مطلب دزدی!!! وااااااای

 من یه دوست عزیز و باحالی دارم (همون پیشکسوته) که خیلی هم پایست .

ولی این پایه بودنش گاهی اوقات منجر به این میشه که بقیه دسته صندلی هم نباشن، چه برسه به پایه !!!!

این دوسته من با دقت تمام همه چیز رو نظاره میکنه ( از این جهت، آدم ذوق می کنه) بعد با همون دقت و چندتا دقت بیشتر از اون، هرچی پته داشتی برات میریزه توی آب(نه رویه آب) از هیچ نکته ای هم فروگذار نمیکنه !!!

تازه خدمت مهمه دیگه ای که به بشریت میکنه اینه که هر چه پته باقیمانده و هنوز توی آب نریخته ، پیش خودش نگه می داره ودر مواقع نیاز، در جهت ضایع کردن از آن بهره می گیره ( حالا اگه در جمع ضایع بشی ، مولار پته ی به کار رفته در واکنش ودر نتیجه بازده عملی بیشتر است !!!!!!!!!!!)

ـ یکی نیست بهش بگه خب وقتی آدم از تیریپ احساس و اینا خوشش نمیاد ،اینجوری مینویسه دیگه!!می خوای بره ۲ متر زمین رو بکنه بعد توش شنا کنه ؟؟ چرا گیر بیخود میدی؟؟!

ـ بعدشم اینقدر بخیل نباش!! بذار ملت هر چی میخوان به نرخ دولتی دزدی کنن !!( البته تو چه بخوای چه نخوای افراد باهوش و استعداد ، خودشون دزدی را می کنند)

نکته اخلاقی:

 ۱-مواظب پته خودتون باشین و با طناب ببندینش به پایه صندلی

 ۲- هر چه را که دوست داشتید ، از هر جا که بود ، دزدی کنین  و اگر صاحب مال  شاکی شد،کار خود را استمرار ببخشید ( فقط لعن و نفرینش رو پشت سر من نفرستید...)

 ۳- از دوستان عزیز و پایه ی خود تشکر کنید

نظرات 6 + ارسال نظر
حامد چهارشنبه 9 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 06:09 ب.ظ http://joojetighi.blogsky.com

سلام فائزه خانوم
وبلاگ شما عالیه....
راستی.......
شاخه با ریشه خود حس غریبی دارد باغ امسال چه پاییز عجیبی دارد

غنچه شوقی به شکوفا شدنش نیست دگر با خبر گشته که دنیا چه فریبی دارد
یسر به من بزنید خوشحال میشم

این که تو الان گفتی یعنی چه...؟؟!!

تامی چهارشنبه 9 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 06:28 ب.ظ http://barname.blogsky.com

سلام
وبلاگ خیلی قشنگی دارید
به بلاگ اسکای هم خوش اومدین
راستی تبادل لینک میکنید ؟
موفق باشید

لینک مینک با غریبه جماعت تبادل نمیشود!

مریم چهارشنبه 9 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 07:20 ب.ظ

سلام تبریک میگم ای بابا ! در ضمن ۱ـ حال کردم مطلب هاش رو کش رفتی!!!!!۲ـ میبینم که بس که شیمی خر زدی داری شبیه استروپتوکوکوس نوموبیا !!!!! می شی!!!------>(مال تجربی هاست میدونی که!)

بی تربیت ! آدم دیگران رو به خاطر کار بد تشویق نمی کنه
دیگه این نژاد پرستیها رو هم اینجا راه ننداز . بیخ پیدا می کنه میان میبرنمونا

محدثه پنج‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 04:36 ب.ظ

بابا...منذ خانوووم تبریکات...می گفتی فرش سفید پهن فرماییم...ایشالله در این امر موفق باشی....از این دوسته پایه مون دل گیر نشو...انسان شادیه در کل....بازم تبریک...

من نمیدونم اینجا نوشته تبریک بگین یا نظر بدین؟؟؟!!!!!!!
بعدشم اگه شماها موش ندوونین من موفق میشم
این دوستمون هم با حال تر از این حرفاست که من ازش دلگیر بشم یا اون ازم دلگیر بشه. اصن ما و این حرفااا!؟؟
ایندفه از تبریکت متشکرم. MER30

الهام پنج‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 06:22 ب.ظ http://theaddress.persianblog.com

۱.آدمایی که راه دزدی در پیش بگیرن به هیچ خا نمی رسن!!
۲.این بود رسم رفاقت...؟؟
۳.......
۴.باشه..

اولا : اینکه آدم هر وقت تلاش کنه به یه جایی می رسه ( مثلا من هر روز دارم مطالب رو به روز میکنم ولی تو از قرون وسطا تا الان ، هنوز همونی که بودی هستی!!!!!)
دوما: کی گفته من با تو رفیقم؟؟؟
سوما : جواب خط بریل رو فقط با خودش میشه داد ........ ok?
چهارما : اگه نبود چی؟!

مریم جوووووووون سه‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 11:35 ق.ظ

بی استعداد بی تربیت بی بی بی .... واقعآ که شعور روابط اجتماعی نداری در ضمن من اگه نژاد پرستی در بیارم هیچی نمی شه ولی شما رو با این آهنگهای سانسوری حتمآ جمع می کنن!!!! در ضمن خیلی خودت رو تحویل گرفتی! در ضمن بعدی! من امیدوارم با این همه وبلاگ(هندوانه!) یکیش رو سالم به مقصد برسونی! در ضمن بعد تر : باش تا صبح (مجاز از وبلاگ!) دولتت بدمد!!!!!!

بی تربیت خودتی
برو جواب ایندفه و دفه بعدت رو با هم توی NEW MONZO ببین
بعدشم : به کوری چشم بعضیا اگه شده ۲۴ ساعته بای کامیوتر بشینم، ولی هندونه هام رو سالم به مقصد می رسونم!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد