکشی همینجور سرتو میندازی پایین میای تو؟!!!!!!!!!!... تا ندادمت دست مامورا زود باش حق السکوت منو بده!!!
من با کل ایران موافقم!

بشری دوشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:51 ب.ظ http://boshraa.blogsky.com

به به... چه عجب این طرفا بوس
چقد آدم کیف می کنه که میره عروسیکسایی که دوسشون داره ;)
هر موقع واقعا خواستی بنویسی بیا مطلب بذار. به زور نیا، والا قشنگی نوشته هات دیگه به خوشگلی قبلش نیستاااااااا

منتظر هشتم هرموقع Up کردی خبرم کن ;)

اینم جواب بوس:-*
اینکه نوشته هام به خوبی قبل نیست قبول دارم ولی دقیقا منظورت کی هست؟!!!
راستش من فقط وقتی میتونم درباره یه چیزی بنویسم که رو صندلی اتاق خودم.. روبرو کامپیوتر خودم راحت نشسته باشم..
۵ دقیقه ای مطلب نوشتن بهتر از این نمیشه!!!!
امیدوارم حالا که همه چی درست شده بتونم بهتر بنویسم!!
من هیچ وقت کاری رو به زور انجام نمیدم!!!!
قربونت

تارا....ستاره کمیاب سه‌شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:07 ق.ظ http://3tara.blogsky.com

سلام گیلاس جونیییییییی
ببخش دیر شد مسافرت بودم
خانومی کشتی مارو با این آپ کردنت
راستی ببین میشه فعلا نمیری الان من آمادگیه گریه کردن ندارم خووووووووب هر موقع آمادگی داشتم می گم باشهههههههههه؟
بعدشم این پولا خوردن نداره از اینکارا نکن اگرم خواستی وجدانت و راحت کنی بدش من میدمش دست عموت باشه؟
خوب دیگه لطفا زود زود آپ کن من اعصاب معصاب ندارماااااااااا
موفق باشی گلم
فهلا بای

اگه تو با آپ کردن من کشته شدی پس نتیجه میگیریم الان روحی!!! روحا مگه گریه میکنن که تو میخوای براش آمادگی داشته باشی؟!!! جل الخالق!!!
اون وقت وجدان تو ناراحت میشه که این همه پولو به جای اینکه نوش جان کنی دادی دست عموی من!!!!
اعصابت خیلی خرابه ها!!! یه دکتر معرفی کنم؟!!!! سفارشت رو هم میکنم!
تو هم موفق باشی!

مترجم کوچولو! چهارشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:41 ق.ظ http://lemonrose.blogfa.com

سلام..مرسی که اومدی و آپ کردی........
با این حساب خوش به حال خودم و وبلاگم!خیلی دوستمون داری!!! :))

ایشالا که کامپیوترت هم هر چه زودتر درست بشه.(این تیکه مادر برد و پدر برد و پول زور گرفتنت خیلی خنده دار بود! :دی)
تا بعد..

خب شما اینو به سمت خودت نگیر!!! داشتم با خودم صحبت خصوصی میکردم!! دفعه دیگه براش خط و نشون میکشم که بفهمه داره چی میگه!!
درست شد!!! دعای تو بود؟!! به تو باید دخیل ببندم آیا؟!!!!!!!

مهدیه پنج‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:48 ق.ظ http://srvn.blogsky.com

جیگرتو مر۳۰.
من حتما جبران میکنم خیااااااااااالت راحت خانومی.
ضمنا منم به همین اب باریکه ی ماهی یه بار راضیم.
راستی جوابا شنبه میاد.
فدای تو .
میبوسمت.(عزیز جونی!)
بای

ببینیم و تعریف کنیم!!!!
این آب باریکه شدتش زیاد شده! یه کم کلفت تر!
جمعه!!! ( بهت تبریک میگم!)
قربونت
*ـ:

زهرا.د پنج‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 07:50 ب.ظ

منذ چرا تخته سیاه باز نمی شه؟

الهام میگه به خاطر دسته گل بنده اونجا فیلتر شده!!! چرت میگه. نه؟!!!

لیلی و مجنون جمعه 16 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:11 ب.ظ http://faghatma.persianblog.ir

سلام عزیزم.
ممنون که به ما سر زدی.
میگما! میشه لطفا به وبلاگ آپ نشده ما تخفیف بدی؟؟

چونه نزن عزیزم!!! این تابلو پشت سر منو ندیدی؟!!!!! چونه بی چونه!

م ی ث م شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 03:10 ق.ظ http://mrblue.blogsky.com

انقدر از رنگ صورتی بدم میاد! اه اه اهو درسته که امکانات نیست و لی نه تا این حد که رنگ وبلاگ بشه صورتی! ! ! !

خیلی هم خوکشله!!!!! بد سلیقه! اه اه اه
( آبی خوشگل تر از صورتیه! حرفی توش نیست!)

م ی ث م شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 03:40 ق.ظ http://mrblue.blogsky.com

الآ تو وبلاگم بودم! نظرت و دیدم و دیدم با سر زدنم یه هفته تامینت کردم گفتم دوباره بیام به هفته رو تمدید کنم! همینجوری ادامه بدم وزیری تامین اجتماعی رو شاخمه!

از همون وزیرا که بعدش استیضاح رو شاخشه!؟؟؟!!!!!

سحر شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 08:09 ق.ظ http://www.sahar-icegirl.blogfa.com

متوجه شدم! !!!زیاد توضیح نده..

سحر شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 08:10 ق.ظ

سلام سلام گیلاس جونم
چطوری ؟
مرسی که سر زدی
دوست دارم یه عالمه اندازه ی یه قابلمه ... !!!

قابلمت چه اندازه ایه؟!!! شیر داغ کن نباشه!!!! من از شیر متنفرما!

زهرا.د شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:49 ق.ظ

وبلاگ صورتیت خیلی هم ناسه(دیگه جرات نمی کنم بگم خوردنیه)..........اینم اون پرچمه سفیده...بازم تبریک می گم مهندس جونم.........

فقط تو میفهمی که وبلاگ صورتیم ناسه!.. حالا قهر نکن.. یه گاز میل داری؟!!
بابت تبریک هم مرسی...... من باید به تو بیشتر تبریک بگم!

تیده آ سه‌شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:17 ب.ظ http://ghalb-yakhii.persianblog.ir

بیا با هم پولارو خرج کنیم
من گولت وزنم:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد